Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Cateva intrebari de Y60


avolocaru

Postări Recomandate

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Astept fara probleme "cos". Ma intereseaza daca se potriveste prinderea fara modificari, nu am rebdare sa mai fac acum flanse de adaptare si alte nebunii. Sanatate lu' ala mic!

PS

Mizez pe faptul ca de obicei producatorul intre modele diferite are anumite parti similare. Am un y60 din 97, in 98 apare y61 cu motor de 2,8 prin urmare ma gandesc ca este posibil ca in afara de caroserie sa nu existe diferente majore.

Editat de avolocaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 197
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Ala micu ( de fapt e fata-lu'-tata ) concureaza de-i sar pingele la Polivalenta si e bine sanatoasa , multumesc de urare ,

Ala cu febra sunt io personal in persoana ...

 

La Y61 sunt diferente majore la punti si anexele lor , unele in bine altele nu prea ( Y61 are un simering mai putin la fiecare butuc fata - simeringul mare pe suport hexagonal , consecinta fiind o protectie mai putin sigura la rulmentii de roata ) . Asa ca nu-ti fa prea mari sperante , imi pare rau ca ti-am rupt ata la zmeu ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Aha! e atunci e bine, tu tragi o rachie si gata. Ok, astept verificarea daca ai un etrier de y61 si o punte de y60 disponibila. desi te-as contrazice, eu mi-am reparat puntea fata complet si am folosit manualul de y61 si nu-mi aduc aminte sa fi gasit diferente cu exceptia etrierilor si a faptului ca nu are ABS.

PS

pe spate este tot cu un piston la ambele masini, maine am sa verific daca pistonul este identic sau nu dupa specificatiile din carte.

Editat de avolocaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Trage tata .. eu n-am voie ... tuica imi provoca accese necontrolabile de sinceritate ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 


Trage tata .. eu n-am voie ... tuica imi provoca accese necontrolabile de sinceritate ...

deci abia acum cu febra calare pe tine spui si tu de ce nu bei o tuica:):):)

deci iti e teama de sinceritatea debordanta care te poate cuprinde :):):)

ok nu mai insist:) la mine nu are astfel de efecte in schimb rad ca vitica :):):)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

... mainele asta de azi s-a amanat pentru...mainele de maine ...

 

...azi am fost oarecum ocupat sa observ cu surprindere o adaptare profesionala la medici - barbatii cat usa au mainile calde si umane ... iar doctoritele alea suple numa' bune cu varsta mai mica ca a mea si frumos fardate au mainile reci ca niste caracatite congelate ... Ceea ce duce la o singura concluzie - femeia e tot femeie , plina de surprize ... bine ca sunt ce sunt ... io ...

 

...revin ... maine ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Ma voi ati baut!

 

PS

 

Cam la ce pret se gasesc bucsele pentru bratele puntii spate? se merita originale sau sa le iau din altceva?

 

PS2

 

Daca as vrea sa-mi schimb scaunele fata, ce mi-ati recomanda? nu vreau piele dar as vrea sa aiba cotiera prinsa de scaun pentru ca aeroterma centrala am eliminat-o desi este posibil sa o pun inapoi.

Editat de avolocaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Recunosc , am baut acum trei minute, micul dejun dintr-un un morcov , o portocala , o banana un kiwi aruncate in graba in blender . Da recunosc ...

 

Nu exista comparatie intre bucsa originala Nissan si altele . Cea mai buna motivatie ar fi ca au tinut cate 300 000 km , nu-i destul ?

 

 

... ele bucsele se 'intituleaza' cu codul OE 55045-06 J 00 . Sunt bucse high-flex de la mama lor din nastere , se mai folosesc si pe alte masini japoneze nu spun care toyotaisuzuetc .

 

Tendoanele spate merita si ele inlocuite cu altele mai solide , cele originale fiin cunoscute ca nu te poti urca pe o buturuga cu ele ca se stramba . Deci cele inferioare trebuie facute nestrambacioase iar cele superioare reglabile pe lungime . Un simplu si umil strung le poate rezolva .

 

Pret - intre 40 si 100 lei , depinde cine le vinde si cat de bine te arde ....

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Ma voi ati baut!

 

PS

 

Cam la ce pret se gasesc bucsele pentru bratele puntii spate? se merita origibucatasau sa le iau din altceva?

 

PS2

 

Daca as vrea sa-mi schimb scaunele fata, ce mi-ati recomanda? nu vreau piele dar as vrea sa aiba cotiera prinsa de scaun pentru ca aeroterma centrala am eliminat-o desi este posibil sa o pun inapoi.

Bucsa de brat spate daca e originala e buna si tine si 10 ani chiar si mai mult iar de costat eu am dat parca 70- 80 de lei bucata de la Al padrino

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Am cercetat problema compatibilitatii franelor Y60/Y61 si nu e nici o problema pentru ca nu e nici o compatibilitate direct bolt-on ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Sa-l stapanesti sanatos , nici fata nici spatele nu au compatibilitati directe la frane in afara de furtunele de frana de pe spate .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Care e marimea standard a rotilor de Patrol y60 ?

1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Am montat 265/70r15 HT. Merge ok, dar sunt cam mici pentru un Y60 lung.

Am probat si niste 35/12.5 MT, dar sunt cam mari pentru ce vreau eu.

Deci caut 33"/12.5" AT sau MT. Preferabil AT.

 

In alta ordine de idei, ca proaspat posesor de Y60, nu imi merg toate butoanele de la interior si nici nu stiu ce functie ar trebui sa aiba. Asa ca bombardez cu intrebari:

 

1) Masina are 2 lampi pentru iluminatul interior. Una in fata si una in spate. Exista un buton la bord cu care sa o controlez sau e acelasi principiu ca la cea din fata ? Ar trebui sa se aprinda cand deschid portbagajul ?

 

2) Inchiderea centralizata nu imi functioneaza corect. Cu cheia, la usa soferului sau a pasagerului, nu se deschide decat usa actionata. De la butonul de blocare/deblocare usi, nu imi actioneaza decat usile spate si portbagajul. Banuiesc ca ar fi trebui sa actioneze pe toate 5 usile.

 

3) Turometrul nu functioneaza. De unde ar trebui sa incep diagnoza?

 

4) In legatura cu butoanele de la interior, o sa fac o poza interiorului pentru a arata exact ce ma intereseaza.

1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Simeringul mare din fata ? Culmea , e singurul care nu l-am vazut sa arate probleme la 2.8 . E foarte simplu de inlocuit fara demontarea pompei .

Problemele uzuale sunt comune la acest tip de pompa acelesasi pe toate motoarele echipate cu aceasta licenta Bosch - curge pe la garnitura mare a capului hidraulic , pe la capacul sertarului de avans , pe la axul acceleratiei , pe la axul timoneriei de soc/relanti accelerat ...

 

 

Daca ai un pompagiu DE INCREDRE SI STAPAN PE MESERIE la orice ora din zi si noapte ... eu pana la el fac o poteca asfaltata , cu gard viu si iluminat public ....

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Dragul meu "cos" simeringul mare este de fapt mic, cred. Ma refer la cel care etanseaza axul principal pe care se monteaza roata dintata de antrenare, cea pe care se pune cureaua de distributie.

Si inca o intrebare, ce kituri de distributie folositi? cel de la contitech mi se pare exagerat de scump 670 cam asa, cel de la SKF este 300 si ceva... cureaua separat este vreo 100 deci diferenta vine din cele doua role... cam mult peste 500 lei pt doi rulmenti... zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

Nu-i mult , sau daca e mult cam asa le cumpar si eu... 500 lei doua role . Intr-o vreme am avut de gand sa fac ( io ... desteptu' satului , no ... ) niste role indestructibile cu cate doi rulmenti fiecare un fel de Bugatti la rolele de distributie , ceva care sa tina 300 mii ... dar iesea prea scump ... si desi e prea posibil oricum nu tine cureaua ...

 

Simeringul in cauza e cel mai mare din toata pompa ... zic ...

 

 

... eu merg pe continental ... pana acum nici o neplacere , sper sa raman fidel ... despre altele - am comandar SKF , a venit rulmenti Koyo si alta curea ... am zis ca-i o gluma sau ceva neprotrivire sau o alta manareala din depozite ...am refuzat ... am repetat comanda , acelasi lucru ... am refuzat iarasi ... mi-au explicat ca asa vin piesele in zilelel noastre , fiind o consecinta a legaturilor comerciale intre firme ...

Am mai avut surprize - cutie de SKF si rulmenti Timken in cutie ... si rulmentul de presiune la ambreiaj comandat original venit Koyo , comandat SKF venit in cutie tot Koyo ...

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cateva intrebari de Y60

 

... nu'ce sa zic ... cel mai ieftin 6 lei , cel mai scump 90 ... un kit generic de revizie pentru pompe Bosch VE e pe la 60-80 lei .

 

 

... tot esti cu lingura in smantana , pune si pe sarmale daca tot ai pus in bors ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare