alin-jeep Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Ca sa nu ma ,,las" la prietenul nostru @Atar ,m-am gandit sa va prezint si voua masina la care lucrez acum . Jeep Grand Cherokee WG , an 2002 ,inmatriculata in Romania ,motor 2.7 crd Mercedes ,cutie automata Mercedes,4x4 permanent,LSD fata si spate,Full option ... Pana acuma am facut urmatoarele lucrari : -montat jenti otel pe 16 cu -30 -anvelope 285/75/16 deocamdata AT ,urmeaza mt-uri -inaltat aproximativ 10 cm Urmeaza sa procur fenders flares-uri ,sa pun bari HD fata si spate si troliu,un portbagaj pe pavilion si ceva led bar...mai vedem pe parcurs ce mai este necesar La primele probe a mers cam asa : https://www.youtube.com/watch?v=a6ExmZ9x8gE Cand s-a facut filmarea era lucrat la caroserie doar la partea dreapta fata si stanga spate pentru a putea face comparatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
atar Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Mi-a placut Balerina ta. Uite ce gratioasa e pe damburi. Imi place cum flexeaza. Bravo. "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibitz Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Arata bine, se misca natural! Atinge, un pic la flexari, dar se rezolva, banuiesc. Barile stabilizatoare le-ai dat jos sau ai pus ceva JKS decuplabile? :h5 Sorin aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 (edited) Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Pe fata trebuie ceva mai insistat cu solutie de ciocan in pasajul rotilor si la prag , oricum atinge in flexare maxima . Oricat m-am straduit , n-am scapat de balbaiala rotilor fata pana n-am instalat o bara de rigidizare suplimentara intre capetele amortizoarelor , si am facut corectia unghiurilor puntii cu brate reglabile . Dupa un timp au fost trecute pe 4.7 si au fost ( iarasi ) solutia salvatoare ( impreuna cu subsasierea partiala ) . ... am si poze pe undeva .... Roofrackul l-am prins pe barele de plafon originale , singura lui destinatie a fost ca suport de proiectoare , mai tarziu s-a pus roata pe plafon - care acolo a trait si probabil ca acolo va ramane pana cand s-o da roofrackul la topit , ca roata e grea si propitaru' 'sensibil' si atent cu manichiura ... Edited February 11, 2014 by cos ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
szabo laszlo Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Suspensie kit complect se poate pune pe WG ca sa nu tai din aripi si cu roti de 32 ?? Littlesoky Link to comment Share on other sites More sharing options...
atar Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 (edited) Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Iti va trebui o suspensie de minim 3" de la IRO sau un 4" Rough Country, sau alta marca. Singurul lucru care va trebui tăiat va fi Colțul barei spate, cam 2cm. Edited April 7, 2014 by atar "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Am luat si eu pentru nevasta exact aceeasi masina acu doi ani - frumoasa si practica - nu m-as incumeta sa o dau la flex si ciocane, nu m-ar lasa nici consoarta ca este indragostita de masina. Dar respect pentru ce incerci sa faci, lucreaza foarte frumos puntile. Acum o observatie personala - mie acele LSD-uri mi se par o mare vrajeala, am incercat pe masina nevestei si am constatat ca sunt un fissss. Ceea ce se observa si in filmuletul tau cu incrucisare vedere din spate pe la secunda 43. Ai fost obligat sa dai in spate cand ar trebui sa-si faca datoria LSD-ul. Si o intrebare - de fapt doua - nu este cam grea pentru offroad (e greu rau monstru asta de motor) si oare este fiabila cutia de ML in offroad? Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted April 7, 2014 Author Share Posted April 7, 2014 (edited) Arata bine, se misca natural! Atinge, un pic la flexari, dar se rezolva, banuiesc. Barile stabilizatoare le-ai dat jos sau ai pus ceva JKS decuplabile? :h5 Sorin Atinge doar in zonele unde nu s-a ,,intervenit" . Barile de stabilizare erau date jos dar voi gasi o varianta de a le face decuplabile pentru ca pe sosea este rau de tot fara ele . Am luat si eu pentru nevasta exact aceeasi masina acu doi ani - frumoasa si practica - nu m-as incumeta sa o dau la flex si ciocane, nu m-ar lasa nici consoarta ca este indragostita de masina. Dar respect pentru ce incerci sa faci, lucreaza foarte frumos puntile. Acum o observatie personala - mie acele LSD-uri mi se par o mare vrajeala, am incercat pe masina nevestei si am constatat ca sunt un fissss. Ceea ce se observa si in filmuletul tau cu incrucisare vedere din spate pe la secunda 43. Ai fost obligat sa dai in spate cand ar trebui sa-si faca datoria LSD-ul. Si o intrebare - de fapt doua - nu este cam grea pentru offroad (e greu rau monstru asta de motor) si oare este fiabila cutia de ML in offroad? Eu mi-am permis sa ,,o dau la flex si ciocane" pentru ca deja era ,,bombardata " si am luat-o la un pret bun :wink: LSD-ul nu-i ,,vrajeala " -ajuta dar NU-I BLOCANT, CLAR . Raspuns la intrebari : -posibil sa fie grea pentru ceva mai hard dar pentru soft cred ca merge .Nu-i mai grea decat un Patrol sau o Toyota .Ce-i sigur ca este mai confortabila si mai luxoasa decat toate masinile de teren (parerea mea) -Nu cred ca cutia de transfer este cea de ML -o sa verific in curand .La cum este de mare ar trebui sa fie si rezistenta Edited April 7, 2014 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Nu ma refer la cutia de transfer ci la cutia de viteze. Am avut situatia cand m-am blocat in zapada si m-am dat un pic mai tare la ea si la un moment dat s-a blocat si s-au aprins beculetele de avarie. Am oprit masina si am scos borna de la acumulator. Din fericire s-a resetat si a functionat. Ma gandesc ca daca in zapada a cedat ce sa mai zic de noroaie. LSD-ul ajuta doar in zapada - pe sosea, in offroad cat de cat mai serios este apa de ploaie, am avut la mai multe masini si stiu ce zic. Daca cauti pe forum o sa gasesti discutii despre LSD si tot cam la aceeasi concluzie s-a ajuns. Dar din cate stiu nu e LSD la grand - la al meu scrie cred ca varilock sau ceva de genul asta. E acelasi lucru cu LSD? Nu vreau sa te critic - doar o discutie constructiva - felicitari pentru ce faci cu masina. Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted July 13, 2014 Author Share Posted July 13, 2014 (edited) Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Daca tot nu am terminat acest proiect si intre timp m-am cam plictisit de el ,azi ,m-am gandit sa nu-l mai continui si sa trec la urmatorul nivel : 37X13.5X16 care cred ca este si ultimul la WG/WJ. De vina este tot @ Cristake :)care mi-a dat o idee . Ingrediente : -roti Maxxis Mudzila cu jenti -44 -le am -punti Nissan Patrol (musai) pentru ca sunt pe stoc ,sunt tari au rapoarte bune (4.66) , sunt cu blocant spate si mai au si MRL-uri care ajuta la mersul pe sosea -transfer DANA 300(musai) este pe stoc ,potriveste pe cutia de WG la fix ,azi am verificat -nu m-a dezamagit niciodata si nici nu are cum -Cardane am super HD (scap de kkt-urile de Wg) -Raman pe bratele fata de Nissan +Panhard -Spate brate inferioare +bascula superioara -Suspensie ORI struts -aproape sigur In rest mai ramane de facut o mica bara de fata cu suport de troliu -Warn 8274 sigur . Am optat pentru varianta asta pentru ca am masina deja ,,macelarita" ,imi place la nebunie motorul de Mercedes care foarte usor se poate duce la peste 200 cai ,vreau sa pastrez confortul WG-ului si o parte din dotari si NU MAI VREAU MASINA SCURTA ;).Clar ca o sa renunt la ABS si tractiune permanenta . Inca mai am semne de intrebare la adresa cutiei de viteze dar mai mult ca sigur o sa gasesc rezolvarea . O sa incerc sa tin centrul de greutate cat mai jos posibil -nu ma mai incanta masinile inalte. Edited July 13, 2014 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddie Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 (edited) Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Spor la treaba, e un proiect ... ambitios cel putin insa cand il finalizezi ai sa ai satisfactii pe masura. Daca puteai baga un sasiu sub ea ar iesi un Patrol pe cinste :). Mie asa imi vine sa ii fac Wg-ului meu - punti si transmisie de Patrol, garda mare sa nu mai agat cablaraia si radiatorul de sub ea, cutie manuala sa nu mai ramana blocata intr-a 3-a cand mi-e si mie lumea draga, rapoarte de Patrol sa care roti mari... Spor, ai un proiect serios in fata Edited July 13, 2014 by Eddie Jeep Grand Cherokee Overland 2004 - OME +4cm+1cm distantier, BFG AT, Jante Goss ET+10, Addco SwayBar spate, JKS Quick Disconnects fata Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Iti aduc aminte sa nu uiti ca tendoanele fata de Patrol sunt rezistente dar si grele si de aici ie oarece aspecte . Daca tot pastrezi panhardul ( asta ie bun rau ) poti renunta la tendoane si inlocui cu doua tendoane inferioare simple si un tendon superior , si el simplu ( vezi suspensia spate de Patrol , minus un tendon mic superior ) . In acest fel nu esti conditionat de nici o cota obligatorie , se pot pune in practica tendoane scurte , sau lungi , orice unghi ... Flexare de gimnasta , flexibilitate de dansatoare la bara , confort cu mult superior decat cel initial ... ... ... Adica , nu zic ca ai fi uitat ... nu zic , da' spun ... si io ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted July 13, 2014 Author Share Posted July 13, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari @Eddie-Nu mai vreau sasiu -D'aia :grin: vreau o treaba fina ,delicata Am studiat si montarea cutiei manuale -da nu de Patrol .Nasolia este cu montarea pompei de ambreiaj .Daca cineva are vre-o idee unde se poate monta ,eu sunt deacord sa schimb cutia cu una de ML ,care este la fix . @Cos -,,Cate bordee atatea obicee" :h5 Fiecare vede treaba in felul lui ...dar orice sfat este binevenit Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Ce pompa ? Spanzur-o de un cablu de actionare la distanta , pune-o in spatele farului ,pedepseste-o cu exmatricularea , da-o la urzici ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristi S Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Salut. Am citit intr-un post faptul ca vrei sa scapi de ABS. De ce te-ar dezavantaja acesta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted July 14, 2014 Author Share Posted July 14, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari Salut. Am citit intr-un post faptul ca vrei sa scapi de ABS. De ce te-ar dezavantaja acesta? Nu m-ai inteles : nu vreau sa scap de ABS neaparat -Nu o sa-l mai pot face sa functioneze doar cu multe complicatii si nu merita efortul . Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted July 14, 2014 Author Share Posted July 14, 2014 Re: Grand Cherokee 2.7 crd -modificari M-am hotarat : trec pe transmisie manuala . Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted December 26, 2014 Author Share Posted December 26, 2014 Re: Wg-ul meu Masina are montate puntile ,cutia de viteze mecanica cu 6 trepte ,motorul porneste . -Am renuntal la locasul rotii de rezerva in primul rand ca este inutil in cazul rotilor actuale si in plus am ridicat rezervorul de combustibil foarte mult si nu va mai atinge . Urmeaza sa montez cutia de transfer dar trebuie sa construiesc cuplajul dintre ele ,timoneria ,cardane ,fenderele ,bari fata spate ,vopsire Revin cu pozele :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adibora Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Re: Wg-ul meu Frumos proiect,sper sa l vad finalizat printre primii.Adi din Hida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adibora Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Re: Wg-ul meu Poate te inspir eu cu ceva idei de bari de protectie. salut si ,,sarbatori fericite'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted December 29, 2014 Author Share Posted December 29, 2014 Re: Wg-ul meu Chiar am nevoie de ,,inspiratie" :grin: :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 Re: Wg-ul meu Starea actuala : :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szabo laszlo Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Re: Wg-ul meu OMG! Deci la asta lucrezu tu...Arata bestial si cred ca va merge si mai bestial :)....Oare cind e gata o sa fie de vinzare? Littlesoky Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 Re: Wg-ul meu La pretul corect DAAAAAAAAAAAAA :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddie Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Re: Wg-ul meu Salut Aline Pana aici sigur ne faci sa vrem si noi asa :). Felicitari, capata forma...monstruoasa fata de original. Gaura din traversa dintre lonjeroane va face loc unui troliu ? E o idee la care aspir si eu dar se pare ca vei batatori calea inainte. Daca e asa, cum vezi rezistenta la impact frontal sau pe verticala, deformarea lonjeroanelor nu e oare ajutata de solutia asta? Traversa originala are nervuri de absorbtie a impactului, troliul nu va avea... Frumoasa masina, fain rezultat pana acum. Felicitari Jeep Grand Cherokee Overland 2004 - OME +4cm+1cm distantier, BFG AT, Jante Goss ET+10, Addco SwayBar spate, JKS Quick Disconnects fata Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts