Vizitator Postat Noiembrie 1, 2008 Partajează Postat Noiembrie 1, 2008 Iese cineva maine 02 noiembrie in zona Campina/Valea Prahovei/Cheia ??? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
MPS Postat Noiembrie 1, 2008 Partajează Postat Noiembrie 1, 2008 Re: Iesire 02 noiembrie in zona Campina/Valea Prahovei/Cheia ??? Eu as veni. Cunosti tu trasee prin zona ? Si daca sti, sunt cat de cat usoare ? nu de alta dar eu sunt incepator (in off-road) si nu prea stiu, plus ca nu am decat mt-uri si OME pe masina. Troliul o sa vina, dar mai e pana atunci. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vizitator Postat Noiembrie 1, 2008 Partajează Postat Noiembrie 1, 2008 Re: Iesire 02 noiembrie in zona Campina/Valea Prahovei/Cheia ??? nu cunosc trasee anume,dar gasim noi. cunosc cat de cat zona breaza/campina,unde am putea gasi ceva. eu nu am nici OME nici MT-uri,doar ceva blocante si multa nerabdare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
MPS Postat Noiembrie 1, 2008 Partajează Postat Noiembrie 1, 2008 Re: Iesire 02 noiembrie in zona Campina/Valea Prahovei/Cheia ??? Ok hai sa mergem. Am vorbit cu prietena mea si zicea ca nu am scos cateii de mult la plimbare asa ca vreau sa ii iau si pe ei si sa ii plimb. Deci o sa facem ceva pauze ca sa ii alerg si pe ei un pic. Propunerea mea e ca daca tot nu sti trasee si nici masina nu e echipata, iar eu nu sunt experimentat sa mergem in jurul bucurestiului. Stiu un traseu cat de cat ok intrew branesti - solacolu - nana jumate e drum exploatare iar restu e DJ...pe harta nu si in realitate. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...