Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Raglanu


oncioiuo
 Share

Recommended Posts

salutare tuturor,

 

 

raspund la numele Octavian si acum ceva timp am intrat in posesia unei gramezi de fiare vechi . din pacate a ajuns in coma profunda si trebuie pus mult suflet , zile / nopti nedormite si nu in ultimul rand sume de bani care se duc rapid.

IMG_1837.thumb.JPG.13cd08dcc2bb043c10eac202ae5d0574.JPG

IMG_1841.thumb.JPG.f76a6235c273e512370fb4ebc58bbf36.JPG

Edited by oncioiuo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Re: Raglanu

 

Esti enervant mai colegule. Faci lucrurile sa para atat de usoare :ha:!

Felicitari !

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Raglanu

 

Nu il mai laudati bai fratilor atat, n-are abees, n-are controlul tractiunii, n-are nici macar decupatura pentu radio in bord asa ca de "navi mare" nici nu poate fi vorba, te sufla vantul pe langa partea superioara a usilor( care au si geamurile mici din cauza conturului de prelata), cand te uiti cat "baga la ora" te bufneste rasu', mai are si parbriz din doua bucati, nu se incuie rezervorul, lanturile de la usa spate zdrangane si pe loc daramite in mers, motoru' ie puturos si nu exista soft pentru el sa-i mai dai neste cai, consuma mult, nu incape in parcarile subterane, nimeni nu e in stare sa-i stearga erorile din bord, eventual picaturile de apa ce se mai strecoara intre prelata si rama parbrizului, pleaca uzual cu a doua de pe loc, si multe altele ce nu mi le mai amintesc la ora asta.

As mai zice cate ceva, dar mai bine ma abtin, dupa ce ca nu sufar eu foarte tare imesistii, tre' sa recunosc ca sunt o gasca solidara si destul de puternica.

 

Acu ca am terminat laturile hai sa-mi calc pe suflet sa zic si io ceva in acelasi ton cu colegii, toata stima pentru rabdarea si interesul acordat lampilor spate, la varsta ei era pacat sa-i pui unele de camion.

Link to comment
Share on other sites

Re: Raglanu

 

Felicitari pentru initiativa si pasiune!

Te rog ajuta-ma sa imi lamuresc un aspect: puntile sunt de provenienta ruseasca sau sunt romanesti?

Masina pare a fi IMS dar cateva detalii ma fac sa cred ca e un model de la inceputul productiei.

Te rog povesteste mai multe despre masina, sigur ai o poveste interesanta de spus :) !

Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.
Link to comment
Share on other sites

Re: Raglanu

 

M59A cum l-a prezentat stimabilul proprietar e al doilea model de imeseu cum ii zicem noi muritorii ignoranti, detinatorii de asa ceva le numesc ARO M 57, 59,461 si unele mai au litere in componenta, dupa ce vad eu in pozele cu motorul desfacut, e unul de trei litri si ceva cu supape laterale, si intradevar puntile sunt asemanatoare cu ale fratelui sovietic.

 

Daca ar vrea propietarul sa ne mai puna o poza doua zic multam, dar mai interesant ar fi un filmulet cu motorul pornit care e surprinzator de silentios

Link to comment
Share on other sites

Re: Raglanu

 

In primul rand,felicitari pentru munca depusa si implicarea,de care dai dovada.

Vorba unui coleg de aici...faci,sa para simple lucrurile...din fata calculatorului,as spune ca in cateva zile e gata :grin:

dar de fapt...e nevoie de saptamani,luni...de munca,nervi,oboseala...si BANI ...

Spor la treaba in continuare.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use