Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ghivolu(M461)


fulgeras
 Share

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Ghivolu(M461)

 

La asta ...

 

[ATTACH=CONFIG]235882[/ATTACH]

 

 

Deci mi se pare destul de fix , avand in vedere ca planetara de IMS e mai groasa

 

Da,trebuie modificata si bucsa respectiva...este bucsa de cuplare...totul trebuie facut,si pinioanele si bucsa respectiva...dar prea mult efort...daca reusesti sunt si eu interesant,aicea la mine este mai simplu cum am zis,din 2 planetare sa fac una...si numai una trebuie modificata...la fel se face si pe fata daca vrei blocant...doar planetara care intra in bucsa respectiva se modifica...

Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Ghivolu(M461)

 

Am terminat si roll-cage-ul, in poza aicea nu este chiar gata,dar mai avem si un x deasupra capului...este tot aftuit maine intra la sudat definitiv,prinsa de podea cu suruburi si sudura...dupa se va acoperi cu tabla...

1797389_805515342862397_8312285714787075328_n.jpg.31d5424fd5e28b9ef0ad1f10ac9db59a.jpg

Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

Mie mi se pare o idee cam proasta cea cu cadrul din fata de langa parbriz... spatiul acolo la pedale oricum e redus si incomod de condus; acum ai mai sudat si ditamai burlanul...

Cred ca un x si 2 traverse mai subtiri de la geam erau sufirciente ... si pe langa toate astea mi se pare o teava mult prea groasa pt. rollcage ... vrei sa urci la 2000m altitudine si sa-ti dai drumul sau ce ? :)) (batem in lemn la faza asta ...)

Si rolcageul ar trebui sa fie atasat in principal de sasiu nu de caroserie...

 

Oricum tu sti mai bine din cate idei ai ales-o pe asta ca fiind potrivita pt. nevoile tale.

Edited by Gargoyle
Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

Mie mi se pare o idee cam proasta cea cu cadrul din fata de langa parbriz... spatiul acolo la pedale oricum e redus si incomod de condus; acum ai mai sudat si ditamai burlanul...

Cred ca un x si 2 traverse mai subtiri de la geam erau sufirciente ... si pe langa toate astea mi se pare o teava mult prea groasa pt. rollcage ... vrei sa urci la 2000m altitudine si sa-ti dai drumul sau ce ? :)) (batem in lemn la faza asta ...)

Si rolcageul ar trebui sa fie atasat in principal de sasiu nu de caroserie...

 

Oricum tu sti mai bine din cate idei ai ales-o pe asta ca fiind potrivita pt. nevoile tale.

 

La pedale chiar nu am incurca deloc, ca am probat...siguranta inate de toat epe primul loc...mai bine 30 de kg in plus la roll-cage,dar sa stiu eu ca sunt in siguranta daca ma rastorn sau ceva...cu toate ca nu vreau sa probez rezistenta lui,dar niciodata nu se stie...In poza nu era pus si X-ul,dar dupa ce am facut poza l-am pus si X-ul,desupra la capului...

Edited by fulgeras
Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

Înaintezi cu lucrarea!!! LIKE LIKE

Mai pune ppoze

 

Acuma lucrarea v-a inceta vreo saptamana...sunt plecat pe la facultate,dupa v-a continua din nou...

Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

Trebe și școală!!!

Legat de M-ul tău, ce dimensiune are țeava/șasiul tău? 80x80x3mm sau 100x100x3mm? :wink:

 

Te referi la sasiul masini,sau la roll-cage?

Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

Se refera la teava dreptunghiulara din sasiu.

Sunt mai multe variante?

Nu stiam is curios sa o masor si eu cand ajung acasa...

 

Sincer habar nu am,nu am masurat niciodata asa ceva...si nici nu am cum sa o masor ca sunt la vreo 100 de km departare de el...numai peste vreo saptamana si ceva ajung la el...pana al vara,dupa o sa fiu tot pe langa el...

 

Pun o poza si cu roll-cage-ul facut aproape gata...am o nelamurire...ar mai trebui pusa si o teava in spatele scaunelor dintr-o parte in alta?ceva de genul cum este in poza...

Untitled.png.aa8b9bf2bc90a54b1da26651d7dabe97.png

Edited by fulgeras
Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

Exact Gargoyle, țeava șasiului! Dacă ai putea să mă edifici...dau o :x

Fulgeraș, triunghiul e o figură geometrică puternică, așa că, în opinia mea, dacă nu te încurcă bara aceea diagonală, o poți pune!!! :clb

Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

Exact Gargoyle, țeava șasiului! Dacă ai putea să mă edifici...dau o :x

Fulgeraș, triunghiul e o figură geometrică puternică, așa că, în opinia mea, dacă nu te încurcă bara aceea diagonală, o poți pune!!! :clb

 

Nu ma incurca absolut deloc...inca si mai bine ca sar prinde si tabla de teava respectiva cu popnituri...

Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

- pentru un roll-cage bun a trebui un X in spatele scaunelor, merge si o traversa...dar e cu juma' de norma.

 

- apropos, teava aia nu e prea groasa, ce diametru are si ce tip de teava ai folosit, trasa sau sudata ?

Edited by worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

- pentru un roll-cage bun a trebui un X in spatele scaunelor, merge si o traversa...dar e cu juma' de norma.

 

- apropos, teava aia nu e prea groasa, ce diametru are si ce tip de teava ai folosit, trasa sau sudata ?

 

X-ul ma va incurca deoarece deoarece acolo v-a veni si o parghie intre scaune pentru deblocare/blocare tamburul la troliu mecanic,care vine pus in spatele scaunelelor si de asta am zis X-ul ma v-a incurca...teava este de 60 si am folosit coturi care sau sudat,si inauntru la teava de 60 la coturi s-a folosit teava mai mica pe care au venit trase coturile atat cat s-a permis pana dedea cotitura de la cot in teava...nu stiu cat am fost de explicit dar sper sa ma fi inteles...cum s-ar veni la coturi am dublat,pentru o rezistenta mai buna in caz de impact,dar sper sa nu fiu nevoit sa ii folosesc rezistenta...si este prins de podea unde tabla pe podea la caroserie este de 5 iar bazele roll-cage-ului s-au pus exact pe sub traversele caroseriei unde este profil U...S-a prins in suruburi si sudura...

Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

- ai aruncat si tu o privire pe regulamentele din campionat cu privire la roll-cage-uri ?

 

- nu vreau sa te dezamagesc , dar ai supradimensionat toata structura, uzual se foloseste teava de 40/42 mm trasa si se indoaie ...poti sa folosesti si coturi ... dar e foarte mult cea de 60 / iar ca aspect arata grobian.

 

- eu am de 40 indoita ( deci fara cotri ) si este super rezistenta ... m-am dat de cateva ori cu masina peste cap destul de grav si nici macar nu s-a indoit.

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

- ai aruncat si tu o privire pe regulamentele din campionat cu privire la roll-cage-uri ?

 

- nu vreau sa te dezamagesc , dar ai supradimensionat toata structura, uzual se foloseste teava de 40/42 mm trasa si se indoaie ...poti sa folosesti si coturi ... dar e foarte mult cea de 60 / iar ca aspect arata grobian.

 

- eu am de 40 indoita ( deci fara cotri ) si este super rezistenta ... m-am dat de cateva ori cu masina peste cap destul de grav si nici macar nu s-a indoit.

 

La exterior nu o sa se vada, ca vine imbracat cu tabla cam tot...si in spate si pe deasupra,pe lateral o sa vina tesit...deci numai inauntrul lui o sa se vada roll-cage-ul...pai am pus teava de 60 sa fiu sigur,tin mai mult la siguranta mea,decat la aspect...dupa ce se v-a imbraca si teava cu protectie sa nu fie asa dur cand dai cu capul:ha:, cu burete,atuncea poate nu mai arata asa rau...

Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: Ghivolu(M461)

 

Te-ai lasat pagubas sau ai maritat-o ?

 

Am un client la masina...daca nu o vand acuma,cred ca o retrag de la vanzare...prefer sa o noroiesc eu...

Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

Re: Ghivolu(M461)

 

no dă-i Doamne drumuri bune...

acu trebe să te apuci de alt Fier, nu cred că stai pe sec...!!! :wink:

 

Da,ai ghicit...ma apuc de altul dar de la Aro...si cu acte sa pot circula si cu el pe drum...

Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use