dorin4x4 Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 (edited) Vazand cele doua topic-uri deschise pentru GC WG si WJ, consider util deschiderea unui topic si pentru WH si rog moderatorii sa-l mentina in topul listei ca si cele doua pentru WG si WJ. Problemele si rezolvarile ar fi util de aflat direct de la cei patiti cu sfaturi si eventuale detalii de prevenire a multor probleme. Am sa incep eu cu ce problema am avut, daca faceam o verificare banala scapam mult mai ieftin, intr-o dimineata, la pornirea motorului s-a aprins martorul check engine, iar la scurt timp s-a aprins si martorul rosu ETC dupa care a scazut puterea motorului, acesta urcand in ture pana la 3000 rot/min dupa care se plafona, am ajuns cu masina la mecanic, a desfacut capacul care acopera motorul si a observat scurgeri de ulei la la o conducta, picaturi de ulei care cugeau exact pe motorasul care comanda clapeta de admisie aer, motoras care din acest motiv a cedat, clapeta de aer nu mai functiona in parametrii de unde si eroarea ETC. Rezolvarea : schimbarea unei garnituri de cauciuc de la respectivul furtun ( cost garnitura OEM 5 lei ) si schimbarea motorasului ce actioneaza clapeta admisie aer ( cost motoras 600 lei PIERBURG 7.01132.11.0 ) dar problema mare este ca respectivul motoras este pozitionat sub turbina, deci demontat turbina, cumparat set de garnituri turbina si manopera cat cuprinde ( cei care au demontat si montat turbina de GC 3.0 CRD stiu ce inseamna ). S-au efectuat toate lucrarile mentionate si acum masina functioneaza impecabil. Acum rezolvarea simpla, la o inspectie vizuala se observa scurgerea de ulei, se cumpara respectiva garnitura ( 5 lei ) si cu o manopera de max. 2 ore se rezolva problema. Va recomand sa verificati daca aveti scurgeri de ulei si sa le remediati imediat. Am avut noroc si cu un mecanic bun care a vazut si inteles imediat fenomenul si a terminat profesional lucrarea. Asteptam si alte patanii ... Edited January 17, 2015 by alin-jeep 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Sau se rezolva printr-o rezistenta de 4.7k ohmi pusa pe mufa motorasului :) Acelasi motoras este si la WJ CRD, aceeasi rezolvare. Cauta inlet port motor shutoff. Eroarea apare din cauza ca se arde motorasul, ECU nu monitorizeaza deschiderea efectiva a clapetelor, ci functionarea motorasului. http://forums.mercedesclub.org.uk/showthread.php?t=97061 Edited January 17, 2015 by ssrli '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mexx20_ro Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Vad ca a trecut ceva timp de cand nu s-a mai postat pe aici.:uameni Poate m-as gandi serios la un Jeep Grand Cherokee WH daca am avea mai multe pareri exprimate de detinatorii acestui model. Momentan pretul pt una din 2007-2008 merge intre 7000-9000 euro. Motorul si cutia am inteles ca sunt de Mercedes. Plasticele am inteles ca lasa de dorit...unele dintre ele. Volanul am inteles ca se toceste destul de rapid. Ca e gurmand...stim deja. Problema colegului cu motorasul care actioneaza clapeta de aer am inteles-o ...inclusiv rezolvarea simpla data celalalt coleg. Dar ce alte probleme mai sunt si ce ar fi bine stiut inainte de a face investitia? Multumesc anticipat dragilor! :x:wink: Edited August 11, 2015 by mexx20_ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari E bine ca te ai orientat la 2007+ , de atunci a inceput sa se puna xenon. Sa iei unul cu xenon daca te decizi, e altceva. Plasticele sunt foarte ok Volanul incepe si se toceste de la 130-140 mii km, se rezolva ieftin si rapid cu un vopsit sau imbracat cu un material mai bun. Problemele specifice le ai mentionat in mare parte, Ar mai fi cutia care la fel ca la mercedes mai da semne de oboseala, valve etc, si asta se rezolva relativ ieftin si de durata daca va fi nevoie. Bucsile de la puntea fata si capetele cardanelor mai crapa burdufele si incep sa faca pe nebunele (totul rezolvabil) Acest motor cu aceasta cutie pe acest model de masina ofera o senzatie foarte foarte faina, putere si cuplu mare, senzatii faine, masina vioaie. Recomand+++++++ Spor Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccristian2003 Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari O alta problema comuna modelelor WK (America de Nord) este infiltrarea apei pe la imbinarile trapei. Acolo e destul de des intalnita aceasta dotare, nu mi-e clar care e solutia si cat de costisitoare e sau daca la noi s-au vandut f multe cu aceasta dotare (nu prea am vazut). Oricum e bine de stiut aspectul pentru cei ce doresc achizitionarea unui exemplar. Un blog interesant cu destule informatii (coduri consumabile, DIY, probleme cunoscute, tuning motor si nu numai) despre CRD 3.0: https://conflictedracer.wordpress.com/2013/09/03/2007-2008-5-wk2-crd-faq-jeep-grand-cherokee-diesel/ Edited August 21, 2015 by ccristian2003 am adaugat un link util pentru posesori si subiectul topicului Link to comment Share on other sites More sharing options...
caregrup Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Salutare, De patru ani dezmembrez jeep grand cherokee motorizare CRD, probleme sunt multe fara intretinere corespunzatore. Voi eneumera ce imi trece prin cap: Senzori presiune roata, capacel aluminiu oxidare rupt valva. Doar capace de plastic! Cardan fata capul dinspre cutie Bascule fata, de obicei suruburile ruginesc in interiorul bucselor Duze spalator parbriz crapa din cauza caldurii Rezervor rugineste se formeaza pori si curge Casetele de directie cedeaza in regim off road Leduri afisaj clima si baghete pedalier reglabil scaune electrice se ard. se pot inlocuii la reparatii gsm cu leduri albe. De la 150 000 km se toceste volanul si pernuta stanga scaun sofer Termoflotul are 2 garnituri care se taseaza si curge ulei intre motor si cutie. rar curge ulei pe la simering vibrochen! In timp gatul de aer admisie turbina se sparge fiind de plastic. (trebuie demontat la schimbare filtru motorina revizii etc) Bucsile la bara stabilizatoare fata cedeaza Raspund cu placere la orice intrebare, Cu respect Adrian 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dora Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Buna Adrian, am o intrebare pt tine am facut schimbul de ulei la un jeep g c 2007 prin luna octombrie 2016, nu am avut nici o problema pana acum o saptamana am lasat masina in garaj si nu am mai pornito pana azi cand am scoso din garaj am obs 2 pete de ulei cat palma, am fugit la primul mecanic disponibil si mia zis ca i sa pus prea mult ulei la schimb ( 10 L in loc de 9,3 L) si ca masina abia acuma la aruncat afara surplusu, a dat scutul jos a curatato si a zis sa o urmaresc vreo trei zile inainte sa o pornesc sa verific nivelul daca a sczaut sau nu. A zis ca daca mai curge si ii scade nivelul trebuie sa ii dea cutia de viteze jos!!!! E normal sa se ajunga la demontatea cutiei? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Despre ce ulei vorbim? '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dora Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Ulei de motor castrol edge 5-30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Nu am auzit ca un motor sa arunce surplusul de ulei. Mergi inapoi la cine ti-a facut schimbul, sa-i tragi de urechi. Poate n-au strans bine busonul, poate au turnat si pe langa, poate au pus aiurea filtrul sau o-ringurile filtrului de ulei etc. Referitor la ce a zis mecanicul, ca trebuie data jos cutia pentru o scurgere de ulei de motor...e ca si cum ti-ar face operatie la mana cand tu ai piciorul rupt... '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dora Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Daca nu ar fi strans bine busonul ar fi curs de la inceput nu dupa 2 luni, cred eu iar referitor la datul cutiei jos a zis ca are un simering in spatele sutiei pe unde crede ca sa scurs ulei si ca sa il schimbe trebuie demontata cutia. Nu ma pricep spun doar ce mi sa spus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Colegul care dezmembreaza a scris mai sus de garniturile termoflotului, care daca curg, ajunge ulei intre motor si cutie si pare sa fie o scurgere de simering de palier. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dora Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Ok acum am inteles ( incet incet) atunci trebuie schimbate garniturile termoflotului? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Probabil... Trebuie depistata sursa scurgerii. Cureti frumos t tot ce se poate și aștepți să apară din nou ulei, te duce sigur la sursa. Câteva tuburi de brake cleaner ajuta mult la curățenie. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dora Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Am curatat deja, are trei zile si nu a mai curs nici un strop, nivelul uleiULUI este la fel in fiecare zi, nu a scazut deloc. Nu stiu ce sa mai cred fiecare mecanic are versiunea lui si nici una nu este la fel. Edited January 8, 2017 by Astral nivelul uleiULUI.....LA e cand mergi la gara ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dora Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Buna ziua, am o intrebare trebuie sa schimb rola intinzator curea transmisie, se poate schimba doar rola sau trebuie schimbata cu brat cu tot? Intreb pt ca mecanicul nu imi raspunde la tel. si eu caut piesa pe net, nu am magazin de piese auto in apropiere. Diferenta de pret de de cate sute de lei adica rola costa undeva la 90-100 lei iar rola cu brat undeva la 280-320 lei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
copolinox Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Salut! Am și eu câteva probleme dacă mă puteți ajuta. Inițial am observat ca motorul se încinge, indicatorul din bord stătea pe verticala. I-am schimbat termostat, antigel, lichidul de servo (pentru hidroventilator) am dat grila și radiatorul jos sa pot sa le curat. Același comportament. Am observat ca ventilatorul nu voia sa treacă in treptele superioare atunci când se încingea, așa ca l-am schimbat. Tot nu voia sa-și crească turația. Electrovalva nu primește semnal așa ca am alimentat-o direct prin intermediul unui termostat cu releu, o sonda de temperatura pusă pe conducta de apa care iese din motor și astfel am rezolvat problema temporar. După ce am terminat am observat ca nu-mi mai merg geamurile și ștergătoarele. Siguranțele sunt ok, cablurile din Bursucul de la USA șoferului au continuitate. Pe tester am primit următoarea eroare : "U0231 - lost comunication with rain sensing module" Am desfăcut fata de ușă a mașinii și am găsit un modul poziționat pe ea care atunci când îl deconectăm și puneam iar testerul nu putea sa comunice cu el încât sa-mi dea iar aceeași eroare. După ce l-am reconectat, "U0231" Pe internet codul l-am găsit la categoria "MODULE, DRIVER DOOR (DDM) ( țin sa mentionez ca oglinzile merg, atât reglajul electric cât și memoria, la fel și scaunele) Întrebările mele sunt următoarele. 1. Cu ce se ocupa acest modul? Are legătura și cu stergatoarele? 2. Unde as putea sa găsesc o schema electrică pentru mașina? 3. Credeți ca problema ventilatorului ar fi din panoul de siguranțe și relee? Primul cum privim dinspre grila spre habitaclu. De acolo nu pleacă nimic spre electrovalva. 4. Credeți ca ar fi alta cauza in ceea ce privește geamurile și stergatoarele. P.s. Cât lucram s.a atins un pic borna de plus la baterie, un contact scurt, credeți ca asta ar fi putut fi cauza pentru care sa se ardă modulul? Revin in câteva momente și cu niște poze. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Salut! Am și eu câteva probleme dacă mă puteți ajuta. Inițial am observat ca motorul se încinge, indicatorul din bord stătea pe verticala. I-am schimbat termostat, antigel, lichidul de servo (pentru hidroventilator) am dat grila și radiatorul jos sa pot sa le curat. Același comportament. Am observat ca ventilatorul nu voia sa treacă in treptele superioare atunci când se încingea, așa ca l-am schimbat. Tot nu voia sa-și crească turația. Electrovalva nu primește semnal așa ca am alimentat-o direct prin intermediul unui termostat cu releu, o sonda de temperatura pusă pe conducta de apa care iese din motor și astfel am rezolvat problema temporar. După ce am terminat am observat ca nu-mi mai merg geamurile și ștergătoarele. Siguranțele sunt ok, cablurile din Bursucul de la USA șoferului au continuitate. Pe tester am primit următoarea eroare : "U0231 - lost comunication with rain sensing module" Am desfăcut fata de ușă a mașinii și am găsit un modul poziționat pe ea care atunci când îl deconectăm și puneam iar testerul nu putea sa comunice cu el încât sa-mi dea iar aceeași eroare. După ce l-am reconectat, "U0231" Pe internet codul l-am găsit la categoria "MODULE, DRIVER DOOR (DDM) ( țin sa mentionez ca oglinzile merg, atât reglajul electric cât și memoria, la fel și scaunele) Întrebările mele sunt următoarele. 1. Cu ce se ocupa acest modul? Are legătura și cu stergatoarele? 2. Unde as putea sa găsesc o schema electrică pentru mașina? 3. Credeți ca problema ventilatorului ar fi din panoul de siguranțe și relee? Primul cum privim dinspre grila spre habitaclu. De acolo nu pleacă nimic spre electrovalva. 4. Credeți ca ar fi alta cauza in ceea ce privește geamurile și stergatoarele. P.s. Cât lucram s.a atins un pic borna de plus la baterie, un contact scurt, credeți ca asta ar fi putut fi cauza pentru care sa se ardă modulul? Revin in câteva momente și cu niște poze. Poate ca intre timp ne spui despre ce masina este vorba :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobbby Posted July 8, 2017 Share Posted July 8, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Pare un ZJ in poza din avatarul lui. Link to comment Share on other sites More sharing options...
copolinox Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Imi cer scuze pentru absenta. Este vorba de wk 3.0 diesel Imtre timp mi.am achizitionat un tester si nu mi.a dat nici p eroare plus ca am reusit sa-l activez din laptop. Cu toate astea, acul trece de 1/2 si el nu vrea sa porneasca pe turatie mare. I-am pus o sonda de temperatura pe corpul ternostatului, am verificat are o eroare de 3gc si cu un releu si o rezistenta de 56ohm am alimentat electrovalva motorului hideaulic si functioneaza bine asa imtre 91 si 87gc. Am renuntat momentan la sapaturi si merg asa cu ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
copolinox Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Alta problema am acum, dupa ce am fost sa-i schimb toate bucsele de la bascula inferioara, inclusiv cea de la amortizor, bascula superioara cu totul si pivotul inferior, plus restul bucselor, mi-a aparut o "pocnitura" imediat cum am scos-o din service. Sunetul e ca si cum s-ar rupe ceva, imi este dificil sa-l descriu dar problema mea e ca nu stiu de la ce ar putea fi. Tin sa mentionez ca am schimbat si capetele de bara si bielete, absolut tot. Mai putin rulmentul de sarcina de la amortizor. Aici vorbesc tot despre wk'ul de 3.0L Stiti sa existe diferenta intre piesele de la modelul de 3.7L benzina si 3.0 CRD, ma refer strict la aceste piese pe care le-am schimbat? Eu le-am achizitionat de pe rockauto ca au fist cu aproximativ 3000lei mai ieftine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
copolinox Posted October 4, 2017 Share Posted October 4, 2017 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Alta problema am acum, dupa ce am fost sa-i schimb toate bucsele de la bascula inferioara, inclusiv cea de la amortizor, bascula superioara cu totul si pivotul inferior, plus restul bucselor, mi-a aparut o "pocnitura" imediat cum am scos-o din service. Sunetul e ca si cum s-ar rupe ceva, imi este dificil sa-l descriu dar problema mea e ca nu stiu de la ce ar putea fi. Tin sa mentionez ca am schimbat si capetele de bara si bielete, absolut tot. Mai putin rulmentul de sarcina de la amortizor. Aici vorbesc tot despre wk'ul de 3.0L Stiti sa existe diferenta intre piesele de la modelul de 3.7L benzina si 3.0 CRD, ma refer strict la aceste piese pe care le-am schimbat? Eu le-am achizitionat de pe rockauto ca au fist cu aproximativ 3000lei mai ieftine. Aici a fost problema de la șurubul de la bara antiruliu. Se rupsese. Mihalcea.catalin94@gmail.com dacă ați pățit asemanator va pot Răspunde la întrebări. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocancel Posted August 22, 2018 Share Posted August 22, 2018 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Studiez si eu modelul din topic pt o viitoare achizitie. Jeep GrandCherokee 2006 este pe sasiu sau nu?Ca inca nu m-am uitat sub nici una. Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995 Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted August 23, 2018 Share Posted August 23, 2018 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Nu are sasiu. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driller Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Salut, daca ma poate ajuta cineva: farurile de la WH 2007 se potrivesc la WH 2008? Ma refer la prindere, motoras de reglare automata, becuri, etc. Cu alte cuvinte, pot cumpara faruri WH 2008 si sa le montez pe WH 2007? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts