Guest M715 Kaiser Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 sry Marius. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol pana in toamna 2009 va arata asa: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol Programul artistic pe 2009 al acestui Dodge. Poveste lunga: In urmatoarele 30 de zile va vedea urmatoarele modificari. Urcam de la 38'uri la boggere de 40". Ca sa ducem boggerele fara probleme updatam planetarele pe fata de la 32spline interioarele la 35 spline cromo si renunt la CAD (systemul vaccum care deconecteaza planetara lunga fata.Planetara fata exterioara ramane 33 spline stock. Inalt fata inca 2" cu un spacer kit de la Daystar. Pe spate dau joc tigania facuta de americani care consista din arcuri stock peste 2 blocuri inaltatoare care clar este un no-no in teren. Urc pe foi de 8" cu un singur bloc si u bolturi noi.Renunt la bara stabilizatoare spate si adaug 2 traction bars care nu lasa spatele sa faca spring wrap la cei 360 cp si detroit lockerul.Bridele pt traction bars sunt custom made la noi. Pe fata ca sa nu dejamagim noile planetare HD bagam un detroit locker 35 spline. Directia ramane pe caseta dar o schimb cu una HD de la Thuren care e si over the top. Mai bagam un warn m8000 pe spate ca poate mai vine unul altul si nu avem chef sa ne intoarcem sa il troliem... :ha: 4 halogene de 100w pe bara custom made de mine :bravo , trepte laterale facute tot de mine :1 si voila ...am ajuns in prima faza a monstrului de 3400kg. In toamna intra la reciclat inca odata. Cu toate ca are dana 60 pe fata mega strong , iam luat o punte dana 60 de ford ,king pin ,high steer si high pinion pe care intentionez so refac complet vara asta cu detroit locker,planetare cromo int/ext 35 spline si huburi warn, raport mult mai mare indeva pe la 6.??, directie complet hidraulica, coilovere de 14" pe fata si puntea mutata 15cm in fata,cardane noi pe yokuri 1410, o cutie de transfer atlas 5:1,discuri in loc de tamburi pe spate,ingustata bena pe coada cu aproape 50cm,flipped shakles pe spate care ne dau inca 8" de inaltare si la final ......boggere de 44x21x16.5 pe beadlockuri noi. sper sa ma tina ocupat tot sezonul dar sa mai am timp sa lucrez si la Kaiser si la Willys si si si .......... :happy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirciulica Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol Suuuuper masina, :B :B :B :B :B Am sa tin aproape acest topic. Spor la treaba si :bravo :bravo :bravo :bravo :bravo Vrabia malai viseaza.....cum visez eu la un HDJ80... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickey3 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol nice, bine ai revenit ! a si merci pt kit , l am primit ! :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
winetou 007 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol :1 Superba masina :bravo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol Multumesc .Stati sa vedeti cand incep sa o macelaresc. :bannana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol hehe. Noile Beadlockuri custom (din beadlockuri de H1) pt Dodge Nightmare. :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAGTOYOTA Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol cum lucreaza detroit locker ? ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol cum lucreaza detroit locker ? ms Beton. Sunt uimit de cat de silentios este.Acum 5 ani cand am construit Dodge'ul galben am folosit un detroit pe spate care cand bloca ziceai ca se rupe masina in doua. Acum am cumparat un soft locker (tot detroit) care nu face mai deloc zgomot. Iti lasa impresia ca e blocat tot timpul dar de fapt nu este. Nu l-am vazut pana acum sa scape o roata cat de putin ,nici la noroi nici la pietre. Eu unul optez pt detroit fata de arb deoarece nu stau stresat la gandeul ca ceva asteapta sa nu mai functioneze. Ceva gen : furtune,selenoizi,switch'uri,compresor etc. Ca sa nu mai vb de pret. Din punctul meu de vedere ,Detroit lockerul e nr 1 pt spate. Cu toate ca eu il folosesc si pe fata, aici este de preferat pt cei mai putin extremisti sa foloseasca ceva deblocabil gen arb,ox sau detroit electric. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol Intrebi cum functioneaza ? Pt cei ce stiu cum lucreaza un Lock Right ,detroitul este ceva asemanator dar mai amplu. In clipa in care ai forta pe pinionul de la capatul cardanului acesta impinge dintii care seamana a pinioane la exterior si se blocheaza in pinioanele ce invart planetarele. Cand nu ai forta pe pinionul de atack niste arculete imping dintii inapoi si alibereaza planetarele pt a se invartii individual Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Lupu Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol eu am avut detriot loker si pe wrangler si acum am si pe dodge fata +spate. Dupa cum zicea si oresti nu simti ca ai blocant dar NICIODATA nu am vazut o roata sa seta in loc. am condus masini cu blocante gen arb dar nu are nici o legatura. Cu wranglerul am mers in regim de rallyraid cu autoblocant si fata cuplata si nu am avut nico problema. singurele dejavantaje sunt la probele gen trial (probleme uneori la manevre stranse si inclinatii laterale). In rest si eu zic ca e cea mai buna alegere. Sa nu mai vorbim de pret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAGTOYOTA Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol ms mult pt raspunsuri asta nu intelegeam eu,, el se blocheaza automat dar cind da de greu nu da drumul nu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol ms mult pt raspunsuri asta nu intelegeam eu,, el se blocheaza automat dar cind da de greu nu da drumul nu ? Nu da drumul> cat timp simte ca tragi in forta sau ca cuplul la roata e mare e blocat. Nu blocheaza ca idiotul la drum intins la 100 la ora doar pt ca ai curba de dreapta cum multi cred ca face. Blocheaza daca ai o curba f stransa si daca esti cat de cat in gaz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol credama ca daca montezi unul pe spate nu te vei mai intoarce la arb sau altele. GARANTEZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAGTOYOTA Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol daca e asa de bun de ce ai pe masina ta spatele blocat 100% :grin: eu pe masina am arb Credeam ca functioneaza ca lsd dar inteleg ca este mult mai bun totousi eu zic ca la arb ai posibilitatea sa blochezi cind vrei tu si nu cind vrea el sunt cazuri in care dai gaz in masina si totusi nu vrei sa fii blocat ex. lateralele si banuiesc ca el bloceaza ms inca o data pt lamuriri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petre Niteanu aka bullbar Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol credama ca daca montezi unul pe spate nu te vei mai intoarce la arb sau altele. GARANTEZ Pe nissan merge asa ceva? Cam cat ar costa unul pe spate cu tot cu montaj? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol daca e asa de bun de ce ai pe masina ta spatele blocat 100% :grin: eu pe masina am arb Credeam ca functioneaza ca lsd dar inteleg ca este mult mai bun totousi eu zic ca la arb ai posibilitatea sa blochezi cind vrei tu si nu cind vrea el sunt cazuri in care dai gaz in masina si totusi nu vrei sa fii blocat ex. lateralele si banuiesc ca el bloceaza ms inca o data pt lamuriri corect, hai sa iti explic: Kaiserul care are diferentialul sudat si care asa l-am cumparat (eu as fi optat pt detroit pe spate ) .Exista 2 motive pt care cei din state sudeaza diferentialul si nu folosesc detroit. Din punctul de vedere a unui om fara posibilitati f multe motivul ar fi clar. Punctul de vedere a uni rock-crawlist este ca acesta este blocat tot timpul ----Inclusiv cand masina inainteaza la relantiu.Dupa cum sti acestia folosesc rap;oarte fff mati si in multe cazuri nu mai au nevoie sa dea gaz pt a trece peste un bolovan de 2m .In unele situatii daca ar da gaz masina fuge de spate si nu mai ramane pe trasa corecta.In clipa in carew nu dai gaz detroitul decupleaza si.........aici ai raspunsul. Sudura este pt cei fara bani,iar restul folosesc spool'uri. La inlinatii laterale pe ud detroitul blocheaza si poate nu te avantajeaza. Acuma sti tu cum e, mai conteaza si mana,daca te obisnuiesti cu el, etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol credama ca daca montezi unul pe spate nu te vei mai intoarce la arb sau altele. GARANTEZ Pe nissan merge asa ceva? Cam cat ar costa unul pe spate cu tot cu montaj? Nu sunt sigur daca exista pt Nissan Patrol dar daca exista ar costa in jur de 600-700 dolari in state. Montajul? Nea Luigi care imi va da 20% daca te trimit la el. JOKE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAGTOYOTA Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol apropo de americane uite una care mie imi place numai trebuie sa ai rabdare sa vezi filmul pina la sfirsit si mai sunt multe pe youtube.com e bestiala masina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol apropo de americane uite una care mie imi place numai trebuie sa ai rabdare sa vezi filmul pina la sfirsit si mai sunt multe pe youtube.com e bestiala masina la inceput nu intelegeam ce vrea sa faca, dar de fapt el cauta sa ajunga cu cauciucurile spate fix unde trebuie pt a face wheeliul fara a se da peste cap. TARE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petre Niteanu aka bullbar Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol In absenta raspunsului deduc ca nu se potriveste. 10x! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M715 Kaiser Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol In absenta raspunsului deduc ca nu se potriveste. 10x! daca va uitati atent putin mai sus ve-ti observa ca v-am raspuns.. daca sunteti hotarat sa montati asa ceva pe masina, ma pot interesa cea ce implica tel. in sua Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petre Niteanu aka bullbar Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol Te rog sa ma ierti nu am vazut postul desi m-am uitat de mai multe ori. Sunt batran si chior.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levo Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Re: un "JEEP" si mai mare - lol Intrebi cum functioneaza ? Pt cei ce stiu cum lucreaza un Lock Right ,detroitul este ceva asemanator dar mai amplu. In clipa in care ai forta pe pinionul de la capatul cardanului acesta impinge dintii care seamana a pinioane la exterior si se blocheaza in pinioanele ce invart planetarele. Cand nu ai forta pe pinionul de atack niste arculete imping dintii inapoi si alibereaza planetarele pt a se invartii individual am gasit o schema explodata http://www.offroadtranssylvania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts