Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Super select versus easy select


mufasa
 Share

Recommended Posts

Buna seara,

Citind in diverse locuri am inteles ca daca masina are SS poate sa ruleze cu orice viteza pe asfalt fara sa-i crape nimic. Nu este valabil la ES. Este adevarat ?

SS-ul este optiune sau serie la anumite modele ? La care ?

Link to comment
Share on other sites

Re: Super select vs easy select

 

Am rasfoit paginile de mai sus si am inteles cam asa (exista multe contradictii acolo).

ES are 2H, 4H dif. central blocat 50-50% fata - spate, 4HL idem 4H dar cu reductor.

SS are 2H, 4H cutie de transfer a cuplului dinspre spate spre fata la nevoie, 4HLc idem 4H la ES, 4LLc idem 4HL la ES.

Mai inteleg ca singura varianta de a merge 4x4 pe asfalt la viteza si safe pentru tehnica masinii este 4H la SS. Cu ES nu exista aceasta posibilitate.

In plus se poate pune la amandoua variantele dif. blocant spate.

Cine stie bine il rog sa-mi confirme daca este asa.

Acum, pe ce variante de echipare sau de motor dupa 2009 se gaseste standard SS (daca exita o regula)?

Diferentialul blocant spate este numai optional sau exista vreo varianta de echipare/motor standard ?

Vreau sa fiu sigur de toate astea pentru ca ma intereseaza un pickup care sa ruleze full time 4x4 si am inteles ca doar Amarokul si L200-le cu SS stiu lucrul asta. Confirmati ?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Re: Super select versus easy select

 

Cele cu SS au pe "schimbatorul mic" 2H , 4 H , 4HLC , 4LLC , se poate merge in 4x4 cu viteza mai mare , 140km/h am mers eu , doar in 4H .

nu bate ceva prea tare pe masina , e data muzica prea incet
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use