Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

un "JEEP" si mai mare - lol


Guest M715 Kaiser
 Share

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest M715 Kaiser

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

Programul artistic pe 2009 al acestui Dodge.

 

Poveste lunga:

 

In urmatoarele 30 de zile va vedea urmatoarele modificari.

 

Urcam de la 38'uri la boggere de 40".

Ca sa ducem boggerele fara probleme updatam planetarele pe fata de la 32spline interioarele la 35 spline cromo si renunt la CAD (systemul vaccum care deconecteaza planetara lunga fata.Planetara fata exterioara ramane 33 spline stock.

Inalt fata inca 2" cu un spacer kit de la Daystar. Pe spate dau joc tigania facuta de americani care consista din arcuri stock peste 2 blocuri inaltatoare care clar este un no-no in teren. Urc pe foi de 8" cu un singur bloc si u bolturi noi.Renunt la bara stabilizatoare spate si adaug 2 traction bars care nu lasa spatele sa faca spring wrap la cei 360 cp si detroit lockerul.Bridele pt traction bars sunt custom made la noi.

Pe fata ca sa nu dejamagim noile planetare HD bagam un detroit locker 35 spline. Directia ramane pe caseta dar o schimb cu una HD de la Thuren care e si over the top. Mai bagam un warn m8000 pe spate ca poate mai vine unul altul si nu avem chef sa ne intoarcem sa il troliem... :ha:

4 halogene de 100w pe bara custom made de mine :bravo , trepte laterale facute tot de mine :1 si voila ...am ajuns in prima faza a monstrului de 3400kg.

 

 

In toamna intra la reciclat inca odata. Cu toate ca are dana 60 pe fata mega strong , iam luat o punte dana 60 de ford ,king pin ,high steer si high pinion pe care intentionez so refac complet vara asta cu detroit locker,planetare cromo int/ext 35 spline si huburi warn, raport mult mai mare indeva pe la 6.??, directie complet hidraulica, coilovere de 14" pe fata si puntea mutata 15cm in fata,cardane noi pe yokuri 1410, o cutie de transfer atlas 5:1,discuri in loc de tamburi pe spate,ingustata bena pe coada cu aproape 50cm,flipped shakles pe spate care ne dau inca 8" de inaltare si la final ......boggere de 44x21x16.5 pe beadlockuri noi.

 

sper sa ma tina ocupat tot sezonul dar sa mai am timp sa lucrez si la Kaiser si la Willys si si si .......... :happy

Link to comment
Share on other sites

Guest M715 Kaiser

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

cum lucreaza detroit locker ?

ms

 

Beton. Sunt uimit de cat de silentios este.Acum 5 ani cand am construit Dodge'ul galben am folosit un detroit pe spate care cand bloca ziceai ca se rupe masina in doua. Acum am cumparat un soft locker (tot detroit) care nu face mai deloc zgomot. Iti lasa impresia ca e blocat tot timpul dar de fapt nu este. Nu l-am vazut pana acum sa scape o roata cat de putin ,nici la noroi nici la pietre. Eu unul optez pt detroit fata de arb deoarece nu stau stresat la gandeul ca ceva asteapta sa nu mai functioneze. Ceva gen : furtune,selenoizi,switch'uri,compresor etc. Ca sa nu mai vb de pret.

 

Din punctul meu de vedere ,Detroit lockerul e nr 1 pt spate.

 

Cu toate ca eu il folosesc si pe fata, aici este de preferat pt cei mai putin extremisti sa foloseasca ceva deblocabil gen arb,ox sau detroit electric.

Link to comment
Share on other sites

Guest M715 Kaiser

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

Intrebi cum functioneaza ? Pt cei ce stiu cum lucreaza un Lock Right ,detroitul este ceva asemanator dar mai amplu. In clipa in care ai forta pe pinionul de la capatul cardanului acesta impinge dintii care seamana a pinioane la exterior si se blocheaza in pinioanele ce invart planetarele. Cand nu ai forta pe pinionul de atack niste arculete imping dintii inapoi si alibereaza planetarele pt a se invartii individual

Link to comment
Share on other sites

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

eu am avut detriot loker si pe wrangler si acum am si pe dodge fata +spate. Dupa cum zicea si oresti nu simti ca ai blocant dar NICIODATA nu am vazut o roata sa seta in loc. am condus masini cu blocante gen arb dar nu are nici o legatura. Cu wranglerul am mers in regim de rallyraid cu autoblocant si fata cuplata si nu am avut nico problema. singurele dejavantaje sunt la probele gen trial (probleme uneori la manevre stranse si inclinatii laterale). In rest si eu zic ca e cea mai buna alegere. Sa nu mai vorbim de pret.

Link to comment
Share on other sites

Guest M715 Kaiser

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

ms mult pt raspunsuri

asta nu intelegeam eu,, el se blocheaza automat dar cind da de greu nu da drumul nu ?

 

 

Nu da drumul> cat timp simte ca tragi in forta sau ca cuplul la roata e mare e blocat. Nu blocheaza ca idiotul la drum intins la 100 la ora doar pt ca ai curba de dreapta cum multi cred ca face. Blocheaza daca ai o curba f stransa si daca esti cat de cat in gaz.

Link to comment
Share on other sites

Guest M715 Kaiser

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

credama ca daca montezi unul pe spate nu te vei mai intoarce la arb sau altele. GARANTEZ

Link to comment
Share on other sites

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

daca e asa de bun de ce ai pe masina ta spatele blocat 100%

:grin:

eu pe masina am arb

Credeam ca functioneaza ca lsd dar inteleg ca este mult mai bun

totousi eu zic ca la arb ai posibilitatea sa blochezi cind vrei tu si nu cind vrea el

sunt cazuri in care dai gaz in masina si totusi nu vrei sa fii blocat ex. lateralele si banuiesc ca el bloceaza

ms inca o data pt lamuriri

Link to comment
Share on other sites

Guest M715 Kaiser

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

daca e asa de bun de ce ai pe masina ta spatele blocat 100%

:grin:

eu pe masina am arb

Credeam ca functioneaza ca lsd dar inteleg ca este mult mai bun

totousi eu zic ca la arb ai posibilitatea sa blochezi cind vrei tu si nu cind vrea el

sunt cazuri in care dai gaz in masina si totusi nu vrei sa fii blocat ex. lateralele si banuiesc ca el bloceaza

ms inca o data pt lamuriri

corect, hai sa iti explic:

 

Kaiserul care are diferentialul sudat si care asa l-am cumparat (eu as fi optat pt detroit pe spate ) .Exista 2 motive pt care cei din state sudeaza diferentialul si nu folosesc detroit. Din punctul de vedere a unui om fara posibilitati f multe motivul ar fi clar. Punctul de vedere a uni rock-crawlist este ca acesta este blocat tot timpul ----Inclusiv cand masina inainteaza la relantiu.Dupa cum sti acestia folosesc rap;oarte fff mati si in multe cazuri nu mai au nevoie sa dea gaz pt a trece peste un bolovan de 2m .In unele situatii daca ar da gaz masina fuge de spate si nu mai ramane pe trasa corecta.In clipa in carew nu dai gaz detroitul decupleaza si.........aici ai raspunsul. Sudura este pt cei fara bani,iar restul folosesc spool'uri.

La inlinatii laterale pe ud detroitul blocheaza si poate nu te avantajeaza. Acuma sti tu cum e, mai conteaza si mana,daca te obisnuiesti cu el, etc.

Link to comment
Share on other sites

Guest M715 Kaiser

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

credama ca daca montezi unul pe spate nu te vei mai intoarce la arb sau altele. GARANTEZ

Pe nissan merge asa ceva? Cam cat ar costa unul pe spate cu tot cu montaj?

 

Nu sunt sigur daca exista pt Nissan Patrol dar daca exista ar costa in jur de 600-700 dolari in state. Montajul? Nea Luigi care imi va da 20% daca te trimit la el. JOKE.

Link to comment
Share on other sites

Guest M715 Kaiser

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

apropo de americane

uite una care mie imi place

numai trebuie sa ai rabdare sa vezi filmul pina la sfirsit si mai sunt multe pe youtube.com

e bestiala masina

 

 

la inceput nu intelegeam ce vrea sa faca, dar de fapt el cauta sa ajunga cu cauciucurile spate fix unde trebuie pt a face wheeliul fara a se da peste cap. TARE

Link to comment
Share on other sites

Guest M715 Kaiser

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

In absenta raspunsului deduc ca nu se potriveste. 10x!

 

 

daca va uitati atent putin mai sus ve-ti observa ca v-am raspuns..

daca sunteti hotarat sa montati asa ceva pe masina, ma pot interesa cea ce implica tel. in sua

Link to comment
Share on other sites

Re: un "JEEP" si mai mare - lol

 

Intrebi cum functioneaza ? Pt cei ce stiu cum lucreaza un Lock Right ,detroitul este ceva asemanator dar mai amplu. In clipa in care ai forta pe pinionul de la capatul cardanului acesta impinge dintii care seamana a pinioane la exterior si se blocheaza in pinioanele ce invart planetarele. Cand nu ai forta pe pinionul de atack niste arculete imping dintii inapoi si alibereaza planetarele pt a se invartii individual

 

am gasit o schema explodata

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use