Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari


mitsupajero44
 Share

Recommended Posts

Salut tuturor!

 

Am de cateva luni un Pajero 2 si vreau sa stiu mai multe despre acest model si in special despre suspensii (asa cum sunt din fabrica). Am trecut de la Pajero 1 la 2 si mi se par cam tari, indiferent pe ce pozitie sunt reglate. Initial am crezut ca vor fi mai moi si mersul in teren accidentat mai confortabil in comparatie cu primul model cu arcuri de foi. Am verificat amortizoarele si par in regula.

In pozitia S, masina balanseaza tranversal mai pronuntat in comparatie cu pozitia H si mi se pare normal.

In general folosesc S sau M si H cand am remorca.

Daca ma poate lumina cineva in legatura cu acest subiect i-as fi recunoscator.

Mitsubishi Pajero 2.5 TD SWB 1988

 

Toti iti vor binele, nu-i lasa sa ti-l ia!

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

inainte de a primi raspunsuri ...te rog sa citesti regulamentul forumului cu atentie !!

 

se cuvine sa dai binete cand intri intr-o casa !!! :rules

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Va salut din nou,

 

Imi pare rau daca am comis vreo impolitete. Regulamentul, totusi, l-am citit. Daca mi-a scapat ceva regret, pentru ca nu vreau sa intru cu stangul intr-o comunitate care nu e numai on line ci si off road.

Mitsubishi Pajero 2.5 TD SWB 1988

 

Toti iti vor binele, nu-i lasa sa ti-l ia!

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Va salut din nou,

 

Imi pare rau daca am comis vreo impolitete. Regulamentul, totusi, l-am citit. Daca mi-a scapat ceva regret, pentru ca nu vreau sa intru cu stangul intr-o comunitate care nu e numai on line ci si off road.

 

ar fi frumos sa treci pe la prezentarea membrilor sa scri cateva cuvinte despre tine !!!

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Pt. Kato

 

OK, am inteles.

Am pus cateva informatii si pe masura ce inteleg cum functioneaza tehnic forumul, mai adaug.

Multumesc oricum pt. sfaturi, prezente si viitoare.

 

Pt. Traco

 

Multumesc pentru raspuns. Presiunea in pneuri e in regula. Si eu m-am gandit la asta si am verificat-o.

Mitsubishi Pajero 2.5 TD SWB 1988

 

Toti iti vor binele, nu-i lasa sa ti-l ia!

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Pt. Kato

 

OK, am inteles.

Am pus cateva informatii si pe masura ce inteleg cum functioneaza tehnic forumul, mai adaug.

Multumesc oricum pt. sfaturi, prezente si viitoare.

 

Pt. Traco

 

Multumesc pentru raspuns. Presiunea in pneuri e in regula. Si eu m-am gandit la asta si am verificat-o.

adica? ai verificat presiunea si era la cat? 2,5..... 3.0 cat?

KAMIKAZE TEAM

 

http://www.kamikazeteam.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Sigur presiunea de la roti, vezi ca s-ar putea sa ai vreo 2,8-3 ca asa umfla astia de pe la vulcanizari!!

 

In rest ce sa iti spun, eu cand am cumparat masina avea amortizoarele originale pe ea, dar nu mai erau bune de nimik, deci nu stiu cum se comporta cele originale dar cred ca daca ai o presiune de 1,8-2 si mergi pe M in teren nu te va zdruncina prea tare.

 

La a mea am pus Monroe Off road si cam tari nitzel, rigid dar ferm.

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

daca doar spatele este rigid ...problema este din arcuri carer sunt prea tari sau prea moi si lovesc in tampoane poate chiar nu sunt pentru modelul respectiv !!

 

pot fi si telescoapele de vina cand incep sa se blocheze din diverse cauze uzura ,calitate proasta etc

 

ceva poze cred ca ar ajuta cu pozitia masini !!

 

p.s.cum ai verificat telescoapele ??

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

mitsupajero44, in cartea tehnica presiunea recomandata in anvelope este de 1.8 fata si tot 1.8 spate. De departe cea mai adecvata drumurilor noastre. Am testat 2.0 fata/spate si masina se comporta incomparabil mai prost.

Referitor la amortizoare, in cazul in care nu doresti sa efectuezi modificari asupra masinii, pentru competitii sau ceva in genul acesta, amortizoarele originale sunt clar cele mai bune. Referitor la comportamentul inadecvat al amortizoarelor pe diferite categorii de drum, este posibil ca din cauza "varstei" masinii sa ai actuatoarele din capul amortizoarelor blocate sau exista varianta ca ele sa efectueze curse incomplete, ceea ce inseamna ca se poate ca sa nu ai pe toate 4 H, M sau S.

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Pt. Kato

 

Multumesc pentru raspuns.

Amortizoarele le-am verificat la service-ul unde merg de obicei. Au balansat masina transversal de mai multe ori si au spus ca amortizoarele functioneaza. Poate trebuiau verificate pentru fiecare pozitie, S-M-H !?

Au mai verificat daca sunt scurgeri de ulei la ele si nu erau. Cam atat.

Incerc sa fac si niste poze.

Mitsubishi Pajero 2.5 TD SWB 1988

 

Toti iti vor binele, nu-i lasa sa ti-l ia!

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Pt. Kato

 

Multumesc pentru raspuns.

Amortizoarele le-am verificat la service-ul unde merg de obicei. Au balansat masina transversal de mai multe ori si au spus ca amortizoarele functioneaza. Poate trebuiau verificate pentru fiecare pozitie, S-M-H !?

Au mai verificat daca sunt scurgeri de ulei la ele si nu erau. Cam atat.

Incerc sa fac si niste poze.

 

unde naiba ai gasit circari aia de mecanici !!!auzi tu...sa balanseze masina transvesal !! :ha: :ha: :ha:

 

miscarea laterala poate fi data si din anvelope si tu bine mersi poti avea telescoapele blocate !

 

mai bine asa babeste ia doi prieteni si urcati-va pe bara de spate si creati o miscare sus jos si vei vedea mai bine daca ai cursa la telescoape sau nu !

 

sfat -renunta la telescoapele de fite si cumpara doua telescoape kayaba pe gaz sau ulei normale fara setari de duritate care costa aprox 160 ron buc(daca nu faci extrem sunt foarte bune)

 

kato

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Pt. kato

 

Multumesc pt. raspuns!

 

Inteleg ca e posibil sa fie o problema cu amortizoarele. Am posibilitatea sa iau amortizoarele de pe alta masina compatibila dar n-as vrea sa le demontez degeaba. Cum ar trebui sa procedez ? Vreau sa verific si aceasta varianta inainte de a ma hotari sa pun noi si normale.

 

E ciudat totusi ca amortizoarele nu-si mai fac treaba. Masina a mers mai mult pe autostrada la proprietarul anterior din Germania si nu prea vad cum sa se fi defectat. Dar asta e! La celalalt Mitsubishi, din 1988, am schimbat toate amortizoarele la 310000 Km si cred ca erau cele din fabrica. Aceasta are 110000.

 

Numai bine!

Mitsubishi Pajero 2.5 TD SWB 1988

 

Toti iti vor binele, nu-i lasa sa ti-l ia!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Salut

Am si eu o intrebare vis a vis de acest subiect:

Cum pot sa deosebesc un telescop reglabil de unul fara reglaj ?

Am pe masina butonul de telescoape dar nu prea se vede diferenta intre H si S

De scuturat cam scutura ,iar telescoapele spate trebuie schimbate,unul e putin curs .

Ce pot sa fac sa-mi daui seama daca voi cumpara un telescop Sh daca este reglabil sau nu,nici pe masina nu stiu daca mai sunt cele originale .Pe moment ce am butonul ar trebui sa fie reglabile dar cum vad lurul asta ?

 

MERCI!!!!

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Probabil ca telescoapele care sunt acum pe masina nu sunt reglabile,daca muti butonul de pe H pe M sau S ar trebui sa auzi un mic zgomot de la motorasele din capatul telescoapelor care invart telescopul si astfel devine mai moale sau mai tare suspensia..eventual poti sa vezi daca ai ceva montat in capatul telescoapeleor sau sunt doar ele fara nimic montat,arata ca un fel de carcasa de plastic...

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

eu le-am verificat daca se schimba duritarea astfel : am iesit pe sosea am dat pe H am virat stanga dreapta brusc (cat sa nu pierd controlul) si avea o stabilitate super ,apoi am dat pe S am procedat la fel si se balansa foarte tare . eu unu pe off road merg cu M.

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Probabil ca telescoapele care sunt acum pe masina nu sunt reglabile,daca muti butonul de pe H pe M sau S ar trebui sa auzi un mic zgomot de la motorasele din capatul telescoapelor care invart telescopul si astfel devine mai moale sau mai tare suspensia..eventual poti sa vezi daca ai ceva montat in capatul telescoapeleor sau sunt doar ele fara nimic montat,arata ca un fel de carcasa de plastic...

Are acel mecanism ,numai ca nu se aude nimic cand mut din H in S ,cred ca nu mai functioneaza .Ce ar mai putea fi si aici nu sunt sigur ,daca sti te rog da-mi detalii ,care e diferenta intre un telescop reglabil si unu nereglabil 1318056182_107541.jpg.d6f14ecfae79278d8fb722558af6b5bb.jpg454347002_146911.jpg.5bf171d54b831be2e21e006aa631beb0.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Boier4ever

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Salut!

 

De obicei, sistemele de reglaj din capetele amortizoarelor intepenesc datorita infiltarii apei si impuritatilor, asa incat de cele mai multe ori cel putin unul dintre amortizoare nu mai lucreaza corect in toate pozitiile (S, M, H), dupa ce masina depaseste 80-110 mii km, in functie de conditiile de rulare.

 

Trebuie verificat daca motorul electric al fiecarui amortizor executa aceeasi rotatie a axului la trecerea dintr-o pozitie in alta.

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Salut! Si la mine este aceeasi problema nu mai functioneaza decat un reglaj. Se pot da jos reglajele si curata sau vin cu tot cu amortizor? Adica pot sa le mai fac ceva sau trebuie sa cumpar amortizoare?

Link to comment
Share on other sites

Guest Boier4ever

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Am incercat la mai multe masini curatarea lor (daca nu erau chiar distruse de rugina si noroi), dar foarte putine au functionat o perioada de timp suficient de lunga. Deci nu prea "tine" figura cu curatarea... asa ca trebuie schimbate, doar ca acestea (cu reglaj electric al rigiditatii) sunt foarte scumpe si nu stiu daca merita efortul, tinand cont ca diferenta de performanta intre ele si cele fara reglaj nu e chiar uluitoare... Eu mi-am pus 4 KAYABA (care echipeaza masina si pe original) fara reglaje si sunt foarte multumit... Alegerea iti apartine!

Link to comment
Share on other sites

Guest Boier4ever

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Sunt japoneze, sunt aceleasi ca si cele de prim-montaj (cu care vine masina din fabrica), si au costat vreo 280-300ron/buc (nu mai stiu exact).

Lucreaza bine... din moment ce "echipeaza masina pe original", asa cum am mai scris.

Link to comment
Share on other sites

Re: Suspensie reglabila la Pajero 2-intrebari

 

Kayaba ...cu reglaj electric doar 300ron?

 

unde le-ai gasit cu pretul asta?:grin:

Cateva posturi mai sus scrie ca nu sunt reglabile de aceea au costat au costat 300 roni!

Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita. -Einstein-

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use