Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....


MAsterD
 Share

Recommended Posts

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

Pai prin gauri intra apa, apoi iese, chit ca ramane noroiul care se usuca. Daca scoti totul, apoi sudezi gaurile de aerisire, e aproape imposibil sa scoti si umezeala, care va ramane numai acolo, ne-maiputant iesi pe undeva. Dar de ce nu lasi asa? Eventual, daca te mustra constiinta, merge si o spalare cu jetul, la spalatorie. Vezi ca sunt pistoale si cu varful intors la 90 de grade, cu alea poti sa speli o bucata buna de sasiu, printr-o gaurica.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

nu a mai ramas asta-i problema ca e si ruginit in unele locuri si as vrea sa curat interiorul si eventual sa bag ceva ulei sau grund, o sa incerc cu aparat de spalat cu presiune si daca nu o sa o duc la spalatorie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

60 teoretic. Practic intra vreo 50 si umpic.

Pe bord indica aiurea, in sensul ca de la plin pana la jumate pica acul repede, de la jumate pana la sfert merge ok, iar ultimul sfert pica cel mai greu. Daca rezervorul nu e lovit/indoit in partea inferioara si e plasat cum trebuie din fabrica, poti cobori cu acul sub linia rosie cam cu 2 mm pana sa inceapa sa mearga motorul "balbait".

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

nu am mai pornit masina de o saptamana si a nu a pornit , desi o invarte bine bateria nu porneste la rece numai foarte greu, la cald porneste la sfert de cheie?

 

ce sa fie, bujiile , compresia?

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

Salut,

 

Prima data verifica bujiile.

 

Daca sunt OK, vezi pe alimentare, verifica cum pulverizeaza injectoarele, compresia, etc....

 

Dar e sezonul bujiilor, poate ai noroc si tu :grin:

 

Eu la primul frig le-am gasit pe toate arse :old

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

o sa incerc la pornire sa amorsez filtrul, si sa vad atunci cum porneste, si pe urma vad ce mai fac , nu as lua bujiile degeaba si nici nu vreau sa le testez ca am inteles ca se ard in scurt timp pe urma

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

o sa incerc la pornire sa amorsez filtrul, si sa vad atunci cum porneste, si pe urma vad ce mai fac , nu as lua bujiile degeaba si nici nu vreau sa le testez ca am inteles ca se ard in scurt timp pe urma

 

Supapa de sens a sistemului de alimentare o reprezinta bateria filtrului. Daca nu mai tine motorina,n-o sa mai poti amorsa nici filtrul cu ajutorul ei.

 

Exact acelasi lucru am patit si eu la Galloper. Dimineata pornea ori foarte greu,ori deloc. Am rezolvat cu o supapa de sens.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

am rezolvat daca amorsez o ia foarte usor, o sa pun si o supapa de sens deoarece il folosesc doar in weekenduri si sa nu mai tot amorsez

 

da intre timp mi-a cazut ambreiajul si caut kit

 

stie cineva ceva bun si ieftin, pajero 88 2.5 td

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

n-o sa mai poti amorsa nici filtrul cu ajutorul ei.

 

Sunt destule Pajero-uri care au baterie de filtru, dubla. Adica 2 filtre de motorina, iar marea majoritate (daca nu toate) din aceste modele, nici nu au pompa de amorsare.

 

@MAsterD: De la dezmembrari gasesti bun si ieftin. Dar esti sigur ca e ambreiajul ? Poate sa mai fie pompa de ambreiaj gata de zile, sau pistonasul receptor, sau de ce nu, poate a sarit tija dintre piston si parghia de ambreiaj...

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

l-am fortat si a mirosit a ars, cred ca sa dus discul de ambreiaj, a mai mers pana acas , iar pe urma nu am mai reusit sa plec de pe loc.

 

urmeaza sa o duc la mecanic sa vada care ii treaba. are rost oare sa il pun de la dezmembrari? sau mai bine il iau de nou, am gasit la 500 lei cu tot cu placa si rulment.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

Tu stii mai bine cum conduci masina. Daca obisnuiesti sa-l patinezi des, atunci ia nou. Daca mergi "batraneste", poti pune un sh, care sa fie cel mult 30% uzat. Legat de pret, vezi tu, negociezi. Personal, mai mult de 200 ron nu as da pe kit.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

nu tin neaparat sa iau nou, cu condusu ii problema deoarece am pus cauciucuri cramponate si la prima impotmoleala sa dus discul, oricum cred ca era uzat, cum pot sa imi dau seama cat de uzat este?

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

Cel mai sigur, iti pot da un raspuns pe Luni seara, zilele astea majoritatea dezmembrarilor din zona mea, sunt inchise. Is la beut toti mecanicii :br:2dr

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

decat unul nou la 500ron ....nu cred ca ai mare incredere in el, mai bine cauta unul la dezmembrari ,ai mai multa baza ,sau poate ai noroc sa il aiva de mult pe stoc,dar cauta sa ii pui un ,luk ,valeo,sachs...sa nu muncesti degeaba peste vreo luna,bafta

Martinica
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use