Flow Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Doar daca cumperi si bara completa. Daca de pe 08 nu au xenon asta e tot ce ai nevoie. (bara completa + faruri). Daca in schimb 08 au si xenon deja vorbim in plus de mufaraie, cablaj, senzor nivel, etc, nimic iesit din comun, dar nu bolt on oricum. Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocancel Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Salutare tuturor,daca mai e cineva pe aici. Vreau sa imi iau si eu ununul din 2006 sau 2007, CRD3.0 Cum e cu distributia la motorul 3.0, si la cat se schimba? In rest , cum sta cu rugina pe dedesubt? Eu avut Pajero 2 pana acum pt offroad si am incercat cu un turism dar nu mau suport masinile joase,asa ca m-am gandit la o masian d drumetie cum spun eu sa poti merge la drum lung dar si pe forestiere.Stiu ca si Dusterul face asa ceva dar nu suport Dacia. Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995 Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Distributia e pe lant. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Daca nu provin din tarile nordice nu sunt cunoscute pentru probleme cu rugina. Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocancel Posted October 2, 2018 Share Posted October 2, 2018 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Nu am maualul de la el , din 2006 modelul 3.0CRD si nu stiu de care ulei i se potriveste 5W30 sau 5W40? Am vazut ca pe Jeepmania e doar 5W30 Am inteles ca este nevoie de 9.3 L . Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995 Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted October 3, 2018 Share Posted October 3, 2018 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Din cate stiu, WH-ul e fara DPF, deci poti pune orice ulei cu norma 229.5. Sunt variante si 5W30 si 5W40. Poate la un motor cu km mai multi 5w40 ar fi ok, dar...deschidem cutia pandorei cu discutia cu oloiul :grin: 2 '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocancel Posted October 3, 2018 Share Posted October 3, 2018 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Din cate stiu, WH-ul e fara DPF, deci poti pune orice ulei cu norma 229.5. Sunt variante si 5W30 si 5W40. Poate la un motor cu km mai multi 5w40 ar fi ok, dar...deschidem cutia pandorei cu discutia cu oloiul :grin: Da, mersi.E fara filtru de particule. Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995 Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocancel Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Sau se rezolva printr-o rezistenta de 4.7k ohmi pusa pe mufa motorasului :) Acelasi motoras este si la WJ CRD, aceeasi rezolvare. Cauta inlet port motor shutoff. Eroarea apare din cauza ca se arde motorasul, ECU nu monitorizeaza deschiderea efectiva a clapetelor, ci functionarea motorasului. http://forums.mercedesclub.org.uk/showthread.php?t=97061 Salut Am si eu acum aceeasi problema, semnul rosu palpaie cand motorul e rece si mege la putere redusa, dupa ce se incazeste si o opresc, la repornire nu mai apare.Sa incerc chestia cu rezistenta sau sa il inlocuiesc si apoi sa ii pun rezistenta celui nou , sa nu se mai strice? Edited December 20, 2018 by bocancel Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995 Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocancel Posted January 27, 2019 Share Posted January 27, 2019 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari Sau se rezolva printr-o rezistenta de 4.7k ohmi pusa pe mufa motorasului :) Acelasi motoras este si la WJ CRD, aceeasi rezolvare. Cauta inlet port motor shutoff. Eroarea apare din cauza ca se arde motorasul, ECU nu monitorizeaza deschiderea efectiva a clapetelor, ci functionarea motorasului. http://forums.mercedesclub.org.uk/showthread.php?t=97061 Salut ceva mai multe detalii sti,despre unde este acesta mufa de la motoras/motorase ?Prin ce manuale am vazut,nu am gasit. Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995 Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari https://forums.mbclub.co.uk/threads/swirl-motor-resistor-mod-om642.149185/ '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocancel Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Da, am gasit pe Youtube, cu cautarea motorului de Mercedes. Am testat. Masina merge OK,consumul e la fel....totul in regula 1 Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995 Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicu 69 Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Salut ,am un jeep grand cheroke 3.0 am avut o problemă cu o scurgere de ulei ,sa presupus că ar fi Semeringul de la palier ,l am schimbat dar scurgerea nu a fost rezolvată ,deci Semeringul a fost ok ,problema a fost termoflotul. După schimbarea acestuia am parcurs cam 100 km, si mi -a aparut in bord martorul etc si check engine, masina nu se mai durează mai mult de 3000 ,am fost la service, au zis ca este de vina pîrghiile la galeriile de admisie ,le am schimbat ,si dupa 100 km aceiasi problemă a apărut ,etc si check engine . Am fost la mecanic si mi a spus că sun bujîile .Ce ma sfătuiți să fac ? Multumesc 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
halfi Posted July 3, 2019 Share Posted July 3, 2019 Salutare.Ca si proaspat posesor de Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD WH, pe langa inlocuirea garniturilor termoflotului ,a mai aparut o problema. Mai precis, imediat dupa pornire la rece,a ramas aprins martorul de presiune de ulei urmat de semnal sonor. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit martorul a disparut iar functiknarea motorului este perfecta. S-a intamplat de doua ori, si de fiecare data masina a fost nepornita mai multe zile. Daca circul cu masina zilnic nu apare eroarea. Uleiul are 6000 de km si este 5w-40. Orice sfat legat de aceasta noua problema este binevenit. Multumesc anticipat Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaduV09 Posted July 28, 2019 Share Posted July 28, 2019 (edited) Va salut ! Am un jeep grand cheroke motor 3000 an 2015, ajutati-ma să găsesc motorașul de la admisie cel care acționează clapetei de aer . Unde as putea sa găsesc să îl cumpar ? Edited July 28, 2019 by RaduV09 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocancel Posted October 8, 2019 Share Posted October 8, 2019 3000 din 2015 e motor de Fiat, nu mai e cel de Mercedes din cate stiu. Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995 Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FloreaNicolae Posted February 14, 2020 Share Posted February 14, 2020 Am si eu o intrebare WH 3000 din 2008 se aprinde martorul rosu ca un fulger intre paranteze [in carte scrie ca e controlul electronic al acceleratiei] si se opreste motorul in mers uneori si in ralanti pe loc e posibil sa fie de la clapeta de acceleratie ? Si unde gasesc in Bucuresti tester pentru acest model ? La Autop Italia n-au gasit nimic dar din cauza ca nu era nici un martor aprins Dupa un timp cu motorul oprit dispar erorile Se aprinde si martorul cu semnul de motor ace4sta dispare mai tarziu Multumesc anticipat pt sfaturi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihu672002 Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Am cumparat de 2 zile un gc an 2006 wh 3.0 dieael. 1. Are dpf? 2. Cind.bag maneta.de viteze in pozitia R nu pleaca. Opresc motorul bag din nou si pot.pleca in marsarier 3. Daca nu plec foarte incet de la.semafor ramine blocata intro viteza ai se tureazaaaaa ai maninca motorinaaaaaa ..... am chemat pe cineva sa uitat cu testerul ai a conchis: 1 este o saptamina de munca la ea are convertizorul probleme=280€+cutia de transfer si trebuie verificat si in cutia de viteze. Am cumparato cu 2100€ ce ma sfatuiti sa o dau dauna totala adica sa o duc la dezmembrari direct (inca nu am facut actele de vinzare-cumparare) oir sa o repar. cu stima, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihu672002 Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Am uitat sa scriu la postarea de mai sus cost total reparatie intre 1000-1300€. Intreb merita investitia? Are.si volan dreapta.pe deasupra Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted July 29, 2020 Share Posted July 29, 2020 Partea cu cutia de transfer suna a abureala. O reparatie a cutiei de viteze in regie proprie costa aproximativ 900-1000 euro. Asta implica reconditionare convertizor (300 euro), reconditionare bloc hidraulic (300 euro) si diverse piese marunte din cutie, cu kit de garnituri (aprox 3-400 euro). In functie de uzura cutiei de viteze si numarul de km se poate reduce din cost la piesele marunte din cutie. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B403RRD Posted September 17, 2020 Share Posted September 17, 2020 Salutare, Nici eu nu scap de problemele cu jeepul... se pare ca nu se mai termina. Daca aveti o recomandare pentru un electrician bun, v-as ramane recunoscator! (Bucuresti, sector 6 de preferat). Mersi, Adrian Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocancel Posted November 17, 2020 Share Posted November 17, 2020 Salutare La al meu 3.0 CRD ,nu imi mai cupleza pe Low, se aprinde in bord eroarea "service 4wd sistem" si atat. Eroarea sau woaningul acesta aparea aleator si cand cupla.Cam de jumatate de an nu mai cupleza. Am probat alt motoras si tot asa face. In afarara sa o pun pe OLX ,aveti idee ce sa mai probez/testez? Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995 Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paula32 Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 Am si eu o intrebare WH 3000 din 2008 se aprinde martorul rosu ca un fulger intre paranteze [in carte scrie ca e controlul electronic al acceleratiei] si se opreste motorul in mers uneori si in ralanti pe loc e posibil sa fie de la clapeta de acceleratie ? Si unde gasesc in Bucuresti tester pentru acest model ? La Autop Italia n-au gasit nimic dar din cauza ca nu era nici un martor aprins Dupa un timp cu motorul oprit dispar erorile Se aprinde si martorul cu semnul de motor ace4sta dispare mai tarziu Multumesc anticipat pt sfaturi Bună, la noi a fot scoasa borna de la clapeta de accelerație cu greu am descoperit Link to comment Share on other sites More sharing options...
halfi Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 Salutare La al meu 3.0 CRD ,nu imi mai cupleza pe Low, se aprinde in bord eroarea "service 4wd sistem" si atat. Eroarea sau woaningul acesta aparea aleator si cand cupla.Cam de jumatate de an nu mai cupleza. Am probat alt motoras si tot asa face. In afarara sa o pun pe OLX ,aveti idee ce sa mai probez/testez? Salut. La mine a functionat tips-ul din fimul de mai jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocancel Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 Pana la utma am inlocuit mortul, sters eroarea si e OK, porbabil cel testat nu era compatibil. Oricum masina e inca atricata datorita problemei de eroare module tranamisie:P0605 si P0700. Sper sa ajung curand cubea la vre-un specialist în transmisii automate. Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995 Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mesterul_g Posted February 27, 2021 Share Posted February 27, 2021 Salut. Am un Jeep GC 3.0 CRD an 2007 luat de curand. Va cer un sfat, mentionez ca n-am acces sub capota, sunt in fotoliu rulant, dar si mecanicul meu e in ceata, banuieste ca s-a stricat ECU. S-au aprins brusc toti martorii de bord, releele clampaneau, nu mai porneste. Cablurile si mufele masa etc sunt OK la masuratori. Va rog un sfat ! Trebuie alt computer? E scump ? De unde sa il iau, in principiu ce ma asteapta ? Multumesc, apreciez un ajutor, sunt mort fara masina ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts