Viorel Cretu Posted January 18, 2015 Share Posted January 18, 2015 Jeep GC WJ 4.7 Limited Asa arata anul trecut... " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viorel Cretu Posted January 18, 2015 Author Share Posted January 18, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... In decurs de cateva luni s-au investit in masina urmatoarele: -discuri de frana, pistonase ceramice garnituri etrieri, placute frana - fata+spate; -rulmenti fata; -pivoti superiori+inferiori; -capete de bara; -cruci cardanice pt cardanul spate; -cap planetara dreapta; -5 jante de tabla 16'' 8j ET negativ; -pneuri resapate Insa Turbo Special Track (profil Simex) 265/75 R16; -arcuri fata+spate SH; -telescoape fata+spate Trailmaster; -telescop de directie Trailmaster; -bucse-inaltatoare de arc din poliamida de 70 mm de la Roly; -flex+ciocan:grin:... Asa arata acum: " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipampu Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Sa te bucuri de ea fara evenimente neplacute! Ceva praguri/bari de protectie ii mai pui? 2009 JKU, 2.8 CRD, NSG370, Rapoarte 3:73, Blocant Spate, Fox 2.0 & JKS 2.5", ARB Deluxe, Warn M8000, ASFIR 4x4, 9X17 MickeyThomson II, GY Duractrac http://www.jeepromania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Eu tot nu pricep ce-i cu jantele alea taiate ? ..sau imi scapa ceva .Vad ca ai montat jante noi . Crezi ca o sa reziste puntile (grupuri si planetare) cu gumele agresive ? :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 (edited) Re: Jeep WJ - transformare... Jantele sunt taiate din cauza divortului . Mai precis , ele nu voiau sa divorteze de masina . Am si eu niste poze asemanatoare , trei zile de munca si 250 ron pierdere la o janta . Si au fost doua ... Nu se va mai repeta niciodata , in ceea ce ma priveste . P.S. - pe mine nu m-a lasat inima sa fiu stat de radical ... m-am blocat pe ideea ca trebuie neaparat scoase intregi si prezoanele salvate ... Edited January 20, 2015 by cos ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viorel Cretu Posted January 20, 2015 Author Share Posted January 20, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... In continuare voi mai schimba barile fata-spate cu ceva teava si troliu fata. Praguri din profil patrat sunt in studiu. Aline ai avut dreptate ca fara baros si flex nu ies la capat. Janta aceea a ajuns sa fie taiata deoarece piulitele erau cele conice fara saiba si nu erau recomandate jantelor din aliaj deoarece gripeaza. Mai mult eu stau cam prost cu stransul suruburilor si piulitelor fiind electro-mecanic naval :grin:. Asa ca trei piulite nu s-au mai desfacut si am fortat pana am rotunjit hexagonul, apoi am incercat cu tubulara conica-ghintuita, dar piulitele s-au rupt de la jumatate, conul ramanand inauntru. Nu am putut sa scot nici cu burghie nici cu autogenul. M-au luat dracii...aia mari...si am bagat flexul... Am montat jante cu ET negativ de 16'' cu pneuri de 32'' resapate care sunt destul de grele. Cred ca aprox 35 kg/roata. Cum m-a sfatuit si Marius voi curata si gresa cardanul fata si crucile cardanice spate pe care le-am pus noi cu gresor. Ce nu va tine...planetare, cruci, cardan fata ori pivoti voi schimba cu ceva mai HD. Am bagat ceva bani in masina si cu siguranta sunt la inceput de drum, dar mie tot imi place masina. :h5 " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 (edited) Re: Jeep WJ - transformare... :br ...de la o varsta ai nevoie de tot confortul .Normal ca iti place :wink: :h5 P.s. Inca nu te-a ,,convins"pe deplin masina asta de nu ti-ai schimbat poza din avatar ? :ha::ha::ha: Edited January 21, 2015 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
danciucu Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Arata foarte frumos !!! Intrebarea mea ar fi legata de inaltare. Ai folosit doar bucsile de inaltare sau pe langa ele ai mai prelungit/configurat si altceva ? XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viorel Cretu Posted January 21, 2015 Author Share Posted January 21, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Arata foarte frumos !!! Intrebarea mea ar fi legata de inaltare. Ai folosit doar bucsile de inaltare sau pe langa ele ai mai prelungit/configurat si altceva ? Multumesc tuturor de aprecieri!:h5 Inaltarea am facut-o cu bucsi de 70mm din poliamida cu o rezistenta foarte mare la soc ce le-am procurat de la @Roly. Pe langa aceasta mai am de montat bump-stopere pe care tot Roly m-i le confectioneaza din poliamida. Ar trebui sa montez prelungitoare pt telescoape de 40-45 mm, dar pana la urma astept sa imi aduca, tot Roly, un set de telescoape de +3''. Zilele astea trebuie sa relochez bara panhard spate. Voi cumpara un trackbar reglabil. Mai trebuie tendoane mai lungi inferioare fata+spate, sau ''un ciocan mai mare'':grin: si un flex mai hotarat. Stabilizatorii sunt cei standard. Am taiat bara fata, spate si aripa fata langa prag. Mai trebuie si ceva ciocane zdravene. Voi posta poze cu urmatoarele lucrari.:h5 " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
flama Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 (edited) Re: Jeep WJ - transformare... In continuare voi mai schimba barile fata-spate cu ceva teava si troliu fata. Praguri din profil patrat sunt in studiu. Aline ai avut dreptate ca fara baros si flex nu ies la capat. Janta aceea a ajuns sa fie taiata deoarece piulitele erau cele conice fara saiba si nu erau recomandate jantelor din aliaj deoarece gripeaza. Mai mult eu stau cam prost cu stransul suruburilor si piulitelor fiind electro-mecanic naval :grin:. Asa ca trei piulite nu s-au mai desfacut si am fortat pana am rotunjit hexagonul, apoi am incercat cu tubulara conica-ghintuita, dar piulitele s-au rupt de la jumatate, conul ramanand inauntru. Nu am putut sa scot nici cu burghie nici cu autogenul. M-au luat dracii...aia mari...si am bagat flexul... Am montat jante cu ET negativ de 16'' cu pneuri de 32'' resapate care sunt destul de grele. Cred ca aprox 35 kg/roata. Cum m-a sfatuit si Marius voi curata si gresa cardanul fata si crucile cardanice spate pe care le-am pus noi cu gresor. Ce nu va tine...planetare, cruci, cardan fata ori pivoti voi schimba cu ceva mai HD. Am bagat ceva bani in masina si cu siguranta sunt la inceput de drum, dar mie tot imi place masina. :h5[ATTACH=CONFIG]234898[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]234897[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]234896[/ATTACH] salut de unde ai luat jamtele|?ca sio miam inaltat masina si am inca jantele originale . Edited January 21, 2015 by flama Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viorel Cretu Posted January 21, 2015 Author Share Posted January 21, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... salut de unde ai luat jamtele|?ca sio miam inaltat masina si am inca jantele originale . Salutare!:h5 Jantele le-am luat de la un coleg forumist. Au fost la vanzare aici pe forum. Vezi ca nu se potrivesc de la orice Jeep, sunt 5 x 127. Sigur baietii de pe aici care au magazine de profil te pot ajuta cu jantele, sau mai simplu suna-l pe @Roly si iti aduce orice vrei pt WJ-ul tau. " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viorel Cretu Posted January 22, 2015 Author Share Posted January 22, 2015 (edited) Re: Jeep WJ - transformare... Astazi am confectionat prelungitoare de 50 mm pt telescoapele spate si am executat un ''tuning'' esapamentului,cu flexul bineinteles...am eliminat totul dupa ultimul catalizator...suna a V8 acum:wink:[ATTACH=CONFIG]235023[/ATTACH] Edited January 23, 2015 by Viorel Cretu " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viorel Cretu Posted January 29, 2015 Author Share Posted January 29, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Asemanator am confectionat inaltatoare si pt telescoapele fata, dupa ce unul stock a cedat in padure dupa ce a suferit prea multe 'alungiri peste limita':grin: " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
savagex Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... ....am executat un ''tuning'' esapamentului,cu flexul bineinteles...am eliminat totul dupa ultimul catalizator...suna a V8 acum:wink:[ATTACH=CONFIG]235025[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]235024[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]235023[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]235022[/ATTACH] Cu asta se incepe la o asa masina! In teren catalizatorul are prostul obicei de a se lasa in jos, trebuie asigurat cumva! Subaru justy 1,3 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viorel Cretu Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Catalizatorul e foarte bine asigurat dar nu se vede in poza. Nu joaca in jos deloc. Oricum e foarte posibil sa tai si catalizatorul si sa atasez o toba de motocicleta. Acum e zgomotoasa rau. Cand o pornesc in parcare, porneste si alarma masinii unui vecin :wink:... " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
savagex Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Stiu cum e....eu am ramas in plina zi cu un 5.9 si fara catalizator prin Cluj....razboi nu alta, nu exista om sa nu se uite la mine. Asta tot 2 sonde lambda are?...ala avea una inainte de catalizator si una dupa. Subaru justy 1,3 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioncii Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Mult noroc cu acest proiect! Nota 10/10. "Am avut ... jante mari , talon mic ...deh eram copil , acum visez jante mici talon foarte mareee si pe PATROL" @timberland0910. - 13th November 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viorel Cretu Posted February 19, 2015 Author Share Posted February 19, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... @savagex Motorul 4.7 este V8 si are doua sonde stanga+dreapta imediat dupa iesirea galeriilor de evacuare, urmeaza catalizatoarele mici, doua sonde st+dr dupa cele doua, apoi tobele se unesc intr-una, catalizatorul mare, teava, toba finala si iesirea. @Ioncii Multumesc de aprecieri! Am decis sa nu ma opresc aici cu inaltarea si deja am achizitionat foarte avantajos de la @Roly telescoape noi pt fata +3"" de la Rancho USA, cu actiune neutra pe care le voi monta peste inaltatoarele mele de 2" si urmeaza telescoape +3'' pe spate si arcuri +2'' pe care deasemenea le voi monta impreuna cu flansele distantiere din poliamida de 70 mm, rezultandu-mi in final un lift de +5". Am achizitionat (tot de la Roly) bump-stopere fata+spate si chitul de coborare al cutiei de transfer. Mai ramane de ridicat bratul A al puntii spate, tendoane reglabile, trackbarr reglabil fata si mai mult ca sigur un cardan fata cu cruce dubla. Mai sunt de bagat bani...:grin: " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipampu Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Pe asfalt pentru stabilitate iti e suficient Et-ul negativ cand rulezi in viraje stranse? Sunt curios cat de mult te vor tine pivotii in noua configuratie!? 2009 JKU, 2.8 CRD, NSG370, Rapoarte 3:73, Blocant Spate, Fox 2.0 & JKS 2.5", ARB Deluxe, Warn M8000, ASFIR 4x4, 9X17 MickeyThomson II, GY Duractrac http://www.jeepromania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viorel Cretu Posted February 20, 2015 Author Share Posted February 20, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Pe asfalt pentru stabilitate iti e suficient Et-ul negativ cand rulezi in viraje stranse? Sunt curios cat de mult te vor tine pivotii in noua configuratie!? Nu poti sti asta decat prin calcule sau incercari live, dar ma abtin, deoarece masina nu mai e pt asfalt odata ce ii schimbi ciclistica. In curbe stranse, pt a putea fi luate la fel ca si masina stock cred ca mai trebuiau flanse de minim 10 cm pt ca rezultanta greutatii cu forta centrifuga (in curbe) sa nu iasa dincolo de ecartamentul masinii. Dar rotile foarte 'iesite' ar fi nenorocit foarte repede rulmentii. Pivotii au mai mult de suferit datorita rotilor grele, dar intradevar si a et-ului exagerat'. Pivotii de calitate sunt 'imbracati' in partea mobila in metal. Adica daca au joc oricat de mare nu poate sari pivotul din rotula. Sper doar sa nu cedeze pe asfalt, iar ceea ce va cede voi inlocui cu ceva mai HD ori extra HD. " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
RZV Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... :grin::grin: Vio, salutatre dupa citiva ani in primul rand.... Ai gresit autobuzul domne, ai gresit autobuzul pentru modificarile astea...o sa te alegi cu o rabla care se rupe si un gust maxim amar....:old Plus o gaura in buget ce nu va putea fi acoperita ....... Timpul imi va da din pacate ,dreptate... Spor la modificari,poate ne vedem in vara,am ceva in cap iarasi prin zona aia magnifica ..... Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viorel Cretu Posted February 22, 2015 Author Share Posted February 22, 2015 Re: Jeep WJ - transformare... Salutare Razvan :h5 !!! Intradevar, acum ani in urma ne "contraziceam" constructiv despre Patrol seria K, iar acum au trecut anii si organele interne parca vor si ceva confort. Ne-am nimerit sa avem aceleasi 'autobuze' :wink: Sunt foarte convins ca GC WJ are punti slabe pt 33-35'' si deaceea doar o sa ma opresc la 33'' dar vreau sa fie mai inalta. Cutia de viteze e expusa tare rau; cardanele (crucile) sunt slabute; planetarele cam stiks-uri; pivotii subdimensionati...etc...nu e o masina de off-road consacrata... Dar mie tot imi place cum arata si cum trage in teren. Nu fac extrem cu ea, dar nici nu o menajez. De cand am cumparat masina am stiut ca va ajunge la fier vechi. Nu vreau sa o vand sau schimb. Egal cat consuma: bani ori benzina, tot o tin. De gaura in buget nu poate fi vorba...altii de aceeasi bani pot bea un camion de vodca si apoi il pisha...eu nu dau bani pe tigari, alcool, droguri sau pacanele...ce sa fac cu banii mei? Ii bag in Jeep si in motociclete:grin:. Te astept la vara sa iti arat zonele de aici, sa mergem la Baile Herculane, sa stam in apa termala ca broastele si sa barfim 'despre una despre alta':h5. " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts