Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

inaltare samurai


mihai ienea
 Share

Recommended Posts

cu respect va salut . as dori sa ma ajutati cu ceva sfaturi in ceea ce priveste inaltarea caroseriei la un samurai sj 413 cabrio .e cam jos si as dori sa il ridic putin .daca este cineva din tm sau apropiere de caras severin (herculane) care se pricepe si face asa ceva . va multumesc ,astept sugestiile voastre .:tk Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Cea mai ieftina si usoara metoda mi se pare a fi un body lift. O inalatare prin inlocuirea tampoanelor intre caroserie si sasiu cu unele mai inalte. +5cm (pentru inceput).

Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Dece sa faci body lift ? pentru ce ? Mai bine cumperi niste cercei mai lungi si castigi un lift bun ! si util :wink:

Suzuki Samurai SJ413 JX

Suzuki Jimny Automatic

Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Salut,eu am pus cercei de 13cm,amortizoare de niva pe spate sunt OK,arcuri springuite plus inca o foaie de arc pusa ,bara stabilizatoare ori o lungesti ori nu o m-ai pui,amortizoarele de pe fata relocate si ca sa a-i stabilitate buna pune flanse s-au intoarce jantele si daca tai din praguri iti intra cauciucuri 235/75/15 simex.

Bafta.100_2284.thumb.JPG.8d608b9579a911b8d88d1163b1d1be23.JPG

Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Salut,eu am pus cercei de 13cm,amortizoare de niva pe spate sunt OK,arcuri springuite plus inca o foaie de arc pusa ,bara stabilizatoare ori o lungesti ori nu o m-ai pui,amortizoarele de pe fata relocate si ca sa a-i stabilitate buna pune flanse s-au intoarce jantele si daca tai din praguri iti intra cauciucuri 235/75/15 simex.

Bafta.[ATTACH=CONFIG]240633[/ATTACH]

 

multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Altfel: cat esti dispus sa investesti? Cauti si imbunatatirea performantelor suspensiei?

In rest discutam vorbe.

 

vreau sa o inalt putin si de ce nu si imbunatatirea suspensiei.de bani nu se pune problema ..doar ca nu ma pricep ...:tk

Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Asa da! Eu am OME +2 inch si cercei cu 5 cm mai lungi. Pot sa spun ca masina e mult mai confortabilă, lucrează foarte bine în teren ( și am testat-o destul in ultimii 3 ani :grin:), in plus incap anvelope 235/75 R15. La marimea asta, vei avea nevoie de un reductor de SJ410, sau mult mai bine, un kit de reductie de 4.16. Altfel vei târâ roțile de colo colo fara nicio satisfacție.

Alta varianta la jumătate de preț, sau chiar mai puțin este cu arcuri de Wrangler pe spate și RUF, arcurile spate mutate pe fata, cu performante incredibile, confort...etc, kit de montaj super simplu, în câteva suruburi.

In gașca noastră sunt câteva Samuraie echipate asa, și pot să-ți spun că sunt niște fiare.

Arunca o privire la rubrica ieșiri la sfârșit de săptămână, Muntenia și poți sa vezi în acțiune și Samu meu cu OME, dar și pe cel gri, al lui Bogdan, cu Wrangler.

Uite doua link-uri

 

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?86437-Te-invit-aici-Nu-vei-regreta!-Pe-Schiulesti-via-Grosani

 

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?85554-Ziua-rotilor-Cumpatu-02-august

Edited by iulianul
Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Eu sunt tare curios de aceasta modificare la suspensie si anume: arcuri de wrangler pe spate si RUF pe fata.

 

RUF = Arcurile de samurai de pe spate mutate pe fata tot sub punte, sau SPOA?

 

Pe spate daca se pun arcuri de wrangler (presupun ca arcuri de wrangler de spate, sau tot de fata?) nu trebuiesc alte prinderi?

Go big or go home.
Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

samuraiul lui @marius4motion:

 

-pe spate arcuri wrangler 4 foi

-pe fata arcuri spate samurai cu ultima foaie intoarsa.

 

IMG_3848.thumb.JPG.4edd6da64c9aae402034e097a9e5fbd8.JPG

IMG_3849.thumb.JPG.fc3e80ce8bb3d6e43dde707ef141a776.JPG

Edited by minitehnicusro

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Cam acceasi treaba e si la mine cu SPOA.

Probabil difera fiabilitatea si confortul (care la mine este 0)

 

daca la SPOA ai folosit arcurile originale, in afara de inaltare, nu ai obtinut NIMIC in plus.

 

cu solutia RUF+Wr ai flex MARE si confort. poti sa mergi pe forestier cu 40 km/h fara sa rupi dintii si masina.

  • Like 1

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

samuraiul lui @marius4motion:

 

-pe spate arcuri wrangler 4 foi

-pe fata arcuri spate samurai cu ultima foaie intoarsa.

 

 

Mini in afara de aceste modificari si de prinderile speciale pentru kit-ul de arcuri Wrangler mai am cateva nelamuriri si eu:

-telescoape mai lungi, gen lada niva sunt necesare?

-furtune de frana mai lungi?

-bara stabilizatoare se poate modifica sau se anuleaza? In cazul meu folosesc masina si pe asfalt si ma gandesc la siguranta, nu a mea, cat a pasagerilor :)

-alte modificari?

Ai dracu" rusi au fost romanii...
Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

daca la SPOA ai folosit arcurile originale, in afara de inaltare, nu ai obtinut NIMIC in plus.

 

cu solutia RUF+Wr ai flex MARE si confort. poti sa mergi pe forestier cu 40 km/h fara sa rupi dintii si masina.

 

Sunt alte arcuri si amortizoare mai lungi.

 

Oricum la 40 km/h pe forestier e tratament pt piatra la fiere.

 

Ar trebui deschis un topic dedicat pentru aceasta modificare. Eu unul as avea multe intrebari.

Go big or go home.
Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Ce inseamna asta ?

 

 

RUF = Arcurile de samurai de pe spate mutate pe fata

+Wr=Arcuri wrangler montate la samurai pe spate

Este explicat atat mai sus cat si in alte topicuri...

Ai dracu" rusi au fost romanii...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Re: inaltare samurai

 

Asa da! Eu am OME +2 inch si cercei cu 5 cm mai lungi. Pot sa spun ca masina e mult mai confortabilă, lucrează foarte bine în teren ( și am testat-o destul in ultimii 3 ani :grin:), in plus incap anvelope 235/75 R15. La marimea asta, vei avea nevoie de un reductor de SJ410, sau mult mai bine, un kit de reductie de 4.16. Altfel vei târâ roțile de colo colo fara nicio satisfacție.

Alta varianta la jumătate de preț, sau chiar mai puțin este cu arcuri de Wrangler pe spate și RUF, arcurile spate mutate pe fata, cu performante incredibile, confort...etc, kit de montaj super simplu, în câteva suruburi.

In gașca noastră sunt câteva Samuraie echipate asa, și pot să-ți spun că sunt niște fiare.

Arunca o privire la rubrica ieșiri la sfârșit de săptămână, Muntenia și poți sa vezi în acțiune și Samu meu cu OME, dar și pe cel gri, al lui Bogdan, cu Wrangler.

Uite doua link-uri

 

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?86437-Te-invit-aici-Nu-vei-regreta!-Pe-Schiulesti-via-Grosani

 

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?85554-Ziua-rotilor-Cumpatu-02-august

 

Salut.. Si eu am OME +2 inch. As vrea cercei cu 5 cm mai lungi. Mai trebuie facute ceva modificari sau se monteaza cerceii si gata ?

Merci..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Re: inaltare samurai

 

Salutare..l-am dus pe samurica la mester..intors jantele, prelungit amortizoarele, montat cercei + 2.5 cm, inaltat bara fata cu vreo 7 cm, snorkel si aparatori noroi..

Inainte agatam foarte des malurile cu bara..acum e ok. Se simt si cei 2.5 cm lift..dar cred ca era mai ok cu cercei +5 cm :)

2sOLPws.thumb.jpg.78526816c3bbbcf1cde4d7715387bc64.jpg

MwVRbLo.thumb.jpg.ceac41b4329b329577b1cda98173453d.jpg

iqUJNc6.thumb.jpg.a49d951e125f032367d6a85002862566.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Pentru ca 2.5cm cercei înseamnă 1.25cm lift. 5 cm te ridica 1inch.

Pot sa te întreb ce e prostia aia la amortizoare? Dacă tot nu le-ai schimbat cu unele mai lungi, măcar prelungirea sa o faci la 90grd, altfel o sa flexeze amortizorul in prindere. Schimbă meșterul că nu e bine.

Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare samurai

 

Pentru ca 2.5cm cercei înseamnă 1.25cm lift. 5 cm te ridica 1inch.

Pot sa te întreb ce e prostia aia la amortizoare? Dacă tot nu le-ai schimbat cu unele mai lungi, măcar prelungirea sa o faci la 90grd, altfel o sa flexeze amortizorul in prindere. Schimbă meșterul că nu e bine.

 

Serios ? Nu e ok ? Pai asa s-a priceput omu'..Eu unul ma pricep la mecanica la fel de bine ca si cainele meu :)

Facute in felul acesta este riscul sa se rupa ? Sau sa se uzeze amortizoarele ? Sau...?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use