mihai ienea Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 (edited) cu respect va salut . as dori sa ma ajutati cu ceva sfaturi in ceea ce priveste inaltarea caroseriei la un samurai sj 413 cabrio .e cam jos si as dori sa il ridic putin .daca este cineva din tm sau apropiere de caras severin (herculane) care se pricepe si face asa ceva . va multumesc ,astept sugestiile voastre .:tk Edited March 22, 2015 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTra Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Re: inaltare samurai Cea mai ieftina si usoara metoda mi se pare a fi un body lift. O inalatare prin inlocuirea tampoanelor intre caroserie si sasiu cu unele mai inalte. +5cm (pentru inceput). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Re: inaltare samurai Dece sa faci body lift ? pentru ce ? Mai bine cumperi niste cercei mai lungi si castigi un lift bun ! si util :wink: Suzuki Samurai SJ413 JX Suzuki Jimny Automatic Link to comment Share on other sites More sharing options...
PYZ Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 (edited) Re: inaltare samurai Daca e lasat din arcuri, macar springuieste-le. Edited March 24, 2015 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai ienea Posted March 26, 2015 Author Share Posted March 26, 2015 Re: inaltare samurai Dece sa faci body lift ? pentru ce ? Mai bine cumperi niste cercei mai lungi si castigi un lift bun ! si util :wink: unde as putea gasii cerceii??? multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai ienea Posted March 26, 2015 Author Share Posted March 26, 2015 Re: inaltare samurai Daca e lasat din arcuri, macar springuieste-le. cum? sant novice in asta .incepator maxim .deci ......in limba romana :) . multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Re: inaltare samurai Altfel: cat esti dispus sa investesti? Cauti si imbunatatirea performantelor suspensiei? In rest discutam vorbe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sami 1300 Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Re: inaltare samurai Salut,eu am pus cercei de 13cm,amortizoare de niva pe spate sunt OK,arcuri springuite plus inca o foaie de arc pusa ,bara stabilizatoare ori o lungesti ori nu o m-ai pui,amortizoarele de pe fata relocate si ca sa a-i stabilitate buna pune flanse s-au intoarce jantele si daca tai din praguri iti intra cauciucuri 235/75/15 simex. Bafta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koch marius robert Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Re: inaltare samurai body lift= tampenie. pune o suspensie buna si daca vrei roti mai mari flex in aripi:wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai ienea Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 Re: inaltare samurai Salut,eu am pus cercei de 13cm,amortizoare de niva pe spate sunt OK,arcuri springuite plus inca o foaie de arc pusa ,bara stabilizatoare ori o lungesti ori nu o m-ai pui,amortizoarele de pe fata relocate si ca sa a-i stabilitate buna pune flanse s-au intoarce jantele si daca tai din praguri iti intra cauciucuri 235/75/15 simex. Bafta.[ATTACH=CONFIG]240633[/ATTACH] multumesc mult Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai ienea Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 Re: inaltare samurai Altfel: cat esti dispus sa investesti? Cauti si imbunatatirea performantelor suspensiei? In rest discutam vorbe. vreau sa o inalt putin si de ce nu si imbunatatirea suspensiei.de bani nu se pune problema ..doar ca nu ma pricep ...:tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 (edited) Re: inaltare samurai Asa da! Eu am OME +2 inch si cercei cu 5 cm mai lungi. Pot sa spun ca masina e mult mai confortabilă, lucrează foarte bine în teren ( și am testat-o destul in ultimii 3 ani :grin:), in plus incap anvelope 235/75 R15. La marimea asta, vei avea nevoie de un reductor de SJ410, sau mult mai bine, un kit de reductie de 4.16. Altfel vei târâ roțile de colo colo fara nicio satisfacție. Alta varianta la jumătate de preț, sau chiar mai puțin este cu arcuri de Wrangler pe spate și RUF, arcurile spate mutate pe fata, cu performante incredibile, confort...etc, kit de montaj super simplu, în câteva suruburi. In gașca noastră sunt câteva Samuraie echipate asa, și pot să-ți spun că sunt niște fiare. Arunca o privire la rubrica ieșiri la sfârșit de săptămână, Muntenia și poți sa vezi în acțiune și Samu meu cu OME, dar și pe cel gri, al lui Bogdan, cu Wrangler. Uite doua link-uri http://forum.club4x4.ro/showthread.php?86437-Te-invit-aici-Nu-vei-regreta!-Pe-Schiulesti-via-Grosani http://forum.club4x4.ro/showthread.php?85554-Ziua-rotilor-Cumpatu-02-august Edited March 28, 2015 by iulianul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roskat Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Re: inaltare samurai Eu sunt tare curios de aceasta modificare la suspensie si anume: arcuri de wrangler pe spate si RUF pe fata. RUF = Arcurile de samurai de pe spate mutate pe fata tot sub punte, sau SPOA? Pe spate daca se pun arcuri de wrangler (presupun ca arcuri de wrangler de spate, sau tot de fata?) nu trebuiesc alte prinderi? Go big or go home. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 (edited) Re: inaltare samurai samuraiul lui @marius4motion: -pe spate arcuri wrangler 4 foi -pe fata arcuri spate samurai cu ultima foaie intoarsa. Edited March 29, 2015 by minitehnicusro 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roskat Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Re: inaltare samurai Cam acceasi treaba e si la mine cu SPOA. Probabil difera fiabilitatea si confortul (care la mine este 0) Go big or go home. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Re: inaltare samurai Cam acceasi treaba e si la mine cu SPOA. Probabil difera fiabilitatea si confortul (care la mine este 0) daca la SPOA ai folosit arcurile originale, in afara de inaltare, nu ai obtinut NIMIC in plus. cu solutia RUF+Wr ai flex MARE si confort. poti sa mergi pe forestier cu 40 km/h fara sa rupi dintii si masina. 1 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
corrad Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Re: inaltare samurai samuraiul lui @marius4motion: -pe spate arcuri wrangler 4 foi -pe fata arcuri spate samurai cu ultima foaie intoarsa. Mini in afara de aceste modificari si de prinderile speciale pentru kit-ul de arcuri Wrangler mai am cateva nelamuriri si eu: -telescoape mai lungi, gen lada niva sunt necesare? -furtune de frana mai lungi? -bara stabilizatoare se poate modifica sau se anuleaza? In cazul meu folosesc masina si pe asfalt si ma gandesc la siguranta, nu a mea, cat a pasagerilor :) -alte modificari? Ai dracu" rusi au fost romanii... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvrache Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Re: inaltare samurai RUF+Wr Ce inseamna asta ? 1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roskat Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Re: inaltare samurai daca la SPOA ai folosit arcurile originale, in afara de inaltare, nu ai obtinut NIMIC in plus. cu solutia RUF+Wr ai flex MARE si confort. poti sa mergi pe forestier cu 40 km/h fara sa rupi dintii si masina. Sunt alte arcuri si amortizoare mai lungi. Oricum la 40 km/h pe forestier e tratament pt piatra la fiere. Ar trebui deschis un topic dedicat pentru aceasta modificare. Eu unul as avea multe intrebari. Go big or go home. Link to comment Share on other sites More sharing options...
corrad Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Re: inaltare samurai Ce inseamna asta ? RUF = Arcurile de samurai de pe spate mutate pe fata +Wr=Arcuri wrangler montate la samurai pe spate Este explicat atat mai sus cat si in alte topicuri... Ai dracu" rusi au fost romanii... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai ienea Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 Re: inaltare samurai va multumesc tutror si va doresc Pate Fericit ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefani Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Re: inaltare samurai Asa da! Eu am OME +2 inch si cercei cu 5 cm mai lungi. Pot sa spun ca masina e mult mai confortabilă, lucrează foarte bine în teren ( și am testat-o destul in ultimii 3 ani :grin:), in plus incap anvelope 235/75 R15. La marimea asta, vei avea nevoie de un reductor de SJ410, sau mult mai bine, un kit de reductie de 4.16. Altfel vei târâ roțile de colo colo fara nicio satisfacție. Alta varianta la jumătate de preț, sau chiar mai puțin este cu arcuri de Wrangler pe spate și RUF, arcurile spate mutate pe fata, cu performante incredibile, confort...etc, kit de montaj super simplu, în câteva suruburi. In gașca noastră sunt câteva Samuraie echipate asa, și pot să-ți spun că sunt niște fiare. Arunca o privire la rubrica ieșiri la sfârșit de săptămână, Muntenia și poți sa vezi în acțiune și Samu meu cu OME, dar și pe cel gri, al lui Bogdan, cu Wrangler. Uite doua link-uri http://forum.club4x4.ro/showthread.php?86437-Te-invit-aici-Nu-vei-regreta!-Pe-Schiulesti-via-Grosani http://forum.club4x4.ro/showthread.php?85554-Ziua-rotilor-Cumpatu-02-august Salut.. Si eu am OME +2 inch. As vrea cercei cu 5 cm mai lungi. Mai trebuie facute ceva modificari sau se monteaza cerceii si gata ? Merci.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefani Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Re: inaltare samurai Salutare..l-am dus pe samurica la mester..intors jantele, prelungit amortizoarele, montat cercei + 2.5 cm, inaltat bara fata cu vreo 7 cm, snorkel si aparatori noroi.. Inainte agatam foarte des malurile cu bara..acum e ok. Se simt si cei 2.5 cm lift..dar cred ca era mai ok cu cercei +5 cm :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Re: inaltare samurai Pentru ca 2.5cm cercei înseamnă 1.25cm lift. 5 cm te ridica 1inch. Pot sa te întreb ce e prostia aia la amortizoare? Dacă tot nu le-ai schimbat cu unele mai lungi, măcar prelungirea sa o faci la 90grd, altfel o sa flexeze amortizorul in prindere. Schimbă meșterul că nu e bine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefani Posted April 10, 2017 Share Posted April 10, 2017 Re: inaltare samurai Pentru ca 2.5cm cercei înseamnă 1.25cm lift. 5 cm te ridica 1inch. Pot sa te întreb ce e prostia aia la amortizoare? Dacă tot nu le-ai schimbat cu unele mai lungi, măcar prelungirea sa o faci la 90grd, altfel o sa flexeze amortizorul in prindere. Schimbă meșterul că nu e bine. Serios ? Nu e ok ? Pai asa s-a priceput omu'..Eu unul ma pricep la mecanica la fel de bine ca si cainele meu :) Facute in felul acesta este riscul sa se rupa ? Sau sa se uzeze amortizoarele ? Sau...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts