Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Modificari Mitsubishi


niros05
 Share

Recommended Posts

La Baia Mare m-am imbolnavit cind am vazut masina lui Mugur. Apoi cind am ajuns acasa am citit pe forum si ce a schimbat sau adaugat la ea. Cred ca nu ar fi rau sa o imbunatatesc si pe a mea. Asa ca am rugamintea sa-mi spuneti ce adrese de net sau ateliere se gasesc in Bucuresti sau in apropiere pentru a lua legatura si pentru a vedea ce oferte au pentru Mitsubishi.

www.mitsubishi.org.ro

T 44

Link to comment
Share on other sites

Uite cateva site-uri:

daca stii olandeza

http://www.mitsubishi-4wd-club.nl/

site in franceza

http://www.le-pajero.com/

sau daca stii rusa

http://www.pajero4x4.ru/

 

pe ala olandez nu m-am uitat decat pe poze :-(

in schimb celelalte doua le-am citit in mare parte - sunt foarte tari mai ales cel rusesc - zeci de mii de pagini - il au de peste 10 ani. De exemplu ideea cu ridicarea suspensiei spate http://www.club4x4.ro/viewtopic.php?t=645 de pe acest site am luat-o.

De ce sunt interesat de Pajero? Galloper este Pajero facut dupa licenta de coreeni.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Preparare Misubishi ,,,primul pas!

 

Ceea ce am facut eu personal la Mitsu pajero si a si functionat este:

-polybuchsen la puntea fatza si spate

-OME(old man emu) fata spate

-evacuare linie scurta cu un borla spate(suna sport si ai 8-10% putere in plus)

-costuri aprox 2400 EUR

-performanta maxima(vezi poze afantana)

-asta este minim de transformare pe un pajero cu caluti din constructie.

-am mecanic specializat pe pajer-daca vrei,,,ai!

Pajero
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Iata un Mitsu hibrid - cadru si punti de la land Cruiser, restul (caroserie, motor, transmisie) de la Pajero - site rusesc il pun pentru poze

http://www.nord-trophy.ru/categories.php?cat_id=97

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

din cate vad eu doar caroseria si suporti de caroserie sunt de mitsubishi !

 

transmisia in nici un caz deoarece iesirea din reductor la mitsu este pe partea stanga nu in dreapta !

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

nu am tradus tot ce scrie - dar asa este cum zici - ca sa compenseze au mai pus un reductor, deci are doua reductoare. Cum exact le-au pus nu scrie (sau nu am gasit eu)

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Modificari Mitsubishi

 

Fara sa vreau iar a trebuit sa mesteresc la masina.Pe linga un troliu de la Nike am refacut turbina ca cei care imi montasera kitul anterior de la Brasov si-au batut joc.

Dar marea mea bucurie a fost astazi. Am mers la indrumarea lui Zippo la un atelier de la Radacini care verifica si repara pompe BOSCH sau sub licenta. Am constatat ca eu mergeam cam in 3 pistoane pentru ca o duza era infundata iar celelalte erau decalibrate. Dupa ce le-au schimbat am facut o proba in Chitila unde am constat ca pe linga un demaraj foarte usor am ajuns cu treapta a treia de viteza la 70 km/h si cu a patra la 110 km/h. Cind sa o bag si pe a cincea mi-am dat seama ca totusi sunt in localitate unde patrula de zor o masina de politie. Miine (adica azi) o sa merg sa-mi regleze avansul - ca acum la relanti am 1000 de ture.

In alta ordine de idei am avut satisfactia sa aud pe la 2500 de ture turbina fluierind ceea ce mi-a dat o satisfactie in plus.

Asa ca ramin la concluzia ca desi Bucurestiul este cum este cel putin aici poti gasi meseriasi care pot sa-ti faca o masina care abia se tira in una care sa "zboare". Pacat ca au zis la trenurile de iarna "Sageata albastra" ca parca acum s-ar potrivi si la masina mea. Dar lasa ca parca tot MIÅ¢A este mai original si tin la ea din ce in ce mai mult.

www.mitsubishi.org.ro

T 44

Link to comment
Share on other sites

Re: Modificari Mitsubishi

 

Parerea mea :

-relanti-ul pe la 800 / 900 e ok

-turbina daca intra pe la 2000 e ok

-nu merge timp indelungat la peste 130 / 140

-nu opri brusc masina, las-o sa mai mearga 5 / 10 minute la relanti inainte de oprire

 

 

Mugur... :h5 :c

Link to comment
Share on other sites

Re: Modificari Mitsubishi

 

-nu opri brusc masina, las-o sa mai mearga 5 / 10 minute la relanti inainte de oprire

 

Се ti-am zis Sorine - turbo timer :bean Mugur sti de ce :h5 (Dodge Raider :wink: )

-nu merge timp indelungat la peste 130 / 140

+1

daca o mai alergi asa de tare .... ce ai reparat pana acum o sa ti-se pare zero pe langa ce vei baga in motor. Lasa-l 100-110 si o sa mergi cu ea si la pensie :h5

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link to comment
Share on other sites

Re: Modificari Mitsubishi

 

daca o mai alergi asa de tare .... ce ai reparat pana acum o sa ti-se pare zero pe langa ce vei baga in motor. Lasa-l 100-110 si o sa mergi cu ea si la pensie :h5

 

Al dracu de corrrrrect :g

Link to comment
Share on other sites

Re: Modificari Mitsubishi

 

Stati mai fratilor nu mai trageti in artisti !

Eu doar am testat masina si sincer am ajuns la 110 km/h cu a patra daca o bagam si pe a cincea ajungeam ca popa la 130 km/h.Asta nu inseamna ca merg toata ziua cu viteze de 110 - 130 km/h prin Bucuresti - ca am si unde - dar ma bucur ca acum puterea dezvoltata de motor ajunge in roata. :banana :banana :banana

www.mitsubishi.org.ro

T 44

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Modificari Mitsubishi

 

Se pare ca voi avea probleme cu cutia de viteze si de aceea cine are o cutie chiar si desfacuta sa ma contacteze. Pentru Mitsubishi Pajero 2,5 TDI din 1989.

www.mitsubishi.org.ro

T 44

Link to comment
Share on other sites

Re: Modificari Mitsubishi

 

Te-am facut.

Eu am mers cu 145 kmh cu gumele standard. Aia a fost singura data, vroiam sa vad cum se comporta. Si am aflat. Ca o shalupa pe mare :ha: . De obicei o tin la 80-100 kmh.

Acum despre cutie. Am o cutie de Pajero 1985 2.5 benzina. Cat am circulat eu cu ea a fost ok, numai ca nu-i data jos de pe mashina. Daca te intereseaza, da-mi un semn.

Merge si pe diesel. Eu aveam pe acea cutie motor de 2.3 Diesel.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Modificari Mitsubishi

 

Ca sa ajung la zi pot sa va spun ca acum am masina de off road.

Am facut un traseu complect fara prea mare efort si fara sa umblu la troliu decit ca sa troliez pe altii.

Dar toate aceste satisfactii le am de la gumele cu profil Simex 265/75/R16, cu flanse de la Angus si cu MRL-uri de la Traco care parca imi da o viteza in plus.

Urmeaza pina in Septembrie sa-mi pun cutia de la Zippo, sa schimb ambreiajul, cruci cardan si sa pun lubrifianti noi, astfel ca transmisia sa fie ok. Daca o sa am "timp" poate imi pun si o suspensie OME, dar, mai sigur cred ca o sa-mi pun un teratrip pentru ca am observat ca in concurs conteaza foarte mult.

www.mitsubishi.org.ro

T 44

Link to comment
Share on other sites

Re: Modificari Mitsubishi

 

Tot timpul ai avut masina de off road !

Este foarte adevarat ca modificarile si accesoriile te ajuta destul de mult !

Cea mai importanta modificare, este evolutia spectaculoasa si vizibila a piesei dintre volan si scaun; diferenta majora intre Fundata si Agnita... :grin: :rsp :B

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Modificari Mitsubishi

 

Am reusit in sfirsit sa pun cutia de viteze de la Zippo si cu aceasta ocazie am schimbat ambreiajul, crucile si cardanul spate. Pe linga aceasta mi-am pus o suspensie OME si bari laterale. Urmeaza sa-mi schimb basculele fata si sa-mi fac sistemul de frinare si cel de directie.

www.mitsubishi.org.ro

T 44

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use