Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu


princedarko
 Share

Recommended Posts

Nu stiu daca d-ul Mazilu citeste acest forum dar, daca o face, mi-ar face placere sa imi raspunda la cateva intrebari. Daca nu o va face i voi scrie si in mod direct pentru a primi un raspuns in privat dar ar fi mult mai indicat un raspuns public, fiind, cred, interesati sute de sportivi care platesc anual cotizare la FRAS.

 

Consider extrem de trist si grav faptul ca consiliul federal FRAS a aprobat instituirea Comisiei Nationala de Tot Teren, care de fapt, sub aceasta ambigua si derutanta denumire, ascunde numai o initiativa reactionara a unor oameni care nu au vrut sa se conformeze regulilor democratice cu care, astazi, functioneaza Comisia Nationala de Offroad, unde erau bineveniti oricand si cu oricare propunere.

Singura deosebire intre aceasta " noua" disciplina fata de concursuri clasice de offroad (CNOR) este folosirea track-ului. In concursurile CNOR track-ul exista (folosit de arbitri si de organizatorii) dar concurenti navigheaza folosind un roadbook(care, de fapt, nu este alceva decat track-ul transcris pe hartie in semne standardizate). In aceste "noi" concursuri navigatia se face urmarind track-ul, direct pe GPS.

 

Va intreb: aceasta diferenta este suficienta pentru a justifica o noua comisie care va avea ca principalul scop cel de a atrage concurenti care astazi participa la campionatul CNOR?

Fiind om din motorsport cu experienta, nu ati sesizat faptul ca aceasta disciplina de fapt exista deja, adica este Offroad-ul, regulamentat de FRAS prin CNOR?

 

Nu ati sesizat ca cel putin trei etape propuse in acest nou campionat (Targu Mures, Campulung si Harghita) sunt etape de offroad organizate pana acum sub CNOR (chiar de la aceleasi cluburi cu aceiasi oameni!)?

 

Nu ati sesizat ca arbitrajul in acest nou campionat va fi efectuat de arbitri “crescuti” si activi in campionatul CNOR?

 

Daca in viitor vor veni la dvs. alte cereri similare, veti fi dispus să aprobati si o noua comisia de raliuri, una de viteza in costa, una de rallycross, una de drift, fiecare cu mici diferente in regulament fata de comisii existente, ficare cu un campionat propriu?

 

Vreau sa va aduc la cunostinta un detaliu de care probabil nu sunteti la curent. In februarie 2013, in cursul sedintei anuala A cluburilor CNOR, fiind ca aparuse deja concursul 100tracks (neanuntat in calendarul CNOR, nici ca etapa, nici ca si cupa sau eveninent) mi-am permis s-a il intreb pe observatorul FRAS (cred ca era vorba, daca nu gresesc, de D-ul Dragan) care era parerea oficiala a FRAS-ULUI despre incadrarea acestui concurs. Dupa cateva intrebari pe care oficialul FRAS le-a pus si in mod direct la organizatori concursului a afirmat " Unde se fie incadrat: in CNOR, bineinteles!"

Care sunt motivele pentru care FRAS-ul a schimbat radical punctul de vedere, instituind chiar o noua comisie?

 

Presupunand că nu v-ati insalat si ca sunteti convins ca sunt doua discipline diferite cred ca nu veti avea nimic impotriva faptului ca sa vor tine doua etape, una de offroad si una de tot teren, pe aceasi data. Gresesc?

Daca nu gresesc, cred ca v-a scapat din vedere un factor extrem de important: cel economic. Fiind vizati ca “clienti”, de fapt, aceiasi sportivi o dublare numarul de evenimente aproape identice ( unele probabil si suprapuse temporal) implica ca fiecare concurs, fie organizat sub CNOR fie sub Comisia de Tot Teren, sa aiba un numar mai mic de participanti ( acest este un lucru fiziologic). Cred ca stiti bine ca fiecare eveniment, sa fie rentabil sau cel putin sustenibil, necesita de un numar minim de participanti. Va las sa trageti concluzii.

 

Toti stim care au fost si sunt bataliile publice a Dvs., drepte si cu fundament legal, impotriva existentei a doua federatiei pentru acelasi sport (me refer la karting). Prin analogie,din punctul de vedere moral daca nu strict legal, cum puteti sustine existenta a doua comisii pentru acelasi sport, chiar in cadrul FRAS- ului!?

 

Si , in final, ceea mai importanta intrebare: credeti, intr-adevar, ca aceasta decizie va fi benefica pentru acest sport?

 

M-as fi bucurat imens daca s-ar fi creat, intradevar, o comisie de Tot Teren sub FRAS , deoarece sunt pasionat si activ si in acest sport de catva ani si chiar sa simte lipsa unei comisii care sa dezvolte aceasta disciplina dar, considerate toate cele de mai sus, cred ca ar fi fost mult mai potrivita, realista si coerenta denumirea "Comisia Nationala de Offroad 2".

 

Sper sa primesc un raspuns, cel putin pentru faptul ca am fost si sunt un contribuabil FRAS.

 

Maurilio Zani

--
Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

@Mauri - din pacate tin sa te contrazic cu un punct ce are legatura directa cu mine.

 

Din pacate din 2012 eu unul ca si arbitru nu am simtit nici un sprijin din partea CNOR, am primit doar o groaza de promisiuni care au fost concluzionate doar prin dezamagiri (plecand de la modificari de regulament si ajungand la promisiuni financiare, asta ca sa nu mai vorbim de atitudinea fata de arbitrii) !

 

Eu unul nu sunt de acord ca actuala comisie CNOR sa afirme ca a crescut vreun arbitru, caci inafara de a ne incurca si eventual deruta nu a facut absolut nimic!

 

Culmea este ca cel putin unul din membrii actualei comisii CNOR a incercat chiar influentarea arbitrilor pentru a obtine un rezultat intr-o competitie sportiva, desi daca stau sa ma gandesc sunt mai multe cazuri de genul asta in ultimii 3 ani.

 

Daca vrei mai multe detalii iti stau la dispozitie!

 

si pentru ca vad ca se poarta - disclaimer: raspunsul imi apartine si nu reprezinta pozitia oficiala a comisiei de arbitrii din CNOR.

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Multumesc de raspunsul Iwa!

Implicit n-ai facut decat sa imi confirmi ca vrei sa fii arbitru la un alt campionat de offroad (...nu cred ca ai cunostinte in arbitraj pentru Tot Teren), pentru divergentele tale personale cu membri sau sportivi CNOR.

Din pacate destinatarul mesajului meu este strict D-ul Mazilu asa ca, nu te supara, dar nu prea sunt interesat, mai departe, de opinia ta sau de opinia celorlalti implicati. Sunt interesat numai de opinia D-lui Mazilu.

 

Multumesc

--
Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Mauri - atitudinea ta de "doar eu sunt zeul vostru" spune tot.

 

Ti-am raspuns doar din dorinta de a nu dezinforma lumea care nu cunoaste situatia completa. Daca tot cerem chestii hai sa le cerem corect si fara dezinformari !

 

p.s. Eu nu am spus nicaieri unde vreau sa fiu arbitru sau ce abilitati am, asa ca te rog abtinete de la presupuneri.

Edited by iwa
GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

......

Culmea este ca cel putin unul din membrii actualei comisii CNOR a incercat chiar influentarea arbitrilor pentru a obtine un rezultat intr-o competitie sportiva, desi daca stau sa ma gandesc sunt mai multe cazuri de genul asta in ultimii 3 ani.

......

 

Poti sa si dovedesti aceasta afirmatie? Cred ca este foarte grav ce sustii aici, iar daca este adevarat, acest fapt ar trebui adus imediat in fata comisiei de disciplina din CNOR/FRAS, iar respectivul ar trebui exclus pe loc din comisie si manjit cu kkt.

Dar daca sunt doar vorbe goale de continut, atunci interventia ta de mai sus este una de tip Antena 3 si nu ar face decat sa te descalifice dpdv al impartialitatii de care ar trebui sa dai dovada ca si arbitru.

alea, alea, piesele.....
Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Drujba - la momentul respectiv a fost sesizat presedintele CNOR de aceasta atitudine. Am pe undeva chiar mail-ul de informare, si mai sunt cativa concurenti/organizatori care pot confirma povestea. Dar cum atunci nu au fost luate masuri acum nu mai are sens.

 

Eu unul vreau ca faptele sa fie prezentate real, fara ca cineva sa isi asume diverse chestii.

 

later edit:

din raportul comisiei de arbitrii pe anul 2013:

Unul dintre organizatori a manifestat tentativa de influențare a deciziilor stabilite de arbitri privind aplicarea Regulamentului, situație rezolvată ulterior prin intervenția Președintelui CNOR.

 

Sa mai caut ?

Edited by iwa
GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Spune-ne si noua cine sunt protagonistii acelui trafic de influenta :) nu de alta da sa ii manjim aici in public ca tot se pare ca in final la asta se ajunge :)

personal desi nu intereseaza pe nimeni e bine sa fie si alte etape/cupe/ formate de campionat si alte cele,

ca ele sunt sau nu sub egida sau sunt sau nu aceleasi si sub acceeasi obladuire...nu sunt in masura sa ma proniunt ca eu ma dau in probe for fun

dar probabil ca pentru cei care trag la podium si campionat sunt mult mai in masura sa se pronunte

ce observ e ca la acest 100 tracks sunt oameni vechi si "grei"din miscarea de offroad

oare de ce nu ne punem intrebarea de ce acesti oameni au decis sa faca acest lucru ? poate sunt dezamagiti de ceva?

poate au constata ca nu se mai regasesc in formatul actual de campionat? si totodata impreuna cu ei probabil sunt si alte zeci de oameni?

mai sus spunea cineva ca isi doreste cat mai multe curse cat mai multi organizatori...etc ,diversitatea creeaza concurenta ceea ce pt mine e benefic,spun pentru mine ca platitor de taxe de inscriere,cazare...etc

eu propun sa facem si o federatie pentru posesorii de carucioare pe rulmenti dar numai pentru aia care folosesc rulmenti auto ca aia care pun deaia de masini unelte nu ii primim...

Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Deja se face "politica" la nivel inalt acilisea ...scrisori deschise, trafic de influenta, orgolii ranite, lupta la baioneta, se platesc polite...samd ...Pe bune?

 

Am inventat sportul asta in Romania, desi oficial el ca motorsport aproape ca NU EXISTA. Am inventat o federatie desi mai exista una. Am inventat comisii (una era prea putin). Am inventat campionate. Au venit si bulgarii cu o treia alternativa. Am inventat arbitrii de offroad. Ne-am sofisticat de ne-au luat dracii...Americanii sunt deja cu 500 de ani lumina in urma...Totul ptr a ne pune in lumina valoarea ...prin participari la etape, cumul de cupe in vitrina langa portelanuri, cumul de cartoane care ne recunoasca (oare in fata cui?) calitatile...Oare ce mai urmeaza? La ce sa ne mai asteptam? Un campionat interstelar?

 

Bah tata, pierdeti un simplu aspect din vedere ...unul simplu, elementar ...numarul participantilor la evenimentele "oficiale" scade de la an la an (oare de ce?)... Unii or sa ajunga sa faca rate la banci ...ca sa-si construiasca masini ca se dea in aceste campionate. Pana intr-o zi ... cand vor ramane mai putin concurenti decat etape. Atunci vom invata iar cum e sa sapam groapa in pamant cu mainile goale sau poate ca vom redescoperi placerea sapatului si a pamantului de sub unghii...cine stie ...

 

@watcher

Ptr ceea ce i-ai scris lui worsky... El clar are "misiuni" ... de fapt "e-misiuni" ... :grin:

 

Nu am participat niciodata la nici o etapa. Asta ce inseamna? Ca nu pot sa-mi spun parerea si urmeaza sa-mi fac bagajele ca sa parasesc Romania? Ai de asteptat ...si tu ...cat si altii ...:ha:

Padurea inca e destul de mare si ne primeste pe toti...chiar si asa, fara numar de concurs, fara federatii, fara campionate ...

 

Ptr mine totul e simplu si la fel ca inainte ...ma vad cu prietenii, ne tragem cu masinile prin padure pe track, pe mac, pe tzac, ardem o slana, bem o tuica si venim acasa. Suportam ideea ca vitrina e tot goala ... Portelanurile le-am dus la amanet ...sa-mi fac rost de bani de motorina! :ha:

 

Dar ptr restul, la fel de usor este? :grin:

 

Concluzia mea: prea multe orgolii ...lasati timpul sa treaca! :wink:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Ioane, a merge la un concurs nu inseamna doar o cupa sau o hartie cum ca ai fost acolo. Inseamna satisfactia de a concura cu cei mai buni, inseamna socializare cu oameni care iti sunt dragi si tii drag sa vorbesti cu ei, inseamna sa concurezi intr-un mediu organizat si pus la punct, inseamna sa-ti faci masina in asa fel incat sa te duca cat mai sus pe podium, inseamna sa te simti bine. Fiecare se simte bine in felul lui, asta nui de contestat. Am iesit in padure ca si sofer ani la rand, duminica de duminica, am rupt patrolul de l-am zapacit, dar in CNOR ii total altceva.

Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Drujba - la momentul respectiv a fost sesizat presedintele CNOR de aceasta atitudine. Am pe undeva chiar mail-ul de informare, si mai sunt cativa concurenti/organizatori care pot confirma povestea. Dar cum atunci nu au fost luate masuri acum nu mai are sens.

 

Eu unul vreau ca faptele sa fie prezentate real, fara ca cineva sa isi asume diverse chestii.

 

later edit:

din raportul comisiei de arbitrii pe anul 2013:

 

 

Sa mai caut ?

 

Deja vorbim discutii... ceea ce inteleg eu din cele de mai sus poate insemna orice, incepand de la faptul ca un organizator a dorit sa discute cu arbitrii de etapa despre interpretarea unor rezultate din teren pana la faptul ca si-a impus un punct de vedere facand uz de o pozitie de forta. Cam ambigua treaba exprimata in acest format si pana la urma, poate nefondata??? Pana la urma daca a fost mai degraba o discutie mediata, e una, iar daca a fost o "interventie" si voi ati lasat-o asa, e alta si pana la urma e vina voastra (a corpului de arbitrii) ca ati lasat-o asa.

 

Oricum, vad ca am cam luat-o pe aratura cu off-topic-urile, asa ca cel mai bine cred ca ar fi sa ne oprim aici pe acest topic in afara de cazul in care avem ceva de zis cu privire la postarea initiala.

alea, alea, piesele.....
Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

@watcher

Ptr ceea ce i-ai scris lui worsky... El clar are "misiuni" ... de fapt "e-misiuni" ...

 

Nu am participat niciodata la nici o etapa. Asta ce inseamna? Ca nu pot sa-mi spun parerea si urmeaza sa-mi fac bagajele ca sa parasesc Romania? Ai de asteptat ...si tu ...cat si altii ...

Padurea inca e destul de mare si ne primeste pe toti...chiar si asa, fara numar de concurs, fara federatii, fara campionate ...

 

Younutz, ai mai zis si pe un alt topic ca as avea ceva cu tine. Nu am.

Nici atunci (pe acel topic) nu am priceput ce am zis care te-a facut pe tine sa ti se para ca te 'intep'.

Nici acum nu vad de unde ai dedus ca as vrea sa pleci din tara, etc.

Detaliile pe care le-am adus in discutia cealalta au urmatorul scop: citind threadul reiesea ca userul "mao" nu ar avea prea multa experienta. Cum afirmatia asta stiam ca este incorecta am zis sa evit penibilul situatiei in care sa explice omul singur ce CV are :)) si fiindca eu stiam niste lucruri le-am listat.

 

 

Legat de mersul la concursuri versus iesiri de weekend, toti am facut iesiri de weekend, asa ne-am cunoscut, imprietenit, explorat tara, etc. Nu are nicio legatura cu mersul la concurs sau cu formatul de concurs. La concurs mergi fix pentru caruselul de emotii pe care il traiesti (m-au depasit, m-am ratacit, am revenit, am castigat, am abandonat, etc) si pentru ca te dai mult mai tare decat la plimbare. Eu unul nu iau niciodata diplomele de participare, doar cupele care arata un rezultat la evenimentul respectiv. (ma rog, cand exista cupe :) )

dar nu cupa o tii minte, nu ea este 'cu ce ramai'

Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Gps Cu

16 Decembrie la 20:30 · editat ·

 

Nu am suportat nici o data , de ce un pilot trebuie sa depinda de un navigator ?

Am nevoie de copilot , pt a sti sa puna un troliu , a sti sa ma asigure in unele dificultati , concentrarea copilotului sa se focalizeze in situatii dificile , la aigurarea masini si a pilotului ... nu la ce pozitie suntem , la ce pagina suntem, unde e creionul , unde e rodbukul ...sau altele, stai ca am trecut de pozitie , stai ca nu mai stiu unde suntem , stai ca nu mai gasim ultima pozitie la care ne-am pierdut !! Eu am depins 80% de navigator , 10%de copilot si 10% a contat cum am mers eu !!

Interviu 100Tracks

100tracks.net

youtube.com

Nu-mi mai place · · Distribuie

 

Ţie, lui Gheorghe Sabau, lui Dan Bobaru, lui Doru Czobor şi altor 12 vă place asta.

1 distribuire

 

Piedemonte Alexandru ........și eu !!!.... mi-am pus troliu șingur, și eu citeam singur RB, și eu m-am dat jos din mașină și i-am spus...'mașinii' pe unde sa o ia....!

16 Decembrie la 22:09 · Îmi place · 2

Ciobanu Valentin :))

16 Decembrie la 22:25 · Îmi place

 

Gps Cu Eu nu fac decat sa imi spun oful , nu am avut navigator ...am avut un bun copilot , mecanic ,prieten, etc !!

Eu voi merge in noul campionat si in vechiul campionat cand voi avea navigator pregatit sa faca performanta ...nu bat sute de km sa ajung la concluzia ca nu am asa ceva , rup si masina gratis , taxe , deplasari , etc cheltuieli !!

Mai nou sa ajuns ca copiloti cu renume sa aiba pretentii , salarii , bani de buzunar , prime daca urci pe podium !! Alo ce facem , o facem de placere sau fortat ....

16 Decembrie la 22:47 · Editat · Îmi place

 

Piedemonte Alexandru Neata. Am răspuns la ce ai scris inițial. .....ca ai corectat după aia nu mai e treaba mea.

16 Decembrie la 22:46 · Îmi place · 1

 

Ciobanu Valentin Parerile sunt impartite, problema este alta, noi cei care iubim acest sport am fost impartiti in 2 tabere, si asta din cauza unor orgolii prostesti, eu nu spun ca ideile lor nu sunt bune, dar felul in care au actionat au facut sa se imparta lumea OFF Road-ului in 2 TABERE.......

16 Decembrie la 22:49 · Îmi place · 3

 

Gps Cu Eu respect ambele tabere , numai ca de 2 ani de zile la care am fost delegatul clubului x3m valcea la sedintele de la Sibiu , nu am vazut nici o schimbare in regulamente , o inbunatatire , o simplificare al ofroadului in ceea ce consta navigatia ! Am gasit in traseu cate 10 pozitii la rand , intr-un metru stanga , in 2 metri dreapta , in 5 metri dreapta ...fata ascunselea , 3 azimuturi unul dupa celalalt !! Vb la clasa open unde m-am dat , ca de extrem nu mai vb , nu am curaj sa merg , sa nu ramana copiii orfani !! Navigezi o zii intreaga , iei startul , treci prin porti , ai arbitri virtuali care confirma ca ai trecut pe acolo , iei finishul si constati ca esti penalizat ca nu ti-a inregistrat trakul ...ce faci , faci contestatie ! Dai 100euro si ai ramas fara bani in buzunar , ca iti arata ca nu ti-a inregistrat trakul !!! Mai nou in 2014 cand am fost la sedinta , nu stiu de ce ne-au mai chemat , persiflare totala , sa facut prima sedinta cu cluburile organiztoare de etape , la a 2 sedinta de cluburi nu sa mai discutat decat cum sa cheltuit bani pe 2013 si cum sa pierdut cate un laptol in fiecare an !!!

 

Eu l-am cunoscut pe Rasti si Floyota personal mi-au lasat o impresie ff buna !!

 

Ce au facut acesti oameni pt offroad , au legalizat offroadul si l-au organizat oficial in CNOR cum de altfel au facut si 100traks !

Au muncit din punctul meu de vedere , nu ca in ultimi 3 ani de cand au plecat din offroad ... Ce schimbari a fost la CNOR? Ce inbunatatiri , in afara de bai cheltuiti si laptopuri furate care au fost in ultimi 3 ani !! Hai sa vedem realitatea ! Sper sa nu doara adevarul , eu oricum sunt prea mic in aceasta bransa , dar ca sa avansam , trebuie sa muncim !! Asa cum eu muncesc sa imi fac masina competitiva , asa sa munceasca si cei pe care le platim taxele de participare si taxe de federatie ! Sa faca acel concurs fara greseli ! Eu sunt obligat sa merg in regim de concurs , cu o masina neinmatriculata , pe dn , dj etc ! Organizatori nu isi asuma nici un risc , obligatie , in caz de accident !! De ce CNOR nu munceste sau chiar si 100traks daca nu e in lucru acest proiect ...pt masinile de competitie , sa le putem inmatricula si asigura intr-un fel (sportiv) , pt a nu risca un permis , un accidet ! Mai am multe de spus ...provocati-ma !!

Ieri la 00:40 · Editat · Îmi place · 2

 

Gps Cu

16 Decembrie la 23:38 · Îmi place

 

Piedemonte Alexandru Ursule, ca-i spune offroad, ca-i spune totteren noi tot offroad vom face. (...eu mai fac și poze..!)

Ne vedem la sedinta de mâine și după aia comentam.

16 Decembrie la 23:52 · Editat · Îmi place · 2

 

Ciobanu Valentin Nu prea vreau sa comentez, trag numai concluzii

16 Decembrie la 23:53 · Îmi place

 

Gps Cu Pai ... eu sincer sunt suparat pe ambele tabere ...de ce nu suntem barbati sa stam la masa cu totii !! De ce sa fie rautate , de ce atatea orgolii , ne-am cunoscut pe club4x4 , la concursuri , prietenesti , etc

100traks ne-a invitat la propunerea lor si semnalul lor de alarma ca trebuie facuta o schimbare , ascultam propuneri si facem propuneri !

Chiar si dintr-e cluburile organizatoare din vechiul campionat , trebuie sa vina si sa se uneasca cele 2 campionate tntr-un fel !!! Ar fi ideal ! HAI SA DAM MANA CU MANA si sa iasa ceva bun din cele 2 campionate !!!

Ieri la 00:02 · Îmi place

 

Ciobanu Valentin Tutuianu lea propus treaba asta si nu prea sa vrut

Ieri la 00:09 · Îmi place

 

Gps Cu Pacat , lua un sfat bun de la un om cu aceasi experienta care o au toti veterani din cele 2 tabere !!!

Ieri la 00:11 · Îmi place

 

Ciobanu Valentin Asta e

Ieri la 00:15 · Îmi place

 

Eugen Grigore Acum vei avea ocazia sa te simti in largul tau pe traseu cu track, fara sa mai depinzi de dibacia navigatorului/copilotului. Inscrie-te la concurs si vezi ce poti...

Ieri la 00:41 · Îmi place · 1

 

Niteanu Petre E uimitor cum in offroad pana si matematica poate fi interpretata pe bani si orgolii:)))) Cum ramane cu prevederea: masinile de concurs TREBUIE sa fie INMATRICULATE? (Nu de alta dar Gps Cu) se plange in mod corect ca a concurat cu masina "nelegala" in timp ce arbitri se uita in alta parte:) In fine....va urez succesuri in munca

Ieri la 08:59 · Îmi place · 2

 

Piedemonte Alexandru Măcar dacă ar trage cu ochiul la vecinii bulgari, care chiar dacă au ceafa groasa, au regulamentul ok. Cat a stat ilisei. de la Vaslui și Viorel la inspecția tehnica, ca nu le mergeau luminile la lămpile de spate?

Toate mașinile au rolcage indiferent clasa.

Vin cu ce profil de cauciucuri vor. etc

Ieri la 09:40 · Îmi place · 2

 

Marius Pop Foarte curios, toata lumea are de comentat si cand a fost de trimis si de discutat despre regulament si eventualele modificări nu prea s-au sinchisit multi....

Ieri la 10:02 · Îmi place · 7

 

Niteanu Petre Pai ca sa te sinchisesti sa te duci ar trebui ca cineva sa doreasca sa te asculte. La sedinte fiecare vrea sa-l convinga pe celalalt ca ideea lui e mai buna, nu sa incerce fiecare sa inteleaga si ideea celuilalt. La ce sa te duci sa vorbesti cu cineva care nu vrea sa asculte? Nu te-ai saturat sa vorbesti cu nevasta?:))))))

Ieri la 10:22 · Nu-mi mai place · 3

 

Ciobanu Valentin :))))

Ieri la 11:46 · Îmi place

 

Gps Cu Vb din experienta mea ! De 3 ani de cand a demisionat Rasti si Foyota din CNOR , nu a mai ridicat nimeni mingea la fileu, pt a nu isi face de lucru ...ba mai mult sa ajuns puterea in CNOR sa o aiba cluburile organizatoare , care fac sedinta , isi vote...Vezi mai mult

Ieri la 13:29 · Editat · Îmi place

 

Niteanu Petre Gps Cu tu ai intentii bune, numai ca ....n ai inteles nimic din toti anii astia:)))) uita te n juuuur:)) nu te njur, uita te n jur in pana mea si ai santelegi ce nu merge. Daca nici asa nu intelegi, te lamuresc eu, dar o sa te doara:)) uita te n jur!

Ieri la 11:56 · Îmi place

 

Gps Cu In alte sporturi masinile sunt inmarticulate pe acel sport clasa ...la noi nimeni nu pune problema !

Ieri la 11:58 · Îmi place

 

Piedemonte Alexandru mai, tu vrei sa mergi cu caracatita prin Bucuresti!

Ieri la 12:02 · Îmi place · 2

 

Gps Cu nici o data

Ieri la 12:03 · Îmi place

 

Niteanu Petre Hai sa te lamuresc pr ca vad ca bati campii cu gratie (asta cu gratia a fost un compliment) fii atent: cei care fac regulamentul castiga bani din organizare iar cei care fac traseele fac bani din reparatii! Capisci?

Ieri la 12:06 · Îmi place

 

Eugen Grigore Dau banu, iau Framul...poate asa e mai usor.

Ieri la 12:08 · Îmi place · 2

 

Vali Dutu Problema cu inmatriculat-ul masinilor este de mult, se stie,si nu a fost neglijata, doar ca nu se poate din motive technice si materiale. Masinile de concurs pe care le avem nu sunt intr-un catalog FIA cum sunt cele de la celalalte speciaitati, cum ar ...Vezi mai mult

Ieri la 12:50 · Îmi place

 

Gps Cu Niteanu Petre ce ai riscat tu in concurs , ori de cate ori te-ai dat ?

Ieri la 12:59 · Îmi place

 

Gps Cu Din cate stiu , te-ai dat ca si copilot de hobii , nu ai dus un campionat cap coada

Ieri la 13:00 · Îmi place

 

Niteanu Petre Ai dreptate Gps Cu ! Sunt un bulangiu care vorbeste din afara fenomenului. Si ca sa nu te mai supar, ia sa ne fie dor unul de altul:)))

Ieri la 13:02 · Îmi place

 

Gps Cu Pai aceasi intrebare i-o pun lui Eugen ?

Ieri la 13:03 · Îmi place

 

Eugen Grigore Vrei sa-ti fie dor si de mine? Sau care era intrebarea?

Ieri la 13:03 · Îmi place

 

Gps Cu

Ieri la 13:03 · Îmi place

 

Gps Cu De voi , imi e dor deja ! Ca de mult nu v-am mai vazut!!

Ieri la 13:05 · Editat · Îmi place

 

Eugen Grigore Ba...daca tot m-ai intrebat, cred ca eu riscam foarte mult sa nu-mi placa....dar, m-am riscat ... ce sa fac.

Ieri la 13:05 · Editat · Îmi place

 

Gps Cu Pai la tine sa vazut acest aspect , nu te-ai mai dat !! Alt cineva !!

Ieri la 13:06 · Îmi place

 

Eugen Grigore Gresesti.... eu nu m-am mai dat pentru ca nu mi-am permis financiar, nu pentru ca nu mi-a placut....e o diferenta.

Ieri la 13:07 · Îmi place

 

Gps Cu A pai asta se intampla la toti !

Ieri la 13:08 · Editat · Îmi place

 

Gps Cu Vali Dutu eu sunt novice , am pus o intrebare ? De ce nu putem , raspunsul tau ma lamurit! Dar poate mai incercam si poate se gaseste o cale de mijloc ...ca inmatricularile pe primaraie , eu stau in ilfov , poate se poate ??

Ieri la 13:25 · Îmi place

 

Eugen Grigore Nu se poate Gps Cu-le, adica se poate dar nu te ajuta. Daca inmatriculezi pe primarie un utilaj (ca pentru utilaje a fost legea) nu poti circula legal decat pe raza localitatii care l-a inmatriculat. Aici trebuie o lege speciala pentru autoturisme cu c...Vezi mai mult

Ieri la 13:34 · Îmi place

 

Eugen Grigore Si du-te si impaca-l pe Bullbar ca l-ai suparat...

Ieri la 13:36 · Editat · Îmi place

 

Gps Cu Eugene , am dat 2 exemple , inmatriculare sportiva si inmatriculare agricola ...noi ne incadram la mijloc !!! Hai ca ma duc sa vb cu Bullbar , defapt azi la ora 18 la sedinta lui 100traks il astept!!

Ieri la 13:39 · Editat · Îmi place

 

Florin Radu Nea Ciobanule, de unde ai scos enormitatea asta cum ca am fi primit vreo propunere si s a refuzat?

Incredibil!!!!

Ca sa nu mai existe dubii in seara asta este lansarea oficiala si eu personal voi face o invitatie la discutii in mod public...asta ca sa nu o mai ia lumea p

Ieri la 13:45 · Îmi place

 

Florin Radu Pe aratura

Ieri la 13:45 · Îmi place

 

Marius Pop Sorine, inclusiv dupa faza cu avionul din Ianuarie au s-a pus problema asta cu inmatriculatul...

Daca Tu consideri ca CNOR este de vina a nu ne putem înmatricula acareturile de concurs, atunci abia astept sa vedem cum altii vor schimba asta...

Ieri la 14:03 · Nu-mi mai place · 3

 

Ovidiu Nedelcu Apropo de masini de concurs "inmatriculate"! Sper ca nu s-a uitat incidentul de la "Cupa Sighisoara" din 2011... Cum a stat "organul vigilent" la pont!

Ieri la 14:43 · Editat · Îmi place · 2

 

Marius Pop Saracu Parvulescu

Ieri la 15:00 · Îmi place · 2

 

Vali Dutu http://www.fia.com/.../file/VoituresPays_13.11.2014.pdf

Ieri la 15:02 · Îmi place

 

Ciobanu Valentin " Nea Ciobane " suna frumos, succes celor cu noul campionat , din pura curiozitate am sa incerc sa particip si eu la o etapa sau cupa

19 ore · Îmi place

 

Piedemonte Alexandru Pilot sau copilot?

19 ore · Îmi place · 1

 

Ciobanu Valentin Depinde de campionat :))

19 ore · Îmi place

 

Nicu Leriu Cine imi da si mie salariu de copilot? ma bag....am experienta, o etapa la openu bulgaresc, Piede m-a laudat deci ?

Si sa fie si diurna va rog frumos, in fiecare zi ca eu locuiesc la Buftea:))))

16 ore · Îmi place · 2

 

Ovidiu Nedelcu Pauza de cafea...

Fotografie de la Ovidiu Nedelcu.

16 ore · Îmi place · 2

 

Cristian Logofatu GPScule, ai scris multe lucruri aici, adresez cate unele, sa ramana scrise :

 

Ai zis asa: " de 2 ani de zile la care am fost delegatul clubului x3m valcea la sedintele de la Sibiu , nu am vazut nici o schimbare in regulamente , o inbunatatire , o si...Vezi mai mult

1 oră · Îmi place · 1

Cristian Logofatu Ai mai zis asa: "Am gasit in traseu cate 10 pozitii la rand , intr-un metru stanga , in 2 metri dreapta , in 5 metri dreapta ...fata ascunselea , 3 azimuturi unul dupa celalalt !! "

 

Inteleg ca ai fi vrut ca regulamentul sa interzica intersectiile din ...Vezi mai mult

1 oră · Îmi place

 

Cristian Logofatu De asemenea, am senzatia ca amesteci conceptele de "sedinta cluburilor de offroad", "cnor (comisia nationala de offroad)", "cluburile organizatoare", etc.

 

Imi permit sa expun niste idei:...Vezi mai mult

1 oră · Îmi place

 

Marius Pop Si sa nu uitam sa le multumim celor de la osutadetrasee ca ne stimulează ca sa facem lucrurile mai bine si sa ne punem mult mai bine la punct cu toate cele....

1 oră · Îmi place

 

Stefan Ivascu Cristian - nu stiu ce regulament ai tu, dar cerinta lui iwa - nu apare in regulament. Paragraful din Anexa A inca este: "GPS, model GARMIN sau compatibil GARMIN, impreuna cu cablul de descarcare a datelor". Si da cam din 2012 ma rog de CNOR sa introduca cuvantul USB... lucru cu care au fost de acord dar aparent au uitat...

54 minute · Îmi place

 

Piedemonte Alexandru discutii, ..anexe,...regulamente,...bisericute... etc, si ne vom trezi intr-o zi pe cap cu o panarama de 'asa zis ecologist' care o sa ne intrebe cam ce facem noi prin padure!?, ca deranjam 'firul de iarba' sau somnul'sticletelui de gheata'. Si ne-om trezi cu offroadul in spate la Cora , Carfour, sau intr-un tarc.!

40 minute · Editat · Îmi place

 

Ovidiu Nedelcu Hai sa NE mutam pe forum cu discutia!

38 minute · Editat · Îmi place

 

Piedemonte Alexandru Mutam pe forum .... ca premierul, Copy- Paste !

Chiar acum · Îmi place

Cristian Logofatu Iwa: regulamentul in vigoare, de pe site FRAS: http://2010.fras.ro/.../Regulament_CN_Offroad_2014.pdf

 

Articol 4.3, paragraf 3.

 

Da matale singur search dupa "USB" . Eu unul am dezbatut cu tine la un moment dat (anul trecut? inainte de sezon 2014 sau sezon 2013?) , am luat la cunostinta, si am introdus...

Chiar acum · Îmi place

Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

i-ai facut praf cu copy-paste-ul asta, draga piede :ha:

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Hai ma Piede muta-o de aici ca ii topicul omului despre scrisoare deschisa :)

Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Nu ar fi bine sa se organizeze 4 etape de TOT TEREN si 4 etape cu roadbook si sa putem puncta la 3 din fiecare?

Punctele pot fi cumulate pt cele 2, sa le zic campionate, sau daca nu separat si astfel poate ramanem impreuna, ca si asa nr. participantilor a inceput sa scada.

Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

Nu stiu daca d-ul Mazilu citeste acest forum dar, daca o face, mi-ar face placere sa imi raspunda la cateva intrebari. Daca nu o va face i voi scrie si in mod direct pentru a primi un raspuns in privat dar ar fi mult mai indicat un raspuns public, fiind, cred, interesati sute de sportivi care platesc anual cotizare la FRAS.

 

Consider extrem de trist si grav faptul ca consiliul federal FRAS a aprobat instituirea Comisiei Nationala de Tot Teren, care de fapt, sub aceasta ambigua si derutanta denumire, ascunde numai o initiativa reactionara a unor oameni care nu au vrut sa se conformeze regulilor democratice cu care, astazi, functioneaza Comisia Nationala de Offroad, unde erau bineveniti oricand si cu oricare propunere.

Singura deosebire intre aceasta " noua" disciplina fata de concursuri clasice de offroad (CNOR) este folosirea track-ului. In concursurile CNOR track-ul exista (folosit de arbitri si de organizatorii) dar concurenti navigheaza folosind un roadbook(care, de fapt, nu este alceva decat track-ul transcris pe hartie in semne standardizate). In aceste "noi" concursuri navigatia se face urmarind track-ul, direct pe GPS.

 

Va intreb: aceasta diferenta este suficienta pentru a justifica o noua comisie care va avea ca principalul scop cel de a atrage concurenti care astazi participa la campionatul CNOR?

Fiind om din motorsport cu experienta, nu ati sesizat faptul ca aceasta disciplina de fapt exista deja, adica este Offroad-ul, regulamentat de FRAS prin CNOR?

 

Nu ati sesizat ca cel putin trei etape propuse in acest nou campionat (Targu Mures, Campulung si Harghita) sunt etape de offroad organizate pana acum sub CNOR (chiar de la aceleasi cluburi cu aceiasi oameni!)?

 

Nu ati sesizat ca arbitrajul in acest nou campionat va fi efectuat de arbitri “crescuti” si activi in campionatul CNOR?

 

Daca in viitor vor veni la dvs. alte cereri similare, veti fi dispus să aprobati si o noua comisia de raliuri, una de viteza in costa, una de rallycross, una de drift, fiecare cu mici diferente in regulament fata de comisii existente, ficare cu un campionat propriu?

 

Vreau sa va aduc la cunostinta un detaliu de care probabil nu sunteti la curent. In februarie 2013, in cursul sedintei anuala A cluburilor CNOR, fiind ca aparuse deja concursul 100tracks (neanuntat in calendarul CNOR, nici ca etapa, nici ca si cupa sau eveninent) mi-am permis s-a il intreb pe observatorul FRAS (cred ca era vorba, daca nu gresesc, de D-ul Dragan) care era parerea oficiala a FRAS-ULUI despre incadrarea acestui concurs. Dupa cateva intrebari pe care oficialul FRAS le-a pus si in mod direct la organizatori concursului a afirmat " Unde se fie incadrat: in CNOR, bineinteles!"

Care sunt motivele pentru care FRAS-ul a schimbat radical punctul de vedere, instituind chiar o noua comisie?

 

Presupunand că nu v-ati insalat si ca sunteti convins ca sunt doua discipline diferite cred ca nu veti avea nimic impotriva faptului ca sa vor tine doua etape, una de offroad si una de tot teren, pe aceasi data. Gresesc?

Daca nu gresesc, cred ca v-a scapat din vedere un factor extrem de important: cel economic. Fiind vizati ca “clienti”, de fapt, aceiasi sportivi o dublare numarul de evenimente aproape identice ( unele probabil si suprapuse temporal) implica ca fiecare concurs, fie organizat sub CNOR fie sub Comisia de Tot Teren, sa aiba un numar mai mic de participanti ( acest este un lucru fiziologic). Cred ca stiti bine ca fiecare eveniment, sa fie rentabil sau cel putin sustenibil, necesita de un numar minim de participanti. Va las sa trageti concluzii.

 

Toti stim care au fost si sunt bataliile publice a Dvs., drepte si cu fundament legal, impotriva existentei a doua federatiei pentru acelasi sport (me refer la karting). Prin analogie,din punctul de vedere moral daca nu strict legal, cum puteti sustine existenta a doua comisii pentru acelasi sport, chiar in cadrul FRAS- ului!?

 

Si , in final, ceea mai importanta intrebare: credeti, intr-adevar, ca aceasta decizie va fi benefica pentru acest sport?

 

M-as fi bucurat imens daca s-ar fi creat, intradevar, o comisie de Tot Teren sub FRAS , deoarece sunt pasionat si activ si in acest sport de catva ani si chiar sa simte lipsa unei comisii care sa dezvolte aceasta disciplina dar, considerate toate cele de mai sus, cred ca ar fi fost mult mai potrivita, realista si coerenta denumirea "Comisia Nationala de Offroad 2".

 

Sper sa primesc un raspuns, cel putin pentru faptul ca am fost si sunt un contribuabil FRAS.

 

Maurilio Zani

 

Am asistat la o discutie privata care e oarecum legata de subiectul deschis.

Un consilier FRAS a expus astfel problema:

 

Atunci cand se intampla urmatoarele:

 

3 organizatori (cei mai vechi) de top

plus

3 arbitri (top 3)

plus

2 membri din actuala Comisie Nationala de Off Road (CNOR)

plus

cateva cluburi de traditie din Off Road

 

 

spun asa:

- Nu se mai poate este o bataie de joc a muncii noastre si nu se poate discuta si implementa nimic nou.

De 3 ani lucrurile merg din inertie si sunt o grama de probleme de rezolvat, pe care nu si le asuma nimeni si nici macar nu discuta nimeni despre ele.

Ni se pune calusul in gura si gata.

Noi in conditiile aste nu mai organizam sau nu ne mai implicam in acest sport.

 

Acuma aia 2 care au inventat CNOR-ul sub FRAS si l-au pus la punct cu tot ce are el acum, probabil au gandit asa:

 

Am inventat acest CNOR tocmai pentru a fi o forma functionala de organizare a acestui sport si a se dezvolta de acum incolo.

Nu cred ca au gandit sa se puna cineva closca pe acest CNOR si sa dicteze una si alta. Ci principiul a fost tocmai ca de acum

incolo cei implicati sa contribuie pentru dezvoltarea si imbunatatirea lui pe mai departe.

Ca dovada ca amandoi si-au dat demisiile considerand ca prin asta cei care vor dori sa le ia locul vor face mai mult si mai bine pentru CNOR

 

DAR NU, vin cei de mai sus mentionati organizatori, arbitri, cluburi si spun:

- de 3 ani nu s-a mai facut nimic (NIMIC), totul a mers din inertie si mai mult nu mai avem cu cine discuta, nu ne mai asculta nimeni.

Nu putem veni cu nici o imbunatatire. Tot ce s-a incercat de a se implementa nou a primit un mare NU.

 

 

Si cand toti oamenii astia nemultumiti (care nu sunt chiar oricine) se aduna in fata FRAS-ului si isi spun pasu si oful, FRAS-ul asculta si prin domnul Ovidiu Mazilu (presedinte FRAS) si spune:

- Bine ma baieti, am inteles care sunt problemele voastre, puteti voi face altfel si mai bine??

Raspunsul lor a fost un mare DA.

- Pai apucativa de treaba.

 

Si asa s-au apucat de treaba, cu experienta lor, cu resursele lor si asa a aparut 100Tracks.

 

Poate cineva sa-i invinovateasca ca au fost nemultumiti de ce se intampla acum in CNOR!?

 

Cand tu mergi cu o masina rablagita pe strada si iti tot cad piese de pe ea, pe care le abandonezi pe drum, daca vine unul in spatele dau si le aduna si face o super masina din acele piese, te poti supara pe el?

El e vinovat cumva ca a adunat acele piese pe care tu le-ai abandonat, ba mai vrea sa te ia si la sufa sa te ajute.

Si tu tot te incordezi ca mergi singur, il mai si injuri ?!!

 

Ia ganditi- va..............

 

Repet, e un citat, nu sunt cuvintele mele.

Link to comment
Share on other sites

Re: Scrisoare deschisa catre Presedintele FRAS, D-ul Ovidiu Mazilu

 

@Mauri - din pacate tin sa te contrazic cu un punct ce are legatura directa cu mine.

 

Din pacate din 2012 eu unul ca si arbitru nu am simtit nici un sprijin din partea CNOR, am primit doar o groaza de promisiuni care au fost concluzionate doar prin dezamagiri (plecand de la modificari de regulament si ajungand la promisiuni financiare, asta ca sa nu mai vorbim de atitudinea fata de arbitrii) !

 

Eu unul nu sunt de acord ca actuala comisie CNOR sa afirme ca a crescut vreun arbitru, caci inafara de a ne incurca si eventual deruta nu a facut absolut nimic!

 

Culmea este ca cel putin unul din membrii actualei comisii CNOR a incercat chiar influentarea arbitrilor pentru a obtine un rezultat intr-o competitie sportiva, desi daca stau sa ma gandesc sunt mai multe cazuri de genul asta in ultimii 3 ani.

 

Daca vrei mai multe detalii iti stau la dispozitie!

 

si pentru ca vad ca se poarta - disclaimer: raspunsul imi apartine si nu reprezinta pozitia oficiala a comisiei de arbitrii din CNOR.

 

Desi discutia ar trebui purtata pe alt topic, raspund totusi aici.

 

"Influentarea pentru a obtine un rezultat intr-o competitie" a fost asa: acum doi sau trei ani, la Odorhei, un coleg de club mai nou si care nu stia regulamentul m-a rugat sa ma interesez cum se aplica regulamentul in cazul lui. M-am dus la Iwa, l-am intrebat ce s-a intamplat, mi-a spus cum vede el lucrurile, i-am raspuns ca eu as fi interpretat altfel regulamentul dar am insistat asupra faptului ca decizia e la el. Iwa a ramas la decizia lui, concurentul a ramas penalizat si gata. Dupa vreo doua luni, Iwa a depus o plangere la CNOR desi discutia era demult inchisa si gata. De atunci cred ca a mai avut zeci sau sute de asemenea discutii dar, se pare ca discutia cu mine l-a traumatizat.

 

Daca antipatia legata de persoana mea o pot intelege (nu si explica), deziluziile lui Iwa vis-a-vis de CNOR sunt greu de inteles. S-a legiferat obligativitatea arbitrajului federal. S-a legalizat cuantumul cu care sunt platiti arbitrii si plata, dupa cate stiu eu, s-a facut intotdeauna. S-a stabilit obligativitatea fiecarui organizator de a asigura arbitrilor toate conditiile de lucru, masa si cazare. Absolut toate propunerile scrise ale arbitrilor au fost discutate, votate si introduse in regulament. Raspunzator din partea de CNOR de arbitraj au fost Liviu si Profa si treaba a mers bine iar regulamentul a fost in mod constant imbunatatit. Ne e perfect, dar cine e? Nu prea vad ce mai trebuia CNOR sa faca in plus pentru ca Iwa sa fie multumit.

 

Ceea ce este cu adevarat revoltator este faptul ca Iwa e singurul care a beneficiat de fondurile CNOR. Concret, incalcand obligatia de a preda echipamentele de arbitraj (laptop, balize si incarcatoare), ne-a anuntat ca acestea "s-au furat". Un mare justitiar ar fi strecurat minuta la portofel si ar fi acoperit gaura. Evident, asta nu s-a intamplat si atunci, pentru a nu-i sifona finantele, CNOR a decis sa suporte gaura de multe mii de lei. Nu ne-am asteptat la recunostiinta dar in nici un caz nu ne-am gandit ca tocmai el va deveni "arbitrul cel frustrat".

 

Cum despre caracter n-are rost sa polemizam, ramane doar cimilitura cu facerea de bine si greata subsecventa.

 

Inca odata imi cer scuze pentru poluarea topicului dar nu puteam lasa o acuzatie aiurea fara raspuns.

 

Sorin

Shit happens
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use