Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

L200 , 2008 , nu se tureaza + check engine aprins !


Miliare
 Share

Recommended Posts

Nu se tureaza mai mult de 3000rpm in treapta intai iar in marsalier nu mai mult de 2000rpm. A 2a a 3a a 4a a 5a treapta nu prezinta probleme + check engine aprins in bord. Daca stie cineva care ar putea fi problema i`as fi recunoscator. Mentionez ca am fost cu masina in diferite service`uri si nu mi`au dat nici un raspuns concret.
Link to comment
Share on other sites

Re: L200 , 2008 , nu se tureaza + check engine aprins !

 

O diagnoza a pus cineva pe ea? Becul check engine ramane aprins dupa pornire sau se aprinde mai tarziu? Cel mai bine ar fi sa o pui pe tester, ca motive ar fi mai multe...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: L200 , 2008 , nu se tureaza + check engine aprins !

 

Check`ul ramane aprins de cand pornesc masina pana o opresc. Am avut in trecut ceva probleme cu vacuum`ul la 4x4 si banuiesc ca de la asta se trage.Din ce mi`au spus cativa mecanici masina nu se tureaza deoarece intra intr`un fel de SafeMode sa nu deterioreze transmisia,dar nu mi`a spus nimeni ce solutie as putea sa gasesc sa`mi rezolv problema. Am anulat si senzorii de la cutie dar nici un rezultat.

 

Chestia e ca acum sistemul de cuplare 4x4 nu este cel stock.Am fost la un service si a fost modificat putin in sensul ca mi`au montat un switch pentru a cupla cardanul iar maneta pentru a cupla planetarele.

Edited by teddybear
postari consecutive cu acelasi subiect
Link to comment
Share on other sites

Re: L200 , 2008 , nu se tureaza + check engine aprins !

 

Eu zic ca neaparat sa mergi cu masina sa-i faci un test la o reprezentanta Mitsubishi. Nu stiu ce modificare ti-au facut mesterii aia pe acolo, dar nu suna bine deloc. :) Ai pe masina Easy Select sau Super Select?

Nu anula nici un senzor de pe cutia de transfer, pentru ca fix de-aia nu-ti mai cupleaza fata ca lumea. Si nu mai lasa pe oricine sa umble la masina, ca nu merita. Daca vroiai neaparat cuplare manuala a rotilor din fata, mai bine puneai MRL-uri manuale si gata, solutie sigura si eficienta.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use