Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Toyota FJ40 ....... An 1977


matake70
 Share

Recommended Posts

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

e de apreciat ca pui in circulatie o asemenea masina ... poti deschide topic cu reconditionarea ta ..... aici nu a fost nici locul nici momentul ...!!!

masina este o legenda si restaurarea este destul de complexa ... incepand de la cele mai mici detalii .... exclus genul de reparatie pe care il prezinti tu ...!!!

...toate componentele motorului au fost cumparate din USA pe original ...( orice strungar putea face un banal cuzinet )

... multe accesorii se regasesc si pe after-market ... dar au fost preferate cele originale , folosite dar in stare foarte buna ..... zeci de licitatii pe america pe la 04-05 dimineata .... ( noroc ca kebaurile sunt non-stop ...)

.... balamale...inkuietori .... toate au fost bucsate sau reconditionate ... nicidecum inlocuite ....

...... cand masina va fi gata .... vei avea sentimentul ca te-ai intors in timp cu 35 ani ....

cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

Care va sa zica, masina este un “matching numbers” respectiv, TOATE piesele sun originale, iar masina poate fi inmatriculata ca fiind un vehicul istoricAcuma, privind din afara, si mie mi-ar placea sa restaurez o masina de genul ala, dar probabil ca as face-o cat mai simplu cu putinta sa ma pot "da " cu ea.

 

Oricum, avand in vedere ca am la vanzare un mustang `65 “matching numbers”, stiu ce inseamana aceasta restaurare, asa ca ..:rsp

Edited by bogthebat

"Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism"

Disco 2, TD5 HSE, 02

Link to comment
Share on other sites

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

@milan

@lipoveanu

Nu este cazul sa discutati in contradictoriu pe un topic cu Toyota 40 serie,respectati batrinetea!!!!:grin:

Fiecare isi face masina cum vrea si cum ii place,nu e o regula,ca de aia este si vorba aia"gusturile nu se discuta"

Faptul ca Milan reface un 40 e o treaba nu !!!

Si acum sa trecem la oile noastre ; am montat caroseria complet pe sasiu,s-au centrat usi, capote,aripi,in 2 zile e demontata si dusa la vopsit,am facut poze dar nu stiu sa le pun pe site,poate trece Domnul Astral pe la mine si le pune dinsu

Salutare si spor la treba lui Milan (mai pune si tu poze)

Edited by matake70
Link to comment
Share on other sites

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

@milan

@lipoveanu

Nu este cazul sa discutati in contradictoriu pe un topic cu Toyota 40 serie,respectati batrinetea!!!!:grin:

Fiecare isi face masina cum vrea si cum ii place,nu e o regula,ca de aia este si vorba aia"gusturile nu se discuta"

Faptul ca Milan reface un 40 e o treba nu !!!

Si acum sa trecem la oile noastre ; am montat caroseria complet pe sasiu,s-au centrat usi, capote,aripi,in 2 zile e demontata si dusa la vopsit,am facut poze dar nu stiu sa le pun pe site,poate trece Domnul Astral pe la mine si le pune dinsu

Salutare si spor la treba lui Milan (mai pune si tu poze)

 

Promit....trec azi.....:h5

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

Iti urmaresc febril topicul din momentul cand l-ai deschis.

Iti respect munca si astept cu nerabdare sa o vedem terminata .

 

Am si eu cateva intrebari. Care ar fi punctele forte, dar cele slabe ale acestui model vis-a-vis de LJ-uri .

Vad ca ai pe ea motorul de 4.2, cu siguranta este cel mai potent.

Despre motorul de 3.0 ce parere ai?

Masina speri s-o inregistrezi ca retromobil?

Din ce am citit sunt destul de stricte criteriile in acest caz. Nu ca as avea ceva cu bulgarii :wink:

 

Am vazut cateva modele cu turbo montat pe motorul de 3.0. ce parere ai?

 

Si nu in ultimul rand, d.p.d.v. al pieselor de schimb, cat de groaznica e situatia? Cat de negru'i dracu' ?

 

Multa bafta la reconditionare si asteptam cat mai multe poze.:top

Nemo me impune lacessit !
Link to comment
Share on other sites

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

Salut

De motorul B (3000cmc diesel) nu stiu nimic de montat turbo,pentru 3B (3400cmc diesel) stiu ca este chit de turbo,teoretic se poate pune si pe B dar nu am auzit

vis a vis de motorul meu 2F (4230 cmc /125 CP) nu stiu cum merge pt ca nu am mers cu masina,am bagato direct la demontat dar nu cred ca e spectaculos (cai putini)

Piesele 90% SUA 10% Worldwide

Simbata cred ca iau caroseria de la vopsit si revin cu poze

Link to comment
Share on other sites

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

Deci sa inteleg ca motorul de 90 de cai diesel e o martoaga, daca 125 de cai sunt putini.

 

Piese SUA? Inteleg ca au pretul de poleite cu aur.

Nemo me impune lacessit !
Link to comment
Share on other sites

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

Nu stiu cum merge ,nu am mers cu nici un 40 inca,

Milan are un Bj40 cu motorul de care zici tu (B),el cred ca ne poate spune mai multe despre acest motor

Mai multe detalii cu parere de rau dar nu-ti pot da (nu stiu),daca vrei treci pe la mine sa vezi 40-ul live,astazi la ora 17 vine mecanicul la mine sa mai facem una alta

Adresa ;Sos.Viilor Nr12A Sect.5 Buc. (la spalatorie auto)nr.tel. 0723 370 170

Link to comment
Share on other sites

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

Multumesc mult pentru invitatie, sper s-o onorez saptamana viitoare. Momentan sun in Constanta.

Nemo me impune lacessit !
Link to comment
Share on other sites

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

Deci sa inteleg ca motorul de 90 de cai diesel e o martoaga, daca 125 de cai sunt putini.

 

Piese SUA? Inteleg ca au pretul de poleite cu aur.

nu va mai speriati asa tare de piese pentru toyota , daca intrebi in stanga si-n dreapta, pana la urma gasesti furnizorul potrivit

Tel.: +40788 022 022 / +40788 033 033

E-mail: tracoservice@yahoo.com;

office@tracoservice.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: TOYOTA FJ40 ....... AN 1977

 

Nu stiu cum merge ,nu am mers cu nici un 40 inca,

Milan are un Bj40 cu motorul de care zici tu (B),el cred ca ne poate spune mai multe despre acest motor

Mai multe detalii cu parere de rau dar nu-ti pot da (nu stiu),daca vrei treci pe la mine sa vezi 40-ul live,astazi la ora 17 vine mecanicul la mine sa mai facem una alta

Adresa ;Sos.Viilor Nr12A Sect.5 Buc. (la spalatorie auto)nr.tel. 0723 370 170

 

Salut,Marius.Mi-am promis sa nu mai intervin in topicul tau dar totusi indraznesc.Legat de motorizare stii foarte bine ca sunt dezamagit de motoarele F si acest lucru se observa si in topicurile straine unde oamenii isi modifica galeriile,aprinderile,admisia,isi pun LPG in mod obligatoriu pentru ca au un consum incredibil si de asemenea se lupta cu lipsa de putere care in mod suspect pare mai mica decat cea trecuta in datele tehnice.Intr-un final multi ajung la transplant pe diesel.Sper sa nu fie si in cazul tau la fel.Stii bine ca eu m-am lovit de 3F cu 155 cai standard,motor reglat perfect,fara uzura,sau alte probleme.Totusi senzatia de la volan este mult sub asteptari insa consumul peste asteptari,benzina 18-20% extern si 25-30% urban,GPL 25% extern si 35% urban.Repet fost la tester,ardere completa,compresie 9-9,5,aprindere buna etc.

Si acum ceva pareri personale despre motorul B de 2977 cm3 pe care il am pe 40.Inainte de a ma apuca sa-l desfac am dat o tura de cartier sa-mi fac o imagine,Motorul asta are dupa carte doar 80 cai insa macar se simt toti din plin la pedala.Nu rupe locul insa merge ca un tractoras ajutat bine de cuplu.Insa daca iti trece prin gand vreun transplant ti-as recomanda 3B care este mai raspandit,a intrat si pe seria 70 (BJ70) cu variante 3B si 13B-T cu injectie directa si turbo.Din cate am citit 3B se comporta bine la modificari cu supraalimentare pentru ca este construit ca un motor turbo cu ungere foarte buna pe cilindri.Cu un turbo si un intercooler devine racheta.Eu sunt ferm convins ca vei fi putin dezamagit de motorul din dotare.Iti dau un link unde ai ocazia sa cumperi un 3B la un superpret.Cred ca asa ceva apare odata la 2 ani la vanzare.Daca ai posibilitatea sa-l iei nu te mai gandi ca in cel mai rau caz te scapi repede de el.Nu vreau sa-mi impun punctul de vedere sau sa fac pe desteptul,este doar o problema de care eu m-am lovit si o relatez mai departe.Sincer m-as bucura ca motorul asta sa ajunga la tine chiar cu riscul de a nu avea nevoie de el.Mai ai timp 3 zile .Noroc,Emil.Ai aici linkul http://cgi.ebay.de/Toyota-Landcruiser-BJ40-3B-Motor-/330442614195?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4cefea25b3

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use