Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Vand Mitsubishi Pinin 2.0 GDI blocant central, reductor, LSD spate


Geo_ZGA
 Share

Recommended Posts

De vanzare Mitsubishi Pinin 2.0 GDI benzina, an 2002, 162.000 km, 5 usi, 5 locuri, inmatriculat Ro, volan pe partea corecta (adica stanga).

Cutie superselect, blocant central, reductor si LSD puntea spate. Inaltata 5cm, anvelope Maxxis AT980 in stare ok. Ledbar in grila fata.

Dotari “de lux”: aer conditionat, geamuri electrice fata, proiectoare. Scaunele fata au fost inlocuite cu unele mult mai comode, de Chevrolet (au si folii de incalzire, dar nu m-am ocupat sa le pun cablajul, il primeste cadou cumparatorul). Difuzoare inlocuite, Focal pe fata, Hertz pe spate, player Pioneer (ofer si playerul original). Priza dubla usb, leduri in bord si la interior. Folie pe spate, asa am luat-o si eu. Carlig de remorcare, demontat (eu nu tractez nimic), il primeste cadou cumparatorul. Jante aliaj originale.

Masina este la mine de 6 ani, tot ce am facut la ea a fost facut pt mine, nu pt vanzare. Doar ca acum a fost inlocuita cu una noua si nu o mai folosesc, drept urmare trebuie sa o vand.

Nu este impecabila, are 22 ani totusi, nici nu a fost condusa de o batranica la biserica duminica, dar e intr-o stare foarte buna mecanic si estetic. A mers mai mult pe asfalt, dar a mai vazut si muntele sau ceva noroi, deci nu e “virgina”. Fara accidente, doar un “fender bender” in urma caruia a capatat mici zgarieturi pe bara fata. Ici, colo mici zgarieturi, un clips rupt sau un plastic care nu se mai aseaza perfect… ca la o masina majora care a circulat.

De cand e la mine 99% din rugina a fost scoasa (la service), oale fata originale, elemente de reparatie pt aripi spate, praguri, lonjeroane fata inlocuite, reparate alte portiuni… totul a fost curatat si tratat cu zemuri antirugina, teroson si ceara. Nu s-au folosit “solutii speciale” gen spuma, blugi sau saci de rafie, asa cum se mai practica la cele “impecabile”. La exterior e data cu Raptor pana la jumatate, sa reziste la zgarieturi. Cativa ani buni nu ar trebui sa apara probleme.

In 2022 a fost refacut motorul, chiulasa complet refacuta, blocul curatat, cilindrii honuiti, segmenti noi cota 0 (fara uzura la cilindrii), cuzinetii verificati (fara uzura), ambreiaj nou, injectoare curatate si verificate. Absolut toate garniturile si simeringurile inlocuite. Distributie cu pompa de apa si curele accesorii inlocuite. Tot atunci a fost pusa si baterie noua Maacht Silver putin mai mare ca originala. Nu cred ca a mai facut 10.000km de atunci.

Evacuarea este din inox, tobe Borla, catalizatorul e la locului lui si functional.

Rezervorul inlocuit cu unul impecabil, curatat la interior si antifonat pe exterior. Gatul de alimentare inlocuit cu unul nou, antifonat si el suplimentar pe exterior.

Clapeta de acceleratie aproape noua.

Au mai fost schimbate de-a lungul timpului: diverse bucse, bielete fata-spate, amortizoare fata-spate (pe spate mai lungi, de L200), arcuri spate, capete si burdufe planetare fata, rulmenti fata, bascule fata reconditionate (curatate, vopsite, pivoti si bucse noi), absolut toate uleiurile schimbate (grupuri, cutie, clutch actuator), display computer bord nou, spira volan noua, microfiltre noi in injectoare si in pompa de inalte, pipe bobine noi, bujii NGK Iridium noi. Farurile polishate si pusa folie, becuri Osram Night Breaker. Franele refacute fata-spate, garnituri, pistonase etc. Tot ce a fost schimbat a fost ori piesa originala, ori aftermarket de calitate.

Defecte: cablajul la difuzorul stanga fata (din usa) e interupt, uneori nu se aude difuzorul cand deschizi/inchizi usa. Chederul de la usa stanga fata e cam invechit, urma sa il comand dar nu mai are rost acum (pana in 200 lei aftermarket). Bucsele de la traversa cutiei de viteze ar trebui schimbate (nu sunt rupte, dar imbatranite), le am cumparate. Bandoul de pe aripa dreapta fata are clipsurile lipsa (au tras de el la service…) si nu e montat, cel de pe stanga a disparut, nu il mai am. As recomanda si schimbarea furtunelor de frana, nu au probleme dar eu nu le-am schimbat (urma, in viitor) si nu stiu vechimea lor.

Daca doreste, in functie de pretul negociat, cumparatorul poate primi si un set de bari Thule si o cutie portbagaj pt plafon de aprox 350l.

In 2023 masina nu prea a mai circulat, am trimis-o la tinichigerie si nu a mai facut nici un km de atunci (se poate vedea dupa praful de la interior).

Pentru alte detalii va stau la dispozitie. Se vinde cu fiscal si notat pe talon ca a fost instrainata. ITP valabil, facut recent. RCA nu i-am mai facut, cumparatorul oricum va face in vederea inmatricularii.

Accept schimburi doar cu lei, euro sau dolari. Nu ma intereseaza alte masini (ce ziceam mai sus, am luat una noua), telefoane, capre, oi, vaci, tigla de acoperis, boltari sau alte prostii… doar vanzare pe bani.

Pretul este de 4300 euro, negociabil desigur.

Masina se poate vedea in Bucuresti, momentan este inca la service. Contact aici sau la 0749190444 (daca nu raspund, puteti da un mesaj si revin eu).

426410994_771420507693652_3492155922200968162_n.jpg

426392613_690656673262582_6770804415938439283_n.jpg

426316866_1400652263914854_8918024389290683659_n.jpg

423036736_220649314467243_4160388789451571578_n.jpg

426358987_1816608265515761_7734028971387778636_n.jpg

423063091_931039455050290_6959076415446072542_n.jpg

426374992_1128225398188874_1885066906320520853_n.jpg

426396313_392372896758899_2659207859168785164_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use