Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi


Cristi S

Postări Recomandate

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Oricum trebuie sa dau jos tot ce tine de cureaua de accesorii deoarece aparent pompa de apa nu mai baga apa. Adica asta cred ca e, urca temperatura apei daca merg mai turat de 2000 de ture si nu mai merge aerul conditionat (de cand m-am intors de la mare si ia dat 160-170 pe unele portiuni). Vreun sfat? O fi intinzatorulort? Cureaua de accesorii poate fi miscara cu mana.

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 121
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Termostatul functioneaza in parametrii?La AC trebuie sa vezi daca functioneaza compresorul,daca functioneaza compresorul si daca mai e freon pe instalatie,ca daca pierde pe undeva freon,nu mai baga,asta numai unul care se ocupa cu asa ceva si iti poate face un test sa vada daca ai scapari si reincarcata instalatia

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Totul s-a petrecut dupa 50 de km mersi mai in forja, deci termostatul trebuia sa se blocheze pe deschis. A, si apa daduse pe afara pe la vasul de expansiune si am pierdut jumatate de antigenl.(aparent are o valva de suprapresiune)

Am pornit masina si ac baga aer rece. Deci ori e o curea, ori e o rola.

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Pai se poate ca dupa ce ai oprit motorul termostatul s-a inchis si asa a ramas.La compresor verifica-l daca cupleaza si daca cureaua functioneaza cum trebuie.Daca ai acces usor la termostat,il poti proba in oala cu apa fiarta si u ntermometru,sa vezi la ce temperatura deschide

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

O sa il schimb preventiv, ca sa fiu 100% sigur, e doar 42 de lei.

Ceva e dubios rau cu masina: am mers aseara si totul a functionat corect, nu am avut probleme, temperatura nu a mai urcat mai mult de normal. AC a functionat normal.

La pornire se aude cum este pompata apa cu putere in caloriferul din habitaclu. Este posibil sa fie infundat radiatorul? Sau pompa sa fie pe duca?

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Salut,

din experienta mea:

 

1.daca o pompa de apa e pe duca ori apar scurgeri de antigel pe langa axul ei (se prelinge pe motor) ori se rupe axul sau paletii pompei (partea din "interiorul motorului") si atunci lichidul de racire nu mai este recirculat, acest lucru fiind insotit de cresterea temperaturii in bord (se ridica acul ala spre 100 grade). In orice caz, nu se aude niciunde cum e impins antigelul cu putere.

 

2. alternatorul:

A - e prins cu un surub lung ce formeaza cu blocul motor si alternatorul un fel de balama si mai are un surub pe o parghie, astfel realizandu-se reglajul - cat de intinsa e cureaua; in asemenea cazuri reglezi cureaua ochiometric: sa fie putin flexibila, sa o poti "deforma"cam 1cm daca apesi pe ea (daca e prea slaba o sa auzi un scartait/fluierat= patineaza cureaua, nimic grav, o mai strangi; daca e prea stransa in prima instanta nu auzi nimic, apoi cu timpul auzi un zornait/urlet, si acela ar fi de la rulmentii din interiorul alternatorului asupra carora s-a exercitat o forta aiurea - nu pot descrie, iti imaginezi tu)

B- e prins in 2-3 puncte fixe, dar cureau trece peste o rola intinzatoare: are un surub pe centru si un sistem cu un arc in ea, si trebuie sa "o strangi" la maxim ca sa poti pune cureau, apoi isi face ea treaba, impinge in curea cat trebuie.

 

Eu pierd antigel. Nu stiu pe unde. E o scurgere mica, ma omoara. La service nu au reusit sa identifice. Am comandat o solutie de contrast cu UV si o lanterna UV.

Si mai am o bataie pe dreapta, probabil o bieleta ceva. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Tocmai, nici eu nu inteleg ce poate fi. Eu mergeam frumos si repede cand deodata ac nu mai baga aer rece. Inchis, deschis din nou, baga putin apoi iara aer cald. Apoi temperatura apei incepe sa urce. Nici un zgomot, nimic, motorul mergea perfect, doar apa a dat pe afara din borcan.

Oprit motorul 2 zile, merge ok fara probleme. O sa schimb termostatul, desi nu vad legatura.

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Eu doar ma gandesc ca e termostatul,ca nu deschide si de aceea creste temperatura.AC e un efort suplimentar pt motor......

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Azi am mers prin oras, circa 1 h. Aglomeratie, dar si portiuni libere. Ac pornit, radio, etc, tot. Apa nu a mai urcat aberant de mult.

Sa fie doar termistatul?

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Intrebare: mi-a mancat circa 300 ml de ulei in 3000 de km. Deci cam 1l/10.000 de km. Mentionez ca folosesc 5w40, nu 10w40 cum m-a sfatuit fostul proprietar, cumva asta influenteaza consumul de ulei? Din cei 300 ml, cam 200 i-am regasit in oil catch can. Iarasi, e de bine?

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

In cartulia masinii scrie ca un consum de 1 litru / 1000km nu e ceva de speriat.

In CC colectez undeva la 100-150ml / 5.000km.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

5. Nu am folosit niciodata 10 in SF.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Nu completez si nu am completat niciodata, nici cand schimbam uleiul la 10.000km, cu atat mai mult acum cand il schimb la 5.000 (de vreo 2 ani).

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Si inca ceva, ce ramane in CC bagi inapoi in motor? Sau arunci? Eu pana acum aruncam, dar am vazut pe siteul Provent o instalatie care arata ca e ok sa trimiti inapoi ce ramane in CC.

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Daca motorului nu i-a trebuit si l-a "vomitat"....nu-l mai fortez.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Sincer, nu ma deranjeaza sa il arunc, e posibil sa aiba in componenta si funingine, apa, etc.

Ce vreau eu sa stiu e daca e normal sa pape atat. Inainte mergea cu 10w40 si manca maxim 1 litru la 10.000. Gresesc daca spun ca asta e mai putin vascos si e mai usor de inghitit? La fostele masini asa era, dar cate masini, atatea obiceiuri.

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Am si eu o problema care ma scoate din minti! Antigelul!!! Toata vara am pierdut antigel fara sa stiu pe unde, pana intr-un final cand un mecanic mi-a descoperit pierderea: pe la "stutul" (un fel de surub) de golire al antigelului din radiator (in partea dreapta jos a radiatorului).

 

Problema e ca daca desfac busonul radiatorului cand e motorul cald, e o presiune pe acolo, sare antigelul pe mine. Cand e motorul rece, radiatorul e gol (cat vad cu ochiul si lanterna), dar daca e masina cu botul in jos incepe sa curga din vasul de expansiune si ii pun capacul cand e aproape plin. In 500 km iar se repeta istoria, iar cu motorul rece am radiatorul gol. Deci pierderi nu mai am, doar se muta o parte din antigel in vasul de expansiune.

La voi cum e?

 

Mie mi se pare o idiotenie sistemul asta, radiatorul si busonul lui!. Deci furtunul care vine de la vasul de expansiune intra in gulerul radiatorului. Insa, orificiul acela e obturat chiar de catre buson, care are o garnitura de cauciuc si un arc. Eu mi-am imaginat ca in mers, cand e instalatia plina, se dilata lichidul si reuseste cumva sa impinga arcul in sus, si uite asa se duce antigelul in vasul de expansiune. Problema e ca nu are cum sa se mai intoarca, pentru ca garnitura busonului astupa orificiul acela!! Ori mie imi scapa ceva, ori e ceva in neregula cu radiatorul meu.

 

Orice idee, fie ea si stupida o apreciez! Multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Stai ca intram pe teren minat. Fix aceeasi problema am avut-o eu la 3 SantaFe. Vezi topicul cu nelamuriri.

Eventual pune o poza si explica, nu prea ma prind.

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 an mai târziu...

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

Salut.Ai facut update-ul la navigatie(harta) ? La mine are update si nu stiu exact cum sa-l fac...defapt am idee dar mi-e frica sa nu fac ceva gresit :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 luni mai târziu...

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

O mica noroiala de inceput de an.

In poze nu se vede foarte bine, insa noroiul era agricol (deci lipicios ca draq si fara fund) si plin de sleauri. Masina este foarte capabila (zic asta pentru a nu stiu cata oara) insa daca nu ai cauciuri mai bune (ale mele sunt MS Continental) nu poti avea pretentii mai mari. Ma gandesc ca niste MTuri ar fi facut diferenta. Plus inca 5-8 cm de tocuri.

Am ramas ori cand am oprit in mijlocul noroiului unde si cu picioarele te afundai pana la tibie, ori pe burta intre sleaurile de tractor. Interesant ca in aceleasi locuri, si Dmax a ramas cu tot cu HIGH/LOW. Banuiesc ca era de la cauciucuri.IMG_20180120_093712.thumb.jpg.aa5f8c30b8ee2d769e60e99519355890.jpgIMG_20180120_085113.thumb.jpg.7323ff53d167a24fcadb0bf72894ed20.jpgIMG_20180120_095340.thumb.jpg.cee88279eef6f3cf6bdd2ff9717b1c13.jpgIMG_20180120_102203.thumb.jpg.5501c21a274bba89f37139e51695a252.jpg

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi

 

AM un vecin care are fix asa ceva , diesel. Vanator.

 

Masina-i foarte misto,dar electronica si mufele de pe dedesubt ii fac viata grea.

Gume mai mari sau MT nu prea stie ca nu are de unde. Si daca pana acolo o reglezi din span,dupa aia o reglezi doar din buget de investitie.

 

Este un suv cu veleitati 4x4 adanc penalizat de tot ceea ce are un 4x4 clasic si el nu are.

electronica,lipsa reductor,suspensie si loc de gume mai mari. in schimb la clasa SUV este suficient de usor si capabil cat sa rezolvi din span si fara inima orice camp cu noroi....

 

L-am tras prin zapada de anul trecut pe amicul mentionat (nu conteaza cu ce) cam 100 m, i-am smuls ceva fire/mufe din cutie, 2 sapt nu a mers 4x4....aproape ca imi era rusine ca l-am ajutat....

 

De apreciat vointa .....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare