Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Cupa Eurocarpatica Baja international ediatia a V-a


Max
 Share

Recommended Posts

Am tradus 3 articole de pe internet de pe un site din Ungaria. La evenimentul Baja Eurocarpatica si ei sunt organizatori. E normal sa apara articole la ei. Evident, cu prezentarea mai in detaliu a rezultatelor concurentilor lor. Dar organizatori suntem si noi, RANEDO, ACR… de ce dracu nu suntem in stare sa publicam ceva si noi… asta spune multe. Desi ar fi in avantajul nostru. Da, putina munca si organizare ar trebui… dar tot in avantajul nostru ar fi. Ceilalti de ce o fac??? La cehi nici nu m-am uitat inca…

 

Deci:

 

1. http://www.tereprallye.hu/index.php?p=h ... hir_id=397

Va fi frig la romani

25.06.2007 ora 19.06

 

Conform previziunilor meteo, statiunea Izvoare la altitudinea de 1000 m, va primi concurentii raliului de teren cu o vreme racoroasa si cu ploi.

 

Baja Eurocarpatica si anul trecut a fost unul dintre concursurile preferate, cu traseele grele, dar cu atat mai palpitante. Dupa asteptari nici anul asta nu va fi altfel, ba dimpotriva, trasele de anul trecut au fost extinse de organizatori, si asa competitia garantat nu va fi usoara!

 

Dupa startul din Baia Mare o etapa selectiva de 95 km ne conduce spre pitoreasca statiune Izvoare, care este cunoscuta mai ales dupa partiile ei de schi. Pe formularele de inscriere gasim concurenti care se prezinta la linia de start dupa o indelungata perioada de intrerupere. Unul dintre acestia este Gyabronka István, cu navigatorul Maurer Péter, dar va fi prezent si Lichner Gábor, el porneste la primul lui concurs din acest an.

 

 

 

2. http://www.tereprallye.hu/index.php?p=h ... hir_id=399

Cad anvelopele

29.06.2007 ora 17.59

 

Concurentii au fost primiti in Romania de un traseu mai pietros decat in Turcia sau Maroc: la prima proba selectiva au fost foarte multe defectiuni, si deasemenea un forfait.

 

Dupa startul de la ora 3 dupa masa din Baia Mare a urmat o etapa de 60 km pana la singura proba selectiva din aceasta zi. Traseul a avut 95 km, serpuind in intregime in desisul padurilor.Cel mai rapid a fost si in acest caz Kis Sándor, dar nu a avut o zi fara peripetii. „Dintr-o data ne-am gasit in mijlocul unei gramezi de cai, eu cred ca am si lovit doi dintre ei, sau i-am julit. Dupa asta a urmat o turma de oi, apoi am avut un copac de-a latul traseului, peste care am sarit.” Imediat dupa Kis la doar 7 secunde se claseaza Zapletal, iar pe locul trei tot cehul Porizek.

 

�cs László care a luat startul de pe locul doi, anul trecut la aceasta proba a plonjat in parau si a avut o luxatie si la umar, din acest motiv fiind putin reticent de acest weekend. Poate ca a fost si putin mai precaut decat are obiceiul, asta a fost probabil motivul ca Liszi l-a ajuns la kilometrul 30, dar din cauza curbelor stramte nu l-a putut depasi. Dupa ei s-au insirat Gál István, apoi Zapletal, si asa au mers o vreme.

 

Gál Baba a fost obligat la forfait azi deoarece in aceasta invalmaseala nu au observat o stanca, si dupa ce s-au lovit de ea, a cazut o curea, n-au mai avut tractiune si au fost obligati sa renunte la aceasta portiune. Echipa Szalay a avut doua greseli mai mici, dar au realizat un timp bun, sunt pe locul 4. Liszi momentan este pe locul 5, dar cu putin dupa start au pierdut usa spate a masinii Mitsubishi, care nu a fost inchisa corespunzator. Cu 14 km inainte de finis au avut o pana de cauciuc, dar nu au vrut sa schimbe roata, asa ca au terminat etapa cu o roata defecta. Palik László a trebuit sa schimbe roata spate-stanga, si din acest motiv au pierdut multe minute la aceasta etapa, momentan fiind pe locul 8. Horváth Béla acum alearga din nou pe Bowlerul verde, dar intr-o curba ingusta spre dreapta au derapat de pe traseu si s-au cam dat pe o parte, au fost scosi de masina de inchidere.

 

Participantii la cupa Challenge, respectiv grupa de motoare si quaduri au avut doar o etapa, deoarece ar fi fost prea intuneric pana ar fi ajuns la finis.

 

Rezultatele preliminare neoficiale ale primilor 8 concurenti dupa prima etapa (doar pe baza timpilor realizati):

1. Kis-Czeglédi 1 : 24 : 29

2. Zapletal-Ulehla 1 : 24 : 36

3. Porizek-Korejz 1 : 27 : 07

4. Szalay-Bunkoczi 1 : 32 : 02

5. Liszi-Fenesi 1 : 33 : 48

6. �cs-Bagics 1 : 34 : 27

7. Sarrang-Stark 1 : 34 : 38

8. Palik-Darázsi 1 : 37 : 23

 

 

 

3. http://www.tereprallye.hu/index.php?p=h ... hir_id=400

 

Zapletal face forfait de pe prima pozitie

30.06.2007 ora 18:29

 

Ziua de azi a fost foarte lunga si obositoare, nu numai din cauza lungimii si natura traseelor. La final si nervii concurentilor au cedat.

 

Dimineata la ora 7 a pornit prima masina din parc. Trebuiau facute doua etape de 28 km si doua de 78 km, alternativ, cu service dupa fiecare etapa. La prima etapa Lichner Gábor a facut forfait, care din cauza regruparii a putut reveni in concurs, dar a a primit penalizari serioase. Concurentii au fost decimati cel mai mult in a doua etapa selctiva, unde a abandonat Zapletal, care era deja pe locul 1. Dupa ce dimineata intre el si Kis au fost doar 7 secunde, pilotul ceh a facut tot posibilul, si dupa prima etapa a fost cu 22 de secunde inaintea lui Kis. Insa rezultatul vitezei a fost ca a derapat pe traseul ingust si si-a distrus trenul de rulare. Masina a fost scoasa din sant doar dupa multe ore, apoi beneficiind de service-ul de seara de 3 ore au reusit repararea masinii si maine vor continua cursa.

 

Tot in etapa a doua a avut probleme echipa lui Kéry Szilveszter, care a fost mult timp cautat pe traseu, apoi realizand un timp prost, totusi au terminat etapa selectiva. Sarrang Balázs a decazut de pe locul 7, din cauza unei pene de cauciuc, dar in timp ce schimbau roata, li s-a rupt cricul, si a trebuit sa astepte ajutorul coechipierului Gál István. Aceasta etapa au terminat-o cu defectiuni si echipa ceha Porizek-Korejz, care pe langa asta au mai schimbat si un diferential la service, si au intarziat mult. Deoarece Zapletal a pierdut etapa, echipa Porizek au preluat locul 2, dar din cauza intarzierii au mai retrogradat. Szalay Balázs in mare a reusit sa termine ziua fara probleme, si este pe locul 2. Liszi a avut doar greseli minore, si inca nu au gasit usa spate a masinii Mitsubishi Pajero, asa ca ea s-a transformat in pick-up.

 

Inaintea ultimei etape, intre Palik László pe locul 4 si �cs László pe locul 5 au fost doar 9 secunde, dar �cs a pornit mai repede. Dupa ce Palik a ajuns pick-up-ul albastru la kilometrul 30, a incercat sa-l depaseasca, dar pe acest traseu ingust si sinous a fost practic imposibil, asa ca pe restul etapei au mers in praful lasat de �cs. Echipa Tamás-Tagai au fost obligati la forfait pe ultima portiune, pentru ca a fiert apa in radiator.

 

Categoria motoare-quaduri e condusa de Gyenes Emánuel, cel mai bun la quaduri este Szabó László. Nyeste Róbert s-a rasturnat cu quadul inca pe prima portiune, dar ca norocul, nu a patit nimic, defectiunile quadului au fost reparate la service.

73 de Zoli / YO5CRQ

http://www.yo5crq.ro

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Continuare:

 

4. http://www.tereprallye.hu/index.php?p=h ... ir_id=401#

 

Locul 1 blestemat

01.07.2007 ora 10.20

 

Dupa Zapletal i-a venit randul lui Kis Sándor sa renunte la primul loc pe ultima portiune, dar in 25 de minute au rezolvat problemele tehnice si au ajuns la sosire. Liszi a fost exclus de pe locul 3 inca de sambata seara.

 

Etapa de duminica de 90 km a fost aceeasi ca si vineri, si evolutia nu putea fi comoda, pentru ca aceasta distanta inca reprezenta un sfert din totalul traseului. Dupa startul de la ora 7 concurentii s-au trezit rapid, pentru ca erau obligati sa fie foarte atenti la traseul extrem de tehnic si pietros. Pe la kilometrul 66 in Nissanul aflat in frunte al lui Kis Sándor s-a rupt un pivot, si a trebuit sa se opreasca sa-l inlocuiasca. Din fericire datorita cunostintelor tehnice ale concurentilor au putut inlocui piesa defecta, apoi au intrat in parcul tehnic, dar au pierdut locul intai.

 

Liszi László a fost exclus din competitie inca noaptea tarziu de catre comisia tehnica, deoarece in loc de cele doua roti de rezerva cerute de regulament au concurat numai cu una. Asta fiind greseala tehnica, se sanctioneaza cu excludere imediata, deci Liszi a fost nevoit sa renunte la concurs de pe locul 3. Asa Baja Eurocarpatica a fost in final castigata de echipa Szalay-Bunkoczi, care in tot weekendul au evoluat fara probleme.

 

 

5. http://www.tereprallye.hu/index.php?p=h ... ir_id=402#

 

Si Szalay a fost exclus

01.07.2007 ora 14.25

 

La finalul ultimei zile pe primul loc s-a aflat Szalay Balázs, dar dupa ce comisia de supraveghere a examinat cele trei masini de pe locurile intai, clasamentul s-a schimbat din nou.

 

Cursa arcurilor la Antara a fost mai lunga cu 30 mm fata de cea admisa, si din acest motiv comisia l-a exclus si pe Szalay din concurs. Dupa acestea, competitia a fost castigata de Palik László, care l-a devansat cu 7 secunde pe Kis Sándor, ocupantul locului 2!

 

Rezultate finale oficiale:

 

1. Palik-Darázsi 06 : 23 : 42

2. Kis-Czeglédi +00 : 07

3. �cs-Bagics +08 : 26

4. Porizek-Korejz +12 : 12

5. Lukács-Ferke +28 : 44

6. Varga-Hujber +33 : 52

7. Sarrang-Stark +34 : 26

8. Prochazka-Nemajer +45 : 59

9. Gál-Oroszlán +1 : 18 : 46

10. Kéry-Szegedi +1 : 36 : 06

11. Gyabronka-Maurer +5 : 43 : 45

12. Tamás-Tagai +6 : 50 : 07

13. Horváth-Nagy +7 : 22 : 16

14. Zapletal-Ulehla +7 : 54 : 52

15. LÅ‘rincz-Zlatkzy +9 : 37 : 05

 

Challenge Kupa:

1. Gábor-Bacsa 3 : 55 : 39

2. Birnbauer-Drávai +02 : 54

3. Bakonyi-Hegedűs +21 : 54

4. Fazekas-Csató +3 : 10 : 10

 

Motor/quad:

1. Gyenes Emánuel (m) 03 : 51 : 02

2. Ducan Pudisek (m) +04 : 19

3. Szabó László (q) +15 : 54

4. Mészöly Tamás (q) +26 : 52

5. Lutas Joan (m) +43 : 33

6. Illés Tamás (q) +54 : 18

7. Nagy István (m) +4 : 31 : 13

73 de Zoli / YO5CRQ

http://www.yo5crq.ro

Link to comment
Share on other sites

Gabi Nicolae a luat locul I - Campionatl National - si am inteles ca azi a rupt din nou arcurile pe spate dar a si batut mai mult de jumatate din concurentii maghiare (la timp ma refer evident :) )

 

Mihai (mleo) a terminat pe locul doi la clasa lui si V la general

 

mai multe detalii nu stiu.

 

doar ca ungurii sunt la ani lumina de noi (sau invers - cum vreti) si ca au venit pregatiti ca si cum s-ar fi prezentat la Dakar.

 

p.s. traseul extrem de greu - foare multi bolovani ce au distrus masinile / a fost o Lada Niva (apare in poze) care a dat peste un bolovan si a distrus tot pe dedesubt - diferential fata - spate - cutie de viteze - tot

Range Rover Classic V8

The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

Link to comment
Share on other sites

E lada cu care s-au dat Oti si Alex anii trecuti :D

Imi pare rau ca au abandonat :cry:

E clar ca diferenta e uriasa intre unguri,cehi si romani,din pacate diferenta vine din bugete :shock:

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Iar n-am platit ceva... :grin: nu vor sa urce pozele. Pana se mai aseaza treburile, aici aveti rezultatele sectiunii RO:

 

Categoria T1.2:

1. Butka Sandor / Nastor Nelu - Privat - Range Rover

2. Leonte Mihai / Ciolacu Vladimir - ARO Super Rally

 

 

Categoria T1.3

1. Nicolae Gabriel / Staciv Tudor - Team Dakar Romania - Mitsubishi L200

2. Marchegiano Carlo / Lopulescu Ciprian - Privat - Toyota Landcruiser

3. Domide Ovidiu / Nistor Daniel - Nissan Patrol

 

Clasament general:

1. Nicolae Gabriel / Staciv Tudor - Team Dakar Romania - Mitsubishi L200

2. Marchegiano Carlo / Lopulescu Ciprian - Privat - Toyota Landcruiser

3. Domide Ovidiu / Nistor Daniel - Nissan Patrol

73 de Zoli / YO5CRQ

http://www.yo5crq.ro

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use