JURJUT OVIDIU Postat Mai 2, 2018 Partajează Postat Mai 2, 2018 Re: Am devenit subit fan Land Rover:-) Salut, La mine cand am pus blocantul am patit acelasi lucru ca si tine cu becul al temperatura din cutia de viteze automata, mai ai o mufa undeva mai sus pe fir si am schimbat acolo doua fire in mufa si acum se aprinde becul la CDL, caut sa vad daca mai gasesc ceva poze, dar daca mai lucri acolo incearca. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
bobita Postat Mai 2, 2018 Autor Partajează Postat Mai 2, 2018 Re: Am devenit subit fan Land Rover:-) Salut, La mine cand am pus blocantul am patit acelasi lucru ca si tine cu becul al temperatura din cutia de viteze automata, mai ai o mufa undeva mai sus pe fir si am schimbat acolo doua fire in mufa si acum se aprinde becul la CDL, caut sa vad daca mai gasesc ceva poze, dar daca mai lucri acolo incearca. Multumesc, dar al tau e din 2003 cu facelift, deja e modificata instalatia electrica.Al meu e din 2002, an in care nu se mai punea blocant.Eu nu am nici martor in bord pentru blocarea diferentialului! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Mai 2, 2018 Partajează Postat Mai 2, 2018 Re: Am devenit subit fan Land Rover:-) Multumesc, dar al tau e din 2003 cu facelift, deja e modificata instalatia electrica.Al meu e din 2002, an in care nu se mai punea blocant.Eu nu am nici martor in bord pentru blocarea diferentialului! Ai rabdare pana maine si iti explic, ai martor CDL , toate au, acum sunt foarte obosit ca am efectuat lucrari de turnat betoane ceea ce nu imi sta in caracter si am o febra musculara de ma doare si cand respir... nu te hazarda cu martori pusi de tine, pana maine seara o sa ai toate informatiile necesare, trebuie sa legi un fir de la CDL switch la un conector, nu e prima data cand vad chestia asta si se rezolva usor, sper ca ai RAVE pt sectiunea cu "Electrical library - connector views" si iti voi indica exact ce sa faci NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
bobita Postat Mai 3, 2018 Autor Partajează Postat Mai 3, 2018 Re: Am devenit subit fan Land Rover:-) Ai rabdare pana maine si iti explic, ai martor CDL , toate au, acum sunt foarte obosit ca am efectuat lucrari de turnat betoane ceea ce nu imi sta in caracter si am o febra musculara de ma doare si cand respir... nu te hazarda cu martori pusi de tine, pana maine seara o sa ai toate informatiile necesare, trebuie sa legi un fir de la CDL switch la un conector, nu e prima data cand vad chestia asta si se rezolva usor, sper ca ai RAVE pt sectiunea cu "Electrical library - connector views" si iti voi indica exact ce sa faci Nu-i nici o graba Fery, termina tu betoanele, ca masina mea nu pleaca nicaieri.Am tot rave, acolo m-am uitat sa vad ce fire sunt alea care atarna si am vazut ca sunt de la temperatura cutiei de transfer..M-am uitat din nou si o sa verific conectorul C047 /C223 sa vad daca se aprinde martorul cand pun la masa pinul 39.Si, daca da,desi eu nu i-am vazut locul in bord acolo unde ar trebui sa fie, o iau pe traseu din conector in conector sa vad pana unde am traseu.Adevarul e ca , dupa ce mi-am jumulit mainile la schimbat maneta, nu prea mai aveam chef sa mai caut alte fire:-) Mai interesat sunt sa-mi spui daca-s in parametri valorile citite de mine, mi se pare ca apa urca nitel cam mult, chiar daca e pe termen scurt.Dar poate asa o fi normal.Ca-i drept, am uitat sa verific daca e vreo doferenta intre temperatura citita cu nanocomul din sistemul masinii si cea citita de sonda pusa de mine.Ma uit azi. Multumesc! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Mai 3, 2018 Partajează Postat Mai 3, 2018 (editat) Re: Am devenit subit fan Land Rover:-) Hai ca m-am odihnit un pic. despre temperaturi: ECT daca urca pana la 105 cu masina incarcata si mers mult la deal in forta nu e de speriat, se intampla si e normal, la EGT in schimb nu e in regula, nu ar trebui sa depaseasca 650 mai ales ca ai roti de dimensiune std.... cand mai faci un drum baga un SD card in nanocom si la sectiunea "inputs fuelling" da pe inregistrare apoi ataseaza documentul aici sa vedem de ce creste asa mult, poate fi de la valorile MAF sau MAP daca nu se potrivesc cum trebuie si poate fi putin supraalimentat motorul, daca mai ai catalizator scapa de el urgent Martorul CDL nu are self test din fabricatie de aia nu-l vezi, ca sa-l faci sa mearga te duci la C0681, tai firul BLG de la pin 4 si te infigi cu el in firul BU de la pin 7( pe partea 0668, daca ii dai masa la asta o sa se aprinda martorul CDL)... am mai vazut cazuri cand firele erau dispuse la alti pini decat in schema, important e culorile firelor sa fie alea, uita-te in schema la sectiunea "instruments" si o sa intelegi de ce. Bafta Editat Mai 3, 2018 de sierrafery NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
bobita Postat Mai 3, 2018 Autor Partajează Postat Mai 3, 2018 Re: Am devenit subit fan Land Rover:-) Hai ca m-am odihnit un pic. despre temperaturi: ECT daca urca pana la 105 cu masina incarcata si mers mult la deal in forta nu e de speriat, se intampla si e normal, la EGT in schimb nu e in regula, nu ar trebui sa depaseasca 650 mai ales ca ai roti de dimensiune std.... cand mai faci un drum baga un SD card in nanocom si la sectiunea "inputs fuelling" da pe inregistrare apoi ataseaza documentul aici sa vedem de ce creste asa mult, poate fi de la valorile MAF sau MAP daca nu se potrivesc cum trebuie si poate fi putin supraalimentat motorul, daca mai ai catalizator scapa de el urgent Martorul CDL nu are self test din fabricatie de aia nu-l vezi, ca sa-l faci sa mearga te duci la C0681, tai firul BLG de la pin 4 si te infigi cu el in firul BU de la pin 7( pe partea 0668, daca ii dai masa la asta o sa se aprinda martorul CDL)... am mai vazut cazuri cand firele erau dispuse la alti pini decat in schema, important e culorile firelor sa fie alea, uita-te in schema la sectiunea "instruments" si o sa intelegi de ce. Bafta Am urmarit schema, am inteles ce zici, o sa rezolv in weekend . Astept urmatorul drum mai lung,inregistrez parametrii si o sa fiu mai atent la EGT si la variatiile de temperatura.Nu mai am catalizator. Multumesc! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate