Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

sfaturi pt troliu


trooper
 Share

Recommended Posts

as dori sa-mi cumpar troliu, dar ma gandesc la unul pe care-l pot folosi la toate masinile ( mai putin Tico).

ce parere aveti de asta: http://www.cabestane.ro/trolii_qm9000.php

 

ma incanta ca este portabil, il pot tine in portbagaj si sa-l pun cand e nevoie in fata sau spate.

 

cred ca am nevoie de ceva suport pe masina unde sa fixez respectivul troliu.

Stie cineva ceva de tipul asta de troliu ?

Stie cineva cum arata suportul respectiv?

Edited by Astral

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

Salut, acel troliu pe care doresti tu sa-l cumperi, are doar o talpa cu niste manere, pentru montare/demontare, se pot gasi niste kit-uri de montaj la ei (Ramsey) insa ma tem ca au doar pentru masini americane si modele exportate pe la ei.

Eu am pe masina un troliu asemanator (fara suport insa), pe care l-am inclus intr-o bara gen ARB, insa prb de care m-am lovit, tine ne "manerul" de actionare al troliului (ala de dai pe pozitia liber sau troliere), este mic, si daca ai mana uda sau te grabesti ai toate sansele sa-ti alunece.

Nu pot sa-ti spun cate de bun este, pentru ca de cand il am nu am avut ocazia sa-l folosesc, sper sa am ocazia in iarna asta, cine stie ...

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca te scarpini in cap degeaba :grin:

O sa stai in permanenta sa muti troliul de pe o masina poe alta din fata in spate.....asta implica o gramada de suporti,cabluri trase,mufe......

 

Eu in locul tau mi-as lua un troliu normal si l-as pune in fata pe masina cu care ies la offroad 8)

 

Pentru celelalte iti iei un hilift si niste sufe si alea le poti muta fara probleme dintr-o masina in alta :h5

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca te scarpini in cap degeaba :grin:

O sa stai in permanenta sa muti troliul de pe o masina poe alta din fata in spate.....asta implica o gramada de suporti,cabluri trase,mufe......

 

Eu in locul tau mi-as lua un troliu normal si l-as pune in fata pe masina cu care ies la offroad 8)

 

Pentru celelalte iti iei un hilift si niste sufe si alea le poti muta fara probleme dintr-o masina in alta :h5

Mare dreptate ai Tupare :sm :old

MItubishi Pajero V6 3OOO
Link to comment
Share on other sites

.....asta implica o gramada de suporti,cabluri trase,mufe......

 

Eu in locul tau mi-as lua un troliu normal si l-as pune in fata pe masina cu care ies la offroad 8)

 

Pentru celelalte iti iei un hilift si niste sufe si alea le poti muta fara probleme dintr-o masina in alta :h5

 

da, cam ai dreptate, de cabluri electrice si mufe am uitat.

:roll:

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

Si mai e o treaba,troliul ala cu suport cu tot are 45-50 kk,se fixeaza pe masina cu suruburi probalil,dupa ce o sa-l muti de cateva ori din fata in spate de pe o masina pe alta.....o sa zici ca-l lasi pe masina cu care te dai ca te-au lasat nervii si spatele si atunci o sa te intrebi de ce nu ti-ai luat un troliu fix,montat in bara......

 

Asta cum vrei tu e si foarte expus furtului,daca il lasi pe masina nu cred ca o sa-l ai mult iar eu personal sa ma apuc seara cand vin de la munte rupt de oboseala sa desfac troliul si sa-l car in casa n-as rezista 8)

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

da @cfantana, mai cam convins.

Acum, in varianta fixa, sa vad ce-mi iau.

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu ar fi sa nu-ti iei un troliu mai mic de 9000,daca e mai puternic il ai mai mult,nu e fortat si riscul sa crape e mult mai mic.

Diferentele de pret intre unul de 8000-9000 si 9500 sunt foarte mici si eu zic ca merita.

Ti-as recomanda un troliu de firma Warn,Superwinch,T-Max,Ramsey.

Eu am avut Warn si T-Max de ambele am fost f multumit iar la noul samurai mi-a adus Nike un T-Max pe care il montez zilele astea,mi se pare cel mai bun raport calitate pret T-Max/650E

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

T-max? OK. Daca zice-ti ca-i bun, ma orientez spre el.

nu stiu cat m-ar costa un Ramsey sau Superwinch, dar parca n-as baga f multi bani in troliu.

Nu vreau prea mult extrem.

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

acum depinde ....cum te troliezi....cate trolieri faci...dar daca spui ca nu vrei extrem mult....e f bun...parerea mea....iar daca nu te grabesti si te troliezi cu linie dubla....scade viteza de troliere la jumatate....dar se dubleaza forta de tractiune....si nici nu soliciti agregatul prea tare....asa ca poti sa-ti iei un T-Max.....parerea mea....vorbeste si cu Deceneu ca el le stie mult mai bine ca mine :grin:
Link to comment
Share on other sites

... dar parca n-as baga f multi bani in troliu.

Nu vreau prea mult extrem.

Experienta mea in ceea ce priveste trolierea este nula, insa asculta ce mi-au spus mie oameni care stiu cum se mananca treaba asta : nu face economie la troliu ! ... mai bine mai strangi bani la ciorap si-ti iei o marfa buna si de calitate ...

 

... daca ajungi sa te troliezi, atunci inseamna ca esti intr-un MARE CACAT !!! ... si mai inseamna ca TREBUIE sa te poti baza pe mecanismul ala ! ...

Link to comment
Share on other sites

Un warn de 9000 nu-l iei sub 1000E,la fel si un superwinch :grin:

Eu am tras de T-max ca in regim de concurs,troliere dupa troliere si niciodata nu a facut nici cea mai mica figura.

Warnul imi plcea ca avea viteza mai mare era 8000i :D

Daca nu mergi la extrem o sa te satisfaca la fel de bine si un Ramsey,T-Max sau Superwinch,daca mai folosesti si scripetele troliul il ai o viata :D

 

Vezi ca mai are Nike cred 1-2 buc,vorbeste cu el 8)

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Troliul pe masina e un fel de "Zana cea buna". Cand esti in kkt pana-n

gat, ultimul lucru care ti-l doresti e sa nu te asculte. Cumpara ceva good quality!

 

Si inca ceva: Mare atentie la cum il montezi si in ce-l prinzi.

Do everything prepared!
Link to comment
Share on other sites

Cand faceam concursul de aici, pe masini aveam T-Max si Warn. Cand veni vorba despre troliere...mai bine cu Warn, de T-Max ne era frica sa-l folosim. O data am incercat, a mers, dar toata lumea era cu gandul la "ce Warn punem in locul acestuia"

 

INSA la tine nu e vorba despre o masina de concurs, cred ca pui troliul pentru situatii neasteptate, de siguranta asaca poate ca si T-Max (care tot copie Warn e, dupa cum stiu eu) merge...

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea :

 

-la masina ta si la ce faci tu super acoperitor si safe este minimum WARN XD 9000.

 

Problema ta este alta, pe / de ce prinzi troliul ?

 

Tipii MEGA-BAZATI care au reusit cu mare greutate sa realizeze un PROIECT din acest model de RR, ii numeri pe degetele de la o mana.Am vazut cu ochiul meu un super-proiect RR intre '95-'98 ( banuiesc ca d'asta discutam ) ; proiectul se numeste MISIUNE IMPOSIBILA !... :shock: :grin: 8)

 

Cu prietenie si simpatie,

 

Mugur

Link to comment
Share on other sites

poate fi misiune imposibila... de ce ?

care ar fi problemele?

nu vreau extrem cu RR-ul ci doar o mai mare capacitate de trecere.

vreu sa-i pun blocanti, scuturi, roof rack si bari, uite cam asa:

 

 

PS: fac destule, offroad-ul la mine nu se rezuma la intilnirile cu voi.

exceptand drumurile forestiere, folosesc masina prin paduri pe poteci sau drumuri de caruta sau Taf destul de mult si de des.

Am o casa intr-o zona salbatica si plina de trasee off-road pe care incerc sa le cuprind intr-un "road-book", pentru o eventuala intalnire :)

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

Fara a dori sa nasc o polemica pe aceasta tema, denumirea de MISIUNE IMPOSIBILA a fost data de parintele si realizatorul acestui proiect; personal nu am nici un merit pentru acest nume !... :grin:

 

Am citit si studiat cu mare atentie acest proiect, deoarece am o gramada de prieteni care au acest model de masina, a carei valoare de piata SH este foarte scazuta; respectivii ar dori sa pastreze acaretele decat sa le dea pe nimic.. :roll: .

 

Acest model care s-a fabricat o perioada foarte scurta ( cea mai scurta dintre toate modelele Land Rover ) are cele mai multe probleme si a consacrat zicala ca : "Land Roverul care se respecta sta mai mult in service... "... :roll:

 

Posibil sa nimeresti si unul fara probleme, dar asta nu este decat exceptia care confirma regula...

 

Revenind la acei entuziasti care au reusit sa faca o masina de teren redutabila din acest model, ei au intampinat o gramada de probleme :

-nu prea exista after market pentru asa ceva, deoarece a fost gandita masina pentru alta destinatie

-suspensia este pe perna de aer ( unul din elementele care se strica in mod frecvent )

-trebuie facute o gramada de adaptari / modificari pentru a se putea folosi elemente si componente HD de la alte modele Land Rover mult mai bricolabile

 

Concluzionand, e foarte simplu si frumos sa te dai pe net, sa salvezi tot felul de poze bengoase cu masini super modificate, sa le postezi si sa te culci linistit pe o ureche zicand : "ia uitati-va fratilor, asta e masina ca a mea !"... :wink:

In realitate in spatele acelei masini modificate se afla multa pasiune, multa munca, mult timp, multi bani investiti, multa logistica, tepe, modificarea modificarii, adaptari etc.

Din pacate sau din fericire acele proiecte reusite, nu au nici o legatura cu masinile STOCK, ele avand menirea de a impinge cat mai departe limitele si limitarile de fabrica...

Link to comment
Share on other sites

mugur: nu nasti polemica, discutam, ca d'aia-i zice forum.

masina din poze NU ESTE A MEA!, este a unuia din state, am pus pozele sa arat ca s-a facut asa ceva.

suspennsia...DA, trebuie schimbata, exsta KIT pt assa ceva.

in legatura cu problemele... da exista insa majoritatea masinilor generatie mai noua cred ca au.

Acum, daca ma sperii de probleme, stau in casa si nu mai ies in offroad.

Oricum, asa cum ai zis si tu, la un moment dat decat sa vand masina pe nimic, mai bine incerc sa fac ceva cu ea.

Si asta e! Iese... bine! nu...iarasi bine! Macar am incercat.

daca e sa ma iau dupa div discutii, treb sa-mi iau Jeep sau Toyota caci unii ca noi cu Land sau cu Isuzu s.a.m.d. n-au nici o sansa in offroad.

Cat timp este "peste in balta" voi incerca :lol:

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut Range-urile mai vechi la Gura Humorului si mergeau de rupeau tot ( inclusiv cate o bara de directie. :grin: ) si chiar mi-i s-au parut super ok. Dar nu ma pot pronunta legat de modelele astea noi. Cred ca are niste limite dar tot se poate modifica si utiliza in teren.

:grin:

Link to comment
Share on other sites

www.afn.pt, fiul BOSS-ului are un Range Rover modificat cu echipamente de la ei, a fost prezentat intr-o revista LR din iunie, parca .... si arata beton.

 

Problema e ca nu ma pricep la diferitele modele Range Rover, si poate e alt model... dar oricum merita sa incerci.

Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender"
Link to comment
Share on other sites

"Cele mai crancene infrangeri, sunt renuntarile la vis !"... :roll:

 

Baieti, Range Rover-urile alea care merg de rup si le tot vedeti voi, sunt modelele pana in '94, care sunt cu totul altceva: http://forum.maxoffroad.ro/viewtopic.ph ... c&start=15

 

 

 

Aici noi discutam de o cu totul alta masina, model '99, cu multa electronica, cu suspensii pe perna de aer, superconfortabila, gandita pentru nobilimea britanica, pentru seici si alte categorii de oameni cu scame'n sange... 8) :grin:

 

Trooper are si el dreptatea lui, ca si amicii mei, posesori de asa ceva : decat sa vinzi o masina care a costat aproape 100 k. cu 10 k sau mai putin, mai bine te chinui sa o modifici sau te'ngropi cu ea... :roll: :grin:

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use