Patrolator Postat Ianuarie 6, 2013 Partajează Postat Ianuarie 6, 2013 Re: Tehnici de troliere @iulian_popescu are dreptate; alunecasem lateral de pe "traectorie" si a fost singura modalitate de a reveni pe drum. În filme si poze deseori nu se vad dificultatile reale. Situatii asemanatoare: Lupul Rau The R.A.T. 2012 Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Patrolator Postat Ianuarie 6, 2013 Partajează Postat Ianuarie 6, 2013 Re: Tehnici de troliere Daca stii ca ajungi in astfel de situatii, aplici prima regula a off road-ului; Niciodata sa nu pleci singur. Un prieten este binevenit oricand. Este mult mai simplu si mai cuser. În toate cazurile am fost cu înca cel putin o masina. În primul film prietenul prietenul a putut doar sa filmeze. Masina lui era în fata mea si pe acelasi teren. Urcare grava, înclinatie, grip 0. În al doilea film am fost 4 masini. Eu am alunecat de pe drum pe cînd recuperam Jimny-ul. Nici o alta posibilitate de ajutor din afara (doar daca drujbaleam cîtiva copaci :dr3) La concurs la Arad, masina coechipierului @Drujba era în spatele meu (mult), într-o situatie asemanatoare,iar CP-ul de luat era în fata noastra. Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Ianuarie 10, 2013 Partajează Postat Ianuarie 10, 2013 Re: Tehnici de troliere Gasit intamplator filmuletul, mi s-a parut interesant. Cateva tehnici de troliere si ancorare: 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Ianuarie 22, 2013 Partajează Postat Ianuarie 22, 2013 Re: youtube ....and stuff Asigurati-va locul de prindere a sufe. Uite ce accidente se pot intampla: http://www.4tuning.ro/accidente/cum-sa-nu-scoti-o-masina-impotmolita-in-apa-17209.html http://www.4tuning.ro/images/cum-sa-nu-scoti-o-masina-impotmolita-in-apa/cum-sa-nu-scoti-o-masina-impotmolita-in-apa-4f33b1425cd888b461-550-0-1-95-1.jpg Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Patrolator Postat Aprilie 8, 2013 Partajează Postat Aprilie 8, 2013 Re: Tehnici de troliere Cum aflu la ce unghi de înclinare se rastoarna Animalu`?:grin: Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Aprilie 8, 2013 Partajează Postat Aprilie 8, 2013 Re: Tehnici de troliere Cu organu' senzorial posterior . Nu stiu cum poti folosi in practica unghiul exact ( mai exact nu stiu daca poti aprecia/masura corect unghiul terenului ) , dar e interesant , oricum ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Patrolator Postat Aprilie 8, 2013 Partajează Postat Aprilie 8, 2013 Re: Tehnici de troliere Cu organu' senzorial posterior . Exact asta e ideea. De a ma obisnui cu feeling-ul. Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Patrolator Postat Aprilie 23, 2013 Partajează Postat Aprilie 23, 2013 Re: Tehnici de troliere "Postat original de nomad> Totusi,explica-mi te rog,in ce situatie se impune sa asiguri rotile cu o piedica externa(ceva pe post de sabot)?Sau nu se impune?Intreb deoarece am vazut cazuri,chiar si aici pe forum,in care masina a curs la vale imediat ce a fost slabit firul de la troliu sau chinga.Mersi si nu te supara ca am insistat,vroiam doar sa ma lamuresc(invat). Daca gripul e null si "atîrni" doar de cablul troliului e oricum foarte riscant si ratiunea spune sa revii. Daca totusi te hotarasti sa urci e bine sa asiguri suplimentar masina pt. cazul în care se rupe linia, troliul, bara, masina, copacul sau mai stiu eu ce. În functie de situatie si materialele pe care le ai la îndemîna ai o gramada de posibilitati: -cu troliul de pe alta masina (+scripete) - varianta eleganta -cu sufa de copac asistata de copilot etc. Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nomad Postat Aprilie 23, 2013 Partajează Postat Aprilie 23, 2013 Re: Tehnici de troliere Daca gripul e null si "atîrni" doar de cablul troliului e oricum foarte riscant si ratiunea spune sa revii. Daca totusi te hotarasti sa urci e bine sa asiguri suplimentar masina pt. cazul în care se rupe linia, troliul, bara, masina, copacul sau mai stiu eu ce. În functie de situatie si materialele pe care le ai la îndemîna ai o gramada de posibilitati: -cu troliul de pe alta masina (+scripete) - varianta eleganta -cu sufa de copac asistata de copilot etc. E limpede,multumesc si scuze pentru "poluarea" din celalalt topic. Life's Too Short To Drive Boring Cars Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
lee99 Postat August 29, 2013 Partajează Postat August 29, 2013 Re: Tehnici de troliere Unde punem ,,greutatea'' pe cablul troliului,pe mijloc? E mai indicat sa punem doua greutati pe cablu,adica una la 1/3 a cablului si a doua la a 2/3 a cablului? De exemplu daca,Doamne fereste,se rupe cablul si lungimea lui care este desfasurata de pe troliu este de 20 m si noi punem greutatea pe mijloc mai exista pericolul ca una din cele doua sectiuni de cate 10 m sa ne ,,biciuiasca''?sau la rupere se va aseza cablul singur la pamant fara a biciui?pentru ca,parerea mea,nu se poate tot timpul sa fim in afara razei de actiune a troliului sau a cablului.... Urasc gropile ca mi se varsa berea. :be Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Patrolator Postat August 31, 2013 Partajează Postat August 31, 2013 Re: Tehnici de troliere Oriunde. uite cum "se rupe" un cablu de otel: [video=youtube;2J-AHvOjMN0] Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
lee99 Postat Septembrie 1, 2013 Partajează Postat Septembrie 1, 2013 Re: Tehnici de troliere Multumesc In filmuletele postate de tine cablurile nu sunt lungi si nu se vede ,,biciuirea''.Plus ca in primul filmulet se aude cum se rup pe rand firele de cablu.In acest caz se recomanda schimbarea lui,nu?Dar de exemplu daca se rupe instantaneu de tot cum era in filmuletul 2,parca?Presupun ca nu se poate generaliza intr-un fel:adica poate sa se rupa fir cu fir si poate sa se rupa instant tot cablul.Parerea mea. :cn Apropo,care este diferenta de pret intre un cablu obisnuit de troliu si plasma? Urasc gropile ca mi se varsa berea. :be Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Astral Postat Septembrie 1, 2013 Partajează Postat Septembrie 1, 2013 Re: Tehnici de troliere .......... Apropo,care este diferenta de pret intre un cablu obisnuit de troliu si plasma? Poti citi aici : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?77838-Plasma-vs-Cablu-otel&highlight=plasma REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Optimus Postat Septembrie 1, 2013 Partajează Postat Septembrie 1, 2013 Re: Tehnici de troliere Unde punem ,,greutatea'' pe cablul troliului,pe mijloc? Unii producatori recomanda fixarea "greutatii" la jumatatea cablului atunci cand te troliezi direct de un punct fix. Cand folosesti si scripete, se pune aproape de zona unde este scripetele. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
lee99 Postat Septembrie 2, 2013 Partajează Postat Septembrie 2, 2013 Re: Tehnici de troliere Multumesc pentru lamuriri,dar totusi mai am o intrebare :grin: ...oarecum imi aduc aminte asa pe rand sa le punsi nu toate deodata :ang2 Poate e o intrebare proasta,dar totusi eu incerc:in timpul trolierii masina poate sa ramana in relanti,nu?Si daca e cazul se mai ambaleaza motorul putin sa se incarce bateria daca troliu ,,suge'' prea mult curent? Intreb asta pentru ca in alt thread am citit ca cineva intreba ceva legat de management de 2 baterii referindu-se la motorul oprit in timpul trolierii.Daca vreti caut link-ul desi nu cred ca e necesar. Eu cred ca totusi masina trebuie sa aiba motorul pornit in timpul trolierii chiar daca are 2 baterii si eventual cea auxiliara sa fie folosita la consumatori gen troliu.Sau treaba sta altfel?? Astept lamuriri,multumesc Urasc gropile ca mi se varsa berea. :be Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Astral Postat Septembrie 2, 2013 Partajează Postat Septembrie 2, 2013 Re: Tehnici de troliere Multumesc pentru lamuriri,dar totusi mai am o intrebare :grin: ...oarecum imi aduc aminte asa pe rand sa le punsi nu toate deodata :ang2 Poate e o intrebare proasta,dar totusi eu incerc:in timpul trolierii masina poate sa ramana in relanti,nu?Si daca e cazul se mai ambaleaza motorul putin sa se incarce bateria daca troliu ,,suge'' prea mult curent? Intreb asta pentru ca in alt thread am citit ca cineva intreba ceva legat de management de 2 baterii referindu-se la motorul oprit in timpul trolierii.Daca vreti caut link-ul desi nu cred ca e necesar. Eu cred ca totusi masina trebuie sa aiba motorul pornit in timpul trolierii chiar daca are 2 baterii si eventual cea auxiliara sa fie folosita la consumatori gen troliu.Sau treaba sta altfel?? Astept lamuriri,multumesc Troliul consuma oricum mai mult decat incarca alternatorul, deci faptul ca tii motorul pornit se face pentru ca trebuie sa invarti rotile, atat cat sa nu rupi aderenta si sa se invarta in gol, asta ca sa ajuti troliul sa te scoata din belea.....:wink: Motorul sta oprit in timpul trolierii doar atunci cand s-a bulit si nu-l mai poti porni..... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Patrolator Postat Septembrie 2, 2013 Partajează Postat Septembrie 2, 2013 Re: Tehnici de troliere Motorul sta oprit in timpul trolierii doar atunci cand s-a bulit si nu-l mai poti porni..... ...sau nu are nimic dar nu e recomandat sa-l pornesti pt. ca masina sta într-o pozitie nefireasca :ha: :h5 Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cristi G. Postat Ianuarie 13, 2014 Partajează Postat Ianuarie 13, 2014 Re: Tehnici de troliere Salutare! Sunt novice în domeniu, nici troliu nu am încă, dar într-o anume situaţie mi-am pus problema: un troliu poate fi folosit şi la coborâre, adică te poate ţine pe derulare? Scuze dacă s-a mai discutat şi n-am găsit şi eventual naivitatea în materie. Vă mulţumesc! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Ianuarie 13, 2014 Partajează Postat Ianuarie 13, 2014 Re: Tehnici de troliere Da . Se poate si asigurat cu troliul , la o coborare abrupta . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
doctoru Postat Ianuarie 13, 2014 Partajează Postat Ianuarie 13, 2014 Re: Tehnici de troliere Adica asa? :wink: [video=youtube;YdiYe-pRsGg] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
axel_ro81 Postat Februarie 14, 2014 Partajează Postat Februarie 14, 2014 Re: Tehnici de troliere Gasit intamplator filmuletul, mi s-a parut interesant. Cateva tehnici de troliere si ancorare: Acest filmulet e de pe vremuri si totusi e super tare. Sunt niste "scheme" chear folositoare... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Unimog Postat Februarie 15, 2014 Partajează Postat Februarie 15, 2014 Re: Tehnici de troliere Adica asa? :wink: [video=youtube;YdiYe-pRsGg] Exemplul nu este elocvent dealul assta se coboara neasigurat :wink: 0747967945 kiss.zoltan@offroadmania.ro Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
doctoru Postat Februarie 15, 2014 Partajează Postat Februarie 15, 2014 (editat) Re: Tehnici de troliere Exemplul nu este elocvent dealul assta se coboara neasigurat :wink: Hahaha.... :ha: adica asa Zoli?? :ha: Adevarul este ca panta aceea nu este de speriat, dar nici nu se poate cobori neasigurat cu o masina neumblata la rapoarte, ai vazut ce a patit Dulceanu poc-poc :ha: si aici e tot filmul: @dan chiperi: 1. Nu se poate face coborarea fara sa te asiguri, decat daca esti nebun sau daca te cheama Zoli si ai masina modificata. Zoli a glumit prin postarea lui pentru ca.... are cu ce :grin: 2. Ai 3 tehnici de troliere in ultimul film :grin: Chiar crezi ca umplem paginile, sau te plictisim, sau nu ai nimic de invatat?!? Editat Februarie 15, 2014 de doctoru' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dan chiperi Postat Februarie 15, 2014 Partajează Postat Februarie 15, 2014 Re: Tehnici de troliere ...intradevar cred ca si topicul se numeste tehnici de troliere, iar mai sus nu e decat o coborare cu spatele asigurat de troliu, dar care se putea face si fara. ... nu e ok sa umplem topicut cu prea multe pagini astfel incat sa te plictisesti citindu-l , nefiind nimic din care sa inveti ceva :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Februarie 15, 2014 Partajează Postat Februarie 15, 2014 (editat) Re: Tehnici de troliere Fara asigurare trebuie sa fii hotarat pe treaba ...Dulceanu a ezitat in ultima secunda ( prea multe indicatii si i-a depasit capacitatea de procesare ) si a intarziat cu un sfert de tura de volan spre dreapta . Urmarea s-a vazut , inca mai regreta ca are urechi ( inca mai injura pe colindatorii care indicau indicatii - n-ati aflat de la mine ) . La panta ilustrata mai sus problema nu era panta insusi , ci locul de aterizare cu bolovani prea mari , prea multi , santul mare si groapa cu noroi , plus copacii solizi si neiertatori . Remarcabil este ca la nici o asigurare din evenimentul de mai sus nu s-a folosit absolut deloc ( nici macar ) un cable-damper ( asigurarea secundara n-o mai mentionez , presimt oricum niste ceacnorisme venind spre mine ca oole spre politicieni ) , si nici nu s-a instruit de persoane cu experienta dspre eventuala care de uscheala daca se pocneste cablul sau urechea de ancorare de pe sasiu ( ala negru Y61 lung 2.8 are doua urechi de catzel de 40mm latime , cu gauri de 16mm , sudate pe sasiu , 'mult improprii' la masina aia , bune rau pe Dacia ) . Pentru ca totul fu tare bine la urma , ie bine sa nu dati cu oo , fu doar o parere . Editat Februarie 15, 2014 de cos ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate