georgepatrol Postat August 3, 2015 Partajează Postat August 3, 2015 (editat) Am schimbat 2 chiulase de 2.8 si m am gandit sa schimb motorul cu unul mai mare (3.3 sau 4.2) ambele diesel. Sunt incepator si as vrea un sfat daca a mai facut cineva. Multumesc. Respec! Editat August 3, 2015 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ovidiua-car Postat August 4, 2015 Partajează Postat August 4, 2015 (editat) Re: Motor 3.3td pe un sasiu y 61 Se poate ce visezi tu.....doar pune la socoteala modificarile. Daca ai schimbat chiulase inseamna ca este o alta problema.... Editat August 5, 2015 de Astral CHIULASA....fara O ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
KAROLOKW Postat August 4, 2015 Partajează Postat August 4, 2015 Re: Motor 3.3td pe un sasiu y 61 faptul ca ai schimbat 2 chiulase nu inseamna ca cele 2 erau bune,iar alt aspect poate problema pe care o ai de le fisurezi,sau arzi garnituri este racirea ,radiator mic infundat,colmatat.termostat blocat,bloc imbacsit si jecgos de mers cu apa chioara mult timp.pompa de apa care nu e ce trebuie...sau talpa ta prea grea. in rest modificarile aferente se pot face,cel mai mult e la adaptarea suportilor motor iar apoi la potrivirea celorlalte accesorii ale motorului ales personal as pune un 4,2 turbo,da astea sunt mai rare:) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...