Farfarello Posted August 6, 2012 Author Share Posted August 6, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Si eu am un A4 Allroad 3.0 tdi. Este altceva, deocamdata avem reductii prea mari la Kaprun, pe care dupa teste le vom modifica, astfel incat sa obtinem ce-i mai bun din masina. Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter erno Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Allroad-ul meu e de 2,5 v6,chiar m-am gandit ce potential ar avea un samurai cu acest bloc motor,fara electrice,cu pompa de ex de patrol.Blocul este mai scurt decat cel de samurai,si la inaltime e cu mult mai mica.Cred ca si puntile tale de toyota ar ceda de la vreo 400nm http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted August 13, 2012 Author Share Posted August 13, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Primele teste. Locatia: Valea Prahovei. Driver : Tuparu. Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
zep Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai suspensia este perfecta , imi place jucaria ! pariez ca va urma un motor mai mare :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 (edited) Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Inca un filmulet unde se vede cum lucreaza suspensia. Edited August 14, 2012 by cfantana Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted August 14, 2012 Author Share Posted August 14, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Ne gandim deja la un upgrade. Acest motor are un potential mare! :) Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter erno Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai suspensia este perfecta , imi place jucaria ! pariez ca va urma un motor mai mare :grin: Sunt de aceeasi parere,tin pariul,personal recomand un motor 1.9 td ,gama VAG http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
koais Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Foarte potente FOX-urile, le-am vazut/testat pe Pajero si am ramas impresionat, se comparta mult mai bine decat OME. Raspunsul este mult mai rapid. Nu cred ca motorul diesel este solutia, masina e f usoara si un motor greu ar destabiliza-o, ar pune-o in bot tot timpul. Solutia adoptata de baieti cu doparea celui de 1.3 este cea mai buna. Ar mai fi o varianta cu montarea unui motor de 1.6 si doparea lui, ar putea castiga mai mult cuplu in turatii mici. Dar din nou, motorul de 1.6 e mai greu. Singurul inlocuitor pentru 1.3 care mentine greutatea, dar ofera putere mult mai mare este wenkel. Motor ce vine cu 2 mari dezavantaje, trage bine de la 8000 de ture in sus si nu este cunoscut pentru fiabilitate, De asemenea, adaptarea lui iti cam inoada sinapsele. Nemo me impune lacessit ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter erno Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Un AFN curatat de surplusuri cantareste max cu 60 -70 kg mai mult si are cuplu maxim de trei ori ,la 1800 rotatii,decat motorul de swift Se poate justifica pro sau contra. http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Asa a fost la teste,diesel vs benzina si pentru moment dieselul ne-a dovedit :grin: Deci ne apucam si noi de treaba,supraalimentam swiftul si iesim sa ne luam revansa :banana Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Radem glumim, dar nu vreau sa renunt la swift-ul gti. Motivul este potentialul enorm al acestui motor, si faptul ca este ca si nou fiind revizuit de la punctul 0. Sa nu uitam ca sunt proiecte cu astfel de motoare care ajung, ce-i drept cu modificari mari si la 450 CP! Si nu ma refer aici doar la proiectele destinate vitezei care ating puterea maxima la turatii mari. Deci ... revenim cu surprize. Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi200100 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Eu personal nu as schimba motorul de swift cu un diesel. Din filmari la teste pare ca este prea redus (rapoarte) nu ca ar avea nevoie de putere... probabil ca soferul simte cei mai bine pentru el. P.S Aveti grija de masina ca eu personal cred ca este cel mai reusit proiect Samurai de pana acum. Suzuki Samurai 1.3i 1991 Mai bine ingrasat de bere, decat cocosat de munca !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gratzian Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Foarte tare a iesit. Sunt de acord cu colegul..."cel mai tare samurai de pana acum". Astept sa-l vad in culoarea finala. Spor la treaba in continuare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius nasa Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Intr-adevar super treaba ai facut ,felicitari . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristeaandm Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Ceva noutati, sau tot pe la Bucale sade? S-auzim de bine :cl 4x4 fun for all :h5 RR Classic 1986 - 200Tdi www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinti Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Cine a facut masina din partea stanga?Ce motor si cutie si motor are? ARO M461 din '65 Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Cine a facut masina din partea stanga?Ce motor si cutie si motor are? este creatia lui silviu de la campina. motor 1,9tdi de la vw, cutie si reductor de samurai, cu punti de patrol k si fox-uri. 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Ne pregatim de o noua operatie ... 2013, dupa ce vom vopsi si coafa putin masina, ca doar a primit si un nou ITP. Asa a petrecut Revelionul ! http://img820.imageshack.us/img820/5025/img3250i.jpg Uploaded with ImageShack.us Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Racire: http://img708.imageshack.us/img708/2635/img3240oy.jpg Uploaded with ImageShack.us Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai A ajuns noul sistem de management al motorului de la Megasquirt, alaturi de o sonda noua wideband insotita de un controler, si cativa senzori. http://img19.imageshack.us/img19/551/img3043if.jpg Uploaded with ImageShack.us Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTra Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai De unde ai luat ventilatorul de racire? Daca se potriveste pe radiatorul de Sami sunt interesat. Da-mi te rog un link. Mersi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Legat de motor sunt cateva directii in care vrem sa mergem. Deocamdata problema e in discutie, vrem ca decizia luata sa fie una cat mai buna, de aceea vreau sa cosmetizam putin masina mai intai, sa renuntam la o parte din lucrurile inutile, sa revizuim franele/conectica, sa montam contactori mecanici. Variantele de motorizare ar fi: 1. Swift GTI, actuala configuratie, daca va fi cazul il revizuim inca odata avand deja o noua chiulasa; Sunt extrem de multe proiecte, inclusiv de rallyraid care folosesc acest motor cu succes, deci ceva, undeva, nu-i ok, de aceea avem acea lipsa de putere in anumite momente. Poate un kit de turbo? 2. 1.9 TDI + acme adapters + turbina BMW, multumesc Silviu inca odata pentru detalii; 3. BMW 3.0 turbo, benzina, probabil cea mai traznita varianta; Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Acel kit de racire este facut special pentru radiatorul standard de Samurai. Exista o termocupla de unde poti seta temperatura la care sa porneasca ventilatorul, mai exista un intrerupator suplimentar pentru a-l porni cand doresti tu, Flex a lite este o companie care cam cu asta se ocupa, cu ventialoare pentru tot felul de utilizari HD plus radiatoare din aluminiu. Aici ai detaliile: http://automotive.flex-a-lite.com/catalogsearch/result/?q=1993%3ASUZUKI%3ASamurai Avantajele: - ajuti motorul sa-si mai recapate ceva putere; - racire mult mai mare, - termostat reglabil; - slim; Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTra Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Multumesc pentru reply. Studiez problema racirii motorului stock mai de mult. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfarello Posted January 16, 2013 Author Share Posted January 16, 2013 Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai Ar fi mai multe variante, prima un radiator de aluminiu. Tot lega de racire, mai poti adauga un radiator suplimentar de ulei. Exista o flasa adaptoare care se monteaza inaintea filtrului de ulei de unde pornesc furtunele catre radiator, eu la-m pozitionat inaintea radiatorului original. Este folosit in special la motoarele supraalimentate stock. Bogdan, Facebook: Suzuki Restore Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts