Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013


Recommended Posts

Re: Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013

 

cam puține poze deși au fost câțiva fotografi cu echipamente profi pe-acolo...

niște imagini de la trial, amintire pentru echipajele concurente, le puteți vedea (și descărca) de aici

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013

 

Ba Elefante, da hot te-ai mai facut:)

Am terminat si az, a fost ciudat:) relatari mai tarziu:)

 

ai ramas dator cu niste relatari aici pe forum sa stim si noi ce a fost ciudat!

Transsylvania Off Road Club

"ELEFANTUL"

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013

 

ai ramas dator cu niste relatari aici pe forum sa stim si noi ce a fost ciudat!

 

Pai daca stii de ce sa mai scriu? :p

 

Ei, ziua 2 a fost ciudata pentru ca:

- cam pe la poz 20 si ceva a intrat un copac intre usa si pragul de pe partea dreapta a masinii. Cu greu l-am scos de acolo dupa multe manevre si rasuciri.

- la capatul unei urcari foarte frumoase Luci tine neaparat sa-mi spuna ca nu mai avem ambreiaj. Am oprit in varf si o conducta era rupta, tot lichidul curgand. A venit Danci cu Marius dupa vreo 15 min si ne-au dat unele chestii folositoare repararii conductei. As vrea sa le multumesc si aici cu aceasta ocazie. MULTUMESC! La vreo 7 minute a venit si Marinica cu Tuparu si ei ajutandu-ne la randul lor. MULTUMESC!

- am pornit iar la drum, i-am depasit pe Marinica si Tuparu dupa cativa km, urma sa-i ajungem pe Danci si Marius, ceea ce s-a si intamplat pe o pozitie de 1,9 km doar de mers prin padure foarte deasa cu copaci nu tocmai subtiri.... La trecerea intre doi copaci janta de pe partea dreapta spate s-a facut aproape patrata. Am schimbat roata si am plecat iar la drum, trecand in fata lui Danci si Marius intr-o poiana unde Marius nu era foarte sigur pe unde sa o ia.

- imediat au urmat niste ravene foarte frumoase unde din pacate s-a spart mrl-ul stanga fata. Multumesc lui Marius pt ajutorul acordat la troliere :)

Am ajuns jos la pc4 si am schimbat mrl-ul, intre timp trecand pe langa noi Danci cu Marius si Marinica cu Tuparu.

- au urmat niste forestiere super faine pe urcare. A mers Luci iesit din comun de bine acolo. Inainte de golul alpin pe urcare am constata ca nu mai avem telescop si arc spate stanga. Am lasat masina si am coborat pe jos pt a cauta arcul, dar nu l-am gasit. Am urcat pana pe creasta si acolo am pus un lemn in loc de arc si l-am legat cu sufa de copac tensionand-o cu troliu spate. Au urmat vreo 35 km minim de chin fara suspensie, norocul a fost ca nu a fost traseul greu. A reusit sa terminam cu bine cam la juma de ora dupa primii sositi in spatele nostru venind colegul nostru de club Radu cu Melente.

Deci Elefant, strange enough? :))

Daca ai tu alta varianta astept cu nerabdare sa o aflu :p

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013

 

Se pare ca a fost o etapa reusita dar insuficient promovata!

La STANDARD s-au inscris 6 echipaje dar au terminat doar 4.

 

In rest vremea a fost placuta si am auzit ca traseele au fost super!

 

Felicitari organizatorilor si participantilor!

1503353168_Panorama3.thumb.JPG.77dd95c71b92b0a61561193a6d6175df.JPG

Edited by nessum
Adaugare foto cu zona de Trial.

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013

 

Pai daca stii de ce sa mai scriu? :p

 

Ei, ziua 2 a fost ciudata pentru ca:

- cam pe la poz 20 si ceva a intrat un copac intre usa si pragul de pe partea dreapta a masinii. Cu greu l-am scos de acolo dupa multe manevre si rasuciri.

- la capatul unei urcari foarte frumoase Luci tine neaparat sa-mi spuna ca nu mai avem ambreiaj. Am oprit in varf si o conducta era rupta, tot lichidul curgand. A venit Danci cu Marius dupa vreo 15 min si ne-au dat unele chestii folositoare repararii conductei. As vrea sa le multumesc si aici cu aceasta ocazie. MULTUMESC! La vreo 7 minute a venit si Marinica cu Tuparu si ei ajutandu-ne la randul lor. MULTUMESC!

- am pornit iar la drum, i-am depasit pe Marinica si Tuparu dupa cativa km, urma sa-i ajungem pe Danci si Marius, ceea ce s-a si intamplat pe o pozitie de 1,9 km doar de mers prin padure foarte deasa cu copaci nu tocmai subtiri.... La trecerea intre doi copaci janta de pe partea dreapta spate s-a facut aproape patrata. Am schimbat roata si am plecat iar la drum, trecand in fata lui Danci si Marius intr-o poiana unde Marius nu era foarte sigur pe unde sa o ia.

- imediat au urmat niste ravene foarte frumoase unde din pacate s-a spart mrl-ul stanga fata. Multumesc lui Marius pt ajutorul acordat la troliere :)

Am ajuns jos la pc4 si am schimbat mrl-ul, intre timp trecand pe langa noi Danci cu Marius si Marinica cu Tuparu.

- au urmat niste forestiere super faine pe urcare. A mers Luci iesit din comun de bine acolo. Inainte de golul alpin pe urcare am constata ca nu mai avem telescop si arc spate stanga. Am lasat masina si am coborat pe jos pt a cauta arcul, dar nu l-am gasit. Am urcat pana pe creasta si acolo am pus un lemn in loc de arc si l-am legat cu sufa de copac tensionand-o cu troliu spate. Au urmat vreo 35 km minim de chin fara suspensie, norocul a fost ca nu a fost traseul greu. A reusit sa terminam cu bine cam la juma de ora dupa primii sositi in spatele nostru venind colegul nostru de club Radu cu Melente.

Deci Elefant, strange enough? :))

Daca ai tu alta varianta astept cu nerabdare sa o aflu :p

 

e varianta corecta! ce frumos v ati mai distrat in ziua aceea de aia am vrut sa stie si alti colegi de pe forum ce frumos e la etapele de campionat nu de alta dar am observat ca vin tot mai putini !

bafta in continuare aveti sanse mari sa deveniti campioni nationali la open grija numai(Luci)la masina ca in rest sunt sigur ca va veti descurca

ps:Marinica,Tuparu,Florin si Marius sa nu ai lasati asa usor:pl

Transsylvania Off Road Club

"ELEFANTUL"

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013

 

Etapa de la Campulung a fost foarte ok, bine organizata, trasee adecvate, cel putin la standard unde m-am dat eu, roadbook foarte bun, s-a respectat strict programul, nu s-a lungit foarte mult premierea duminica ca in alte cazuri, masa a fost ok, cazarea la fel, una peste alta o etapa foarte corecta in relatia organizatori-concurenti.

 

Ce nu a fost ok e numarul de participanti, mai ales pentru o etapa cu atata traditie si organizata ca la carte. De fapt asta ar fi principala problema si sugestie pe care o fac organizatorilor, sa faca o promovare mai buna concursului, ca e pacat sa te bati doar cu alte 5 echipaje si sa mai iei si locul 3 :cr

 

In rest au mai existat micile nemultumiri obisnuite, de ex. ca de ce nu am avut pachet si ceva apa din partea organizatorilor la start. Nu ar fi fost o mare cheltuiala 3, 4 baxuri de apa si e genul de chestie mica care poate fi facuta cu minim efort, dar care daca lipseste poate enerva lumea si iti creeaza o atmosfera aiurea intr-un concurs altfel organizat impecabil.

 

Poze nu prea am, ca ba alegam, ba reparam masina, nu prea am avut timp. Pun ce am.

 

In concluzie, abia astept etapa de anul viitor!

Mitsubishi Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013

 

Etapa de la Campulung a fost foarte ok, bine organizata, trasee adecvate, cel putin la standard unde m-am dat eu, roadbook foarte bun, s-a respectat strict programul, nu s-a lungit foarte mult premierea duminica ca in alte cazuri, masa a fost ok, cazarea la fel, una peste alta o etapa foarte corecta in relatia organizatori-concurenti.

 

Ce nu a fost ok e numarul de participanti, mai ales pentru o etapa cu atata traditie si organizata ca la carte. De fapt asta ar fi principala problema si sugestie pe care o fac organizatorilor, sa faca o promovare mai buna concursului, ca e pacat sa te bati doar cu alte 5 echipaje si sa mai iei si locul 3 :cr

 

In rest au mai existat micile nemultumiri obisnuite, de ex. ca de ce nu am avut pachet si ceva apa din partea organizatorilor la start. Nu ar fi fost o mare cheltuiala 3, 4 baxuri de apa si e genul de chestie mica care poate fi facuta cu minim efort, dar care daca lipseste poate enerva lumea si iti creeaza o atmosfera aiurea intr-un concurs altfel organizat impecabil.

 

Poze nu prea am, ca ba alegam, ba reparam masina, nu prea am avut timp. Pun ce am.

 

In concluzie, abia astept etapa de anul viitor!

 

Dane, exprimate pe mai pe intelesul nostru ... cum e sa pierzi locul 2.

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013

 

:))

 

Corect, asa am invatat ca doar dupa ce treci poarta de finish la trial se incheie concursul si ca 50 minute avans dupa 2 zile de concurs nu inseamna nimic daca nu esti foarte atent in alea 3 minute de trial :old

Mitsubishi Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013

 

Lipsa de timp nu ne-a ( sau mai bine zis nu MI-A) permis sa va tin la curent cu toate amanuntele , inscrierii, participarii si rezultatelor .

darinteleg ca s-au rezolvat toate intre timp

M-a rugat GIGI sa va dau un link

Contine fisierele:

valea_Zarnii-Extrem-transfer_ro-03sep-6d92f1.zip

Pot fi descarcate pana pe: 18 septembrie 2013.

vizionare placuta!

Tel.: +40788 022 022 / +40788 033 033

E-mail: tracoservice@yahoo.com;

office@tracoservice.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a 5-a a CNOR 2013 - Muscel Adventure Trophy 2013

 

 

 

Cam merge Toyota asta rosie :grin:

 

A fost spectaculoasa valea de la extrem,daca mai sunt filmari de la concurs ne uitam cu placere!!!

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use