Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Haideti sa incercam o statistica a problemelor


Max
 Share

Recommended Posts

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Personal abia mi l-am pus pe masina si l-am folosit ce cateva ori pana acum si incerc sa respect recomandarile din carea lui.

Am vazut insa ca de multe ori se foloseste butonul de eliberare a cablului inloc de a pune pe liber troliu si sa tragi de cablu si din cate am inteles eu nu prea e bine ca se suprasolicita frana.

Singura ploblema ar fi cu "piciorusele" de la mufa de la telecomanda, daca se indoaie si incerci sa le indrepti la loc ai foarte mari sanse sa le rupi (sunt foarte rigise) (mis patit am unul rupt).

Oricum mare atentie la cum se infasora cablu pe tambur nu numai sensul da si sa nu se stranga intr-o singura parte.

You can wake up a man who is asleep, but you cannot wake up a man who pretends to be asleep.

Mitsubishi Pajero 3.5 V6 - de open. Club T44

Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Am mai uitat unul foarte important daca luati ceva folosit (eu am luat un troliu impreuna cu masina) sa-l verificati inainte de a ajunge in teren in c....t . Troliul meu avea pe tambur max. 10 m cablu noroc ca aveam sufa cu care sa prelungim dar am troliat de 2-3ori mai mult in timp

0747967945

kiss.zoltan@offroadmania.ro

Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Din cate am inteles, nimeni nu a gasit troliul ideal si fiecare isi critica rasnita ...

Poate cineva sa faca o comparatie onesta, eventual si cu dealeri, caracteristici, preturi, etc.!?

In principiu, cred ca asta ar fi rolul moderatorului ...

Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

buna ziua si tie "dok"

asa spune un om cu bun simt.....

apoi ca sa-ti faci o parere despre ce se intimpla pe aici te rog sa citesti cu atentie de la inceput apoi sa-ti dai cu parerea

acesta este un topic cu problemele pe care noi le intilnim in exploatarea troliilor ca sa invatam unii de la altii ce se poate intimpla

multumim pentru parerea ta despre ce trebuie sa faca un moderator

insa la noi pe forum un moderator are grija sa nu se sara peste niste reguli nu sa indemne pe cineva sa cumpere un anumit produs

bafta

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

So...

Subiectul este troliul montat pe masina mea achizitionat anul acesta.

Mergea brici pana in momentul cand chiar mi-ar fi fost de folos dar ... pauza.

 

Dupa ce l-am dat jos l-am testat in tate felurile am gasit buba.

Solenoidul!# :P

Desi parea etans, izolat... ei bine zici ca era scos din fantana.

Mare lucru nu am de zis despre el, las pozele sa vorbeasca.

Asa repede se duce un solenoid ?

Am gresit oare ca am dat jos +'ul de pe troliu cand nu era folosit?

Troliul nu a fost folsoit vreo 2 luni apoi... legat + incercat sa folosesc scula ...si nimic.

slp

Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Am incercat sa il curat ... l-am curatat bine bine cu spray de curatat circuite electrice.

Acum arata sa zicem... Ok.

Cand actionez din telecomanda troliul TZACANE releele dar nu se misca nimic. Inainte nu TZACANEA absolut nimic.

Am abandonat decoamdata reparatille dar am sa mai incerc sa il resuscitez.

Daca merge revin cu poze... Daca nu il arunc.

Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Salut,

 

Inainte de toate , trimite-mi la Bucuresti TOATA PARTEA ELECTRICA - cutia si telecomanda sa ti-o repar , eu ma intorc luni pe 7 Sept daca nu poti astepta suna-l pe Cila Vasile (zis si Tzapu) - 0729 209 534

viewtopic.php?f=30&t=2219&start=135

 

Si spune-i ca am spus eu sa ti-o repare/verifice (sa schimbe solenoidul) si sa o trimita inapoi .

 

ACUM :ha:

 

1.La cum arata a stat mult in apa (mediu umed) , ai fost prin apa la piscina cu troliul inainte de aceste 2 luni ???

 

2. Este posibil ca si varianta de montaj a cutiei de relee sa favorizeze intrarea/mentinerea umiditatii (apei ).

Daca ai cumva o poza cu cutia montata inainte de "problema" trimite-mi si mie sau posteaz-o.

 

3. Asa ceva am mai intalnit o singura data la Paragusul dar oxidarea era mult mai mica si omul facuse scufundari cu masina si avea montata cutia intr-un mod neadecvat , in cutia lui se vedea urma apei cu noroi ca si pe marginea unui acvariu :grin: .

A durat cam 40 min sa ii demontatam / schimbam / repunem pe masina partea electrica.

Nu a mai sunat de atuncea ... deci situatie REZOLVATA :h5 .

 

Paragusul :) ai zis ca dai o bere pentru baieti ... ei te asteapta :banana

 

4. Dupa doua luni de stationare bineinteles ca ai lasat bateria la incarcat pe redresor minim 12 ore si ai verificat daca bateria este OK la cineva specializat ,

 

Deoarece daca nu ai curent (voltaj) in baterie troliul nu functioneaza si solenoidul poate "Tzakanit" asa cum descrii tu.

 

5. Oricum EU as schimba acel solenoid la cum arata ceea ce i-ti recomand si tie .

.

Salutari,

Calinvas

P.S> am un internet de KKT la hotel i-mi vine sa sparg laptopul a durat 2 ore sa citesc forumul si sa postez 3 mesaje

http://bestwinch.ro/14-exemplu-de-montaj

Trolii Kingone

Trolii BestWinch

Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

tare partea cu scufundarille :ha:

Se poate sa fie o pozitie care permite intrarea apei in solenoid, dar cum e pus si daca intra apa ... la fel si iese prin partea de jos a cutiei.

Apa clar nu a 'stat' in cutie. A fost o infiltratie mai mult ca sigur in solenoid. Pe unde.... habar nu am. Pe dinafara parea ca nou, dar inauntru era imbatranit :roll:

Anyway l-am curatat... de 2 ori si acuma functioneaza, din pacate doar un electromagnet ->deci merge intr-o directie.

Mai mult ca sigur e vorba de un contact imperfect deoarece si al doilea electromagnet functioneaza ... dar nu misca troliul.

Zona unde fac contact placutele e aproape imposibil de curatat si nu am gasit cum se demonteaza ... par turnate.

 

Merci Calin pt. raspuns:) dupa ce ajungi clarificam problema :h5

 

atasez cateva poze.

Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Arata bine curatat solenoidul :)

 

Daca se poate sa remontezi cutia de relee cu suruburile in jos .

 

IM000048.JPG.1f27346b542994f04533856f1f5dcc1f.JPGpozitie cutie relee.jpg[/attachment:1ln1cvdl]

 

Probabil nu are nici o relevanta pozitia dar merita incercat .

 

La cum este montat la mersul cu viteza prin ploaie intra apa prin grila/masca la greu .

 

La voi la CJ este mai frig , ai putea sa obturezi partea din grila din fata solenoidului cu un plastic sau ceva asemanator.

 

apa prin grila.jpg[/attachment:1ln1cvdl]

 

O sa schimbam releul si il mai desfaci peste 3~4 luni si ii mai evaluam starea .

 

Salutari,

Calinvas

P.S. te sun azi mai pe seara.

http://bestwinch.ro/14-exemplu-de-montaj

Trolii Kingone

Trolii BestWinch

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Rezolvat problema.

Primit solenoid de la Calin. Multumesc Calin. :h5

Mutat cutie relee 'in interior'.

 

Cred ca, cu aceasta am rezolvat pe viitor intrarea apei in cutia de relee.

Am folosit cablu 3x1,5m, conductor cupru 25mm patrati; papuci de cupru pt cablu; cablu subtire pt masa (ala micu); coliere de plastic; petec de cauciuc pt izolatie in partea de jos unde ajung cablele.

Cablu + care vine de pe baterie era mai lung si ajunge lejer pana la cutie. (bateria e intr-o parte si cutia de relee in cealalta).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Citeam mai deunazi ca la ORR au cedat cel putin trei trolii. relativ noi (deci, cel putin teoretic, fara uzura sau probleme legate de intretinere). Ce s-a intamplat? Cred ca ar fi util si interesant ca cei care au avut problemele respective (si acuma le-a trecut supararea, sper) sa ne imartaseasca si noua din ceea ce s-a intamplat, de ce s- intamplat si cum se poate remedia.

“E mult mai usoara dezintegrarea unui atom decat a unei prejudecati” - Albert Einstein
Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Dupa telefonul care l-am primit de la Asfalttango si dupa ceea ce a scris el ma asteptam luni sa i-mi sune telefonul .

 

Dar .... A sunat numai Negrotaurul , pe care l-am intrebat .... si tu Brutus , ai avut probleme cu troliul ???

 

Raspunsul a fost ca :ha: deoarece un arbore s-a interpus pe directia de deplasare , conducatorul autovehicolului nu a mai putut evita si a intrat in coliziune cu acest arbore care nu a respectat conditiile de trafic din padure.

 

In urma impactului bara si impicit troliul montat pe ea au facut "trosc" . :grin:

 

Asa ca miine probabil o sa trimita troliul sa ii inlocuiesc o prindere care am inteles ca a cedat.

 

Negrotaurul are se pare 2 baterii noi parca de 95 Amp si din ceea ce am vorbit cu el s-a troliat "kilometrii" si totul a fost OK.

 

Oricum ORR a fost spectaculoasa din punct de vedere al Damage raportate.

 

Bullbar in naratiunea lui fantastica (felicitarile mele) din cate vad tot un T-MAX are pe masina si am vazut ca a facut fata la trolierea de la Extrem chiar daca ei concurau la Open :h5

download/file.php?id=58784&mode=view

viewtopic.php?f=25&t=10988&start=390

 

 

Pt concursuri cu trolieri "grele" as sugera :

1. O telecomanda cu fir in plus. (am reparat una la Curtea de Arges deoarece o calcasera cu roata )

2. Ceas Voltmetru instalat pe masina (daca in troliere se ajunge pe la 9~10 V ar trebui verificata bateria si incarcarea bateriei.)

3. Troliul consuma mai mult decat furnizeaza alternatorul , daca sunt si farurile pornite se scad si ele din ceea ce produce alternatorul. Ciclul de incarcare al unei baterii nu este de 10 ~ 20 Min . Rezulta ca la un moment dat troliul nu o sa mai aiba curent si implicit nu va mai functiona - deobicei "tzakane" releul de putere din cutia de comanda.

4. Taiere a minim 6 mtr din cablul de otel - o sa mai ramana ~ 20 mtr.

5. Pozitionarea cutiei cu relee in interior pt evitarea factorilor Mecanici si Climatici violenti

 

Dintre factorii care pot duce la probleme as mentiona

1. "Mosorirea" cablului de otel pe o singura parte a tamburului (apare la trolieri laterale deobicei)

2. Socuri in cablul troliului (apare deobiei la "ajutarea" troliului cu rotile din dotare ale masinii)

 

Despre Verificarea / Testarea inainte de un concurs cu Mult noroi anuntat nu cred ca trebuie sa amintesc aceasta fiind evidenta in opinia mea.

 

Telefonul meu este mai jos , o sa postez daca am noutati.

 

Salutari,

Calinvas

0722 209 699

http://bestwinch.ro/14-exemplu-de-montaj

Trolii Kingone

Trolii BestWinch

Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Eu mi-am reparat singur telecomanda.

Butonul de la telecomanda este ca si pus la "misto" avind in vedere ca trebuie sa reziste la folosiri dese.

Am pus un buton de geamuri electrice.

Sper ca acesta sa isi faca treaba.Legaturi cositorite..etc.

Singura problema este ca atunci cind string cablul (chiar daca nu este blocat...si ma gindesc serios sa tai din el) mai trebuie sa dau cite un pumn in cutia de relee....Legaturi verificate(neoxidate) si strinse.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Daca ai voltaj in baterie cand te troliezi ~ 11 V si continua sa necesite "pumn" eu zic sa-mi trimiti cutia cu relee , (se scoate usor ) sa o verific .

 

Atentie la bornele de la baterie si la "Plusurile" care ajung pe motor sa nu faca scurt cu caroseria masinii.

 

Salutari,

Calin

http://bestwinch.ro/14-exemplu-de-montaj

Trolii Kingone

Trolii BestWinch

Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Presupun ca la toate troliile este lipita telecomanda, din motive de etanseitate, nu?

“E mult mai usoara dezintegrarea unui atom decat a unei prejudecati” - Albert Einstein
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Cred ca e topicul potrivit pentru problema mea. Troliul l-am folosit de vreo 6-7 ori şi am fost mulţumit de el. Trage bine, încet dar sigur. La ultima troliere, a trebuit să repun maşina pe roti şi am troliat în unghi..altă posibilitate nu era. Timp destul de scurt de troliere, unghi nu foarte nasol, dar după ce s-a terminat treaba, am observat ca virgulă cablul de oţel a mâncat destul de mult din partea de sprijin laterală şi chiar din rola de ghidaj. Acum mă bate gândul să schimb partea de role cu sistemul clasic de role verticale lungi sau să trec pe plasma. Dacă am greşit cu ceva la troliat rog postati.

IMAG0157.thumb.jpg.fa82db27f43b639b7021bb4a8087d824.jpg

Club Sportiv X3M Off Road Rm.Valcea
Link to comment
Share on other sites

Re: Haideti sa incercam o statistica a problemelor

 

Cred ca e topicul potrivit pentru problema mea. Troliul l-am folosit de vreo 6-7 ori şi am fost mulţumit de el. Trage bine, încet dar sigur. La ultima troliere, a trebuit să repun maşina pe roti şi am troliat în unghi..altă posibilitate nu era. Timp destul de scurt de troliere, unghi nu foarte nasol, dar după ce s-a terminat treaba, am observat ca virgulă cablul de oţel a mâncat destul de mult din partea de sprijin laterală şi chiar din rola de ghidaj. Acum mă bate gândul să schimb partea de role cu sistemul clasic de role verticale lungi sau să trec pe plasma. Dacă am greşit cu ceva la troliat rog postati.

 

Nu ai gresit tu la troliere. Sistemul acesta de role are un dezavantaj. Daca placa de care este prins sistemul de role nu este foarte bine facuta si se incovoaie la trolieri laterale, sistemul de role cedeaza si ori se rupe permitand astfel cablului sa intre intre role. Unde placa e rigid facuta nu exista problema asta.

Suportul clasic de role, datorita ramei metalice de care sunt prinse rolele, permite mai multa flexibilitate.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use