Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....


MAsterD
 Share

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

Sunt unele piese care chiar NU SE PUN SH.

Discul este unul dintre ele !!!

Mai ales ca este enervant de ieftin de la 220 la 450 lei, nu va mai bateti joc de voi de banii si de masinile voastre :hl

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

Salut posesori de pajero . Sun un novice in ale forumului(sa nu mai zic in ale mecanicii) asa ca am sa va rog sa ma luati cu rabdare si cu calm. Sunt posesor al unui pajero2 long version din 92. pina anul trecut a mers ca unsdar dupa aceea: probleme cu bujiile incandescente - schimbate cu unele niparts noi care nu merg nici acum. anul asta nu mai cupleaza(blocheaza reductorul si nici grupul fata) dintr-o data. Mar putea ajuta si pe mine cineva cu un sfat o parere? va multumesc anticipat

P.S. mentionez ca nu am luat asa dupa capul meu piesele si nici nu le-am schimbat eu

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

Sincer, cele mai bune bujii incandescente sunt cele de Mitsu de fabrica. Eu am luat de la dezmembrari, de la un motor uzat, care culmea, de aproape 2 ani inca merg perfect. Cele de pe aftermarket se ard la juma de an, mai ales daca-s cele "low cost".

Legat de cuplaje 4x4, la tine e rupt/sarit un furtun de vacuum, care merge in puntea fata. Pe un elevator, nu ar fi foarte greu de urmarit traseul lor si verificate cu grija.

Bafta !

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Guest Roman Anca

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

Buna tuturor!

Sunt noua pe acest forum asa ca imi cer scuze anticipat daca procedez cu ceva gresit.

Am un Pajero 2 din 94 si am ceva probleme cu directia. Am fost cu el in service si mi-au spus ca trebuie sa schimb: pivoti superiori+inferiori, bielete antiruliu si set complet de capete de bare (2 cu tot cu leviere).

As dori sa imi spuneti si mie niste preturi si care sunt cele mai recomandabile.

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

Nu dispera, revizia e mai ieftina ca la Logan.

La mine a fost ceva de genul:

- Pivoti superiori : 2 x 47 ron

- Pivoti inferiori (orig) : 2 x 86 ron

- Capat bara ext : 2 x 56 ron

- Capat bara int : 2 x 42 ron

 

Suplimentare:

- Telescop fata : 78 ron

- Placute frana fata : 95 ron Texstar (aici e moftul meu necesar)

- Semi-caseta directie (mk 1) : 88 ron. La mk 2 e undeva pe la 100 ron.

- Cilindru receptor ambreiaj + piston + garnituri : 64 ron.

- Burduf planetare : 2 x 16 + 2 x 14

- Filtru ulei : 13 ron

- Filtru motorina : 12 ron

- Filtru aer 64 ron

- Ulei Valvoline 10w/40 8 litri : 42 Euro (luat din viena)

- Ulei CV + CT : Mannol Getriebe Oel API GL 4 5 litri : vreo 24 E

- Ulei grupuri : Mannol API GL 5 4 litri : vreo 20 E

 

Nu te arunca la cele mai scumpe piese consumabile. Prin definitie, se consuma cam la fel ca si cele mai ieftine. E ne-aparat sa faci o geometrie la directie dupa schimbare. Costa si aia vreo 60-70 ron.

 

Deci... Chilipir cum s-ar spune :grin::x

Edited by Klez
OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

cum pot sa aflu exact ce tip de motor am pe un pajero din 88 motor 2,5 TD scrie 4d56 engine pe placuta de sub capota, am si actele originale din Franta, cum aflu cati kW are sa nu iau alte tipuri de piese. pentru alt motor,

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

cum pot sa aflu exact ce tip de motor am pe un pajero din 88 motor 2,5 TD scrie 4d56 engine pe placuta de sub capota, am si actele originale din Franta, cum aflu cati kW are sa nu iau alte tipuri de piese. pentru alt motor,

 

Daca scrie pe chiulasa langa injectorul nr 3,stantat, '4D56',atunci e 2.5. Eu cred ca ai pe masina 2.3-ul. Are cumva intercooler? Daca nu,sigur e 2.3-ul.

Iti zic asta pentru ca eu am o masina identica ca an si caroserie,de piese.

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

'4D56',atunci e 2.5. Eu cred ca ai pe masina 2.3-ul. Are cumva intercooler? Daca nu,sigur e 2.3-ul.

 

4D56 = 2.5 85 cp, 205 Nm

4D55 = 2.3 85 cp, 210 Nm

 

Aceeasi Marie cu alta palarie

 

2.5 este si cu intercooler si fara intercooler.

2.3 este si cu turbo cu wastegate si fara wastegate, doar clasic.

 

Indiferent de tipul de motor, daca are sau nu intercooler sau clapeta de wastegate, piesele sunt interschimbabile de la un motor la altul, mai putin biela, care e mai lunga putin la 2.3, si injectoarele care la 2.3 sunt mai mari ca dimensiuni, fata de 2.5

 

Cand ma duc sa cumpar piese pentru al meu, ii spun pajero, an 85 si ce motor diesel gaseste el la indemana pe monitor. Pe atunci, doar aceste 2 motoare erau produse.

 

Am vazut bloc motor de 2.3 (4D55) cu galerii si turbo de 4d56 (wastegate) la care vroia sa-i puna un mic intercooler de vw 1.9 tdi.

 

Ca raspuns la intrebare, da, ai motor de 2.5 td, de 85 CP.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

Daca scrie pe chiulasa langa injectorul nr 3,stantat, '4D56',atunci e 2.5. Eu cred ca ai pe masina 2.3-ul. Are cumva intercooler? Daca nu,sigur e 2.3-ul.

Iti zic asta pentru ca eu am o masina identica ca an si caroserie,de piese.

nu are iterculer dar si in acte scrie 2,5

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

4D56 = 2.5 85 cp, 205 Nm

4D55 = 2.3 85 cp, 210 Nm

 

Aceeasi Marie cu alta palarie

 

2.5 este si cu intercooler si fara intercooler.

2.3 este si cu turbo cu wastegate si fara wastegate, doar clasic.

 

Indiferent de tipul de motor, daca are sau nu intercooler sau clapeta de wastegate, piesele sunt interschimbabile de la un motor la altul, mai putin biela, care e mai lunga putin la 2.3, si injectoarele care la 2.3 sunt mai mari ca dimensiuni, fata de 2.5

 

Cand ma duc sa cumpar piese pentru al meu, ii spun pajero, an 85 si ce motor diesel gaseste el la indemana pe monitor. Pe atunci, doar aceste 2 motoare erau produse.

 

Am vazut bloc motor de 2.3 (4D55) cu galerii si turbo de 4d56 (wastegate) la care vroia sa-i puna un mic intercooler de vw 1.9 tdi.

 

Ca raspuns la intrebare, da, ai motor de 2.5 td, de 85 CP.

 

Tii minte ca am vb noi, chiar am masurat blocu de 2.3 (in ziua aia), alejazul e mai mic decat la 2.5,diferenta este. :wink: In rest,cam acelasi lucru. :h5

 

@MAsterD

Pune-i un intercooler de Pajero 2,mareste oleaca boost-ul,sa vezi ca trage intr-un mare fel :banana

Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

nu are iterculer dar si in acte scrie 2,5

 

 

Salut, eu am pe wrangler motorul 4D56 si are 62 kW (asa scrie in cartea de identitate).

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

am cumparata un ambreiaj valeo si mecanicul a constata ca are joc in arcuri,

aveti experiete neplacute cu valeo, sa iau Luk sau sash? merita diferenta de pret?il trimit sa il schimbe dar nu stiu daca sa pun valeo

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Pajero 96, 2.5 d - probleme diverse, amestecatura....

 

am cerut altul dar tot asa a venit cu jocuri in arcuri, cele de la luk au si ele joc dar ceva mai mic, sper sa fie bun, si sa nu cedeze repede, in timp o sa aflu.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use