Horace Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Iwa, ma uitam pe clasamente si am vazut ca Gafita /Lupu sunt descalificati. ce inseamna asta ? Today. Tomorrow. Land Rover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwa Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Horace - conform dex: DESCALIFICÁ, descalífic, vb. I. Tranz. ..... 2. A elimina o persoană sau o echipă dintr-o competiție sportivă pentru abateri de la regulament sau pentru comportare nesportivă. ..... In cazul de fata pentru ca dupa o bucata din prima zi mai aveau doar o 1 viteza jumate au decis sa abandoneze. Cum la startul din ziua 2 nu s-au prezentat conform regulamentului acest lucru se penalizeaza cu descalificare :wink: GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Incepatoru Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Felicitari organizatorilor! Mie personal, mi a placut foarte mult traseul din ziua 1 si primele 72 de pozitii din ziua 2. Foarte solicitant! Daca ar fi plouat, ar fi devenit pentru mine greu de parcurs in mai putin de 2 zile! Multumim! Sper sa pot, ca de vrut, vreau sa vin si la anu'! Viorel Range Rover 3,9 V8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 O etapa foarte frumosa,mi-a placut foarte mult si ne vedem cu siguranta si la anul. Am avut ghinion in ziua 2 cand ne-a intrat o creanga in ventilator si i-a rupt palele :( Am reusit insa locul 1 la trial :grin: Mutumiri si felicitari organizatoriilor :br:tk Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny_r0 Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 A inregistrat cineva emisiunea de pe DigiSport? Samurai 1.6 8V injectie, YJ spring swap spate, RUF fata, reductii 4.16, difflock spartan, troliu 6000, simex. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Bravo pentru motorasele Volkswagen Diesel :br:br:br Link to comment Share on other sites More sharing options...
viorelvlad Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 O etapa de nota 10 + ,cu trasee foarte frumoase si tehnice,cazare si masa de 5 stele,trial de exceptie . FELICITARI !!! intregii echipe Xtreme Baia Mare care au muncit foarte mult la organizarea acestei etape de C.N. Felicitari si castigatorilor cat si participantilor ! Suzuki Samurai Toyota LJ 70, 3000cmc VW Golf Plus , de zi Link to comment Share on other sites More sharing options...
viorelvlad Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Cateve filmulete de la Trial .http://youtu.be/TyqPQCU2hG0 Suzuki Samurai Toyota LJ 70, 3000cmc VW Golf Plus , de zi Link to comment Share on other sites More sharing options...
viorelvlad Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Suzuki Samurai Toyota LJ 70, 3000cmc VW Golf Plus , de zi Link to comment Share on other sites More sharing options...
oube_la Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Nu ne lasa sa vizualizam filmu spune ca e privat Land Rover 90- 3.9 V8 L.R.Discovery I V8 Seat Pink Panther II Leon-1.9 TDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
oube_la Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Si eu am ajuns acasa, sunt in cale de recuperare, trasee super, in prima zi destule de dur, cazare buna si echipa superba cei de la Baia Mare, de cateva ani ca vin la voi si voi veni in continuare, in prima zi am mers foarte bine pana cand ne am pierdut odata si de acolo a inceput doar durere de cap cu trasee... adoua zi am stat sa lucram la masina 4 ore, dar totusi a fost bine la trial se a repetat ce se intampla in tot campionat, adica la open nu asa de bine si la extrem ok. abia astept urmatoara etapei Multumesc tuturor si bafta in continuare numai bine pedro Land Rover 90- 3.9 V8 L.R.Discovery I V8 Seat Pink Panther II Leon-1.9 TDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mao Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 O etapa de exceptie. Traseele f frumoase si protrivite clasei Open, roadbook de exceptie, nu as pute spune ca a fost gresit ceva, vreo distanta sau desen, perfect, organizare buna, si veselie mare. Cam asa la Baia Mare. Felicitari Xtreme Adventure Baia Mare si celor care s-au implicat in organzarea evenimentului. Eu m-am simtit minunat si abia astept etapa de la Baia Mare 2015. Multumim pt un weekend "fain di tat" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabau Gigel Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 O etapa foarte reusita, trasee frumoase,voie buna cat a cuprins si in prelungiri ptr cei care au ramas si duminica seara. FELICITARI echipei de la Baia Mare si tuturor celor care s-au implicat la eveniment si nu in ultimul rand participantilor FELICITARI Claudiu si Tavi care au devenit aici campioni la clasa Standard pe 2014! Membru club GTC Motosport: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabau Gigel Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 (edited) Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 cateva poze: Edited August 12, 2014 by Sabau Gigel Membru club GTC Motosport: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabau Gigel Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 (edited) Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Poze: Edited August 12, 2014 by Sabau Gigel Membru club GTC Motosport: Link to comment Share on other sites More sharing options...
miniger Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 nu vedem filmuletzele nici dupa login member ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai_ct Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 filmuletele trebuie sa le puna la liber viorel din contul lui de youtube sa poate fi vazute de toata lumea Patrol Y60 M52B28 '91 / Patrol Y61 M57D30 '98 / BMW 520d '09 Transsylvania Offroad http://www.offroadtranssylvania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
oube_la Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Bravo GIgi, ca întotdeauna, poze de excepție Land Rover 90- 3.9 V8 L.R.Discovery I V8 Seat Pink Panther II Leon-1.9 TDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
viorelvlad Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 La mine sant setate pe ,,public '' nu pe privat .Eu pot sa le vizionez de pe forum . Suzuki Samurai Toyota LJ 70, 3000cmc VW Golf Plus , de zi Link to comment Share on other sites More sharing options...
crinu Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 O etapa foarte frumoasa, bine organizata, trasee provocatoare si distractie super..adica a avut toate ingredientele necesare succesului in offroadul de competitie si nu numai. Felicitari baietilor de suflet de la Baia Mare ! Ati facut ca lungul drum spre voi sa merite pe deplin ! Is offroad just a hobby ? No, it's more of a love story KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
olnat Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Pai ce sa zic: nu aveam nici o indoiala ca bunii mei prieteni de la Baia Mare vor organiza o etapa de nota 10! Intr-adevar a fost totul bine pus la punct cu cazare/masa/distractie (piscina.. a fost si piscina? :) si desigur cu rasturnari de situatie, cum suntem deja obisnuiti ca se intampla la Baia Mare :))) Adica e super nasol 2 zile sa te catari pe toti bolovanii, sa abordezi dealurile si haurile, in toate modurile posibile si imposibile, sa te ispravesti cel mai bine.. ca apoi din cauza la 1 banda si 1 jalon din trial sa pierzi locul 1... :(( oricum, a fost distractiv, macar ca tensionant, dar a meritat din plin sa depunem cu Watcher un pic de efort si sa ajungem la Baia Mare! sa ne auzim sanatosi la urmatoarea etapa! Oleg Link to comment Share on other sites More sharing options...
LauraAiki Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Multumim echipei Xtreme Baia-Mare pentru o etapa frumoasa si bine organizata! Felicitari tuturor participantilor si in mod special celor care au ocupat un loc pe podium:br:no11 http://www.offroadtranssylvania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
watcher Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 (edited) Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Am fost anul acesta pentru prima data la etapa organizata de prietenii de la Baia Mare. Nu vroiam sa merg, caci este departe de Bucuresti (e departe de oriunde in afara de Cluj :) ) Organizatorii cunosc si ei problema, asa ca Pensiunea Rustic a facut un gest frumos si a oferit inca o noapte de cazare (gratis) concurentilor care simteau nevoia sa nu plece la un drum de 10 ore duminica la ora 1600, dupa 3 zile de concurs. Dupa 2 saptamani de negocieri, decizii, argumente, contraargumente a venit ziua de joi dimineata, am incarcat bagajul in masina si am pornit spre Baia Sprie, unde am ajuns la 9h30 de la pornire, intr-o ploaie superba de toamna :)) Am aflat de la organizatori ca anul acesta, in urma lamentarilor din anii trecuti ale concurentilor, vom avea mai putina piatra, si ca asta nu e neaparat un lucru bun fiindca solul este de asa natura incat devine foarte alunecos cand ploua :) Mancarea din prima seara a fost de departe neindestulatoare, dar am avut inspiratia sa comand o portie extra (pe bani). Dimineata am mancat una din cele mai reusite omlete - uscata nu zemoasa (flescaita cum e adesea in turismul romanesc), am facut incalzirea, briefingul si am luat startul din pozitia 2. Am aflat de la briefing ca se intampla sa dispara benzile si ca de aceea azimuturile au fost marcate (atat start cat si finish) cu coordonate gps. "Great - ma apuc sa introduc din mers coordonate sa castigam ceva avantaj" (imi zic) dar nu apuc fiindca primul azimut este la pozitia 3-4, iesire din asfalt si urcare in padure. Incepem urcarea si intelegem ce ne spuneau Karcsi si Danci despre pamantul care fuge de sub tine- punem deja troliul la primii 10 metri de offroad. "O sa fie interesant". Reusim sa ne punem pe directie, prindem niste frunze sub roti si ajungem unde ne trebuia. Ne miram ca nu avem urme in fata noastra. Oare Luci si Mao cum au facut azimutul asta? Continuam si ajungem la o pozitie interesanta, cu un drum care nu se gasea :) Il identificam si vedem ca este un noroi frumos, neatins, care ne invita sa ne infigem in niste pomi la vale. Ne asiguram, coboram, nimeni dupa noi. Ce Dzeu se intampla, de ce nu ne prinde nimeni din urma? De ce nu gasim urme in fata? (sigur ne bate roadbook, e totul perfect) Urmeaza niste azimuturi dragute, pe care le luam foarte bine (in sens invers decat arata directia initial) si la un moment dat ne prind din urma Luci si Mao, accidentat la un deget ("e rupt" ne spun) . Mergem o vreme cu ei (ne prind ei din urma pe noi, apoi noi din urma pe ei, apoi nu i-am mai vazut in traseu) Traseul e greu, cu foarte multi bolovani, nu imi imaginez cum arata in anii trecuti daca acum (cand zic ca au redus bolovanii) sunt atat de multi. De asemenea, e foarte bine ales, o tinem doar prin paduri, dealuri, rauri, etc, cu foarte putine limitari de viteza, si chiar cu putine bucati de forestier. De dimineata, la briefing aflasem ca organizatorii au optat pentru varianta 'fara pauza de masa' (cu sandwich uri in punga), pentru ca lor li se pare ca pauza de masa te scoate din mana. Eu, ca toti ceilalti concurenti in afara de Xtrm Baia Mare :P, prefer sa fac pauza, sa mananc in liniste mancare ca lumea, decat sa incerc sa mananc de sub scaun, sufa, bocanci, un sandwich (care in cazul de fata chiar a fost un sandwich foarte reusit, as sandwiches go). Pe la pranz am inceput sa simt ca atentia se inmoaie, si am inceput sa caut prin masina redbull ul pe care am avut inspiratia sa il cumpar de dimineata. Asa cum am banuit si bombanit, este imposibil sa mananci ceva in timp ce te bati la minute pentru locul 1... Am ajuns intr-un final la finish unde am descoperit ca suntem prima masina, si mi-am pregatit ceasul ca sa i-l arat lui Melente cand urmau sa ajunga. Din pacate ei abandonasera si ar fi fost de prost gust sa mai repet gluma in acest context :) Masina 2 la finish, la peste 20 minute dupa noi a fost...... GAGANUL ! cu o masina nou nouta, netestata, si cu un copilot talentat (George Bobu), cu care nu mai mersese pana acum... Pe locul 3 colegii mei Vali si Viorel, apoi Viorel Vlad, apoi Pedro si Chelaru. Luci si Mao rupsesera caseta de directie, deci au trebuit sa astepte timpul maxim si apoi au venit in tabara ajutati de echipajul Bojescu / Capota. Lucrurile aratau incredibil de bine pentru campionatul nostru... Am stat la coada niste ore sa spalam masina (erau niste probleme cu curentul, presiunea de apa, etc), asa ca am avut timp de poante, bere, etc. Am facut niste reparatii la masina si am mers la masa, unde din nou am avut nevoie sa mai comand inca o portie, pe bani... Edited August 15, 2014 by watcher Link to comment Share on other sites More sharing options...
watcher Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Despre ziua 1 mai merita spus ca pentru prima data in nu stiu cati ani am avut probleme cu CSXul. Greu de explicat, avand acumulatori si fiind conectat la bricheta, s-a oprit de 2 ori (ni se pare noua ca in timpul unor trolieri prelungite). MARE NOROC ca am avut si tableta cu noi si am avut ce track sa aratam... Ziua 2 a inceput cu observatia la briefing ca 'astazi trebuie sa aveti mare grija cu interpretarea desenelor din roadbook ca foarte usor va puteti pierde / dezorienta' . Recunosc ca nu e tocmai 'reassuring' sa auzi asta de la cei care au facut roadbookul :)) Luam startul, avem foarte multe minute avans fata de echipajele cu care ne batem: Luci & Mao si Melente & Gusat, si doar 4 minute fata de Gaganu / George Bobu. Pe de alta parte, nu e atat de important ce facem in relatie cu Gaganul, cat ce facem fata de Luci si Gusat. Incepem cu un azimut interesant, o bucla, o urcare unde trecem printr-o situatie care face obiectul unui paragraf de regulament, continuam, ajungem la o urcare interesanta printre niste stanci foarte stranse (ma bucur ca suntem noi primii aici), si apoi la o cariera unde se intampla 1 moment de povestit: o trecere de 1 om (adica nu de o masina), cu toata cariera in jos, cu un sant in mijloc, la care (of course) ne asiguram. Aflam seara ca un numar covarsitor de concurenti au trecut prin inclinatia respectia fara sa se asigure :O:O:O desi rezultatul potential al unei erori de rationament / apreciere era dramatic... Ajungem intr-o pozitie unde ne aducem aminte de briefing deoarece in directia in care ar trebui sa o luam sunt numai boscheti, nu pare sa fie nimic incolo. Trecem prin boscheti, cautam un pom marcat, nimic. Reluam pozitia, ne intalnim cu Gaganul reiau si ei, din nou, in timpul asta Luci si Mao se descurca intr-un fel si dispar. Nu i-am mai vazut pana la finish. Ne mai chinuim prin boschetii aia si ajungem la o concluzie cum sa urmam traseul. Nu mi se pare ca as fi desenat asa roadbook si pace. Nu mai conteaza caci ajungem in spatele lui Gaganul intr-un parau cu o urcare imposibila. Ne troliem intr-o parte, ne reinscriem in traseu, mergem mai departe si ajungem la faimoasa pozitie 143. Adica de fapt dupa pozitia 142, cautand pe 143. Nu mai explic pe larg evolutia noastra (si a lui Gaganul si a lui Melente), caci am de relatat 80 de minute de frecat toata padurea pana la disperare. Cel mai funny este cand nu mai suportam, contactam organizatorii pe statie, comunicam coordonatele, si primim raspunul "pozitia pe care o relatati nu e 142 ci 148" :O:O Ne uitam unii la altii stupefiati si spunem in cor "ba suntem la 143" :)) Vin Blavenstein si Marius Pasca, tipam toti la ei, ei la noi, si revenim la o pozitie anterioara unde ne batea tuturor, aratam drumurile, aratam benzile, masuram pe teratrip si obtinem promisiunea ca se va neutraliza bucata aceasta, si indicatia pe unde sa o luam. Acum, la rece, istoria e asa: dupa ce 2 zile toate pozitiile au venit perfect, atat ca poza cat si ca distanta, ai un Y dreapta care vine perfect la 0.09 si urmeaza un T stanga la 0.04. Drumul este evident in fata ta si vine perfect la 0.04. Mai ai si un pom marcat cu banda in cei 40m. Ei bine, acest drum este de fapt un slab vizibil marcat in roadbook, pe care a trecut standardul ieri si l-a facut autostrada, si un alt drum aflat inca 20m mai incolo este 'pe unde trebuia sa o luam'. Marius ne reproseaza ca nu ne-am uitat si la drumul celalalt dar literalmente nu aveai niciun motiv sa pleci 20m in alta directie decat in poza pe care o gaseai fix la distanta la care o cautai, cand tot roadbook a mers perfect. Toti aveam pozitia asta ca 'last known good position' nicidecum la 'in dubii'. Continuam, urmeaza iarasi niste azimuturi de speriat (in ambele zile am avut de mers prin pomisori, aluni, boscheti, etc care nu iti ofereau nicio vizibilitate, o senzatie interesanta) si ajungem intr-un final la finish unde ne asteptau Luci si Mao. Aflam ca Vali si Viorel abandonasera, la fel cu Mihai_CT si Laura, Bojescu / Capota nu au intrat deloc, deci Luci si Mao sigur recuperasera mult din pozitiile din clasament (de aia e nasol cand sunt putini participanti la o etapa, si de aia TREBUIE sa mergi la etapele la care estimezi ca vor fi putini participanti...) Aflam seara rezultatul zilei: suntem inca pe locul 1, la 9 puncte de Gaganul (am crescut diferenta), iar restul clasamentului este atat de rarefiat incat nu mai poate fi modificat in trial... Sambata seara mancarea este in sfarsit destula :) Ne culcam cu gandul la trial, deoarece noi suntem singurii care putem pierde locul in trial, daca pierdem 54 de secunde. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
watcher Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Re: Xtreme Challenge Maramures 2014 - a 5 a etapa a CNOR 7-10 August 2014 Duminica, fiindca in primele 2 zile am batut pe toata lumea pe care puteam bate, am gasit solutia sa ne batem si pe noi :) Trialul a fost unul dificil, lung, cu multi bolovani si o coborare la care ne-am uitat indelung (intotdeauna primul echipaj ia totul mult mai nasol). Dar niciuna din aceste chestii nu ne-a incurcat cat blocantii de toyota care nu reactioneaza la timp, deci am mers blocati de la inceput la finish, deci am rupt totusi 2 benzi, deci am pierdut 20 minute in ultimele 5 minute ale concursului :)), coborand astfel pe 2. Revenirea lui Gaganul in primplanul offroadului a fost de mare succes, direct pe locul 1 cu o masina netestata - felicitari! De asemenea, s-a simtit revenirea, fiind prima data EVER cand dupa premiere in loc sa plecam acasa am mai fost odata la cazare sa mai facem un dush caci sampania aia in cap, ochi si pe haine nu cadreaza bine cu un drum de 10 ore... Una peste alta, a fost cea mai grea etapa in afara de Mures (viteza maxima de pe GPS a fost cea mai mica de anul acesta), cu trasee misto, si de navigat si de tras, cu un roadbook aproape perfect, si cu deschiderea organizatorilor sa recunoasca o problema si sa o corecteze (doar la Nea Gigi s-a mai intamplat asta). Masa in mod deosebit a fost un element slab - bucataria si chelnerii fiind depasiti de situatie (sambata seara a dura 70 minute sa mananc o friptura cu piureu la ora 1900 - cu mult inainte de petrecere). Entertainment a fost reusit, cu un violonist talentat si cu unul din fratii Petreus... Si sa nu uitam ca am iesit pe locul 2, urcand pe 1 la general, cu o singura optiune de a puncta , atat pentru noi cat si pentru Luci si Mao. Putem afirma ca suntem vicecampioni (locul 2 nu il putem pierde anul asta), dar as prefera sa spunem 'campioni' peste cateva saptamani. La clasa Standard echipajul Mateas / Popanton a reolvat campionatul deja de la Baia Mare, in timp ce la Extrem lucrurile sunt foarte distractive, fiind 4 sau 5 echipaje in distanta de 1 punct batandu-se sub locul 1... Dupa cate discutii am avut cu organizatorii pe tem participarii (intentiei mele de a sta la Baia Mare), astept acum participare de la Baia Mare la Cupa T44 (caci T44 a avut multi participanti la toate editiile evenimentului de la Baia Mare, dinainte de a deveni etapa...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts