Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pajero Sport la service...


asfalttango
 Share

Recommended Posts

Re: Pajero Sport la service...

 

Astazi am facut revizia de 130.000km.Ulei,f ulei,f combustibil si verificari diverse.

Am refacut si sistemul de capace de izolare a motorului de noroiul si apa .

Am refacut gresajele normale dar si am aplicat din nou gerovitalul pentru esapament.

Voi posta foto cu inainte si dupa tratmentul de acum 16.000 km .Dar si starea sasiului dupa 16000km de la tratamentul pentru inhibarea ruginei.

Am rehidratat toata cauciucaraia de sub masina si pulverizat vaselina rosie(la spray) peste toata surubaraia de la motor.

Foto imediat.....

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Pajero Sport la service...

 

:h5 Stare sasiu dupa tratamentul GEROVITAL....crusta combinata de praf cu ulei si vaselina ....toba arsa si rugina inhibata

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

:h5

 

Capacele definitivate,scutul strimbat la TRANSALPINA...indreptat ,spalat,vopsit,gerovitalul...

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

:h5

 

Cam asta a fost.

 

Ca o concluzie privind tratamentul pe esapament....miroase putin la inceput dar este ok apoi.Rezultatul este ok si la prima aplicare dar pentru a fi sigur am mai facut odata aceleasi operatii.

 

Timpul imi va arata daca vor rezista si capacele de protectie....Ne reauzim peste 15-20000 de km :h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Si eu am ramas surprins...Si ventilatorul chiar merge si in afara de racirea intercooler-ului jetul de aer rece ajunge si pe pompa de injectie :h5

Buni baieti japonezii astia :ha: :h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Re: Pajero Sport la service...

 

Am ajuns si la 150.000km.Ulei,filtre,gresaje,verificarile normale.:h5

 

Au aparut si niste mici probleme:

 

Doua bujii incandaescente arse.

Senzorul traductor pentru KM si vitezometru refuza sa mai lucreze.

Placutele spate mai au 5-10% viata.

 

Are cineva idee de unde le-as putea achizitiona la preturi decente?Ca mi-e cam frica de scorurile de la reprezentanta.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Am gasit preturi de m-au dat pe spate....Dar ma cam asteptam sincer de cind mi-au cerut 3700ron luneta si 2700ron parbriz cu incalzire.

 

Prin urmare:

Senzor kilometraj 811 ron-si cel mai urgent

Bujie incandescenta 240 ron

Placute fata 240 ron

Placute spate 570 ron

 

Are cineva idee unde as putea comanda piesele aceste mai ieftin?Mai ales senzorul de km?

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Am gasit bujii incandescente JAKOPARTS cod piesa J5715004 la 70 ron/bucata.

 

Senzorul de km nu il gasesc decit pe cod original la preturi intre 810-1200 ron...in functie de citi intermediari sunt:uameni

 

Din ce in ce mai serios ma gindesc sa imi iau o masina pentru dezmembrat...

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Am gasit bujii incandescente JAKOPARTS cod piesa J5715004 la 70 ron/bucata.

 

Senzorul de km nu il gasesc decit pe cod original la preturi intre 810-1200 ron...in functie de citi intermediari sunt:uameni

 

Din ce in ce mai serios ma gindesc sa imi iau o masina pentru dezmembrat...

 

Eu de cate ori nu gasesc ceva sau acel ceva e mult prea scump ma duc la Al Padrino,am verificat pe site si se pare ca exista unul si in Constanta. Ii prefer pentru ca piese sunt "de firma" nu Turcia sau China. Am cumparat distributia,pompa de apa,multe altele si nu am avut nici un fel de problema. Nu vreau sa le fac reclama.

 

Si pe mine ma sperie preturile de reprezentanta! De exemplu pentru bucsile de fier si axul de la bascula superioara mi-au facut factura cu 350ron. Ai zice ca e putin dar bucsile erau 6e bucata si axul era 15e - pret pe calculator la ei.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Le-am trimis mesaj si lor...Sa vedem acum ce iese...

Multumesc de informatie:h5

Edited by asfalttango
Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

All P.......o :ha: destepti rau au aia un chef de munca tre' sa te rogi de ei sa-ti dea o piese sau citez: ''nu ai piesa veche sau un cod ceva'' mda.

P.S.rog sa nu inceapa dispute pe tema asta si scuze de off top.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Mi-au raspuns destul de rapid....dupa 2-3 ore.

 

Deci....la AL PADRINO : senzor kilometraj pe comanda 785ron cu 50% avans in 14-30 zile lucratoare.

Se inscrie in marja celorlalti.

 

 

Pun si o poza cu incriminatul senzor...de altfel foarte valoros:ha:

Locul lui pe cutie si impreuna cu pinionul cititor...pe fundal o foaie din documentatie:ha:

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Senzorul se poate repara ,iar traductorul mecanic nu cred ca are nimic ca sa il schimbi.De obicei trraductorul electric are un magnet care e invartit intro bobina in cele mai multe cazuri, sau un traductor hall. acesta se deschide cu atentie si se reface circuitul (de obicei ia apa si se blocheaza magnetul )dupa care se lipeste la loc cu poxipol . Oricum nu este piesa de 800ron

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Asa este,Traductorul mecanic este OK.Multumesc de idei:h5

 

Si eu aveam banuieli ca este o bobina si un magnet in interior dar lumea m-a descurajat sa il desfac pentru ca este o probabilitate mare sa fie bobina arsa ....si nu o pot rebobina pentru ca nu stiu numarul de spire.

 

Despre apa...ce sa zic...senzorul este capsulat(doar condens sa faca)...si de aici apare si problema in desfacerea propriu-zisa....eu m-am gindit sa il tai usor pe strung....sa nu distrug nici contactele ..cele 3.

 

Orice alte sfaturi sunt binevenite:h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Asa este,Traductorul mecanic este OK.Multumesc de idei:h5

 

Si eu aveam banuieli ca este o bobina si un magnet in interior dar...

 

Prima data vezi despre ce este vorba , adika daca e o bobina trebuie sa poti sa o masori cu un aparat de masura daca impendanta este infinita inseamna ca e intrerupta ( in nici un caz nu cred ca e arsa la propriu ci doar intrerupta si asta nu se intampla decit la sudura cu cele doua contacte ). Deasemeni vezi daca se invarte chestia (magnetul ) ala i interiorul senzorului , daca da tot cu un aparat de masura masoara sa vezi daca apar fluctuati de impendanta cea ce ar fi corect.

Poate sa fie facuta cu senzor hall si atunci te duci la un electronist si til inlocuie ( se masoara tot cu ap de masura )

in cazul in care la actionarea mecanica ai impulsuri traductorul este bun si trebuie sa cauti pe traseu in alta parte pina la vitezometru.

Cu rabdare si pricepere o rezolvi .

Cu acest tip de traductor dar sub forme diferite sunt echipate multe alte masini , in nici un caz nu as da 800 ron pe o asemenea piesa care chiar poate fi facut de orce electronist cu piese sub 15 ron si montajul respectiv se baga in poxipol .

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Rabdare avem....acum avem si ceva informatii(multumim:h5)...cautam un electronist sa masuram piesa si vad ce pot face...

 

Pe instalatia masinii am masurat si pe un pin aveam tensiunea bateriei,pe altul continuitate la masa iar celalalt este firul pe care probabil se duc impulsurile la ceas.

 

Ca simtom a cazut kilometrajul si a mers cu intreruperi de citeva ori(si toate jurnalierele de km-deci lipsea semnalul) iar intr-un final ,a murit de tot.

 

Ramine sa vad cum il desfac fara sa il distrug si sa il pot folosi....Nici mie nu imi vine sa dau banii astia pe senzor pentru ca mi se pare ca valoarea lui reala ar fi la maxim 150 ron:uameni

 

Multumesc inca odata pentru indrumari:h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

L-am desfacut si nici urma de bobina sau magnet...seamana a senzor optic si totul este concentrat in 2-3 mm diametru mai jos de cupla electrica.

 

Are un ecran metalic despartitor si apoi in restul piesei este un cilindru de plastic...

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

Nu pot sa-mi dau seama di foto (trebuie facute pe modul macro si fara blit la lumina naturala ca sa sa vada corect detaliile)

Deasemeni zi ce e cu pisa care se invarte da-mi mai multe detalii.

Daca ai alimentare la el (+12v si masa )se poate sa fie un montaj cu un optocuplor care poate fi facut de un electronist priceput , te-as putea ajuta dar nu esti pe linga mine Eu personal am mai reparat astfel de traductoare pe la mercedes.

Deasemeni ar trebui sa vezi (asta la un alt detinator sau daca ai o schema electrica de mitsubishi ) daca acesta transmite la vitezometru impulsuri sau un semnal analogic continu (adica o tensiune variabila de la 0 la 12v)

Orcum da-mi mai multe detali cu ce piesa este antrenata mecanic in el.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero Sport la service...

 

In mufa de conectare a instalatiei ,cea cu 3 pini sunt semne de + si - si la al trei-lea pin litera P.(cam greu sa se vada in foto asta).

 

 

Piesa care este invirtita mecanic este din plastic iar sub ea parca am vazut o saiba aurie cu 2 fante la 180 de grade .

 

Partea din piesa cu cei 3 pini are o piesa (pare a integrat ,si scrie pe el litera S separat si JD in grup ) si inca un cilindru (pare transparent) de 1 mm diametru

 

In documentatie imi spune ca tensiunea intre plotul 3 (cu litera P) tensiunea trebuie sa fie 4,5 v sau mai mult---Acest lucru eu nu am verificat

 

Pe plotul 2 care este - (masa e ok)

Pe plotul 1 care este +(este ok -tensiunea bateriei).

 

Ieri am adus o masina de la rep MITSUBISHI din Craiova si m-am plins de problema acolo si baietii mi-au spus ca este un senzor optic la care nu am ce sa ii fac( in prima faza nu i-am crezut:grin:) acum cind vad ce am gasit in el si ca are si pasta aia izolatoare in el...cred ca imi cam prind urechile:ha:

 

Poze la rezolutie mai mare as putea trimite doar pe mail

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use