Miliare Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Nu se tureaza mai mult de 3000rpm in treapta intai iar in marsalier nu mai mult de 2000rpm. A 2a a 3a a 4a a 5a treapta nu prezinta probleme + check engine aprins in bord. Daca stie cineva care ar putea fi problema i`as fi recunoscator. Mentionez ca am fost cu masina in diferite service`uri si nu mi`au dat nici un raspuns concret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tavi D. Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Re: L200 , 2008 , nu se tureaza + check engine aprins ! O diagnoza a pus cineva pe ea? Becul check engine ramane aprins dupa pornire sau se aprinde mai tarziu? Cel mai bine ar fi sa o pui pe tester, ca motive ar fi mai multe... [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miliare Posted April 3, 2015 Author Share Posted April 3, 2015 (edited) Re: L200 , 2008 , nu se tureaza + check engine aprins ! Check`ul ramane aprins de cand pornesc masina pana o opresc. Am avut in trecut ceva probleme cu vacuum`ul la 4x4 si banuiesc ca de la asta se trage.Din ce mi`au spus cativa mecanici masina nu se tureaza deoarece intra intr`un fel de SafeMode sa nu deterioreze transmisia,dar nu mi`a spus nimeni ce solutie as putea sa gasesc sa`mi rezolv problema. Am anulat si senzorii de la cutie dar nici un rezultat. Chestia e ca acum sistemul de cuplare 4x4 nu este cel stock.Am fost la un service si a fost modificat putin in sensul ca mi`au montat un switch pentru a cupla cardanul iar maneta pentru a cupla planetarele. Edited April 3, 2015 by teddybear postari consecutive cu acelasi subiect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Re: L200 , 2008 , nu se tureaza + check engine aprins ! Eu zic ca neaparat sa mergi cu masina sa-i faci un test la o reprezentanta Mitsubishi. Nu stiu ce modificare ti-au facut mesterii aia pe acolo, dar nu suna bine deloc. :) Ai pe masina Easy Select sau Super Select? Nu anula nici un senzor de pe cutia de transfer, pentru ca fix de-aia nu-ti mai cupleaza fata ca lumea. Si nu mai lasa pe oricine sa umble la masina, ca nu merita. Daca vroiai neaparat cuplare manuala a rotilor din fata, mai bine puneai MRL-uri manuale si gata, solutie sigura si eficienta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts