Yonutz Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 (edited) Dupa ce am mers cu un Discovery ma bate un gand sa-mi iau una 2002-2003, mai exact un 2.5TD cu care sa schimb masina de strada! Adica altfel spus, de cand m-am suit in d'astea inalte nu prea mai pot sa stau cu "fundul pe sosea"! :ha: As prepara masina ptr expeditie (nu foarte temeinic) si m-ar interesa parerea voastra a LR-istilor despre cum se comporta ea in exploatare de zi cu zi si in teren semiaccidentat (iesiri usoare)! La cate am vazut la prietenul meu Catalin, masina pe sosea e regina (adica se sta f confortabil) chiar daca i-a scos pernele si i-a pus arcuri ... Si la consum s-a comportat onorabil nedepasind 10% chiar daca e plina de fiare si i-a cam dat in gusa ... Ar mai fi o varianta: un RR ...cam tot anul ala de fabricatie ... ce parere aveti? Edited August 27, 2011 by mariusg 1 consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
prislopan Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Parerea mea e sa mergi pe Discovery. Ca si confort, cred ca te-ai lamurit. In ceea ce priveste intretinerea si prepararea, Anglia e tara tuturor posibilitatilor in materie de Land Rover. Transportul coletelor de greutate medie e comparabil cu cel al celor de la Fan Curier :P , pe traseul Brasov-Bucuresti. Tine-ne la curent cu ce te-ai hotarat :h5 1 Nissan Patrol Y60 2.8, 1989 Suzuki Samurai 1.3i, 1994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusg Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Dupa ce am mers cu un Discovery ma bate un gand sa-mi iau una 2002-2003, mai exact un 2.5TD cu care sa schimb masina de strada! Adica altfel spus, de cand m-am suit in d'astea inalte nu prea mai pot sa stau cu "fundul pe sosea"! :ha: As prepara masina ptr expeditie (nu foarte temeinic) si m-ar interesa parerea voastra a LR-istilor despre cum se comporta ea in exploatare de zi cu zi si in teren semiaccidentat (iesiri usoare)! La cate am vazut la prietenul meu Catalin, masina pe sosea e regina (adica se sta f confortabil) chiar daca i-a scos pernele si i-a pus arcuri ... Si la consum s-a comportat onorabil nedepasind 10% chiar daca e plina de fiare si i-a cam dat in gusa ... Ar mai fi o varianta: un RR ...cam tot anul ala de fabricatie ... ce parere aveti? Nu lua Discovery decit productie 1999-2002. Sa aiba SLS, ABS, TCS, ACE, HDC, 7 locuri, revizii la zi. Atentie daca iti iei cu volanul pe dreapta. Cele facute pentru productia interna au specificatii diferite fata de cele de export. 1 Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted September 3, 2009 Author Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Nu vreau cu volan pe dreapta ... ca nu suport ideea de a ma uita peste umar! :ha: Cred ca o sa merg pe varianta 1999-2002 cea cu facelift! :h5 Multam ptr sfaturi ... :grin: 1 consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
prislopan Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Nu lua Discovery decit productie 1999-2002. Sa aiba SLS, ABS, TCS, ACE, HDC, 7 locuri, revizii la zi. Atentie daca iti iei cu volanul pe dreapta. Cele facute pentru productia interna au specificatii diferite fata de cele de export. Dar de ce sa se fereasca de cele din 2003? Stii tu ceva ce mie imi scapa? Nissan Patrol Y60 2.8, 1989 Suzuki Samurai 1.3i, 1994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusg Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Nu lua Discovery decit productie 1999-2002. Sa aiba SLS, ABS, TCS, ACE, HDC, 7 locuri, revizii la zi. Atentie daca iti iei cu volanul pe dreapta. Cele facute pentru productia interna au specificatii diferite fata de cele de export. Dar de ce sa se fereasca de cele din 2003? Stii tu ceva ce mie imi scapa? Cu cit sunt mai noi cu atit au mai multa electronica, si constatarea defectelor se face mai anevoios. In 2002 a aparut modelul facelift (ca al tau) la care s-a si renuntat dupa 2 ani aparind Disco 3. Posibil sa avem/ nu avem aceeasi parte electronica. Cel putin la Disco 3 iti spun ca te apuca nervii cind se aprinde un senzor pe bord. Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
prislopan Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Iti confirm faptul ca masinile noastre sunt aproape identice, exceptand farurile, stopurile si niste chestii la bord. Daca sunt si alte deosebiri, nu le stiu, dar sa stii ca nicodata nu a fost vreun impediment in a comanda ceva. Din punct de vedere al pieselor exista doar diferente de motorizare si echipare intre toate modelele Discovery 2. 1 Nissan Patrol Y60 2.8, 1989 Suzuki Samurai 1.3i, 1994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusg Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Iti confirm faptul ca masinile noastre sunt aproape identice, exceptand farurile, stopurile si niste chestii la bord. Daca sunt si alte deosebiri, nu le stiu, dar sa stii ca nicodata nu a fost vreun impediment in a comanda ceva. Din punct de vedere al pieselor exista doar diferente de motorizare si echipare intre toate modelele Discovery 2. Tin sa fiu de acord cu tine. Dar eu ma refeream la diagnoza computerizata. Cu cit masina este mai noua cu atit mai mult ai nevoie de testerul de la service. Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
prislopan Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Aici ai dreptate. Dar la Discovery 2 nu e chiar asa o mare problema partea electronica, cum am citit pe forumurile englezesti ca ar fi la Discovery 3 si la generatiile mai noi de Range Rover. Nissan Patrol Y60 2.8, 1989 Suzuki Samurai 1.3i, 1994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KYK Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! :ha: , nu e nemernic deloc gandul e foarte ...INSPIRAT. Discovery este dupa parerea mea cea mai buna masina de tura existenta si super pretabila pentru expeditii. am avut 2 buc din modelul anterior (96 si 97) una de tura si una de care mi-am batut jos in concursuri . dincolo de confort, soliditate si consum, piata 'aftermarket' e uriasa si gasesti tot ce vrei la 1/2 de pret fata de Toyota de exemplu. deci raport calitate-pret + intretinere :ypu daca dau de bani imi voi lua si eu, sper sa se intample anul asta :grin: spor la cumparaturi ! DEFENDER 110 Pickup http://www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
KYK Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! @mariusg&prislopan: la achizitia uneia din 2002 cu 150,000 km la ce-ar trebui sa te uiti cu atentie ? multumesc DEFENDER 110 Pickup http://www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
KYK Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! si totusi... uitandu-ma la topicul asta :roll: - scarry movie - parca e mai buna una din 96-98 fara ECU,BCU si tot neamul lor de electronice ! DEFENDER 110 Pickup http://www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted September 3, 2009 Author Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Nu va infierbantati ... Vreau o masina ptr calatorii mai lungi si de ce nu si de expeditii ...Si acaretul din dotare e "maxim" dar mi-as dori ceva cu 5 usi sa pot baga fara sa inghesui, purcelul, catelul, pisica si tot sifonierul ... :ha: consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
flay Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Welcome to the club! Bine ca nu te-ai lasat influentat de multimea de fani anti-LR care in nenumarate topicuri au ponegrit aceasta marca la greu. Problemele la acest tip (Disco 2 td5) sint citeva, asupra carora pot detalia daca te hotarasti si se rezolva cu maxim 4-500 euro;daca vrea muschiu' tau poti sa-ti iei si computer de diagnoza Nanocom care mai e 250 de euro(si e cit o agenda de mare). Diferenta intre modelul '98-02 si 02-04 consta in face-liftul la nivel de faruri,lampi spate,ceasuri bord si altele minore,plus EGR-ul de Euro 3 si alte imbunatatiri la partea de motor si electronica. Piesele sint in proportie de 95% identice iar ce e mai nou, e mai up-datat ca la toate tipurile. Daca te hotarasti, facem o tura impreuna, sa te convingi. Recomandarea mea ar fi sa nu "musti" la varianta pe benzina(sa nu se supere mariusg...), si sa cauti varianta cu CDL in cutia de transfer, pentru ca, chiar daca nu are maneta potrivita, te ajut eu sa o schimbi, sau i-ti dau doar o poza ca sigur te descurci. Pernele de aer pe spate(SLS) trebuiesc evitate daca se poate, de asemenea si ACE-ul(bara de torsiune hidraulica,asistata)- in cazul meu nu au nici un fel de probleme... Sursa de piese in Anglia am, deci daca esti in necaz, intr-o saptamina le ai acasa la pret super! In rest , stii ce sa cauti in Germania...proprietarul sa fie un mos, sa o fi tinut in garaj, sa fi mers putin cu ea,etc(cazul meu). Succes! Land Rover Discovery td5 1999 Jaguar XJ8 2002 Ford Mustang Ecoboost 2017, Land Rover Discovery Sport (benzina) 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gusteru Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! si totusi... uitandu-ma la topicul asta :roll: - scarry movie - parca e mai buna una din 96-98 fara ECU,BCU si tot neamul lor de electronice ! adevar graiesti.cind te-o lasa acaretul in drum in mijlocul lui nowhere si ti-o spune tractoristul de servici ca n-are computer pentru tine ai sa te iei la palme singur. du-te pentru un 300tdi dinainte de 98.e puternic, piese peste tot si usor de intretinut. unde mai pui ca inghite tot felul de combustibil, de la parafina pina la ulei de floarea soarelui. nu acelasi lucru putem sa spunem de td5 care-i cam pretentios la motorina si mai ales la praf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KYK Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Welcome to the club! Bine ca nu te-ai lasat influentat de multimea de fani anti-LR care in nenumarate topicuri au ponegrit aceasta marca la greu. Problemele la acest tip (Disco 2 td5) sint citeva, asupra carora pot detalia daca te hotarasti si se rezolva cu maxim 4-500 euro;daca vrea muschiu' tau poti sa-ti iei si computer de diagnoza Nanocom care mai e 250 de euro(si e cit o agenda de mare). Diferenta intre modelul '98-02 si 02-04 consta in face-liftul la nivel de faruri,lampi spate,ceasuri bord si altele minore,plus EGR-ul de Euro 3 si alte imbunatatiri la partea de motor si electronica. Piesele sint in proportie de 95% identice iar ce e mai nou, e mai up-datat ca la toate tipurile. Daca te hotarasti, facem o tura impreuna, sa te convingi. Recomandarea mea ar fi sa nu "musti" la varianta pe benzina(sa nu se supere mariusg...), si sa cauti varianta cu CDL in cutia de transfer, pentru ca, chiar daca nu are maneta potrivita, te ajut eu sa o schimbi, sau i-ti dau doar o poza ca sigur te descurci. Pernele de aer pe spate(SLS) trebuiesc evitate daca se poate, de asemenea si ACE-ul(bara de torsiune hidraulica,asistata)- in cazul meu nu au nici un fel de probleme... Sursa de piese in Anglia am, deci daca esti in necaz, intr-o saptamina le ai acasa la pret super! In rest , stii ce sa cauti in Germania...proprietarul sa fie un mos, sa o fi tinut in garaj, sa fi mers putin cu ea,etc(cazul meu). Succes! la cat e taxa de inmatriculare, Germania e o optiune doar daca o inmatriculezi pe BG. TD5 ul e E3 ? DEFENDER 110 Pickup http://www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierrafery Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Welcome to the club! Bine ca nu te-ai lasat influentat de multimea de fani anti-LR care in nenumarate topicuri au ponegrit aceasta marca la greu. Problemele la acest tip (Disco 2 td5) sint citeva, asupra carora pot detalia daca te hotarasti si se rezolva cu maxim 4-500 euro;daca vrea muschiu' tau poti sa-ti iei si computer de diagnoza Nanocom care mai e 250 de euro(si e cit o agenda de mare). Diferenta intre modelul '98-02 si 02-04 consta in face-liftul la nivel de faruri,lampi spate,ceasuri bord si altele minore,plus EGR-ul de Euro 3 si alte imbunatatiri la partea de motor si electronica. Piesele sint in proportie de 95% identice iar ce e mai nou, e mai up-datat ca la toate tipurile. Daca te hotarasti, facem o tura impreuna, sa te convingi. Recomandarea mea ar fi sa nu "musti" la varianta pe benzina(sa nu se supere mariusg...), si sa cauti varianta cu CDL in cutia de transfer, pentru ca, chiar daca nu are maneta potrivita, te ajut eu sa o schimbi, sau i-ti dau doar o poza ca sigur te descurci. Pernele de aer pe spate(SLS) trebuiesc evitate daca se poate, de asemenea si ACE-ul(bara de torsiune hidraulica,asistata)- in cazul meu nu au nici un fel de probleme... Sursa de piese in Anglia am, deci daca esti in necaz, intr-o saptamina le ai acasa la pret super! In rest , stii ce sa cauti in Germania...proprietarul sa fie un mos, sa o fi tinut in garaj, sa fi mers putin cu ea,etc(cazul meu). Succes! la cat e taxa de inmatriculare, Germania e o optiune doar daca o inmatriculezi pe BG. TD5 ul e E3 ? :h5 Unele da(cam cele dupa 2002), altele nu. Si eu iti recomand Td5-ul cu caldura, mai ales ca esti din Bucuresti, unde daca ai sa cauti bine vei gasi cativa adevarati experti in materie(fereste-te de reprezentanta). Eu fiind din Arad imi rezolv problemele in Ungaria ca in zona mea nu prea se pricep(sau nu am avut norocul sa gasesc eu), dar cu Bucurestiul e altceva. Eu de dragul LR-ului as fi in stare sa ma mut in Bucuresti.........sau la Focsani :wink: .......... sau ar mai fi varianta cu Tg. Lapus :wink: :hi NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusg Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Flay are dreptate. Nu merita sa-ti iei benzina 4 litri automata, EURO 2. Consum oras 25, afara 15, RCA 1000 ron, IMPOZIT 2400 ron. Nu stiu cit ar fi taxa de inmatriculare. Ar mai fi inmatricularea pe BG ca te scapa de toate aceste dari mai putin benzina. Ramii axat pe td5, parerea mea. Am acasa Land Rover Owner International si nu mai stiu in ce numar erau sfaturi de cumparare LR Disco 2. Il caut si va scanez paginile. Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Mda, cred ca TD5 ramane o optiune sigura ... :grin: Multumesc din suflet tuturor ptr sfaturi ... Acu, ramane sa caut baba sau mosu care se lipseste de acaret! In proportie de 99% masina va veni din D si se va inmatricula in BG ... :h5 consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentin Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! No sa zic si io ceva in completare :grin: Informatia ii cam putina aici :sr Despre DII TD5 sunt multe de spus si ii o masina excelenta din punctul meu de vedere. Principalele diferente intre DII pana in 2002 si cel de dupa ii norma de poluare din E2- care la cel pana in 2002 ii realizata numai din injectie la 1500 bar (care la un tdi ii 600bar) fara cataliator, in E3 la cel din 2003 cu modificarea presiuni in injectoare de la 1500 bar la 1750, catalizator, modificarea EGR-ului si alte inbunatatiri. Pana si presiune in pneuri pe fata se modifica de la 1,9 la 2,1 :grin: Serie de motor cu prefix pus de fabrica: 10P-14P E2, 15P-19P E3. TD5 ii un motor extraordinal ca si constructie care o fost pus pe masinile land rover 7 ani(cel mai varsnic motor pus de land rover dupa 2.25). Realizat de land rover(nu de BMW) inceput in 1993 in 4,5(TD5) respectiv 6 pistoane care s-a pierdut pe drum numai cel in 4 a fost pus pe freelander scurta perioada. Probleme are si el ca orce motor de generatie noua si principala ar fi mizeria in sistemul de alimentare care distruge injectoarele. Ii protejat din fabrica destul de bine ca are si un filtru in pompa de presine din rezervor care teoretic nu ar trebui schimbat niciodata si site pe ici pe colo :grin: Sistemul de alimentare ii destul de complex si nu are pompa de injectie sau pompa de inalta presiune cu rampa comuna pt injectoare ca pe TD4 de pe noul defender, ci ii compus din: pompa de joasa presiune situata in rezervor si presiunea inalta ii realizata de un ax cu came in fiecare injector in parte. Electovalva de pe injector controleaz cantitatea de combustibil care merge spre retur, acesta fiind fierbinte se raceste printrun racitor de motorina si ajunge in filtru pe care il incalzeste ceea ce ii super iarna :banana Ar mai fi problema surubului de la pinionul ce actioneaza pompa de ulei. Mai are in componenta racitor de ulei si curatator centrifugal al uleiului TD5 dezvolta aproximativ 140 cp-4200rpm si 300 Nm la 1950 rpm disponibil de la o turatie joasa pt E2 si in plus pt E3 320 Nm la 1950 rpm Mai multe detali http://www.web-rover.co.uk/nav.php?p=td5kb http://www.landroverclub.net/Club/HTML/Td5engine.htm SLS( pernele de aer ) eu nu as renunta la ele.Avantaje: ari cat incarci masina sta dreapta nu lasata pe spate, in offroad se ridica si se mareste garda la sol ceea ce in unele cazuri conteaza.Pentru incarcaturi mari eu zic sa se foloseasca cele originale sunt mai scumpe si facute de dunlop.Dezavantaje ar fi disrugerea senzorilor si spargerea pernelor cu crengi in padure si supraincalzirea compresorului daca functioneaza mult acoperit cu noroi.In rest tot ii rezolvabil ACE( barile stabilizatoare sau anti ruliu sunt prevazute cu cilindri hidraulici) care sub 30km/h sun inactivi ceea ce face o buna incrucisare de punti si in unele cazuri conteaza. O alta aplicatie foarte importanta ii in viraje cu viteza, ofera o stabilitate uimitoare.A se face un test cu o masina cu ACE si fara ca sa stiti despre ce vorbesc :grin: Range Rover sport mai are asa ceva :banana TC inlocueste lipsa diferentialelor blocabile si cateodata o face foarte bine. HDC-ii super la coborari alunecoase infraneaza roata cu aderenta si numai in L De electronica se sperie toata lumea ca nu poate fi reparata in curte si de orice mecanic numai de specialisti, dar noi cerem asta adica tot ce ii nou si in electronica se evolueaza ca in mecanica s-o atins apogeul in ani de glorie a masinilor facute de ingineri si mecanici. Despre achizitie un DII TD5 2000-2002 ar fi super mai simplu si motorul TD5 ii usor de tunat poti optine mai multi cai pana la 160 cred.Despre masina tinuta in garaj nu o face o masina buna ci poate fi o masina cu probleme. DII are un program de servis destul de riguros daca ii respectat atunci te respecta si ea pa tine mult si bine. Cutie viteze R380 buna cu ulei special sau cel mai rau caz cu ulei de cutie automata. Cutie transfer la fel ca pe defender cu alte rapoarte pe H. Punti rigide usor de inaltat numai din arcuri si telescoape nu necesita unghiuri de corectie pt tirant( radius arm). La ce m-asi uita daca a-si cumpara:- sa nu aiba carlig de remorcare si nici sa fi avut, o posibila incalzire a motorului daca poate fi depistata si zgomote ciudate sa nu fie, scurgeri de ulei minore nu prezinta probleme( daca nu curge inseamna ca nu mai are ce curge la un Land rover slp ) Defecte; -joc mare in transmisie pe L in 1 2 din cauza diferentialelor si peste bolovani si cand accelerezi si decelerezi da socuri, poate cu dif central blocat sa nu aiba joc asa mare. -accesul in spate ii destul de greoi si vizibilitatea oamenilor mai mari ca mine ii destul de redusa trebe sa ma aplec sa vad pe geam zi vad numai botul masini - planetare cam subtiri dar se pot inlocui cu HD daca se rup - se incalzeste greu motorul la temperaturi joase dar si asta se poate rezova prin montare unui incalzitor pe motorina a lichidului de racire, poate incalzi si habitaclu in acest mod astfel ai un motor incalzit dimineata la -28 :grin:.Unele modele sunt prevazute din fabrica cu asa ceva. Depinde de bugetul alocat http://www.segundamano.es/almeria/land- ... 5/?ca=28_s No uite cum m-o luat valu :P :hi 2 Discovery II TD5 2000 Series III 88" 2.25 diesel Range rover clasic 3.5 V8 carburator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitonul Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! valentine, nu stiu ce val te-o luat, dar :g 1 Rubicon 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
flay Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Bravo Valentin, dar ca informatia sa fie intr-adevar completa sa nu uitam de cablajul de la injectoare, senzorii de ABS sau modulatorul,volanta care mai crapa, si altele, pe care sint sanse ca fostul proprietar sa le fi remediat de-a lungul anilor in service-uri a la Germania in garantie si dupa. Era prin anii '90 pe la noi , "prin sud" o poveste pe care o spuneau toti care aduceau masini de afara, pe care le mai butonau la km, referitor la fostul proprietar,care era ori mos, ori dentist si masina de-asta avea km putini fiindca era tinuta tot timpul in garaj(am vazut ca ai retinut faza asta,dar probabil nu stiai povestea). Oricum , o masina rulata si service-ata 100-150 de mii in Germania are mai toate defectele posibile eliminate,mai putin cele ce apar datorita uzurii. Din ce am mai citit si eu se pare ca singurul senzor care face td5-ul sa nu mai porneasca este senzorul de pozitie al arborelui(crankshaft position sensor) care e plasat pe carcasa cutiei , sub electromotor. Dupa ce am vazut ce a patit provita,se pare ca mai este ceva, anume BCU. Dar Ionutz, ca un meserias ce este nu cred ca se sperie de micile probleme ce pot aparea; intrebarea e daca acum i-si mai doreste Discovery 2.... Land Rover Discovery td5 1999 Jaguar XJ8 2002 Ford Mustang Ecoboost 2017, Land Rover Discovery Sport (benzina) 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KYK Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! foarte bun posting si bine venite link-urile ! :h5 DEFENDER 110 Pickup http://www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted September 6, 2009 Author Share Posted September 6, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! :1 Valentin ... se vede de la o posta pasiunea din indarjirea cu care scrii ... Datorita tie si celorlalti colegi acest topic poate constitui un fel de "ghid foarte practic in achizitia de LR"! :bravo O sa tin cont de sfaturile tale ... :h5 @flay ...da, va fi discovery 2 ... Nu il voi tuna prea tare pentru ca va fi o masina de strada folosita in special pe drumuri lungi si la iesiri cu familia unde trebuie sa var o gramada de acareturi intransa. Deja caut pe extern o varianta viabila nu neaparat ca pret cat ca si stare tehnica a masinii ... Trebuie sa precizez ca am ales aceasta masina dintr-o multime de variante: VW Tuareg, Mercedes V-Classe, Toyota HDJ 80, Nissan Y61 lung ... Se pare ca este varianta optima atat ca si pret de achizitie, exploatare cat si ca intretinere ... Si trebuie sa recunoasc ca un drum de 700km a punctat decisiv in a lua aceasta decizie. Va inlocui in "parcul meu" un A4 care desi e "stapanul inelelor" cum ii spune un prieten la unele drumuri se dovedeste a fi o masina neincapatoare la nevoile mele ... :grin: Problemele mici nu ma sperie, dar sper sa nimeresc un fier bun! :h5 Multumesc prieteni! consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusg Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Re: Ma macina de vreo cateva zile un gand (cam nemernic)! Ce v-am promis si nu numai despre Disco 2. Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts