Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

M461 + om 606


TNT
 Share

Recommended Posts

Re: M461 + om 606

 

Acum am doar ceva poze cam nereusite, daca nu se intelege o sa incerc zilele urmatoare sa fac o poza pe timp de zi :)

 

Distanta fata de traversa centala de la sasiu este de max 15 cm iar fata de traversa fata (cea pe care este montata grila fata si radiatorul) este de maxim 5 cm

 

IMG_20151217_183256.thumb.jpg.4b0a16ea3a2e5afcc4b699dfa2e3d5f9.jpgIMG_20151217_183319.thumb.jpg.1e895f42fa15b7f2f1e57bc7139346af.jpgIMG_20151217_183325.thumb.jpg.456f76231a7bb02c4a43f55cc881d36f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: M461 + om 606

 

Din caroserie ... sa ii faci motorului intrare in caroserie si sa muri traversa cetrala a sasiului ...

Dupa cum spuneam mai bine vinzi motorul si pui unul de 2.5 sau 3.0 in 5 pistoane.

Dupa cate am citit nu ai ganduri de competitii offroad, deci un motor ca ala este muplt prea puternic.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: M461 + om 606

 

Am demontat motorul de pe raposatul Mercedes. Si am reperat o pompa de injectie mecanica la un parc de dezmembrari din zona - trec saptamana viitoare sa o iau.

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_f25bfacec39b5876214ede7c1584eba3.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_e031b0cd20279ebeb5bfad8d8eb2c755.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_a6ad0c2e5f090b0e3329b31c9bda6f6f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: M461 + om 606

 

Chiar daca nu reusesti sa il montezi tine-l nu se stie cand iti va fi de folos poate la alta masina, eu cred ca este cea mai buna alegere fata de orice alt motor diesel.

Edited by maxian paul
Link to comment
Share on other sites

Re: M461 + om 606

 

Totusi ti-as recomanda sa cumperi varianta manuala pt. motorul tau (daca nu vrei sa ai de tinut de maneta sa nu sara, sau sa il carai cu cea de aro ...).

Mai sunt unii care baga mecanica de Borg warner in cutiile de aro (varianta pe care eu personal nu o recomand din cauza pretului si din cauza ca oricum o sa ai de facut adaptarea cutie-motor care, iar nu e simpla sau ieftina).

 

Spor la treaba asteptam poze cu startul lucrarilor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Re: M461 + om 606

 

Noutati:

 

Achizitii:

bujii incandescente noi pentru OM606

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_baac07d328115fec0a9ad2d8aa5fbbe4.jpg

vaselina cu cupru pentru montarea bujiilor

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_2cc989ff30c75cc5e6741fdc794968a8.jpg

stopuri:

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_476a6f19e5c1d492388ab114f77378e5.jpg

 

discuri frana noi : fata ventilate de KIA sportage si spate normale de Suzuki Samurai (nu mai gasesc pozele)

 

pompa injectie OM603

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_2fec32154c1d934b81ed7b5f34e353cf.jpg

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_861702db239885e9ec28ad6703e01611.jpg

 

 

 

Inca mai am de cumparat:

- volanta + placa presiune + disc ambreiaj

- cutie viteze

- cauciucuri

- prelata

 

Motorul actual de Ford merge nesperat de bine; poze de ieri:

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_9fc3228b211a23ff1dedee6b08f3fc29.jpg

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_43c8eda326080c2bb5fd688a01ec5d13.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: M461 + om 606

 

Vad ca iti place motorul de Mercedes ( un motor bun si fiabil ) candva am incerca si eu acest motor pe ims-u si nu prea intra ( lungimea ) , te va chinui . Mai sunt si alte motoare in 6 care pot fi adaptate mult mai usor . Ex D24 TIC un turbo diesel totul mecanic si se adapteaza destul de usor cutia de Aro la el . Cutiile de Aro sunt destul de fiabile pt offroad numai cu piese borg warner ( numai ai prob cu ele ).

Edited by Astral
De unde naiba tot scoateti doi de i ...?!?
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use