Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Inlocuire cu motor de capacitate mai mica.


emix
 Share

Recommended Posts

Salutari tuturor! Un amic are un J80 cu motor de 4500 cm3 pe benzina, as vrea sa o cumpar de la el si sa ii inlocuiesc motorul cu unul diesel care sa aiba mai putin de 3000 cm3, preferabil tot Toyota. Intrebarea mea este daca acest lucru atrage si o reducere a impozitului din clasa 3000+ la <3000. O sa fie o masina folosita ocazional, si nu am de ce plati 7000 de lei anual pt privilegiul de a detine o masina veche de 20+ ani. E o ocazie unica, masina este extrem de bine intretinuta si e la doar al doilea proprietar, foarte greu de gasit alta in asa o conditie.

 

Multumesc pentru sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca daca trimiti un email cu toate datele la reprezentante rar (din diferite judete) cam 10% raspund :D... Am testat asta in cateva ocazii (cei de la Grivita Bucuresti raspund mai bine).

Ca idee, mai poti suna si te indruma aia catre un raspuns...

Link to comment
Share on other sites

Sa nu te superi, dar sa-i pui un motor mai mic unei Toyota 80, decat a pus micul japonezot, e nu doar o blasfemie, dar cred ca orice alt motor sub 3000cc vei pune, nu va fi in stare sa duca masina asta pentru ca foarte grea : caroserie masiva, punti masive, sasiul la fel ! Nu stiu daca mai are rost sa mentionez ca un astfel de schimb de motor necesita, in primul rand, un mecanic, nu doar foarte bun cunoscator al acestor Toyote, dar trebuie sa fie si foarte priceput si indemanatic si inventiv si rabdator pentru toate adaptarile si modificarile care musai vor fi necesare ! Nu vreau sa ma gandesc la ce costuri totale, finale (piese+manopera+omologare RAR) vei ajunge, dar tare imi e ca acel impozit ti se va parea parfum de roze.....

Dupa capul meu, schimbarea motorului va atrage dupa sine o schimbare aproape totala : cred ca decat caroseria si scaunele iti vor ramane neatinse pentru ca nici conexiunile cu instrumentele din bord nu se vor mai potrivi.....

Din ce an este masina ? Poate mai are putin pana face 30 ani si o faci "istorica".....

Ar mai fi varianta s-o bulgaresti pana implineste varsta de "istorica"....

Link to comment
Share on other sites

E din 97 masina, amicul meu o are din 2004. Mai are 7 ani pana la istorica, inseamna 11 mii de euro impozite pana atunci. Ma gandeam sa ii pun un 3.0 diesel de pe un J120. Are cuplu mai mare decat 4.5, si vreo 20-30 cai mai putin, nu stiu daca o sa se simta. Dieselul de pe J80 e mai slab decat 3.0 asta desi are 4.2 litri. Edited by emix
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

E pacat sa ciopartesti asa o masina si sa faci o tiganie, ca altfel nu ii pot spune. Pe langa faptul ca o sa investesti in ea cateva mii bune de euro si o sa ai probleme la adaptare instalatie electrica, cardane, suporti , racire ,etc , niciodata nu o sa mearga masina ca cea originala.

 

Daca e posibil sa o inmatriculezi pe o persoana cu handicap, scapi de impozit. Alta varianta e bulgaria, poti circula legal si cu numerele respective. Asigurarea la 4.5l ma costa 200 eur pe an.

 

Ptr consum pui un gaz si ai rezolvat problema. Sa te astepti la consum de la 25l in sus la motorizarea asta.

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use