Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Samuraiul meu de suflet.


MihaiK
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Salutare, cum nu am mai scris demult pe topicul asta am hotarat sa impartasesc cu voi schimbarile(au fost destul de multe) de care a avut parte Samurai-ul.

 

In primul rand inmatricularea.

Dupa ce a trecut cu bine de RAR, am platit si taxa si am rezolvat toata hartogaria pentru inmatriculare si asa Sami a fost inmatriculat cu bine.

 

Dupa inmatriculare a urmat o serie de modificari/imbunatatiri despre care veti afla mai jos.

 

 

Am montat un led bar pe acele tampoane de pe rama parbrizului, cele pe care culca capota cand o lasi pe spate. Bine inteles ca fiind plastic, la greutatea led bar-ului s-ar fi rupt foarte usor asa ca pe intradosul acelori suporti in forma de A am dublat cu aluminiu si asa sunt ceva mai rigizi si sigur mai solizi.

Face toata diferenta in padure, doar farurile fiind insuficiente in offroad noaptea.

Aici niste poze de ansamblu sa vedeti cam despre ce e vorba:

image.thumb.jpg.2a901157b19630f10ace5e942e28e1d3.jpg

image.thumb.jpg.32598c7c5c4789790ac9cc3007a14206.jpg

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Daca tot vorbeam de faruri, farurile originale ale masinii erau cam praf adica unul era in regula dar rama de prindere era ruginita tare iar in celalalt intrase apa, asa ca am hotarat sa le schimb cu un set de faruri cu sticla clara luate de la un coleg de aici de pe forum care au venit cu tot cu rame/suporti noi si care mie personal chiar imi place cum arata si cum se vede cu ele noaptea.

Stiu ca nu sunt necesare cu sticla clara dar mi-a placut ideea:grin:

Au necesitat niste modificari si anume au trebuite relocate gaurile de prindere in caroserie.

image.thumb.jpg.787adcf428981690502745505babd5e3.jpg

image.thumb.jpg.e3248c3744ed9dae469d6ae13d59ead2.jpg

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Dupa o zi de offroad prin padure am ajuns acasa cu parbrizul spart de la o creanga care a arcuit si a lovit parbrizul fix pe muchie, la incastrarea in rama, solutia ca sa nu se mai intimple asta asa usor a fost sa echipez masina cu cabluri de crengi si de cand le-am pus pe masina am facut cateva ture lejere prin padure si am constatat ca nu sunt degeaba, parbrizul fiind mai bine protejat de loviturile crengilor.

 

Solutia care am considerat-o cea mai ok a fost sa prind cablurile intre aripi si rama parbrizului.

Am fixat cate un ochet cu filet in aripa si tot cate un ochet in marginea ramei parbrizului.

Intre ochetul de jos adica cel de pe aripa si cablu exista un intinzator pe filet astfel pot tensiona si detensiona cablurile foarte usor.

Rezultatul il vedeti in poze:

image.thumb.jpg.492a13c3e9d3f6b79276194ce87d18f8.jpg

image.thumb.jpg.93447dce9318ea66f20c707590be422e.jpg

image.thumb.jpg.3e347f34f0e8dbdb2e6fb3a2e556c825.jpg

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Samurai-ul a primit de asemenea si bari HD.

 

Bara fata este facuta din tabla de 2,5 si 3 mm. Pe ea am montat doua proiectoare pe led(doar asa ca le-am avut), le-am prins in bara cu suruburi lungi astfel imi este permis un mic reglaj pe inaltime. Numarul de inmatriculare l-am montat de asemenea pe bara si urmeaza si un troliu pozitionat undeva sub numar.

Bara este montata in prinderile de pe sasiu ale vechii bari, prinderile standard.

image.thumb.jpg.d0dbb4b782b695bde68e6f76a34cddeb.jpg

image.thumb.jpg.232c3c0bdc75ceebad7b23d045051002.jpg

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Bara spate este chiar o bara sau mai bine teava:banana, am vrut sa fie asa pentru ca e mai simplu de facut si de schimbat in caz ca o lovesc.

 

Bara se prinde in sasiu acolo unde se prinde si "bara" carligului.

 

Deasupra acestei bari am placat "metalele" caroseriei care mie mi se parea ca se vad urat, cu aluminiu striat prins in nituri. Din nou stiu ca nu are nici o noima dar este pur estetic. ,mentionez ca intre aluminiu si caroserie am pus silicon ca sa nu intre apa intre ele si sa se coaca de rugina pe acolo.

image.thumb.jpg.ec9def9b3eda1c6f2f17fdc9e0b0fad6.jpg

image.thumb.jpg.10ebbc10d34907f2e65ee7291a514461.jpg

image.thumb.jpg.3eb97f8f020d6f9360b96377af93ab31.jpg

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Din lipsa de semnalizari si stopuri, deoarece erau in vechea bara am montat niste lampi de remorca care se vad chiar ok si plus de asta imi lumineaza si numarul.

Numarul de inmatriculare a ajuns montat in mijlocul usii portbagajului astfel am renuntat la roata de rezerva care statea acolo. Oricum vroiam sa o mut deoarece trocanea usa de la portbagaj din cauza greutatii rotii de rezerva asa ca acum e silentioasa si usa:wink:

Roata de rezerva o sa o iau cu mine in portbagaj sau ulterior ii voi face o prindere undeva sus pe bara spate sau pe viitorul roll cage, ma voi gandi la asta.

De asemenea din lipsa de lampa de marsarier am montat un proiector de marsarier la buton deci nu pe bulb, asa ca il pornesc si il opresc cand vreau.

L-am prins pe caroserie printr-un suport facut din al striat. Este de 5 mm deci nu se indoaie asa usor si nu se misca de la vibratii.

Va rog nu dati cu pietre ca fac asta de hobby si nu sunt profesionist, acum dobandesc cunostinte de prelucrare a diverselor materiale si de mecanica, restul le cam stiu din sfaturile voaste si ale prietenilor si din cultura generala asa ca va rog timeti cont ca sunt incepator:h5

image.thumb.jpg.06515c92fbf9044668c8361babe71c13.jpg

image.thumb.jpg.ca403aed92ea0becbe83d875418fd98e.jpg

image.thumb.jpg.0db70073ecca84f392593207cf12d1ad.jpg

image.thumb.jpg.0e55867bbcc2d10cb8ba7a085b3569ea.jpg

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Am capitonat cu pasla pentru antifonare usile masinii si aripile spate.

Am folosit pasla de insonorizare lipita cu spray de prenandez si peste am pus izolir/salteluta de dormit in cort din neopren astfel pasla nu se poate imbiba cu apa in caz ca ploua in masina deoarece are acest strat de neopren care la randul lui are folie de aluminiu pe extrados:grin:.

 

Chiar este mai putin zgomot in habitaclu si cel mai important se raceste mai greu in masina dupa ce ai incalzit-o si o lasi sa stationeze.

 

Din pacate nu prea am poze din timpul acestei operatiuni.

 

Acelasi "sandwich" de pasla si neopren cu folie de aluminiu am folosit si intre mochete(mocheta fata si cea spate/portbagaj) si caroserie, mai exact am lipit pasla+neopren de mocheta si acum podeaua radiaza muult mai putin frig decat inainte.

 

De asemenea am etansat cu mastic toate gaurile masinii, sau cel putin toate care le-am gasit, inclusiv burdufurile de cauciuc prin care intra instalatia electrica de la compartimentul motor in habitaclu.

image.thumb.jpg.34056a50dc6f9d0937e1ded6a9017964.jpg

image.thumb.jpg.e07e9f36a68500c613a61cdd63c9d9fd.jpg

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Si ultima postare pe seara asta, sper sa nu enervez moderatorii ca am postat asa, sa zicem "pe teme" dar a fost mult mai usor de sintetizat totul.

 

Din cauza ca am pierdut antena radioului prin padure si nu am reusit sa gasesc in dezmembrari una originala sau macar una care sa imi placa cum se potriveste am hotarat sa o fabric singur:grin:

 

Am luat din dezmembrari o montura/talpa de antena radio dar habar nu am de la ce masina provine.:grin:

Aceasta talpa are o gaura cu filet in care se infileteaza spicul antenei.

Am prins aceasta talpa pe laterala capotei si am tras cablul cu mufa cu tot pana inauntru in habitaclu unde mufa intra in player/radio.

Ca sa nu mai am probleme cu ruperea sau indoirea spicului/antenei propriuzise am facut aceasta antena dintr-un arc cu lungimea de 10 centimetrii la care i-am indreptat un capat iar in celalalt capat i-am facut un ochi ca sa il pot prinde cu un surub in gaura talpii. Astfel acest arc este antena.

Stiu ca nu este foarte corect din punct de vedere al receptiei dar este practica, nu se rupe asa usor ca si o antena normala, nu se indoaie iar semnalul este chiar multumitor.:banana

 

 

Ps. Pe capatul indreptat in sus am pus un tub(rosu) de plastic ca sa nu se intepe cineva din greseala.

 

:tk:cl

image.thumb.jpg.b7ac1f1258f1861484e890307d2d68f6.jpg

image.thumb.jpg.79aef16eac60d061e2fd366da4f8d24c.jpg

image.thumb.jpg.0f88bf1658c90818feab4948a4bf4142.jpg

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Salut, multumesc.

Mai am si Pinin-ul care acum sta bine merci in garaj:grin:

In curand ma apuc si de Pinin ca trebuie sa retusez vopseaua allocuri si sa ii schimb senzorul de temp.

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Salut

 

Frumoasa masinuca, spor la treaba si la mesterit.

 

Parerea mea e, ca ar fi bine daca ai muta ledbarul de acolo (o sa il ageti si/sau spargi, crengi etc)

Si plasa de la grila ar arata mai bine, daca ar fi vopsita in negru) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Re: Samuraiul meu de suflet.

 

Salutare, am vandut Samuraiul in octombrie anul trecut.

Modificari prea multe nu a mai suferit fata de ce am prezentat aici, am mai bricolat una alta pe la el si in rest a vazut multe locuri frumoase:grin:.

Mai facusem un soft top tip safari, numai deasupra capului din fata si pana in spate- era facut dintr-un softtop vechi.

Ledbar-ul intradevar era expus acolo dar nu am reusit nici o data sa il sparg, e drept ca l-am cam si ferit.

 

Se poate vedea in poze despre ce fel de soft top vorbeam mai sus.

 

Multumesc de raspunsuri, numai bine!

image.thumb.jpg.4a0c6d2ca777919737bd08ee47032ae0.jpg

image.thumb.jpg.fa2d017774ed5d1dfcd5678778151bf0.jpg

image.thumb.jpg.69a4d23cd1a5844101df46edfba58412.jpg

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use