Ionut D Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Va salut Sunt incepator in aceasta treaba si sunt nerabdator sa prind experienta Asa ca rog pe cei care organizeaza iesiri in zona Timisoara sa ma anunte Multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
eul Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 Re: Iesire pe linga Timisoara si eu as iesi sambata :tr XJL... 4L Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ionut D Posted December 5, 2014 Author Share Posted December 5, 2014 Re: Iesire pe linga Timisoara Multumesc celor care au raspuns Din pacate pina saptamina viitoare nu voi avea numere Promit ca voi reveni si organiza ceva iesiri impreuna cu cei ce vor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corse Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Re: Iesire pe linga Timisoara Si eu as fi curios daca se organizeaza iesiri :cl Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealadau2003 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Re: Iesire pe linga Timisoara daca organizati ceva anuntati aici, m-as baga si eu la o iesire :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Tanase Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Re: Iesire pe linga Timisoara Vin si eu daca ma ia cineva ca tocmai am ajuns acasa in Timisoara. Masina aici nu am dar ma ofer voluntar la legat sufe, dat la lopata, intins cabluri de troliu si dat sfaturi :old Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ema 73 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Re: Iesire pe linga Timisoara Si eu as mai misca "fierul" din parcare.Ce ziceti ? Ceva pe Duminica ? Link to comment Share on other sites More sharing options...