Caphonne Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? deci este RECOMANDAT DAR NU OBLIGATORIU :) Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzzoli24 Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? cine are timp de dat cu spatele sa dea mie place sa merg inainte (nu cred ca se strica nimic) :ca :ca :banana toyota lj77 1992 http://www.cert-transilvania.ro/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sese Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? Stati asa ca ne prapadim. :T :T :T Avem aici multe pareri si cateva sunt gresite . 1. Mitsubishi Pajero varianta cu SUPER SELECT (cutia de viteze) da posibilitatea utilizatorului sa schimbe din 2H in 4H la viteze de pana la 100 Km/h si din 4H in 4HLc tot pana la 100Km/h doar cu obligatia (daca nu vreti sa macinati tot prin interior) DE A NU ACCELERA IN MOMENTUL SCHIMBARII. Nu trebuie sa scoateti pe liber sau sa opriti. Daca doriti sa puneti in 4LLc atunci trebuie sa fiti orpit si pe liber. 2. Mitsubishi Pajero are cuplarea planetarelor fata AUTOMATA nu are MRL-uri 3. Mitsubishi Pajero are si variante de cutii care nu sunt SUPER SELECT, adica cele care nu dau posibilitatea utilizatorului sa faca :vezi punctul 1 Celor care va palpaie becul : dupa plecarea de pe loc becul palpaie pana in momentul in care veti schimba viteza (din 1-a in a 2-a sau a 2-a in a 3-a) Pentru restul modelelor de Pajero cum este Pinin nu stiu daca au varianta de cutie Super Select si atunci ar fi indicat sa dea 2-3 metri inapoi pentru decuplarea tractiunii fata. Super Select este cea mai misto cutie de viteze . http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Select i have a pajero , don't be jealous :) Samurai '88 >Suzi Quatro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darius Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? In sfarsit, o explicatie la obiect! Mersi, sese! :g :h5 Asta stiam si eu, dar nu eram sigur, caci nu am manualul masinii. Putin off-topic, cred ca am o problema pe undeva, caci imi palpaie becurile pt tractiunea fata non-stop, indiferent ce as face. Probabil e vreun contact undeva, caci se cupleaza si decupleaza normal, doar becurile raman... "Umblati cu bine!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? asta am observat si eu, ca-mi palpaie in continuu becul galben din mijloc, indiferent daca dau cu spatele sau nu. uneori. ca alteori nu face asta. ma gandesc ca e tot de la vreun senzor, ceva... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sese Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? @BooBoo Becul galben care palpaie este in zona centrala a desenului masinii de pe bord sau pe axa spate din desenul de pe bord? i have a pajero , don't be jealous :) Samurai '88 >Suzi Quatro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? zona centrala, un singur led. ca celelalte 4 care reprezinta rotile sunt verzi. abia am luat masina si am fost plecat cu ea in concediu, dar o sa-mi fac timp sa merg si pana la un dealer cu ea. nu-mi prea fac griji, deoarece fostul proprietar i-a facut revizii numai la M Car, deci cred ca e ok masina, altfel bibileau aia la ea ceva... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sese Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? ala este becul de la diferentialul central . dupa ce ai scos-o pe 4h sau 2h dureaza cateva secunde pana cand se decuplaza. e normal. daca palpaie mai mult timp (minute ..zile) atunci trebuie sa mergi la un service care cunoaste aceste transmisii. i have a pajero , don't be jealous :) Samurai '88 >Suzi Quatro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tigros Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? Poate fi si de la senzorul de tractiune? Mi se intampla si mie acelasi lucru, gen merg pe 2H si totul e ok, apoi daca opresc masina (sau chiar in mers) se sting toate becurile verzi (ce marcheaza rotile pe care se efectueaza transmisia) si imi clipoceste cel galben al diferentialului central. Daca opresc iar masina si o repornesc, becurile isi revin la starea normala. Nu am simtit diferente in modul de tractiune cand se intampla chestia asta, si a aparut dupa Agnita :) probabil de la prea mult noroi pe masina, sub masina, prin masina, etc :). O sa o verific si eu sa vad ce si cum, dar ar putea fi doar senzorul si nu ceva mai grav, sper. "You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist." Nietzsche Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tavi D. Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? Tigros, nu stiu despre ce senzor vorbesti, dar mie mi s-au stins becurile verzi si a inceput sa-mi semnalizeze cel de diferential central cand am ramas fara curent, adica mai bine zis fara incarcare si bateria era aproape gata, si asta in mers. Dar era insotit si de multi alti martori de pe bord (alte pericole, incarcare, apa in filtrul de motorina, abs). S-ar putea la tine sa fie un contact electric pe la transmisie, ar fi bine sa o speli temeinic dupa noroieli si sa verifici un pic contactele, eventual sa scoti mufele si sa dai cu spray de contacte. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzzoli24 Posted September 20, 2009 Author Share Posted September 20, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? nu mai deschid topic nou va intreb aicea: exista punte fata rigida cu raport de 4:625 (ma refer la vreun model de masina care are aceste rapoarte pe punctea rigida pe fata) toyota lj77 1992 http://www.cert-transilvania.ro/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzzoli24 Posted September 20, 2009 Author Share Posted September 20, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? am mai cautat pe net si cred ca patrolul y60 motor de 2,8 are rapoarte de 4,625 pe punte. toyota lj77 1992 http://www.cert-transilvania.ro/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? sambata trecuta am fost la o verificare cu masina, si treaba sta astfel, in cazul meu: - dpdv mecanic, sistemul 4x4 functioneaza perfect. - faptul ca imi palpaie ledul galben este din cauza ca am o problema cu 1-2 senzori, care sunt cam "intepeniti". voi face un schimb de ulei la diferentiale si cutia de viteze, ocazie sa mai bibileasca senzorii aia, si daca nu, sa-i schimb. - din ce mi-au spus meseriasii din service, nu e musai sa dai cu spatele (ma refer la Pinin, si probabil ca se aplica la toate Mitsu cu sistemul Super Select) la trecerea dintr-o treapta in alta, e suficient sa apesi frana sau ambreiajul. se poate da si cu spatele, dar am inteles ca se poate aplica oricare din metode. - se recomanda ca la cuplare-decuplare 4x4 masina sa fie oprita, nu in mers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei-XXS Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? Pajero, cel putin V60, are vreo 8 senzori pentru becurile de 4x4 din bord. In clipa in care mergi 40 min sau cam o ora, de mers nu de stat cu motorul pornit la ralantiu, si ti se aprinde becul din mijloc galben, adica palpaie diff central, are o problema de la unul din senzori si masina CUPLEAZA AUTOMAT 4X4. Este recomandat sa o opriti si sa o porniti din nou si se va reseta si va cupla normal doar spatele pana remediati problema. Range Rover un fel ( 4.0 V8 BMW 286 CP ) Ford F-350 V8 Diesel 450 CP Polaris RZR 800 si multe alte dracii ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Re: dif.blocabil pajero??? mie mi-au zis ca sunt independente, tractiunea si sistemul de afisare din bord. adica senzorii aia doar iti arata cum merge tractiunea, nu o si comanda. are doar un rol de martor, si atat. ideal este sa-ti afiseze corect. intr-adevar, sunt multi senzori pe acolo, mi-e mi-au depistat vreo 2 care clipocesc aiurea :) i-au curatat atunci, acum cand merg bine, cand o iau razna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts