Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

FarmLander!


DKW

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 445
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

In primul rand e perf3ect normal ca in momentul cuplarii AC, puterea masinii sa scada intre 30% si 25%!

Fuck em, I don't care! Pop the cheap champagne, I'm going down in flames, hey!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Bine-nteles, am presupus ca acesta e un lucru cunoscut si ca e vorba de ceva mai mult.... omul a spus ca scade si turatia ceea ce nu e normal si totusi vorbim de un motor de 2 litri la care nu ar trebui sa se simta foarte mult ... din fabricatie Td4 are un sistem de compensare prin management.

 

Deci, e normal sa se simta diferenta cand se foloseste clima dar nu atat cat sa deranjeze.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Am facut un drum cu masina si problema sta in felul urmator : la relanti (stationand), in momentul pornirii AC-ului, se aude cum intra motorul in sarcina, dar mai "zgomotos", lasa senzatia ca trage greu. In mers creste mai greu in ture (fiind cu cutie automata nu schimba decat cand ajunge la turatia optima) si ramane asa inca 2-5 minute dupa oprirea AC-ului. Practic, la plecarea de pe loc cu AC-ul pornit, te cam rogi de ea. Fara AC are comportamentul obisnuit.

Edit : cu AC-ul pornit consuma acum de rupe...

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Eu cred ca totusi comopresorul/ambreiajul AC merg mai greu decat trebuie.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Asa suspectez si eu. Compresorul in sine este angrenat de motor si este nevoie de ceva forta pentru a-l misca. Tind sa cred ca s-a gripat vreun rulment, ceva...

Freonul are vreun amestec in treaba asta? Din cate stiu, freonul nu a fost schimbat de cand sotia detine masina, si nici primul proprietar nu cred :ha:

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Cand se face "incarcarea cu freon" d'aia se recomanda sa se faca intr-un service cu aparatura speciala pentru a se verifica si compresorul care necesita un anumit ulei. E un proces intreg.

Am vazut insa pe unii care decat baga din butelie ca la aragaz. Fa-i o verificare la un service AC poate fostul proprietar nu -sa ingrijit de instalatie cum trebuie si i s-a cam terminat karma compresorului.

Am vazut ca e in jur de 300-350 de lire unul pe eBay. Am cautat intamplator compresor cand nu-mi mergea AC-ul insa la mine s-a dovedit a fi doar o conducta sparta la o prindere pe caroserie.

Partea buna... uneori sunt recuperabile.

Eu am facut AC-ul la un service pe la Republica (gieuroservice). La prima vedere pare dubios dar baietii de acolo sunt ok si buni ca preturi. Mentionez ca doar pt AC am mers acolo, pentru restul legat de LR merg la Ciolpani dar aici era vorba strict de instalatia AC.

Mai e un service pe la Lucian Blaga, unirea p'acolo de AC... Ges parca. Am vazut ca sunt cam habarnisti si mai scumpi in plus au doar review prost din partea clientilor pe net/forumuri.

Land Rover Freelander 1.8i 86KW (117HP) - Silver Edition MY01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Cat de curand o sa fac o vizita la un service, sa aflu tot ce este de schimbat/reparat pe masina. Dupa cum ai vazut, nu este o masina menajata, a carat la viata ei de toate, de la motociclete (in masina) pina la gresie si blaturi de mobila, pe cam toate drumurile posibile din Bucuresti.:op

Sa ma uit in RAVE sa vad daca se potriveste compresorul de pe KV6, in caz ca nu va putea fi refacut cel de pe masina.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Am mai facut astazi o verificare, este compresorul pe duca.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

In cazul asta sapa dupa JPB500120 (JPB101460) ... sunt pe Ebay second handuri care arata bine pe la 50 Euro, ca nou e undeva la 350 - 400 Euro cu transport cu tot din Anglia... ala de la KV6 nu se potriveste

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Merci pt. informatie.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Update. Am fost la Ciolpani cu masina sotiei si pe scurt problema sta cam asa: furtunele de la turbo sunt pe duca, trebuie curatat EGR-ul, de schimbat 2 bucsi pe fata (cele mici de la bascule), pivot inferior stanga , capetele de bara si rolele intinzatoare de la AC si electromotor. AC-ul are si el rulmentii in pioneze.

Momentan am achizitionat furtunele de la Land Atelier (215 lei, 3 bucati) si trebuie sa curat EGR-ul, fiind cea mai urgenta treaba. Cu amortizoarele de pe spate se mai poate amana, in schimb are un joc in pinioane in IRD. Nu este grav, am inteles ca apare de la manevrele de pe loc cu bracatul la maxim al rotilor, se poate prelungi viata lui evitand genul asta de manevre. Per total, avand in vedere numarul de km ai masinii si modul de exploatare, se tine neasteptat de bine.:grin:

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

In primul rand e perf3ect normal ca in momentul cuplarii AC, puterea masinii sa scada intre 30% si 25%!

 

Inainte nu se simtea nici la consum, in nici un fel la cum trage masina sau la cum crestea turatia. Cat despre scaderea de putere , nu cred ca era nici macar 10% deoarece nu era nici o diferenta daca foloseam ac sau nu.

 

Momentan nu voi rezolva ac-ul, deoarece pot sa nu il folosesc pur si simplu. Primordiale sunt cele trei furtune de la motor + curatare traseu egr si egr-ul, urmat de cele 2 bucse mici si pivotul, abia pe urma ma va preocupa ac-ul.

M-ar intresa daca stie cineva de unde pot lua un pivot mai ieftin de 150 ron (pretul dat de land atelier) si o rola intinzatoare ac mult mai ieftina decat 450 ron. Restul am luat de la ei.

Editat de Alexa

Land Rover Freelander 1 TD4 5 usi (din 2001)

Land Rover Freelander 1 TD4 3 usi- 2002 (al sotului)

Land Rover Freelander 1 V6 3 usi- 2001 (in progres) Toate Automate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Cu EGR-ul primordial ar fi sa scapati de el cu totul credeti-ma. Pivotii se reconditioneaza cu max 50 lei la strung din galeti de tanc(trebuie doar sa gasiti meseriasul) ... daca ai fi mers pe piese luate de afara din prima si ai fi luat tot de acolo poate merita dar acum fiind vorba de o singura piesa, cu toate ca e mai ieftina ajungi tot acolo platind cam 150 lei transportul. La piese de LR in Romania in opinia mea landatelier nu are concurenta.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Cu pivotul s-a rezolvat, am gasit la 80 lei after market. In legatura cu EGR-ul, e masina sotiei si nu ma bag sa-mi complic existenta:ha:. Pe masina mea cred ca o sa-l scot, macar sa vad diferenta.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Ai sa vezi diferenta(in considerentul in care e curat)... scoate-i doar comanda vacumatica din valva(sau amandoua daca e si cu ILT) , infunda bine cu ceva furtunasele de vacuum sa nu se piarda pe acolo(eu am bagat un holdsurub si am dat cu banda izilatoare).... in felul asta nu mai deschide si mergi doar pe aer curat...o sa-ti ramana stocat in memoria ECU un cod "ECR valve stucked closed" pe care poti sa-l ignori. In felul asta totul e reversibil....dar e foarte importand ca valva sa fie curata sau sa nu fie blocata pe deschis. Daca faci asta curata-ti si sensorul MAP si vei simti diferenta.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Mai ca nu am gasit rime!:ha: din 3 furtune 2 erau aproape sparte, EGR-ul cu un strat sanatos de "pamant"... si dupa prima tura de curatare. Revin cu mai multe poze.

28072011319.thumb.jpg.4fdb08bc534e963523d5969acf0e69df.jpg

28072011318.thumb.jpg.5886a91a95ed8a492b397a2e35eacaff.jpg

28072011317.thumb.jpg.c21ffdc3aa35e4bcb9d80e8fbc568039.jpg

28072011320.thumb.jpg.1a6670e146a9ee34c3f0654860f384d4.jpg

28072011322.thumb.jpg.135e095a53f360e5e673acf36f646466.jpg

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Ai sa vezi diferenta(in considerentul in care e curat)... scoate-i doar comanda vacumatica din valva(sau amandoua daca e si cu ILT) , infunda bine cu ceva furtunasele de vacuum sa nu se piarda pe acolo(eu am bagat un holdsurub si am dat cu banda izilatoare).... in felul asta nu mai deschide si mergi doar pe aer curat...o sa-ti ramana stocat in memoria ECU un cod "ECR valve stucked closed" pe care poti sa-l ignori. In felul asta totul e reversibil....dar e foarte importand ca valva sa fie curata sau sa nu fie blocata pe deschis. Daca faci asta curata-ti si sensorul MAP si vei simti diferenta.

 

Intrebare: la ITP se va observa diferenta?

inca un rand de poze

Am terminat operatiunea "jegul", EGR-ul nu este blocat, am schimbat si cele 3 furtune si am curatat cat de cat galeria de dupa EGR. Ce mizerie am scos de acolo, vreo 3 ore am tot curatat la el:ha::ha::ha:. Pentru curatat EGR-ul merge foarte bine spray de curatat bujiile, de curatat discurile de frana sau de curatat lantul (pentru motociclete, d-astea am avut p-acasa). Momentam EGR-ul nu este suspendat, dar, pe viitor o sa fac proba.

28072011323.thumb.jpg.a7050a1bb7007260dc4c7078075186fd.jpg

28072011325.thumb.jpg.19df82e4aba5ad317267d7f8d3dd13c3.jpg

28072011324.thumb.jpg.293aabc0db2dac4359816781ba6e6fc3.jpg

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Nu se observa la ITP....dar daca ai dubii inainte de ITP pui inapoi comanda vacumatica.....daca deja l-ai curatat asa frumos e pacat sa se incarce din nou....EGR-ul asta e facut doar din considerente ecologice....gandeste-te ce mult ii place la un motor ca in loc de aer curat sa primeasca gaze odata arse. De aia se simte diferenta si cu filtrele K&N, ca lasa mai mult aer sa treaca.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

@sierrafery : e masina sotiei (user @alexa) si ea considera ca masina trebuie sa fie in parametrii cu toate sistemele. La celalalt Td4 (al meu) o sa-i fac faza cu EGR-ul, ca tot trebuie sa il curat. :h5

Al meu e cam puturos pina ajunge la 50-60 km/h, dar cat de curand ma apuc si de el.

Galeria de dupa EGR se poate curata foarte frumos cu WAP-ul de la spalatorie, dupa ce se dau jos toate garniturile de pe el. O alta modalitate de curatat diverse piese pline cu depuneri este pistolul pentru vopsit (cel de sprit chit sau grund) si un compresor reglat la 4-5 atm, si pulverizata benzina in piese. Face minuni si timpul de curatare este mult mai mic.

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Daca blochezi egr-ul te rog sa postezi pasii care ii faci , zilele astea ma gandesc sa curat si eu egr-ul si ma mai gandesc asupra blocarii lui...

Never stop exploring
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Din cite am inteles de la sierrafery e destul de simplu, trebuie doar sa-i scoti furtunul de vacuum si sa il inchizi cu un surub sau ceva asemanator . Nu-i greu de gasit furtunasul in cauza, este un furtunas de cauciuc pinzat gros cam cat o tigare (6-7 mm) aflat pe partea din fata a EGR-ului. Colierul care este pe racordul metalic trebuie sa-l desfaci aproape de maxim ca sa poti sa-l dai afara, este in genul celor de butoi, ca sa zic asa. EGR-ul este prins cu 4 suruburi , nu are nici un senzor pe el. In schimb, daca dai jos si galeria de dupa EGR, "manifold", are un senzor in partea stanga, jos. Ai grija cu el ca are firul scurt. E bine sa-ll demontezi daca vrei sa cureti galeria pentru ca are un canal de comunicare cu senzorul si asa poti sa cureti bine.

EGR.thumb.jpg.e3923dfcde164fc066372cbebecdf34a.jpg

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Si daca blochez respectivul furtunas inseamna ca am anulat Egr-ul? eu stiam de ceva "membrana" de la o cutie de bere de exemplu care o pui pe canalul gazelor.

Never stop exploring
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

EGR-ul nu se deschide decat vacuumatic, pentru siguranta poti sa-i pui o tabla la imbinarea cu racordul metalic. Varianta cea mai ok ar fi sa faci o piesa de forma EGR-ului, dar fara clapeta (o teava de acelasi diametru cu o flansa de prindere pe un capat) si sa inchizi canalul/galeria de gaze. Asa obtii si un debit mai bun.

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Diverse probleme pe diverse Freelandere ...

 

Nu trebuie sa fabrici nimic... EGR-urile au devenit asa de deranjante ca se fac kituri pentru toate tipurile de ex. http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-FREELANDER-1-TD4-EGR-BLANKING-KIT-/370528143803 , .... normal ca punand kitul ai o absorbtie mai buna si se si simte mai bine, plus ca nu mai trebuie sa cureti admisia niciodata...varianta cu vacuumul e buna ca e reversibila dar e valabila doar cu valva curatata bine.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare