padres Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 -m-a lasat ambreiajul la l200 la 92000 de km ,dar l-am folosit destul zic eu caci am mers mult in offroad ,am comandat unul hd de la extrem clutch de abia astept sa vina. -ce parere aveti cand tragi cu troliu pe penti mari si trbuie sa o ti masina si din ambreiaj-sa o ajuti e bine sau rau? caci daca o ti din ambreiaj cred ca se duce mai repede discul -iesirile in Natura cu cei dragi sunt cele care imi incarca bateriile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Re: cum folosim corect ambreiajul ca sa ne duca multi km? in general ...pe cat posibil...ambreiajul nu trebuie patinat.....mai ales im teren Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Re: cum folosim corect ambreiajul ca sa ne duca multi km? Drive-in-gear = o regula atit de normala ca nici nu mai e mentionata . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
roly Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Re: cum folosim corect ambreiajul ca sa ne duca multi km? Eu personal folosesc cat mai putin cu putinta ambreiajul. Mai ales in teren. Folosesc low range ca sa nu fie nevoie sa frec ambreiajul. Pana acum nu a fost nevoie sa il schimb. Si daca te troliezi ce? baga 1low range si da i putin gaz, n ai ce cauta cu piciorusul pe clutch:grin: 0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro Kituri Suspensie Si BodyLift Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera Scuturi Protectie Link to comment Share on other sites More sharing options...
padres Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 Re: cum folosim corect ambreiajul ca sa ne duca multi km? corect ce ziceti voi sa nu pui piciorul pe ambreiaj ,dar daca ai o panta mare cu zapada,noroi,etc si te troliezi mai incet decat trage masina in treapta 1 pe reductor ce faci? -iesirile in Natura cu cei dragi sunt cele care imi incarca bateriile Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOYO L Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Re: cum folosim corect ambreiajul ca sa ne duca multi km? rotile oricum se invart in gol ptr ca patineaza deci poti sa o lasi in a I-a cu ambreiajul ridicat fara probleme, dar trebuie sa-ti dai tu seama in teren ce si cum. LJ 7O Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrolator Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Re: cum folosim corect ambreiajul ca sa ne duca multi km? corect ce ziceti voi sa nu pui piciorul pe ambreiaj ,dar daca ai o panta mare cu zapada,noroi,etc si te troliezi mai incet decat trage masina in treapta 1 pe reductor ce faci? 1. Te troliezi doar; cu motorul pornit si scos din viteza. 2. Schimbi troliul daca e f. incet si-ti permiti. 3. Daca vrei sa menajezi si troliul (ala incetu`) si ambreiajul, pui scripetele. Unde-i un PATROL, acolo-i un drum... http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts