Ovibot Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Salut, Se poate folosi Hi Lift -ul, fara un adaptor, la un "G" ? Unde se pozitioneaza? Daca trebuie adaptor, cum arata, de unde se poate cumpara/confectiona? Rog pe cineva sa ma lamureasca. Ovibot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Re: Hi- lift-ul la G klasse Salut nu prea poti folosi hi-liftul la o masina stock pentru ca nu ai unde sa il prinzi.Arunca un ochi pe youtube ai sa gasesti destule tutoriale legate de folosirea hi-liftului.Daca ti-ai luat deja un hi-lift urmareste intai tutorialele si vezi cum se foloseste.Este o scula periculoasa daca nu esti atent. Pentru a ridica masina cu hi-liftul ai nevoie de niste prinderi in barile masini sau in pragurile laterale. Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovibot Posted April 13, 2011 Author Share Posted April 13, 2011 (edited) Re: Hi- lift-ul la G klasse Multumesc pentru raspuns Edited April 13, 2011 by Ovibot Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Re: Hi- lift-ul la G klasse Eu l-am folosit pe masina stoc (G280, model 460) in 3 puncte: - sub bara fata, in dreptul unei prinderi de sasiu, bara originala de fier a tinut fara probleme. - in spate, sub "priza" de prindere a carligului de remorcare, fara nici o problema. - in spate, sub barile scurte - o bara s-a inclinat putin, nu recomand Puch 280GE Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTibor Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Re: Hi- lift-ul la G klasse Eu am pus praguri custom la G . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovibot Posted April 29, 2011 Author Share Posted April 29, 2011 Re: Hi- lift-ul la G klasse Ktibor, te rog, cand vei avea timp, sa faci o fotografie la pragurile custom. Poti sa ridici masina cu hi liftul pus la praguri si sa se ridice si rotile de pe pamant? ... Cum ai fixat hi liftul pe "G" ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
watcher Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Re: Hi- lift-ul la G klasse Pragurile custom sunt niste tevi solide prinse de sasiu, in locul pragurilor orginale (sau sub ele). In astfel de situatie, pui hiliftul unde vrei tu pe prag, caci este ca si cum ai pune pe sasiu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovibot Posted April 29, 2011 Author Share Posted April 29, 2011 Re: Hi- lift-ul la G klasse O.K. stiu despre ce este vorba. Multumesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Re: Hi- lift-ul la G klasse Stie cineva din experienta/vazute, daca solutia din tutoriral (aceea cu chinga prinsa pe roata) este fezabila? Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Re: Hi- lift-ul la G klasse Cu atentie la unele detalii , este perfect aplicabila . Am varianta cu doua cirlige , dar si una de productie proprie , cu un singur cirlig . Marea problema este imobilizarea masinii , altfel 'cade de pe cric ', pentru ca se poate roti roata care e agatata in hilift. ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts