Onyx Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 (edited) Re: Despre reductii... ce, cum, de unde? Deci sa ne intelegem si noi ca deja m-am imbatat de cap. Pentru simex 31 , punti cu reductie originala + reductia de pe lowrange de 4.9: 1 in cutia de transfer si motorul 1.3 carb ar merge bine pentru 31 simex sau nu ? Sau tot acelas set up dar cu motor vitara 8v . Edited February 14, 2016 by Onyx Suzuki Samurai SJ413 JX Suzuki Jimny Automatic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvrache Posted February 15, 2016 Author Share Posted February 15, 2016 Re: Despre reductii... ce, cum, de unde? Incerci... daca merge te bucuri de ea, daca nu, treci la motor mai mare. Reductia de 4.9 compenseaza numa' bine diferenta de diametru de la stock la 31", dar ar ramane de compensat si gretatea suplimentara a rotii. Asta nu se face decat cu motor mai puternic. 1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cipilica Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Re: Despre reductii... ce, cum, de unde? Salut deci sa inteleg ca daca ani pun 4.16 in reductor nu prea ami duce 31 am inteles ca ie pina la 30 pentru 31 miar trebui 5.14 in reductor care duce pina la 32 asa scriau aia pe sit la calmini ajutatima cu un sfat va rog ca nu ma prea pricep Mentionez ca nu fac extrem mai mult pentru servici si vreau sa arate si bine samurachele multumesc anticipat !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTra Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Re: Despre reductii... ce, cum, de unde? Eu am 4.16 de la Low Range in reductor si grupuri de vitara in punti si e ok. Masina se comporta bine cu roti simex de 31. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvrache Posted June 28, 2016 Author Share Posted June 28, 2016 Re: Despre reductii... ce, cum, de unde? Eu merg cu 5.14 in cutia de transfer, motor 1.3 stock, diferentiale stock, roti 31". La 1000km dupa ce am montat pinioanele am schimbat uleiul Castrol cu un altul, aceeasi vascozitate, 75w90, dar alta marca: Motul. La putin timp dupa operatiunea de schimb ulei a aparut un scartait in frana de motor. Nu se aude tot timpul, dar exista. 1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefani Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Re: Despre reductii... ce, cum, de unde? Va salut.. Am discutat cu cei de la lowrange pentru achizitia unei reductii 4.16. http://www.lowrangeoffroad.com/review/product/list/id/653/category/44/ Dar m-am cam speriat de preturi. Oamenii spun ca pentru samuraiul meu, santana 1997, mai trebuie o piesa aditionala (extra low speed gear) care costa 200$. Kitul 423$ + piesa 200$ + transportul (ei spun cam 150$) + vama 20%, deja depasesc cu mult bugetul. A mai montat cineva astfel de reductii pe samuraie fabricate dupa 1995 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Re: Despre reductii... ce, cum, de unde? Desi pare incredibil, lowrange.com bate campii. Ce e in kit e suficient. Gasesti si in .ro kituri de 4.16 si nu trebuie sa platesti vama si comisionul DHL. 1 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefani Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Re: Despre reductii... ce, cum, de unde? Desi pare incredibil, lowrange.com bate campii. Ce e in kit e suficient. Gasesti si in .ro kituri de 4.16 si nu trebuie sa platesti vama si comisionul DHL. Ti-as ramane recunoscator daca ai putea sa-mi dai un link de achizitie din RO. Aici sau pe privat... Noroc ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noroila Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Re: Despre reductii... ce, cum, de unde? Salutare, am si eu o intrebare, am un samurai pe care as vrea sa pun motor 1.6 16 valve de vitara si roti pe 31. Am vazut ca toata lumea vorbeste despre grupurile de vitara 8/41 cu raport 5.12 dar care ar fi prea mult. Eu ma gandeam sa montez rapoarte 8/37 de pe vitara de 2.0, este posibila montarea acestor rapoarte sau doar cele 8/41 se pot pune pe samurai? Multumesc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Re: Despre reductii... ce, cum, de unde? Salutare, am si eu o intrebare, am un samurai pe care as vrea sa pun motor 1.6 16 valve de vitara si roti pe 31. Am vazut ca toata lumea vorbeste despre grupurile de vitara 8/41 cu raport 5.12 dar care ar fi prea mult. Eu ma gandeam sa montez rapoarte 8/37 de pe vitara de 2.0, este posibila montarea acestor rapoarte sau doar cele 8/41 se pot pune pe samurai? Multumesc! Poti sa folosesti orice raport din grupul de Vitara fata. Cu precizarea ca angrenajele conice se regleaza, nu se monteaza! 1 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uliu_190 Posted June 28, 2019 Share Posted June 28, 2019 Cand montez o CT de 410 pe 413 am nevoie de ceva ajustari? Sunt doar pinioanele diferite si carcasa la fel? Cum fac diferenta intre o 410 si 413 din poze? Vreau sa cumpar de la dezmembrari si nu vreau sa cumpar ce am. Daca tot am scris si ma poate indruma cineva. Folosesc un 413 in regim de acces pe campuri si asfalt pana la camp, 1.3 stock nu ma multumeste in sensul ca nu pot merge sub 2500 pe asfalt cu AT -uri 205/70/15. In L e in regula dar in H e urat cum se comporta si cat mananca. Citind pe aici inteleg ca CT de 410 imi rezolva problema singurul dezavantaj nu mai prind 120 pe asfalt. La care se mai adauga si MRL-uri manule. Eu am flanse si se mai duce si acolo o parte din putere. O zi buna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
corrad Posted June 29, 2019 Share Posted June 29, 2019 Ma tem ca arunci banii degeaba cu reductorul de 410, mai date cu el asa si daca o sa ai nevoie de alte reductii, sunt alte variante mai bune, grup fata vitara sau 4.16 in reductor... Mai intai baga benzina si date cu Samuraiul asa cum este, o sa ramai surprins. 1 Ai dracu" rusi au fost romanii... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts