Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Sfaturi echipare Rubicon


XTra
 Share

Recommended Posts

Dupa multe cautari am reusit intr-un final sa adaug in "parc" un JKU Rubicon.

Masina este din 2012 motorizare 2.8CRD 200CP (VM).

As dori niste sfaturi avizate pentru a face alegerea si poate achizitia mai usoara a unor accesorii "obligatorii" incaltarii cu 35-uri.

Masina o sa fie pentru iesiri de dificultate "medie" si excursii mai lungi prin munti.

Caut suspensie care sa aduca un plus si la DD.

Din ce am studiat ar trebui (aici deja trebuie sa fiu corectat daca gresesc) 2,5" - 3,5" lift pentru a nu avea nevoie de multe modificari ( ar trebui sa gasesc kit bolt on la acest lift) si reductii 4,88 sau 5,13?

Recomandari? Sfaturi de la cei care au deja sau au folosit?

Ce anvelope MT ar fi la noi cu poerformante acceptabile ?

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Dupa multe cautari am reusit intr-un final sa adaug in "parc" un JKU Rubicon.

Masina este din 2012 motorizare 2.8CRD 200CP (VM).

As dori niste sfaturi avizate pentru a face alegerea si poate achizitia mai usoara a unor accesorii "obligatorii" incaltarii cu 35-uri.

Masina o sa fie pentru iesiri de dificultate "medie" si excursii mai lungi prin munti.

Caut suspensie care sa aduca un plus si la DD.

Din ce am studiat ar trebui (aici deja trebuie sa fiu corectat daca gresesc) 2,5" - 3,5" lift pentru a nu avea nevoie de multe modificari ( ar trebui sa gasesc kit bolt on la acest lift) si reductii 4,88 sau 5,13?

Recomandari? Sfaturi de la cei care au deja sau au folosit?

Ce anvelope MT ar fi la noi cu poerformante acceptabile ?

 

 

Felicitari pentru achizitie :2dr

 

Noi avem solutia perfecta si testata pentru suspensie pentru roti de 37 , 35-urile sunt de domeniul trecutului ... dar e o poveste lunga :old

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Salut ! Sa fie intr-un ceas bun ! Foarte faina masina ai luat .

Uite vreau sa te intreb si io una alta da nu iti mai gasesc nr de tel. ( am schimbat eu telefonul ) . Nu imi dai te rog mesaj privat cu el.

Merci.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Sa fie 37" solutia si pentru DD? Crezi ca o sa fie in carte la JKU 37?

 

In CIV nu o a fie niciodata la nimeni, nimic altceva decat ce e de fabrica :old . Daca vrei sa fii 100% legal e cel mai ieftin DAR ai cumparat degeaba masina asta :grin:

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

In CIV nu o a fie niciodata la nimeni, nimic altceva decat ce e de fabrica :old . Daca vrei sa fii 100% legal e cel mai ieftin DAR ai cumparat degeaba masina asta :grin:

 

:h5

 

Nu fi asa negativist :ha: , rubiconul e o masina faina si pe roti legale. Da acuma ce vrei sa spui ca un tot teren daca nu mai are roti de la 33 in sus nu mai e fan ?

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Cred ca 35 poate sa fie in carte.

Pe de alta parte la 37 + lift-ul necesar cat trebuie latita masina pentru offroad?

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Nu fi asa negativist :ha: , rubiconul e o masina faina si pe roti legale. Da acuma ce vrei sa spui ca un tot teren daca nu mai are roti de la 33 in sus nu mai e fan ?

 

E urata cu draci in echiparea de fabrica -declara cel care are Rubicon :old . Nu am nici o treaba cu celelalte masini de teren si cu rotile pe care le utilizeaza :grin: .

Aici era vorba despre intrarea in legalitate dupa schimbarea dimensiunilor anvelopelor lucru care este imposibil indiferent cine ce ar spune (exclus variantele ilegale )

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Cred ca 35 poate sa fie in carte.

Pe de alta parte la 37 + lift-ul necesar cat trebuie latita masina pentru offroad?

 

Eu la a mea am montat kit Ironman Foam Cell Pro +10 cm jantele originale si flanse distantiere de 38 mm . A fost necesar sa fac mici decupaje (care nu afecteaza nici macar optic)la caroserie , decupaje care trebuie si la rotile de 35 .Am folosit si relocari la Panharduri (chestii banale)

 

In curand trec la roti de 40 , arcuri Rock Crower si amortizoare FOX cu rezervor ..... sa fie bine ca sa nu fie rau :grin:

 

:h5

Edited by alin-jeep
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Polemica nu face bine. Am putea merge la infinit cu contre si nu cred ca ne foloseste la ceva. Poate doar sa ne facem antipatici unii altora.

Eu vreau doar sfaturi pentru echiparea masinii cu un lift kit pentru roti pe 35''. Astept sfaturi de la cei care au montat sau folosesc pentru a putea alege ceva potrivit.

Caut ceva intre 2,5" si 3,5" pretabil la offroad mediu dar si la asfalt si care sa necesite modificari minime sau deloc la masina.

De asemenea ar fi binevenite niste sfaturi legate de ET-ul necesar la janta sau grosime de flanse pentru aceste roti.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Polemica nu face bine. Am putea merge la infinit cu contre si nu cred ca ne foloseste la ceva. Poate doar sa ne facem antipatici unii altora.

Eu vreau doar sfaturi pentru echiparea masinii cu un lift kit pentru roti pe 35''. Astept sfaturi de la cei care au montat sau folosesc pentru a putea alege ceva potrivit.

Caut ceva intre 2,5" si 3,5" pretabil la offroad mediu dar si la asfalt si care sa necesite modificari minime sau deloc la masina.

De asemenea ar fi binevenite niste sfaturi legate de ET-ul necesar la janta sau grosime de flanse pentru aceste roti.

 

Sunt si eu curios cati o sa mai raspunda la subiect :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Doar nu credeai ca mai e nevoie...

Sunt pe vapor deja toate cele necesare.

Povestim dupa upgrade pentru a impartasi si altora din cele invatate.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Doar nu credeai ca mai e nevoie...

Sunt pe vapor deja toate cele necesare.

Povestim dupa upgrade pentru a impartasi si altora din cele invatate.

 

Nu au ajuns?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Nu am mai fost de multa vreme pe forum. Tipul asta...

Masina e gata. Are deja 15k km de cand e echipata.

Kit 3,5" cu roti MT de 35.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfaturi echipare Rubicon

 

Nu am mai fost de multa vreme pe forum. Tipul asta...

Masina e gata. Are deja 15k km de cand e echipata.

Kit 3,5" cu roti MT de 35.

 

Nu te credem :grin:

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Cat te-a costat si ce ai pus?

personal am un arc rupt dreapta fata .

As schimba cu un lift kit 2.5" ,am deja 1,5" OME cu amortizoare si as schimba numai arcurile, eventual as lua front prerunner bumpstop kit. Nu ma intereseaza cataratul in mod special, doar alergatul pe aratura si noroi. Ce ma sfatuiti? Am un JK Rubicon 2drs, 2.8CRD din 2008.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am 3,5" JKS si amortizoare Fox. Merg pe roti de 35". La viraj maxim ating putin de bara stabilizatoare cu jantele pe care le folosesc. Nu sunt cele stock.

Confortul la rulare atat pe asfalt cat si offroad este mult imbunatatit fata de suspensia originala.

Pentru alergatura pe aratura si noroi conteaza inaltimea (sa nu uiti totusi de faptul ca trebuie si mai lata daca e mai inalta)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use