Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Kaprun – un proiect Suzuki Samurai


Farfarello
 Share

Recommended Posts

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Si eu am un A4 Allroad 3.0 tdi.

Este altceva, deocamdata avem reductii prea mari la Kaprun, pe care dupa teste le vom modifica, astfel incat sa obtinem ce-i mai bun din masina.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Allroad-ul meu e de 2,5 v6,chiar m-am gandit ce potential ar avea un samurai cu acest bloc motor,fara electrice,cu pompa de ex de patrol.Blocul este mai scurt decat cel de samurai,si la inaltime e cu mult mai mica.Cred ca si puntile tale de toyota ar ceda de la vreo 400nm

http://modificari4x4.blogspot.ro/

 

relatii la tel 0723013231

peter.erno@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

suspensia este perfecta , imi place jucaria ! pariez ca va urma un motor mai mare :grin:

 

Sunt de aceeasi parere,tin pariul,personal recomand un motor 1.9 td ,gama VAG

http://modificari4x4.blogspot.ro/

 

relatii la tel 0723013231

peter.erno@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Foarte potente FOX-urile, le-am vazut/testat pe Pajero si am ramas impresionat, se comparta mult mai bine decat OME. Raspunsul este mult mai rapid.

 

Nu cred ca motorul diesel este solutia, masina e f usoara si un motor greu ar destabiliza-o, ar pune-o in bot tot timpul.

Solutia adoptata de baieti cu doparea celui de 1.3 este cea mai buna. Ar mai fi o varianta cu montarea unui motor de 1.6 si doparea lui, ar putea castiga mai mult cuplu in turatii mici. Dar din nou, motorul de 1.6 e mai greu.

 

Singurul inlocuitor pentru 1.3 care mentine greutatea, dar ofera putere mult mai mare este wenkel. Motor ce vine cu 2 mari dezavantaje, trage bine de la 8000 de ture in sus si nu este cunoscut pentru fiabilitate, De asemenea, adaptarea lui iti cam inoada sinapsele.

 

Nemo me impune lacessit !
Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Un AFN curatat de surplusuri cantareste max cu 60 -70 kg mai mult si are cuplu maxim de trei ori ,la 1800 rotatii,decat motorul de swift

Se poate justifica pro sau contra.

http://modificari4x4.blogspot.ro/

 

relatii la tel 0723013231

peter.erno@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

523232_3648257084280_1745308968_n.jpg.e16fcdb3f2f049cd26686ebc52834092.jpg Asa a fost la teste,diesel vs benzina si pentru moment dieselul ne-a dovedit :grin:

Deci ne apucam si noi de treaba,supraalimentam swiftul si iesim sa ne luam revansa :banana

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Radem glumim, dar nu vreau sa renunt la swift-ul gti.

 

Motivul este potentialul enorm al acestui motor, si faptul ca este ca si nou fiind revizuit de la punctul 0.

Sa nu uitam ca sunt proiecte cu astfel de motoare care ajung, ce-i drept cu modificari mari si la 450 CP!

Si nu ma refer aici doar la proiectele destinate vitezei care ating puterea maxima la turatii mari.

Deci ... revenim cu surprize.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Eu personal nu as schimba motorul de swift cu un diesel. Din filmari la teste pare ca este prea redus (rapoarte) nu ca ar avea nevoie de putere... probabil ca soferul simte cei mai bine pentru el.

 

P.S Aveti grija de masina ca eu personal cred ca este cel mai reusit proiect Samurai de pana acum.

Suzuki Samurai 1.3i 1991

Mai bine ingrasat de bere, decat cocosat de munca !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Cine a facut masina din partea stanga?Ce motor si cutie si motor are?

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Cine a facut masina din partea stanga?Ce motor si cutie si motor are?

 

este creatia lui silviu de la campina.

motor 1,9tdi de la vw, cutie si reductor de samurai, cu punti de patrol k si fox-uri.

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Ne pregatim de o noua operatie ... 2013, dupa ce vom vopsi si coafa putin masina, ca doar a primit si un nou ITP.

Asa a petrecut Revelionul !

http://img820.imageshack.us/img820/5025/img3250i.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

A ajuns noul sistem de management al motorului de la Megasquirt, alaturi de o sonda noua wideband insotita de un controler, si cativa senzori.

http://img19.imageshack.us/img19/551/img3043if.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

De unde ai luat ventilatorul de racire? Daca se potriveste pe radiatorul de Sami sunt interesat. Da-mi te rog un link. Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Legat de motor sunt cateva directii in care vrem sa mergem.

 

Deocamdata problema e in discutie, vrem ca decizia luata sa fie una cat mai buna, de aceea vreau sa cosmetizam putin masina mai intai, sa renuntam la o parte din lucrurile inutile, sa revizuim franele/conectica, sa montam contactori mecanici.

 

 

Variantele de motorizare ar fi:

 

1. Swift GTI, actuala configuratie, daca va fi cazul il revizuim inca odata avand deja o noua chiulasa; Sunt extrem de multe proiecte, inclusiv de rallyraid care folosesc acest motor cu succes, deci ceva, undeva, nu-i ok, de aceea avem acea lipsa de putere in anumite momente. Poate un kit de turbo?

2. 1.9 TDI + acme adapters + turbina BMW, multumesc Silviu inca odata pentru detalii;

3. BMW 3.0 turbo, benzina, probabil cea mai traznita varianta;

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Acel kit de racire este facut special pentru radiatorul standard de Samurai.

Exista o termocupla de unde poti seta temperatura la care sa porneasca ventilatorul, mai exista un intrerupator suplimentar pentru a-l porni cand doresti tu,

Flex a lite este o companie care cam cu asta se ocupa, cu ventialoare pentru tot felul de utilizari HD plus radiatoare din aluminiu.

Aici ai detaliile: http://automotive.flex-a-lite.com/catalogsearch/result/?q=1993%3ASUZUKI%3ASamurai

Avantajele:

- ajuti motorul sa-si mai recapate ceva putere;

- racire mult mai mare,

- termostat reglabil;

- slim;

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

Re: Kaprun – un proiect Suzuki Samurai

 

Ar fi mai multe variante, prima un radiator de aluminiu.

Tot lega de racire, mai poti adauga un radiator suplimentar de ulei.

Exista o flasa adaptoare care se monteaza inaintea filtrului de ulei de unde pornesc furtunele catre radiator, eu la-m pozitionat inaintea radiatorului original.

Este folosit in special la motoarele supraalimentate stock.

Bogdan,

Facebook: Suzuki Restore

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use