Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

INSA TURBO VERSUS ZIARELLI


Irod
 Share

Recommended Posts

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

Te tin 12-15000

 

asa am auzit si eu din mai multe surse, oricum 10.000 garantat , daca nu umblii cu ele tot anul este mai mult decat bine ...

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

nu va contrazic pe voi,am vazut un G care avea silverstone si tipul mi-a zis ca cele uzate au cam 2000km,acum cred ca mai depinde si cu ce tragi de ele si pe unde,chiar si la 10000 pe mine nu ma tin un an,multumesc

toyota bj 70
Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

Ca sa elucidam forever misterul...cel putin din puctul meu de vedere ca detinator dar si un personaj atehnic, iata disertatia.

Multa lume de aici stie raspunsul corect dar au fumat acest subiect si nu mai prezinta interes.... Oricum o solutie care sa rezolve anduranta, rezistenta si performanta in acceasi anvelopa nu s-a fabricat inca.

Ca sa fie si titlul topicului aproape exhaustiv ar trebui un moderator sa il modifice in Silverstone Mt 117 extreme vs Ziarelli vs Insa tubo special track pt. ca asta e ordinea corecta.

 

Silverstone am avut.. Si imi iau din nou, nu se compara cu Insa turbo descarca mult mai bine si mai de jos, e mai usor, agata mult mai bine are ciocurile daca va uitati atent dispuse asimetric, este radial suporta presiuni mai mici si nu in ultimul rand il simti cum e flexibil si se muleaza dupa teren, pietre, copaci...agatand tot... Dupa cum spunea si Giorgel sunt anvelope cu personalitate...si memorie. Se tocesc repede nu stiu sa apreciez exact cat km te tin pana la limita la care inca isi vor face treaba...depinde de cat mergi pe asfalt si de cat cald e afara... Nu au inscriptie de M +S la cele noi comercializate acum, deci la revedere mersului pe timp de iarna, poti fi victima pana in teren daca esti oprit.

Oricum ramane numarul 1.

 

Ziarelli nu am avut ... Dar are Luigi unele de 10 ani care arata aproape ca noi. Sunt mai agresive ca insa turbo, au ciocurile laterale si mai iesite, le suspectez ca tin mai mult ca Insa si ca descarca mai bine. Totusi nu ma pronunt ca nu am avut, ii lasam pe cei care au avut sa definitiveze. Inteleg totusi ca nu se mai gasesc la noi.

 

Si in sfatsit Insa turbo.

Nu mai fac oplogia avestei anvelope ca s-a scris deja destul..

Cu 25% mai slab ca Silverstone la toate caracteristicile dar cu 25-30% mai rezistent. Compromisul perfect cand nu ai gargauni in cap....si nu vrei motul ala de 25%...

Exista si solutia antibuget valabila pe 3-4 ani ca amortizare, silverstone de vara .. insa turbo de iarna...:banana..

Multumesc sper sa va fie de folos,

Razvan

 

Ps . Nu mergeti iarna cu aceste anvelope!!!

Edited by Razvan Dinescu
  • Like 1

Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS

Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

faptul ca lipseste inscriptia M+S e un lucru foarte rau .... asta e o chestie care nu o stiam

:hl legea zice ca trebuie sa ai M+S intr-un interval de timp sau numai daca este zapada pe jos in momentul controlului ? Stiu ca s-a discutat mult de ani de zile despre povestile astea dar sincer eu am inceput sa umblu pe MT-uri inainte sa apara legea asa ca mi s-a rupt de ea , PANA ACUM se pare :(.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

Din cate stiu trebuie sa schimbi anvelopele daca succesiv mai mult de 4 sau 5 zile temperatura ambientala e sub 5 grade. Asta poate fi si in septembrie, poate fi si in decembrie.

Never stop exploring
Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

se duce de gard topicul...mergi iarna pe zapada cu Silverstone sau orice guma cu profil Simex...si faci pipi pe inscriptia aceea :ha:

 

e simplu...vine iarna...gume de iarna...vine vara gume de vara...chestie de bun simt nu de reglementari tampite

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

se duce de gard topicul...mergi iarna pe zapada cu Silverstone sau orice guma cu profil Simex...si faci pipi pe inscriptia aceea :ha:

 

e simplu...vine iarna...gume de iarna...vine vara gume de vara...chestie de bun simt nu de reglementari tampite

 

Corect!

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

se duce de gard topicul...mergi iarna pe zapada cu Silverstone sau orice guma cu profil Simex...si faci pipi pe inscriptia aceea :ha:

 

e simplu...vine iarna...gume de iarna...vine vara gume de vara...chestie de bun simt nu de reglementari tampite

 

nu prea sunt de acord cu tine, in orasul Baia Mare ca regula nu este zapada pe timp de iarna ,dar cum ajungi la primele dealuri inafara este zapada si cu BFG am vazut ca nu e treaba. Iarna asta a inghetat in Baia Mare in vreo 20 de zile pe parcursul intregii ierni. Deci da o reglementare tampita poate incurca mult.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

:off , dar trebuie dat un raspuns corect unor intrebari ridicate aici.

 

Ordonanţă OG nr.5/2011.

Prevede obligativitatea dotării autovehiculelor cu anvelope de iarnă, lanţuri, sau alte echipamente antiderapante omologate, atunci când circulă pe drumurile acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei.

 

Nu sunt prevăzute în mod expres un interval de timp, sau limite de temperatura, în care autovehiculele trebuie să fie dotate cu anvelope de iarnă, ci doar în cazurile amintite.

 

De regula, sub +7*C, anvelopele de vara devin tot mai rigide si pierd f mult aderenta, dupa cum peste +7* creste uzura celor de iarna.

 

ps. Cum ar fim sa avem ca parteneri de trafic pe cei care considera (fiecare, dpdv propriu) reglementarile tampite ?

Edited by ctinu
Sa cunosti, sa vrei - vei putea face !
Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

crezi ca anvelopele de vara au aceeasi compozitie ca cele de iarna?

 

Baia mare se invecineaza cu Vladivostok?:grin:

 

e vb ca iarna anvelopele de vara pierd mult din aderenta indiferent daca ruleaza pe asfalt uscat/umed...de cel acoperit de zapada nu se pune problema...

 

cele de iarna...avand guma mai moale....vara se vor inmuia si mai tare...de unde va rezulta o uzura prematura

 

si da...e o reglementare tampita....daca franezi brusc....din varii motive si esti echipat cu anvelope de iarna iar asfaltul este perfect uscat si afara sunt -8 grade....iar cel din spatele tau are gume de vara...si vine sanie in tine...ce parere ai?

 

mai ales cand iti ca spune ca-l doare la basca de gumele de iarna...ca nu-i zapada pe jos?

 

nu-ti vine sa-l strangi de gat si pe el si pe tampitii aia care au aprobat o asemenea reglemetare?:grin::grin::grin:

Edited by Marius C alias Turagmes
Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

Stie cineva ce greutate are Silverstone Mt 117 dimensiunea 265/75 R16? Eu am cantarit Ziarelli extreme forest cu aceasta dimensiune, adincime profil 20mm siare fix 25Kg. Daca Silverstone sunt mult mai usoare pe viitor poate fac schimbul cu ele.

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

Stie cineva ce greutate are Silverstone Mt 117 dimensiunea 265/75 R16? Eu am cantarit Ziarelli extreme forest cu aceasta dimensiune, adincime profil 20mm siare fix 25Kg. Daca Silverstone sunt mult mai usoare pe viitor poate fac schimbul cu ele.

 

conform http://silverstone-tyres.com un 31 x 10.5 - 16LT (aprox 267/71R16) are 18,951 kg

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

Daca au 18.951 kg nu sant mai grele decat alte anvelope normale (nokian Hakkapeliitta LT 245/75R16 care au fix 19 Kg). Ziarelli xtreme forest doar la consum le simt greutatea, aprox 2% in plus.

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

De-a lungul vremii am avut pe masini Lerma Gomme, Ziarelli, B&P Pneus, Insa Turbo si Silverstone, toate profil Simex.

Cel mai multumit am fost de Ziarelli. Desi erau putin mai grele, erau rotunde ! Profilul era mai adanc decat la celelalte si pot spune ca prin 2010, erau smechere ca acum Silverstone :wink: Cunosc un set de Ziarelli care merg si acum din 2007 si arata bine inca !:grin:

 

Insa Turbo si B&P Pneus, erau patrate, ovale, nu prea s-au echilibrat si trepidau in toate felurile, nu prea mi-au placut...

 

Silverstone...din pacate am mers prea putin cu ele ca am schimbat masina si au ramas micute, dar putin cat m-am dat cu ele, m-au uimit de cateva ori.

 

Silverstone sunt mai usoare ca resapatele, daca doriti va spun si greutatea la fiecare marime...

 

Eu i-am intrebat pe Ziarei daca trimit in Romania anvelope si au spus asa:

Ziarelli Mario Ricostruzione Gomme S.R.L.

Goodmorning, the price to transport to Romania is 130 euro for 4 tyres!

Edited by Astral

Off-Road in Waldland

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

INSA TURBO Special Track - 31 /10.5/15 - aprox 21 KG

( DOT Feb 2016 )

 

Suspect...ale mele 265 70 16 aveau 29kg bucata...

Off-Road in Waldland

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

Suspect...ale mele 265 70 16 aveau 29kg bucata...

 

Si nu mai sunt nici mai mari de 31, sunt 30.7 ( cam 780 mm ).

Au modificat planul de business din 2016 :grin:

XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7
Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

Ale mele au fost 32 la ruleta, le-am avut prin 2014. Probabil pe carcasa veche erau facute :)

Off-Road in Waldland

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

Si nu mai sunt nici mai mari de 31, sunt 30.7 ( cam 780 mm ).

Au modificat planul de business din 2016 :grin:

la ce te referi ca nu sunt mai mari de 31 ? la Ziarelli sau la Insa ?

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

stati putin ca nu pricep , nu se mai gasesc Insa mai mari de 31 :shock: ? Pai parca luase Razvan Dinescu anul trecut 33-uri .....

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: INSA TURBO VERSUS ZIARELLI

 

Si eu am luat in toamna anului trecut INSA 31*10.5*15 iar la masuratoare nu depaseau 31 (desi ma asteptam sa fie pe la 32 conform celor stiute pana atunci).

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use