Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Uleiuri pentru patrol y61 din 2004


Nivaru
 Share

Recommended Posts

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Da, se pare ca GL-5 acopera si plaja de GL-4, (e ca DOT 4 peste DOT 3)....eu cam asta inteleg.

Nu stiu ce destept zicea de pe ce nu stiu ce forum ca GL-5 ar ataca sincroanele....asta mi se pare o aberatie.

O sa pun GL-5 si gata (ca oricum deja l-am cumparat)....si vedem ce se intampla........:old

OFFROAD CLUB SIBIU

Cand am fost mic am fost samurai.....acum am mai crescut

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Daca zici tu ca e o aberatie , asa o fi ... prost fabricantul ala care a emis specificatiile , nu-s buni de nimic japonezii astia , tot romanu-i mai smecher ...

Poti baga linistit GL5 in cutie , n-are nimic . Doar ca e prea alcalin si va ataca piesele din bronz si alama ( bucse etc... ) . Ce sa mai zic , le prinde bine sa fie mai largute , merge mai usurel ...

La punte este GL5 pentru ca e integral din otel . Are doar o plansaiba din bronz la capul planetarei , dar fiind separata de simering , nu poate fi in contact cu GL5.

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Nu am cerut o replica acida, am vrut doar sa ma elucidez si iata ce am aflat:

sunt perfect de acord cu cos, dupa ce am citit si alte forumuri si specificatiile fabricantilor de ulei. Da se pare ca GL-5 nu e bun pt cutia asta de viteza deoarece ataca piesele alea galben-aurii.

Asadar maine o sa-mi schimbe baietii de unde am luat uleiul din GL-5 in GL-4.......si ies si mai ieftin.

Raspunsul lor a fost: Pai e mai bun GL-5 .....ca e cu 5. e mai smecher.acopera si plaja de GL-4.

Bine ca nu acopera si nispul am raspuns eu.

Ma gandesc ca daca mergeam la un service imi puneau aia si pipi de crocodil.......si poate ziceau ca acopera si plaja si marea......poate acopera si uleiul din motor.

Mama lor de berbeci.....era sa fac o prostie azi.

OFFROAD CLUB SIBIU

Cand am fost mic am fost samurai.....acum am mai crescut

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

si cred ca de aia am bubuit si 2 cutii de samurai.....ca nu

m-am uitat la specificatiile uleiurilor. La una imi caraia cand bagam in a 2 a, iar cealalta nu mai intra in a 4 a si marsalier.

OFFROAD CLUB SIBIU

Cand am fost mic am fost samurai.....acum am mai crescut

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Bine faci ...pune-i GL5 ...:10

 

Fara a va lasa impresia ca sunt arogant ...nu inteleg un fenomen simplu: intrati aici, intrebati si puneti in cutii ...tot ce gasiti pe stoc! Pai fratilor ... daca japonezu fabricantul ala idiot de a produs masina asta spune ca in cutie trebuie pus cacat sa merga cum trebuie...pai cacat trebuie pus! Asta daca aveti pretentia ca masina mai trebuie sa si mearga ...Uleiul in cutie nu se schimba des, asa ca uleiul in motor ...si cred ca merita in primul rand atentie si dupa aia si putina rabdare. In caz contrar ...se beleste ulerior si LARG...punga! :wink:

 

O mica parenteza: lichidul de frana e una dar uleiul ...e cu totul altceva! :grin:

  • Like 1

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Poate din cauza ca e un aspect mult discutat ... poate ti-a scapat , cumva ...

Nimeni nu s-a nascut invatat , dar totusi ... e aiurea sa consideri de bune spusele unui vanzator despre un oarecare produs . El nu vrea decat sa vanda , si gata . De prea multe ori nici nu are idee despre ce vinde ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

mda.....ai citit cumva postul meu anterior????

am zis ca era sa fac o mare gresala.si da imi asum prostia ce era sa o fac....dar de ce dai cu biciu' acum?

 

Kinetic ...eu n-am scris neaparat ptr tine ...ca m-am bunghit ca ai inteles singur cum sta treaba ... ci ptr aia de vor veni sa ne intrebe de maine incolo de ce sa nu puna GL5 in loc de GL4 ...ca e mai bun, mai nou, mai mama masii ...GL5 ... :grin: ...intelesesi? Ce bici? Nuiele taica ...la talpa uda ... :ha:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Marea majoritate a vinzatorilor de piese si consumabile auto nu au nici un fel de idee despre cit de daunator sau de bun poate fi un produs.Ei lucreaza pe niste programe care le genereaza niste coduri, si atit.Habar nu au de GL-4 sau GL-5.sint convins ca daca ar fi o eroare de program iar programul in loc de ulei ar spune ca e bine sa bagi antigel, nu ar avea nici un dubiu.Cind, insa, clientul are o nelamurire, nu poata sa spuna ca nu stiu si atunci arunca , asa.., o parere.intotdeauna, cind un vinzator iti ofera un produs, inreaba si de ce iti ofera acel produs.Majoritatea habar nu au.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Kinetic ...eu n-am scris neaparat ptr tine ...ca m-am bunghit ca ai inteles singur cum sta treaba ... ci ptr aia de vor veni sa ne intrebe de maine incolo de ce sa nu puna GL5 in loc de GL4 ...ca e mai bun, mai nou, mai mama masii ...GL5 ... :grin: ...intelesesi? Ce bici? Nuiele taica ...la talpa uda ... :ha:

Stai linistit...am inteles.

 

Schimbat pana la urma uleiul in 5 min (CV+CT)...cu o pompa de ulei de dacia scufundata intr-un bidon de 5 l si cu o masina de gaurit.

Am pus Valvoline 75w-90 GL-4.

Spre surpriza mea, uleiul din CV avea inca coloarea aia aurie si parea destul de vascos. Cel din reductor avea o culoare maro roscat. E posibil oare sa nu fi fost schimbat niciodata uleiul? Si era cam ca apa asa. probabil ca era si cald....nu stiu ce sa zic. Si nici nu mirosea a picioare nespalate cum miroase uleiul de cutie de viteza. Nici la busoane nu parea umblat.:wr

OFFROAD CLUB SIBIU

Cand am fost mic am fost samurai.....acum am mai crescut

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Stai linistit...am inteles.

 

Schimbat pana la urma uleiul in 5 min (CV+CT)...cu o pompa de ulei de dacia scufundata intr-un bidon de 5 l si cu o masina de gaurit.

Am pus Valvoline 75w-90 GL-4.

Spre surpriza mea, uleiul din CV avea inca coloarea aia aurie si parea destul de vascos. Cel din reductor avea o culoare maro roscat. E posibil oare sa nu fi fost schimbat niciodata uleiul? Si era cam ca apa asa. probabil ca era si cald....nu stiu ce sa zic. Si nici nu mirosea a picioare nespalate cum miroase uleiul de cutie de viteza. Nici la busoane nu parea umblat.:wr

 

Salut,

 

Aceeasi combinatie de culori am gasit-o si eu la Patrolul meu cand am facut schibul de ulei in cutia de viteze si cea de transfer.

In manual am citit ca in cutia de transfer se poate pune 75w-90 api GL-4 sau Genuine Nissan ATF (DEXRON III ATF) - deci diferenta de culoare poate fi si de aici.

 

Sorin

aka v1tara aka Sorin

(__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v

[__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Hai sa va vanz eu ceva tehnica ...de bagat

 

Un bidon de tz kile (cat aveti nevoie) cu doua gauri ...pe una bagati aer pe un furtun...dintr-un compresor ...dar dala care sa nu bage apa ... si pe gaura cealalta alt furtun ...dupa care, bagati-l pasta al doilea la gaurica ...unde aveti nevoie de uleiu ... merge treaba ca unsa ...

 

Acum sa vina berile la mine ... astept si provincia ... :grin:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Am facut-o eu ... never again .

Dupa ce am capatat incredere in instalatie , mi-a sarit un racord si apoi ... bucurie mare !

E riscant , nu prea merita ....

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Cos da ...ai si tu dreptate ...dar daca nu lucri cu presiune mare si furtunele sunt fixate cum trebuie nu ai nici un stres ... :grin:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Cu pomapa de Dacie 1300 merge de trazneste. In 5 min poti pune toate uleiurile inclusiv in diferentiale.Cronometrat. (inclusiv iarna cand sunt 0 grade in garaj)

Costuri:

21 lei pompa ulei dacie

5 lei bidon de 5 l (daca nu iei unu de plastic din ala de lichid de parbriz - eu de asta am folosit)

0 lei o masina de aia noname de infiletat (banuiesc ca oricine are asa ceva prin garaj)

2 lei - 1 furtun de 1 ml (eu l-am folosit pe ala cu care tragi palinca din damigeana ca oricum trebuia sa-mi iau altu')

Total: 28 lei (2 pachete tigari)

 

Varianta cu compresoru' e mai scumpa un pic.

Edited by KiNeTic

OFFROAD CLUB SIBIU

Cand am fost mic am fost samurai.....acum am mai crescut

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Re: Uleiuri pentru patrol y61 din 2004

 

Salutare ,

Am schimbat si eu uleiul in Cv si Ct la Patrol y61 2004.

Am folosit Valvoline GL4 75w90 ,atasez o poza sa nu confunde lumea cu GL5:))

 

6 L sunt suficienti pentru 3.0 diesel manual 2004

 

Stima !

Screenshot_20170508-191627.thumb.png.2ebd8d58b988d3d424b1772317ed7d11.png

Edited by bankerul
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 years later...
Salut, a trecut ceva timp de la ultimul mesaj pe subiectul acesta, sper ca se mai uita cineva pe aici :) Pentru cutia de viteze si diferentiale, cam am probleme in a gasi un ulei GL-4. E vreo problema daca apar la specificatii atat GL-4 cat si GL-5? Am inteles ca GL-5 e problema mare pentru masinile noastre, dar GL-4 simplu mi se pare foarte greu de gasit.
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use