Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

modificare/preparare KDJ95


catacore
 Share

Recommended Posts

Salut, is la al doilea post, proaspat proprietar de masina adevarata.

Desi o sa vada mai mult asfalt decit noroaie, as vrea s-o pregatesc cit-de-cit si pentru off. Cu ce sa incep?

De incaltat am incaltat-o cu BFG-A/T, deja o greseala sau maaare compromis, dupe cum am cetit pe-aici. Si le-am luat cu un nr. mai mare, 275/70R16 in loc de 265/70R16, asa ca la bracaj maxim dreapta le aud cum freaca pe aparatoare - doar pe dreapata freaca (doar cind dau cu spatele le aud :)). Mi-am comandat si niste distantiere de 30mm, poate rezolv problema frecarii, desi nu cred (sper doar sa n-o agravez).

Acestea fiind zise, si buget neavind, cam care ar fi urmatorul lucru care s-ar impune modificat (io ma gindeam sa-mi pun blocant spate, apoi scuturi)??

Apoi troliu + bullbar si kit inaltare. Voi ce ziceti?

Merci de pe acum!:wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Salut, is la al doilea post, proaspat proprietar de masina adevarata.

Desi o sa vada mai mult asfalt decit noroaie, as vrea s-o pregatesc cit-de-cit si pentru off. Cu ce sa incep?

De incaltat am incaltat-o cu BFG-A/T, deja o greseala sau maaare compromis, dupe cum am cetit pe-aici. Si le-am luat cu un nr. mai mare, 275/70R16 in loc de 265/70R16, asa ca la bracaj maxim dreapta le aud cum freaca pe aparatoare - doar pe dreapata freaca (doar cind dau cu spatele le aud :)). Mi-am comandat si niste distantiere de 30mm, poate rezolv problema frecarii, desi nu cred (sper doar sa n-o agravez).

Acestea fiind zise, si buget neavind, cam care ar fi urmatorul lucru care s-ar impune modificat (io ma gindeam sa-mi pun blocant spate, apoi scuturi)??

Apoi troliu + bullbar si kit inaltare. Voi ce ziceti?

Merci de pe acum!:wink:

 

Cu ce sa incepi?

In primul rand, baga un kit de inaltare +5 cm

Cu distantierele nu rezolvi problema frecarii in aripi.

Dupa inaltare, anvelopele 265x75x16 tot vor freca la viraje cu apasare.

Dai jos aparatorile de noroi. Sub aparatorile de plastic de pe semiaripa, in partea dinspre spate, exista o nervura de tabla pe care trebuie sa o tai sau sa o indoiesti bine.

Un blocant spate e binevenit.

La fel si blindajele.

Un troliu ar fi binevenit. Se poate baga in bara originala sau se poate pune o bara noua HD cu suport de troli incorporat.

Ar fi de indicat de scapat cumva de bari, de overfendere si de bandourile laterale. Sunt ale dracului de scumpe daca le spargi.

 

Daca montezi un kit de inaltare de la OME, cumpara si aparatorile care se monteaza jos pe amortizoarele de spate. Prind bine.

attachment.php?attachmentid=16413&d=1223286561

 

Se pot face multe.

Depinde ce vrei sa faci cu masina si cati bani vrei sa investesti.

 

Uite aici un model:

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=39568

 

attachment.php?attachmentid=16760&d=1223839040

 

attachment.php?attachmentid=17285&d=1224364041

Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Daca ii pui o suspensie OME +5cm nu o sa mai atinga nicaieri cauciucurile. Nu mai aveai nevoie de distantiere, ai fi pus o diferenta si luai un troliu. Blocantul spate costa destul de mult.

Scuturi ar fi trebuit sa aiba din fabrica, din otel si destul de solide.

Max, el a pus 275/70R16 nu 265/75R16. Dupa inaltare nu o sa ii mai atinga, am avut si eu dimensiunea asta pe 95 si nu aveam probleme.

Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Daca ii pui o suspensie OME +5cm nu o sa mai atinga nicaieri cauciucurile. Nu mai aveai nevoie de distantiere, ai fi pus o diferenta si luai un troliu. Blocantul spate costa destul de mult.

Scuturi ar fi trebuit sa aiba din fabrica, din otel si destul de solide.

Max, el a pus 275/70R16 nu 265/75R16. Dupa inaltare nu o sa ii mai atinga, am avut si eu dimensiunea asta pe 95 si nu aveam probleme.

 

Ai dreptate @georgenis. Eu am scris dimensiunea pe care am pus-o eu pe masina pt ca el sa faca comparatii.

 

275/70/R16 are diametrul de 791 mm

265/75/R16 are diametrul de 804 mm

 

Eu am mai pus si 60-65 de kg in plus in bot.

Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Baieti, sint magulit de avalansa de raspunsuri. :tk

 

As incerca cu indoitul tablei de care se tin aparatorile de plastic mai intii. Cu distantierele am vrut sa-i cresc stabilitatea, nu sa evit frecarea, dar ma gindeam ca poate o rezolv si pe aia.....

Am remarcat ca toti m-ati sfatuit la kit inaltare ca prima optiune. Adevarul ca n-am idee cit costa, in schimb am vazut blocanti ARB cu aprox.1000 euroi + compresor vreo 250-350 euroi. Ma incinta si ideea de a avea compresor adevarat in caz de pana (am reusit o data ca fac doua pene deodata, cu un Rav4, si eram cam in virf de munte, si n-aveam kit de reparat pene.....doar un compresor la 12V de-ala de 20 roni). Oare ii gasesc loc (compresorului) sub capota (am vazut varianta cu el montat in cotiera, dar n-as vrea asa)-motorul e D4D??

Cit despre scuturi, are din fabrica, dar oare is destul de tzapene? Plus ca rezervorul mi se pare fooarte expus (daca dai cu spatele si iei un bolovan intre roti......).

A, si mi-as schimba jantele cu unele de tabla, cu offset negativ. Ma intrebam daca alea de tabla "retin" mai putin noroi decit astea de aliaj, nu de alta dar m-am dat pe un deal lutos/argilos/noroios si am acumulat kile intregi de noroi foooarte lipicios, cred ca si acum, dupa doua spalari, mai am de-o vaza-doua. Insa experienta o fost faina, ca voiam sa urc dealul si alunecam pe laterala ca naiba, a fost nevoie de un sofer adevarat (nu eu :sr) ca sa reusim sa ajungem la destinatie. Cu A/T-urile pline/incarcate full.

Mercic inca o data de sfaturi.

A, si o poza.....

 

 

L.E. Faina treaba cu 90-ul de TM, asa as vrea si eu s-o inalt. Si jante tot de-alea, doar ca negre :wink:

Edited by catacore
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Dupa cum iti ziceau si baieti, cred ca primul lucru ar fi sa o inalti un pic

1. un body lift de 5 cm -e necesar pentru a putea pune scarile sau protectiile laterale.

2. din suspensie -si aici sunt mai multe varialte.

3. Scuturi si protectii -depinde si de ce vrei sa faci cu ea.

Flasele sau jenti cu et negativ sunt ff bune mai ales dupa ce o inalti , creste stabilitatea laterala.

Marind dimensiunea rotilor si punand flanse sau jenti cu ET negativ , sigur va atinge la viraje maxime si flexari, trebuie data jos protectia de plastic si rezolvata nervura de care pomenea Max, si ii mai aplici si "un proiect" de vreo 10KG sa mai impingi tabla. Cu flexul nu prea merge, atentie mare la cablurile de pe partea dreapta a masini -exact pe unde ar trebui sa tai cu flexul.

Motorul D4D e super ca si putere, dar prea multa electronica pana si pe acceleratie totul e electronica, asa ca mare atentie pana unde o bagi in apa.

La J9 cutiile de transfer sunt c-am slabe .

 

In rest sa ai parte de drumuri lungi si fara probleme

 

PS Fara overfendere arat naspa rau modelul asta care le are din fabrica

De spart nu se sparg usor -e un plastic ABS, dar ies ff usor stau numai in niste chiplinguri de plastic , asa ca daca le-ai putea prinde mai bine ar fi ok. eu le-am prins in holsuruburi -dar schimba aspectul depinde cum iti place

Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti:old
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Uite aici un godin d'asta de rasa! Lucrat la toate capitolele cu simt de raspundere! Ptr inspiratie ...:h5De atunci i-a mai facut cateva modificari ... :grin: optice!

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Vad ca toate astea faine is scurte, dar mie imi trebuia masina "universala", adica si de familie...oricum, nu ma gindesc la extrem, cel mult offroad mediu si mi-ar place expeditii/ture de mai multe zile, da' n-am cu cine....:cort

 

Ma lamureste si pe mine cineva care-i diferenta intre cele doua tipuri de inaltare, si la care din ele va refereati voi? Am cautat pe net, prin RO, si nu m-am lamurit cam cit m-ar costa, poate aveti idee voi (am vazut ceva garaje prin Buc, Cj, Bv, dar n-am sunat). Si oare cauciucurile actuale nu vor arata "mici" dupa inaltare?

 

Daca mai aveti poze/linkuri cu de-astea preparate, mai puneti, ca-mi fac pofta!

 

Mercic inc-o data!

Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Vezi ca odata cu "inaltarea" pe cauciucuri se vor schimba mai multe, printre care si consumul( daca 80% o tii pe strada -e important), mai ales cu cat profilul este mai agresiv si mai de noroi.

AT -ul este un cauciuc bun de strada si noroi usor , destul de silentios, daca vrei pt strada si noroi mai serios ar trebui un MT -dar atentie duce usor usor la multe schimbari

Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti:old
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Desi lumea ma va injura ...KDJ-ul 95 este o masina limitata in offroad de suspensia independenta fata! Dar cu toate astea cu o exploatare si echipare corespunzatoare nu te face de ras! :wink:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Desi lumea ma va injura ...KDJ-ul 95 este o masina limitata in offroad de suspensia independenta fata! Dar cu toate astea cu o exploatare si echipare corespunzatoare nu te face de ras! :wink:

 

 

 

Nu cred ca suspensia independenta e handicapul ei, cred ca mai degraba, pentru probele de extrem, handicapul este cutia de transfer si electronica care mai ales la motoarele D4D este a tot stapanitoare.

Atat suspensia fata cat si puntea spate conlucreaza destul de bine la incrucisari

Asa si Mitsu are suspensia independenta si vedem ca se poate-acolo e problema cu motoarele.

Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti:old
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Da conlucreaza ...ce sa zic!? Stiu pe cineva care la fiecare iesire cu strigaturi mai bifa si cate un cap de planetara! Asta in saptamanile cu sot ...In cele fara sot, cate un grup sau altceva! :sc Sansa insa sa se mai nasca un nebun ca ala pe care il stiu eu e mica ...asa ca ar putea ca acest tip de masina sa mearga si in offroad, pana la urma!

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Desi n-am bani deocamdata, totusi o sa intreb: care-i procedura pentru inaltare? Si de care vreau?:hl Adica, sun la un garaj (gen offroadmania) si le zic ca vreau sa-mi inalt masina cu 5 cm si ei imi comanda kitul si ma cheama sa-l monteze? Sau caut si-mi cumpar eu kitul si ma duc cu el la "neste meseriashi"?

 

Auzisem mai demult ca se poate inalta putin doar "din bucse", merita asa ceva ca solutie momentana pentru a elimina atingerile de care vorbeam? Cam cit ar costa?

 

Referitor la caucioace, eu am luat-o cu niste Geolandare M+S uzate, dar parca statea mai bine pe sosea cu alea fata de noile BFG-A/T. Poate fi si din cauza ca BFG-urile is putin mai mari? Eu conduc destul de frecvent cu ea pe la 120-130 km/h, e prea mult pentru asa caucioace?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Vad ca s-a lasat linistea pe-aici.....

Intre timp m-am mai informat si eu, asa ca vin cu ceva intrebari mai la obiect:

 

1. e viabila solutia body-lift? E muuult mai ieftina decit suspension kit-ul de OME (am gasit pe e-bay cu 99.99 lire http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270536894850&ssPageName=STRK:MEWAX:IT ) insa am inteles ca mai trebuie "prelungite" unele chestii, iar in acel kit nu vad decit "ïnaltatoarele" - ma lamureste cineva??

1a. N-am gasit nici o alternativa la OME (care costa 1000 de iepuroi), chiar nu exista (am auzit de Koni ca ar avea suspensii reglabile, dar n-am vazut decit amortizoare, nu si arcuri)?

 

2. am vazut trolii T-Max (pe t-max.ro) de 9500 lbs. sub 500 de euroi, ceea ce mi se pare ok ca pret, nu m-am dumirit care e diferenta intre seriile de acolo (EW, EWO si EWI), tot ce am observat e ca EW are comanda cu cablu, iar EWO si EWI wireless. Si EWI arata mai tough....si au 6.6 CP. Pina la urma ce conteaza la un troliu: sarcina, CP, viteza de recuperare? Conteaza ca e wireless?

 

3. referitor la cauciucuri, Max zice ca dupa inaltare cu 5cm, 265/75R16 (=31.65") freaca la viraje cu apasare.....altii zic ca dupa ce au pus acelasi kit intra si 33" (cu bara ARB si troliu in bot). Io sincer speram sa pun 285/75R16 (=32.82") dupa kit de 5cm. Ar fi indicata o combinatie body-lift + suspension kit (1-2" + 2")? E prea mult 33" pentru motor/diferentiale/etc.?

 

4. costuri - ce am gasit eu pina acum:

-bara fata ARB - 1000 E, custom - ??

-troliu T-Max (9500 lbs.) - 488-565 E + suport troliu - 42 E

-scuturi - cam 280-290E/buc (duraluminiu de 6mm), pentru J95 trebuie 3 bucati s-o "acopere" toata

-blocant spate 1000 E + compresor 330 E

-kit suspensie OME - 1000 E, alte firme - ??

-kit body-lift (e-bay) 100 L(ire) (+ alte cheltuieli)???

Cam astea ar fi preturile actuale sau n-am cautat io bine? Adica stiti voi preturi mai bune/variante mai ieftine??

 

Acum intrebarea finala: am un mic buget, de 2000-2300(max) de roni, si ma gindeam sa-mi iau doua scuturi (motor si cutie), dar am vazut preturile la T-Max si ma tenteaza. Scuturile ar fi cit troliu + body-lift, insa nu stiu cit de indicat e (sau poate contraindicat) un body-lift. So :hl !!!!! Pliiizz!!

Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Eu mi-am inaltat 120-ul cu flanse de 4 cm sub arcuri si amortizoarele au ramas aceleasi. E o solutie care am adoptat-o temporar pt a-mi intra cauciucuri 33x12.5R17, nu una permanenta. Cauciucurile nu mai freaca in ornamentele de pe aripi si nici in bratul superior, asta dupa ce am montat si flanse la roti de 3 cm. In schimb la hopuri mai mari, amortizoarele ajung la capat de cursa si sunt sigur ca daca mai continui cu masina in halul asta o sa raman cu ele in brate. Solutia asta o puteti adopta si Dv in cazul in care masina e folosita aproape integral pe sosea si vreti doar ca masina sa arate bine,inalta si cu cauciucuri mari, daca nu, kit-ul OME e sfant -> urmeaza si la mine.

Club 4x4 Cugir
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

eu zic sa stabilesti mai intii ce vrei sa faci cu masina

pentru ca daca vrei doar un offroad soft, pe dealuri si forestiere,atunci nu trebuie sa-i faci nimic,doar niste cauciuri MT,si eventual un troliu asa ca sa fi linistit

daca vrei sa faci chestii mai grele,parerea mea este ca ai gresit masina

Toyota RJ 70 1991 2.4 b

http://www.cert-transilvania.ro/

Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Da conlucreaza ...ce sa zic!? Stiu pe cineva care la fiecare iesire cu strigaturi mai bifa si cate un cap de planetara! Asta in saptamanile cu sot ...In cele fara sot, cate un grup sau altceva! :sc Sansa insa sa se mai nasca un nebun ca ala pe care il stiu eu e mica ...asa ca ar putea ca acest tip de masina sa mearga si in offroad, pana la urma!

 

 

Ioane! da de un Patrol cu planetarele rupte si cardanul spate -e tot asa?

Vezi ca s-a intamplat saptamana trecuta.

 

Acum mai depinde si de piesa dintre volan si scaun-daca stie numai "blana" orice masina are o limita

Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti:old
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Vad ca s-a lasat linistea pe-aici.....

Intre timp m-am mai informat si eu, asa ca vin cu ceva intrebari mai la obiect:

 

 

 

Mai intai hotaraste-te ce vrei sa faci cu masina pt ca modificari poti face multe si nu-s ieftine deloc, mai rau e daca la sfarsit dupa atata munca , bani si timp iti dai seama , ca masina nu corespunde scopului tau.

 

-daca o vrei pt expeditii

- daca o vrei pt concurs -si in ce categorie

- daca vrei sa bagi mai mult sau mai putin

 

De tine depinde ce sfaturi vei primii, fiecare dintre noi si-a midificat-o tinand cont de acest scop, de aici rezulta o infinitate de variante, fiecare masina fiind unica in totalitatea ei

Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti:old
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Salutare si felicitari pentru achizitie, tot cetesc p-aci si nu vad nici o poza cu utilajul, te rugam, baga acolo 2-3 poze cu ea sa te felicitam in continuare.

 

Despre troliu cred ca ar fi mai indicat unul de 11.000 lbs cu telecomanda cu fir.

 

Parerea mea!

 

S-o stapanesti sanatos si sa te poarte peste tot!!

Cu respect,

mirciulika

Vrabia malai viseaza.....cum visez eu la un HDJ80...
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Pai de facut as vrea sa fac ceva gen ture/raid cu ea. Cum am vazut ceva poze la meshterul Patrolator (un Vf. Semenic, Omu). Adica incarcam echipament camping si ne ducem de la Deva la Petrosani/Herculane/Calimanesti/etc. doar pe coclauri. (paranteza: prima problema ar fi ca inca nu stiu vreun amator de asa ceva pe-aproape). In nici un caz extrem, sau alte alea.

Pentru pietroaie/bolovani m-am gindit s-o scutuiesc si s-o inalt putin.

Pentru noroaie (nivel mediu :wink:) m-am gindit sa-i pun MT in loc de actualele AT (probabil BFG MT KM2 285/75/16 in loc de actualele BFG AT KO 275/70/16 --> de unde si nevoia de inaltare).

Pentru linistea personala/moral m-am gindit sa-i pun troliu (lucratura aia cum i-a facut MAX timisorencei aleia KJ90 mi-a placut tare mult).

Si tot pentru confort psihic - blocant spate (asta-i cel mai scump, cu tot cu compressor).

Oare nu m-am orientat bine?

A, era sa uit: cirlig de remorcare, pentru aia care isi parcheaza masina in fata garajului meu :dr3

 

@ mirciulika: Poza am pus la inceputul threadului, deocamdata e stock.

 

@ Max: la KJ90-ul de TM pomenit anterior, cum ajungi la controalele troliului, ca nu prea vad loc de bagat mina in spatele barei?

Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

Pt expeditie cred ca este suficient si mai ieftin pt inceput

- 1 buc portbagaj -sa ai sufficient loc pt bagaje

- 1 buc troliu + suport troliu -pus sub bara actuala (vezi lucrarea lui Max)

- scuturi ( se pot face si mai ieftin decat cele comercializate)

-praguri laterale (protejeaza masina lateral) cele originale se indoaie imediat( se pot face la preturi decente)

- body lift de 4-5 cm (e mai simplu sa prinzi pragurile de sasiu) -costa vreo 60 lire +transport si taxe KIT ul

-inaltare din suspensii cu flase si niste arcuri cu +20% -vreo 160 lire +

-flase sau jenti tabla cu et- mareste stabilitatea laterala a masini(prefer varianta cu jenti aceastaa fiind si varianta mai ieftina)

-cauciucuri MT

-si restul ii bagi in revizia totala a masinii fluide , bucsii , pivoti , rulmenti etc, tot ce mai este nevoie sa mearga fara probleme.

 

Asta ar fi o varianta minima si ieftina

Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti:old
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

daca treci prin Timisoara ,pot sa-ti arat unul modificat cu suspensie awak + 5cm.exista si un service specializat pe masini off road care vinde tot felul de accesorii de care s-ar putea sa ai nevoie.si pe linga asta mai dai si de o gasca pasionata de off road nu neparat de competitie ci mai mult de placere.

Land Rover Discovery 2 TD5 , Manual an 2000
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

De acord cu HEM, dar m-ai bagat in ceata cu asta:

"-inaltare din suspensii cu flase si niste arcuri cu +20% -vreo 160 lire +"

 

adica nu e suspension lift, unde tre' sa cumpar arc+amortizor pentru fiecare roata, deci aprox. 250 iepuroi/roata?

 

Cit despre portbagaj, nu mai am decit 10cm pina la pragul de sus al usii garajului, insa fiind varianta lunga (KJ95) cred ca o sa-mi ajunga portbagajul masinii.

 

Si la praguri ma gindisem, insa as pastra si treptele actuale pentru copii/bunici. Desi nu-mi place cum arata cu treptele astea, chiar deloc.

 

Cit despre flanse/jenti, eu mi-am comandat flanse de 3cm, inca nu le-am pus, sper sa n-am probleme cu directia dupa (cum am mai citit pe-aici). Si as vrea sa-mi inlocuiesc jentile de aliaj actuale cu ceva table, tot cu et negativ (ma intreb cit pot sa ies in afara cu rotile - un total de 5-6cm ar fi prea mult?)

 

Cit despre luatul de-a gata, mi-ar place si mie sa-mi duc masina la un garaj si sa-mi dau concursul la modificarea ei, insa n-am amici in domeniu si m-ar da nevasta afara din casa dupa citeva zile de "absenta". Eventual imi iau "concediu de-acasa" si profit de invitatia lui dragoslav, ca in TM am unde sta (banuiesc ca se lucreaza citeva zile bune la pus un troliu, scuturi, praguri, cu tot cu manufacturarea lor).

 

Mercic de raspunsuri.....

 

Inca o intrebare: e vreo problema daca pun jenti de 15" (stiu ca e mult mai mica oferta de gume pe 15, dar ma gindeam la o combinatie astfel incit sa-mi pot vinde rotile actuale inainte de a-mi cumpara MT-urile mult dorite - adica gasisem undeva niste roti de japoneze, de 15", cu cauciucuri).

Edited by catacore
Link to comment
Share on other sites

Re: modificare/preparare KDJ95

 

......................................

 

Inca o intrebare: e vreo problema daca pun jenti de 15" (stiu ca e mult mai mica oferta de gume pe 15, dar ma gindeam la o combinatie astfel incit sa-mi pot vinde rotile actuale inainte de a-mi cumpara MT-urile mult dorite - adica gasisem undeva niste roti de japoneze, de 15", cu cauciucuri).

 

Nu merg jantele de 15 la KJ95.

Sunt prea mici. Pe rotile din fata se blocheaza in etrieri.

Singura varianta sunt jantele de 16.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use