Florin1986s Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Salutare și sarbatori fericite. Are cineva de vanzare un calculator motor immo și cheie cu cip. Mai bine spus tot chițu de pornire?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Cum ai ajuns la concluzia ca-ti trebuie asta? 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin1986s Posted April 27, 2019 Author Share Posted April 27, 2019 Nu imi vine curent la injectoare si un electronist mia spus ca sunt piese puscate in el Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Bate campii..Mufa din mijloc,de la ECU,pe randul din fata,nr.7 de la dreapta la stanga,ai un fir alb pe care trebuie sa-l tai in asa fel incat sa poti sa-l inadesti ulterior (sau mai bine ii pui o siguranta cu soclu,e o problema de care te vei mai lovi).DA-i o cheie si probabil ca masina va porni,dar va merge destul de prost,dar stii ce trebuie schimbat-senzorul de presiune de ulei de pe rampa comuna a injectoarelor. PS-nu mai deschide topic nou pt.fiecare problema,va fi greu de urmarit.Poate vreun moderator le uneste pe toate intr-unul singur. 1 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin1986s Posted April 27, 2019 Author Share Posted April 27, 2019 Nu mai am ce sa fac cu calculatorul asta ca si-au băgat prea multi degetele in el si un cip are un piciorul rupt. Nu am ce face decât să cumpar un alt calculator . Dacă are cineva de pe grup sa vândă un calculator sau un chit de pornire cu tot cu immo ar fi perfect dacă nu găsesc o sa dau o privire pe ebay. Multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 S-a umblat degeaba in ECU,senzorul in cauza iti sa semnal ca este presiune de ulei si atunci ECU da curent la injectoare.Daca senorul e dus,normal ca ECU nu deschide injectoarele si de aici incepe jihadul..Din cate vad tu mai ai si alte probleme,gen motorina in radiator.Sa nu desfaci chiuloasa pt.asta,cum probabil iti vor recomanda aceiasi mecanici. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin1986s Posted April 27, 2019 Author Share Posted April 27, 2019 Cu motorina in radiator încălzit și pierderile de apa am rezolvat. Greseala mea ca si-a băgat degetele on calculator.. Am găsit ceva dar codurile nu sunt la fel. Oare codurile trebuie să fie identice? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Trebuie sa fie de euro 2 sau 3,nu stiu ce motor ai tu.Daca e din 2000 cred ca e euro2 .Daca tubulatura vine din intercooler perpendicular pe admisie e euro 2,daca vine la 45 de grade e euro 3 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin1986s Posted April 27, 2019 Author Share Posted April 27, 2019 Masina ii din 98 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin1986s Posted April 27, 2019 Author Share Posted April 27, 2019 Acesta e motoru Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Cele mai bune preturi si profesionalism le-am gasit la Radauti-Denson parca se cheama firma si au cateva 3.0 la dezmembrat.0720336766.Iti trebuie contact,chei,ECU si immo.Ideal ar fi si celelalte incuietori,dar e mai complicat.E euro II al tau vad 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin1986s Posted April 27, 2019 Author Share Posted April 27, 2019 Multumesc tare mult. O sa sun după sărbători sa vad daca reusesc ceva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin1986s Posted April 28, 2019 Author Share Posted April 28, 2019 M-am tot uitat după chit dar majoritatea mașinilor sunt euro 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted April 28, 2019 Share Posted April 28, 2019 (edited) Unde te-ai uitat?Sau ti-au spus respectivii ca sunt euro III?Multi,daca nu toti care dezmembreaza habar n-au ce e cu motorul asta,cu atat mai putin ce euro e.Majoritatea au la dezmembrat euro II,cea mai vizibila diferenta e asta cu furtunul dintre intercooler si admisie Asa e la euro III,la tine e euro II Edited April 28, 2019 by SUPERDRAGOS 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin1986s Posted May 1, 2019 Author Share Posted May 1, 2019 Nu gasesc chit de pornire ce este de facut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted May 1, 2019 Share Posted May 1, 2019 (edited) Unde ai cautat?La Radauti si la ala din sect.6 ai intrebat?Poti cauta si 'OPEL MONTEREY 3.0" PS-incearca de cate ori rezolvi vreo problema sa postezi aici cum ai facut,nu numai "Am rezolvat" si gata. Edited May 1, 2019 by SUPERDRAGOS 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts