dulceanu ionel Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Rasfoind pe youtube am gasit niste filmulete de offroad cu remorca.Vazand aceste filme urmeaza sa fac si eu cateva modificari la rulota. Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima.. Off-road Alyon Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
SilenceDJ Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Re: Offroad cu rulota. Dati-mi voie sa nu inteleg un lucru , de ce are rulota roti mt? Ea doar urmeaza masina , nu trage nici o roata ca sa aiba probleme de tractiune. Mi se par un moft. Cele 2 din spate da , itneelg ca sunt rezerva pt masina , dar cele de sub ea?...... Never stop exploring Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Re: Offroad cu rulota. Ca fost remorcar , remorcist , remorcator ...pot spune ca aderenta pe rotile remorcii e un mare beneficiu , asa ca ar trebui folosite anvelope corespunzatoare . Daca sint aceleasi , ca cele de pe masina , e un atu in plus , privitor la roata de rezerva - pe remorca poti pune si cauciucuri defecte sau avariate , total contraindicat la masina , vehiculul principal ca si importanta . Am taiat il lateral muuulte gume de la remorca ...constient de asta.Poate ca era la timpul respectiv si o problema de cunoastere ( gume Montana si Matador ...si studiam avid piata pentru altele ...mai solide ), experienta vine odata cu timpul. De asta mi-as pune pe remorca KM2 , ( care sint si pe masina si la capitolul flancuri stau chiar bine ). Cu remorca trebuie sa fii meserias la covrig , eu doar am fost inspirat ca mi-am pus jante grele , nu de tabla .Am mers ceva ( mai mult ) pe dezumflate la remorca ( destul de mult ca sa fiu convins ca puntea dubla - sau , in cazul meu , inclin spre roti inguste , duble = arata aiurea , provoaca multe comentarii pe marginea razorului de patrunjel , dar eu sint convins ca voi incerca si pe asta ...alta discutie la remorca ). In prezent am masina mare, comparabila cu vasul de interventie Perseus ...dar ma gindesc serios si de asemenea sint in cautari pentru o varianta a unei remorci de off . Care va avea de asemenea tot K link la punte , ( deja e pe masina , sunt satisfacut 99%). Sistemul de travel light nu-i pentru mine . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Re: Offroad cu rulota. Cred mai importante decat rotile in offroad, e structura rulotei ... Cred ca la o rulota comuna crapa zugraveala in ea la prima iesire. Un "avantaj" pe care il vad ...rulota tine presata puntea spate pe sol ...asta inseamna aderenta mai buna... consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctoru Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Re: Offroad cu rulota. Si cam ce modificari vrei tu sa faci, Ioane?? O sa vrei sa faci acelasi lucru ca si ei cu o rulota de 1500 euro... A lor cat costa si cum e construita?? :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabi ratiu Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Re: Offroad cu rulota. Dati-mi voie sa nu inteleg un lucru , de ce are rulota roti mt? Ea doar urmeaza masina , nu trage nici o roata ca sa aiba probleme de tractiune. Mi se par un moft. Cele 2 din spate da , itneelg ca sunt rezerva pt masina , dar cele de sub ea?...... salut. pt.ca un mt nu poate fii atat de usor de taiat pe piatra ca si un cauciuc de oras si in plus vedem ca baietii au cam tot ce este mai bun pe masina. Mitsubishi Pajero 3500 v6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulceanu ionel Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 Re: Offroad cu rulota. Si cam ce modificari vrei tu sa faci, Ioane?? O sa vrei sa faci acelasi lucru ca si ei cu o rulota de 1500 euro... A lor cat costa si cum e construita?? :grin: In primul rand vreau sa-i maresc garda la sol si sa-i pun roti mai mari si sa-o ranforsez un pic pt ca astea ale noaste se dezmembreaza foarte usor asa cum zicea si yonutz.Baietii sunt meseriasi si rulota este facuta sa reziste in conditii dure si eu probabil nu voi face niciodarta asa ceva cu o rulota dinasta de serie ma voi multumi sa ajung cu ea mai aproape de malurile apelor unde ma duc la pescuit,pt expeditii la munte unde uneori se face si extrem prefer sa dorm in masina.Baietii aia mai au cateva clipuri puse pe youtube. Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima.. Off-road Alyon Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Re: Offroad cu rulota. nu arata rau...doar ca pe la noi nu-i vad rostul....parerea mea Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 (edited) Re: Offroad cu rulota. Corect . Pentru ce facem noi e o scula mult prea specializata , nu prea ai cum s-o folosesti la adevaratul potential . L.E.... si totusi , tinind cont de faptul ca nici masinile celor care fac asta , si persoanele in sine nu sint cele mai normale ( in sensul bun ) , cu pasiuni ...specializate ... utizarea unei rulote specializate ar fi un lucru normal . Nu si pentru o majoritate covirsitoare , acea majoritate care considera ca offroaderii sint cel putin daunatori. Edited November 13, 2011 by cos ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Re: Offroad cu rulota. eu m-am referit la durata de folosire intr-un an......nu stiu daca se merita investitia.... sa nu uitam ca Australia e totusi un continent....si abia dupa aceea este o tara iar la ei offroadul presupune mai mult teren plat...sau relativ plat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pleampa Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Re: Offroad cu rulota. In primul rand vreau sa-i maresc garda la sol si sa-i pun roti mai mari si sa-o ranforsez un pic pt ca astea ale noaste se dezmembreaza foarte usor asa cum zicea si yonutz.Baietii sunt meseriasi si rulota este facuta sa reziste in conditii dure si eu probabil nu voi face niciodarta asa ceva cu o rulota dinasta de serie ma voi multumi sa ajung cu ea mai aproape de malurile apelor unde ma duc la pescuit,pt expeditii la munte unde uneori se face si extrem prefer sa dorm in masina.Baietii aia mai au cateva clipuri puse pe youtube. Rulotele din carton, sunt pentru utilizarea , tractarea, pe drumuri sfaltate. Pe drumuri doar putin mai desfundate incepe sa se descleieze si sa-ti sara toate din interior. Australienii au rulote pliante, compacte, nimic nu se varsa in interior, au ranforsari serioase pe dedesubt si fiind din aluminu sunt usoare. Iata prezentarea unei astfel de rulote si apoi o varianta mai simpla, cort, ce poate fi folosita la pescuit. http://www.youtube.com/watch?v=QpauUSmtJmA http://www.youtube.com/watch?v=Ll76d4v9CxA S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Re: Offroad cu rulota. Doctore, Daca bagi la cazne una de 1500 euro ...stii ca intri cu ea intreaga dar de iesit iesi doar cu protapul agatat pe carlig din padure... La noi din pacate in majoritatea cazurilor cultul masinii de teren se rezuma doar la ...supensie, roti, troliu si lipsa de minte ...Nu ne intereseaza de rulmenti, uleiuri, planetare sau alte chestii marunte care fac fierul sa mai si functioneze ... Da-i sa-i rupi ficatul ...si dupa aia alta! Si asta nu doar ptr ca atat ne permitem ci ptr simplul fapt ca vrem sa fim zmei calare pe ...un magar ... Daia in anumite privinte referitoare la acest cult suntem undeva in epoca de piatra in comparatie cu australienii astia ...:wink: consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddybear Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Re: Offroad cu rulota. Filmuletele prezentate sunt facute ele in Australia... insa cel putin rulota (mai degraba Rolls-ul rulotelor:grin:) este facuta de sud-africani! Si costa, cu livrare cu tot undeva la 60.000 $ (australieni). Ceva amatori?:h5 It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pleampa Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Re: Offroad cu rulota. Rulota se justifica la Australieni din cauza distantelor lungi de parcurs si a faptului ca daaca ai nevoie de ceva ajungi greu in civilizatie. La noi nu vad rostul rulotei decat pentru CO pe drumuri asfaltate si cu familia. Majoritatea celor ce fac iesiri pe coclauri se multumesc cu putin confort si un sac de dormit este de multe ori suficient. S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“ Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctoru Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Re: Offroad cu rulota. Eu i-am zis dar nu vrea sa ma asculte.. :uameni Inainte sa-si ia prima rulota am avut eu gargauni in cap si am vrut s-o fac pe a mea avion.... el mi-a aratat calea cea dreapta. Acum vad ca pe el il mananca... :ha: Ioane, nu se poate... Sau se poate, dar nu te tine!! In cel mai rau caz fa-ti o remorca... ai si cobai remorca lui Sclipici :ha: E fain cu o remorca.... dar doar atat. Nu e insa practica la traseele noastre, ce te faci cu ea in padure sau pe ravene?? Asta ca sa nu fiu rau si sa zic ca daca se scufunda Patrolul cu tot cu remorca te mai scoatem la primavara.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulceanu ionel Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Re: Offroad cu rulota. Topicul este offroad cu remorca si aratam filmul cu ce fac altii.Pt mine este suficient sa inalt un pic rulota ca sa nu o mai lovesc la fundulet ca o doare:ha:pentru a putea sa merg pe drumuri dinastea de tara cu 5 max 10 km/h cum era ala de la Casin. Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima.. Off-road Alyon Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctoru Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Re: Offroad cu rulota. Am inteles perfect acum.... deci este vb despre un drum de tara cu gropi sau santuri pe ici colo, drum pe care cu rulota mea pot sa merg si cu 50/h pt ca e mai inalta si am si antibalans. Ne-ai derutat cu filmul ala cu gallo boys... :br In primul rand coboara carligul mai jos decat e acum pt. ca Patrolul e foarte inalt, rulota sta lasata pe spate si dai cu curul de pamant. Iti trebuie un carlig prins in suruburi la care sa poti renunta usor cand iesi in teren. Vezi ce anvelope poti sa pui la ea ca sa ai un talon cat mai inalt. A mea e din fabrica cu C-uri si conteaza. Pregateste-o, Ioane, ca vine repede vara.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Re: Offroad cu rulota. Nici macar remorca mica dimensional a lui Sclipici nu se simte bine in teren , e mai mult rutiera . Incontestabil , a mers oriunde , dar a ajuns la baza cu organele deplasate . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipampu Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Re: Offroad cu rulota. “Europene” – sau cu nasul pe la vecinii main indepartati si cu mai vechime in camping Aartkok.nl – Tuareg - OLANDA http://www.aartkok.nl/outdoor-trailers/tuareg Apox 14.000 EURO Holtkamper – Olanda http://www.holtkamper.com/en/astro/ Sau modelul KYTE http://www.adventuremedia4u.de/caravans/offroadanhaenger/04299a9d3f0fb1f1e/o000.html care este undeva intre 14.000 Euro iar vriful gamei ajunge la 16.000 EURO 3Dog.de – Offroad – Germania (Hamburg) http://www.3dogcamping.eu/en/offroad-trailer.php Depinde ce vrei sa pui pe el (cu bucatarie 17.000 Euroi) Campwerk.de – Germania http://www.campwerk.de/CAMPWERK-OFFROAD-web.pdf Dingo-tec.de – Germania Versiuea Offroad Comfort - http://www.dingo-tec.de/comfort.htm Versiunea Expeditie - http://www.dingo-tec.de/expedition.htm Brosura http://www.dingo-tec.de/pdf/Katalog-DingoTec-HP.pdf Preturile incep de la 9.900 EURO si se tot duc in functie de ce se doreste Dream-Boxx.de – Germania http://www.dream-boxx.de/8.html http://www.xn--schlafanhnger-jfb.de/2.html Incepe de la 5.920 EURO si se tot duce dupa cum vrei sa mai pui una alta http://www.dream-boxx.de/resources/2011-06-09_OFFTrail.pdf ESW: EXPEDITIONS-TRAILER - Germania http://www.expeditions-service.com/index.php?idcat=7 Si un comentariu aici http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.explorermagazin.de%2Ffahrzexp%2Flapptrail.htm Smart Camp model Offroad – Germania http://smartcamp-seite.de/page1.php http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fsmartcamp-seite.de%2Fpage1.php http://www.adventuremedia4u.de/caravans/offroadanhaenger/04299a9c8f101fa37/o000.html Incepe de la 4750 EURO ALUVA – Germania http://www.offroad-trailer.de/galerie.html http://www.adventuremedia4u.de/caravans/offroadanhaenger/04299a9c330d57b30/o000.html Pretul undeva la 12.500 EUROI Cap de pod in EU ECHO 4x4 – Africa de Sud http://www.echo4x4.co.za/ ECO I – 4.700 EURO ECO IV – 7.450 EURO JURGEN Safari – Africa de Sud (importator in Elvetia) http://www.jurgenssafari.co.za/ Jurgen Explorer I – 35.000 CHF http://www.xpedition.ch/oscommerce/catalog/product_info.php?cPath=163_164&products_id=1292 Jurgen XT 120 Offroad – 8.500 CHF Jurgen XT 140 Offorad – 12.000 CHF http://www.xp-edition.ch/oscommerce/catalog/index.php?cPath=163_166 Si liderii dupa parerea mea in acest business de departe dar si cei mai scumpi insa http://www.australianoffroadcampers.com.au/ Adevarate bijuterii!! UN rezumat in Germana a unora din cele de mai sus cu traducere in Engleza via GoogleTranslate aici: http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fde.auto.de%2Fmagazin%2FshowArticle%2Farticle%2F41895%2FLiving-in-a-box-Camping-mit-Offroadanhaenger sau aici http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.adventuremedia4u.de%2Fcaravans%2Foffroadanhaenger%2Findex.html Enjoy baremi online! :x Ionut 2009 JKU, 2.8 CRD, NSG370, Rapoarte 3:73, Blocant Spate, Fox 2.0 & JKS 2.5", ARB Deluxe, Warn M8000, ASFIR 4x4, 9X17 MickeyThomson II, GY Duractrac http://www.jeepromania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Tanase Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Re: Offroad cu rulota. Si cam ce modificari vrei tu sa faci, Ioane?? O sa vrei sa faci acelasi lucru ca si ei cu o rulota de 1500 euro... A lor cat costa si cum e construita?? :grin: A lor costa de la AUD 80,000 in sus, ceea ce e vreo 62,000 Euro. Frumoase si solide etc etc. dar la pretul asta... cind camera de motel/hotel 4 stele e AUD 100 - 120 si un charter de elicopter e AUD 500/ora... Eu nu sint pensionar deci nu pot sa merg intr-o excurise de 5 ani sa mi se amortizeze; ramin la rooftop tent pentru camping. Si in plus, va recomand o proba: luati o remorca obisnuita de masina (de 1 tona capacitate), goala, puneti-o dupa masina de teren, si plimbati-va pe nisip sau noroi. Apoi lopatati vreo tona de nisip in remorca si incercati din nou. Probabil va trebui sa goliti 3/4 de remorca doar ca sa o luati din loc! Vorbesc din experienta proprie, Toyota LJ73 la nisip pe malul Timisului acum (prea multi) ani. Dupa asta de gindesti de 5 ori daca vrei remorca in offroad Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Tanase Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Re: Offroad cu rulota. Filmuletele prezentate sunt facute ele in Australia... insa cel putin rulota (mai degraba Rolls-ul rulotelor:grin:) este facuta de sud-africani! Si costa, cu livrare cu tot undeva la 60.000 $ (australieni). Ceva amatori?:h5 Conqueror-ul e din South Africa, dar Kedron (aia mare si solida si GREA) din filmul cu Gall Boys e pur Australiana, facuta la Brisbane. :h5 Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctoru Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Re: Offroad cu rulota. Sa fie sanatosi... Eu unul dorm foarte bine in Pajero, am un pat de 182/140 ma doare la "chistoale" :ha: Multi zic ca un lwb nu prea se strecoara, le-am aratat ca se inseala.... dar si cu o remorca dupa mine.. mai bine ma las. Daca nu mai intri in padure, ci mergi doar pe forestiere eventual mai treci o apa, decat varianta rulota mai bine un wv syncro sau mitsubishi delica... parerea mea. In varianta asta macar nu-ti bate vantul in.... dormitor :ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts