Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Proaspat posesor de L200 2012


Vlad_E30_E46
 Share

Recommended Posts

Salutare,

Sunt Vlad din Pitesti si s posesor de L200 facelift an 2012 manual cu superselect, blocant spate, destul de dotat sau cel putin pentru nevoille mele. Sunt super multumit de masina din toate punctele de vedere(sincer a fiu nu s la prima eperienta deoarece am mai avut si un 2007 de care am fost e asemenea destul de multumit dar cu multe minusuri fata de cel de acum, intre timp am mai cochetat cu suzuki samurai diesel, grand vitara....iar apoi am "socotit" mult intre hilux si l200 si intr un final am mers tot pe l200 si nu regret o clipa), dar m ar mai interesa niste mici modificari pe la masina...si aici intervine nevoia sprijinului vostru cu sfaturile si experienta voastra pentru care va si multumesc anticipat!

Ca transformari m ar interesa niste jante aliaj pe 16(daca stiti pe undeva), cauciucuri aferente at cat mai mari(recomandari marci modele si locuri de achizitie), un kit de inaltare, ceva bullbar si rollbar....la o prima privire si orice sfaturi imi mai puteti da :)

O sa atasez si cateva poze....nu s foarte bune dar sunt singurele pe care le am in clipa asta...voi reveni cu altele

 

DSC_0846.thumb.JPG.bea34f1cbb2a6ecb6231fa2435557b49.JPGDSC_0847.thumb.JPG.cb2d1172c4f47377781e8b30f9e92fa3.JPGDSC_1610.thumb.JPG.3b840e34b6070d28ace74092e58c35e9.JPG

Link to comment
Share on other sites

Re: Proaspat posesor de L200 2012

 

Felicitari pentru masina . Este o foarte bine gandita alegere din gama pickup , in special datorita sistemului Super Select .

Legat de anvelope cat mai mari , este bine sa stii ca exista si dezavantaje daca va fi folosita ca si masina de toata ziua. In general modul dinamic in care masina reactioneaza se va modifica , consumul va fi putin mai mare si uzura in transmisie va fi mai pronuntata.

Vei dota masina in asa fel incat sa iti bucure tie sufletul insa , daca tot ai cerut pareri , roll-barul are functie pur estetic. Practic este inutil. Mult mai utile sunt o inchidere de bena sau un hardtop . Deasemenea bullbarul are si el un rol limitat si in special unul tot estetic. O optiune serioasa pentru o bara fata ar fi ceva HD gen ARB , care mai si face ceva , ofera si protectie si loc pentru un troliu , suport de antena CB si proiectoare , etc . Bullbarul nu face decat sa strambe capul sasiului in cazul unui impact mai serios . In rest nu protejeaza mare lucru .

Eu unul nu as pune anvelope marite pe o masina cu Super Select. In special in situatia 4H si 4HLc .

Deasemenea un kit de scuturi de otel ar fi o dotare potrivita daca doresti sa ataci zone mai greu accesibile.

Sa ai bafta de masina si sa ne spui cum se comporta in off-road .

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Proaspat posesor de L200 2012

 

Mutumesc mult de raspuns si urari!

Am uitat sa precizez un lucru important constat si anume:destinatia masinii....nu o sa vada offroad extrem prea mult, nici nu i e ea asa ceva, este o masina folosita in agricutura pe campurile, drumurile neasfalltate, namoalele aferente, putina vanatoare....ceva de genul....deci nu munte, nu trasee complicate sau alte minuni....sau foarte rar spre deloc:)...

Bullbarul gandeam ca in afara de estetic poate avea si un rol practic...inteleg ca nu...din contra chiar....iar rollbarul il voiam pur estetic, da...deoarece hardtop sau fullbox nu pot pune(bena se mai incarca cu lucruri inalte).

Legat de anvelope nu caut ceva foarte mare ci niste at uri...gen bf goodrich at.... dar nu stiu maximul de dimensiune pt rulat ok...

O inaltare i as mai face cu un kit ome, iar de aici poate as reusi sa introduc si o dimensiune mai mare la anvelope dar tot pe 16....nici aici nu cunosc detalii...

Multumesc de primire si astept orice sfaturi

Link to comment
Share on other sites

Re: Proaspat posesor de L200 2012

 

Daca o folosesti in agricultura poate AT-urile nu sunt cea mai potrivita optiune. Poate ar fi indicate niste MT-uri tot de la BFG care sunt destul de civilizate si pe asfalt. Agricultura pe ud inseamna noroi si suprafete moi iar AT-urile se incarca destul de repede . Cativa colegi au optat pentru BFG MT si din postarile pe forum par a fi multumiti si de comportamentul si rezistenta lor si pe asfalt .

Despre inaltare din kit , daca te hotarasti asupra ei, este indicat sa o faci la o firma de specialitate care are experienta in montarea acestor kituri ( sunt pe forum cateva cu multa experienta ) .

Edited by FordRanger
Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Proaspat posesor de L200 2012

 

D asta am si rugat colegii mai experimetati cu sfaturi, deoarece eu gandeam ca at-urile sunt potrivite cat de cat pentru orice situatie in vreme ce mt-urile numai penrtu noroi si se vor duce mult mai repede pe asfalt la o folosire 50-50%(asfalt-camp).

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Re: Proaspat posesor de L200 2012

 

salve

 

la ce zici ca folosesti masina , eu nu as inalta-o deloc. e suficient cum a facut-o fabrica

anvelope si jante se gasesc peste tot , nu-i problema :)

mai bine cumpara-i un capitonaj de bena , e mai util ca multe alte investitii

bafta

 

P.S. parca in poza se vede ca ai deja capitonaj :)

Edited by patriciu
Link to comment
Share on other sites

Re: Proaspat posesor de L200 2012

 

are capitonaj de bena.....si e foarte util intradevar...cat despre inaltare o fac fiindca mi doresc si planul doi castigul la utilitate:)

anvelope se gasesc dar voiam o recomadare la dimesiuni maxime cu si fara kit ome...iar jante aliaj pe 16...mai greu...dar cu rabdare.....

multumesc

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use