Miliare Postat Aprilie 2, 2015 Partajează Postat Aprilie 2, 2015 Nu se tureaza mai mult de 3000rpm in treapta intai iar in marsalier nu mai mult de 2000rpm. A 2a a 3a a 4a a 5a treapta nu prezinta probleme + check engine aprins in bord. Daca stie cineva care ar putea fi problema i`as fi recunoscator. Mentionez ca am fost cu masina in diferite service`uri si nu mi`au dat nici un raspuns concret. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Aprilie 2, 2015 Partajează Postat Aprilie 2, 2015 Re: L200 , 2008 , nu se tureaza + check engine aprins ! O diagnoza a pus cineva pe ea? Becul check engine ramane aprins dupa pornire sau se aprinde mai tarziu? Cel mai bine ar fi sa o pui pe tester, ca motive ar fi mai multe... [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Miliare Postat Aprilie 3, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2015 (editat) Re: L200 , 2008 , nu se tureaza + check engine aprins ! Check`ul ramane aprins de cand pornesc masina pana o opresc. Am avut in trecut ceva probleme cu vacuum`ul la 4x4 si banuiesc ca de la asta se trage.Din ce mi`au spus cativa mecanici masina nu se tureaza deoarece intra intr`un fel de SafeMode sa nu deterioreze transmisia,dar nu mi`a spus nimeni ce solutie as putea sa gasesc sa`mi rezolv problema. Am anulat si senzorii de la cutie dar nici un rezultat. Chestia e ca acum sistemul de cuplare 4x4 nu este cel stock.Am fost la un service si a fost modificat putin in sensul ca mi`au montat un switch pentru a cupla cardanul iar maneta pentru a cupla planetarele. Editat Aprilie 3, 2015 de teddybear postari consecutive cu acelasi subiect Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Optimus Postat Aprilie 3, 2015 Partajează Postat Aprilie 3, 2015 Re: L200 , 2008 , nu se tureaza + check engine aprins ! Eu zic ca neaparat sa mergi cu masina sa-i faci un test la o reprezentanta Mitsubishi. Nu stiu ce modificare ti-au facut mesterii aia pe acolo, dar nu suna bine deloc. :) Ai pe masina Easy Select sau Super Select? Nu anula nici un senzor de pe cutia de transfer, pentru ca fix de-aia nu-ti mai cupleaza fata ca lumea. Si nu mai lasa pe oricine sa umble la masina, ca nu merita. Daca vroiai neaparat cuplare manuala a rotilor din fata, mai bine puneai MRL-uri manuale si gata, solutie sigura si eficienta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate