Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Preparare Unimog pentru extrem


Unimog
 Share

Recommended Posts

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Preparare Unimog pentru extrem

 

Tot apar neprevazute:Ne-am blocat sambata cu rollcage , anumite dimensiuni a fost gresit masurate trebuie sa fac niste bucse . M-am blocat azi cu montarea radiatorului tampoanele care le-am luat nu lucrau pe directia care trebuiau alte 2 zile . Am modificat pozitia vasului de aer , conductele gata brazate trebuie refacute nu se mai potrivesc la lungime . Saptamina asta a fost de c...t

0747967945

kiss.zoltan@offroadmania.ro

Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

Link to comment
Share on other sites

Re: Preparare Unimog pentru extrem

 

Asa e cand faci atatea modificari,apar mereu lucruri neprevazute.

Dupa ce o sa o testezi o sa vezi ca mai ai de facut si modificat inca o gramada de chestii.....

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Preparare Unimog pentru extrem

 

Am sa va arat cum arata scula mea de indoit tevi.lucrez cu ea si fac rollcage pentru cascadorii in filme , competitii.....se lucreaza cu teava trasa la rece... unpic de ulei si multa migala.

Land Rover Discovery I

Mercury Sable

LR serie III

Link to comment
Share on other sites

Re: Preparare Unimog pentru extrem

 

Siguranta pe primul loc , rollcage exterior. Inel central 89x4 mm restul 60x3,2 mm teava trasa de calitate. Si vrand nevrand trebuie sa mai pun si cot toate sudurile sunt interior armate cu bucsa cu perete gros de 4-5 mm lungi de 80 mm

0747967945

kiss.zoltan@offroadmania.ro

Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

Link to comment
Share on other sites

Re: Preparare Unimog pentru extrem

 

Cred si sunt convins daca sudura din fata este perpendicular lateral pe sasiu NU ESTE BINE. In poza asa se vade si iti spun ca protectia pentru soc frontal este minima. Cea de pe spate este tot lateral .deci tu ai protectie numai pentru soc lateral, la cum vad eu de masiva masina nu este de ajuns mai ales ca arcul descris de rollcage este mare.Oricum esti de apreciat la cum muncesti la masina asta.Bafta in continuare!

Land Rover Discovery I

Mercury Sable

LR serie III

Link to comment
Share on other sites

Re: Preparare Unimog pentru extrem

 

Am vazut monstrul lui Zoli! De pe poze nu am crezut ca e asa de....... tare! Am ramas fara cuvinte, Zoli trebuie sa ceri aprobare la concursurile astea pentru doua masini ca coechipieri care sa te poata ajuta la nevoie(situatie greu de imaginat).

 

Succes in continuare!!! :B

"Faca-se voia ta si sa vina imparatia mea"
Link to comment
Share on other sites

Re: Preparare Unimog pentru extrem

 

Pt. Reti

 

Observatia este buna , dar nu se vede in poza un detaliu , teava de rollbarr in fata nu este sudat de sasiu frontal. Pe sasiu exact acolo am o traversa rotunda si teava din fata este dintr-o singura bucata trecuta prin ea si sudata de ea ala n-are cum sa se rupa

Pacat ca la Rasnov trebuie sa vin cu cea civila

0747967945

kiss.zoltan@offroadmania.ro

Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

Link to comment
Share on other sites

Re: Preparare Unimog pentru extrem

 

pai, nu vreau sa supar pe nimeni, da camionul ala nu poate participa la concursurile de off road . In regulamentul campionatului scrie clar ............. AUTOTURISME 4X4.

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: Preparare Unimog pentru extrem

 

Pai cred ca daca se omologheaza ca 'autoturism' adica 3.5 tone. nu este o problema. :grin: :grin: Trebuie doar sa aiba rabdare si sa indeplinesca cerintele RAR.

La cat este de cheala ....nu stiu acum care sunt dimensiunile Unimogului ..... distante intre punti, latime ca sunt anumite bareme la autoturisme....

Bafta in continuare !

Land Rover Discovery I

Mercury Sable

LR serie III

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use