Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.


atar
 Share

Recommended Posts

Buna ziua,

De cateva luni, sunt posesor de grand cherokee WG 4,7 HO din 2004, 178000 km.

De cand il am, are un tremurat la mersul in gol si o lipsa de putere intre 2000 si 3000 de ture. Am avut misfire cylinder 6. Am schimbat toate bujiile cu iridium, bobinele noi, senzor IAC si senzor clapeta, filtrul de aer, filtrul de benzina si se pare ca am rezolvat problema asta.

Am mai ramas cu doua coduri:

1. P0014: camshaft position B- timing over advancet or sistem performance (bank 1).

2. P0003: fuel volume regulator control circuit low.

S-a lovit cineva de problemele astea?

Multumesc foarte frumos!

 

Bobi

 

  • Like 1
Wrangler JK '11 4" lift
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
Salut. Este vorba despre un grand cherokee 2001. 4.0 benzina . Masina are o problema si nu reusesc sa depistez... merge foarte intrerupt si scoate fum negru. La fiecare repornire , merge bine un minut dupa care incepe iara sa mearga intrerupt.. Am schimbat filtrele ,bujiile , pompa de benzina . Am pus diagnoza,singura erroare sonda landa , am observat ca is rupte firele ,da nu cred sa fie aia problema .. Inainte sa aibe simptomele astea am trecut cu ea prin ceva apa ,dar nu a facut imediat ... nu stiu unde sa mai umbluuuu . Multunesc
Link to comment
Share on other sites

Dacă selectorul cutiei de transfer merge in gol (levierul HI/LOW) înseamnă ca mi s-a rupt cablul? Sau pot fi și alte cauze? Indiferent dacă e pornita mașina sau oprită, in drive sau in neutru, pot sa ma joc cu maneta reductorului ca n-are nicio treaba.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut domnilor ,

Eu am un WJ 4,7 de vreo 6 ani , nu fac Offroad dar totusi cutreieră pădurile si toate forestierele in urma pasiuni de vanatoare.

Pot spune ca nu am avut niciodată vreo problema cu motorul , nivelul todeauna controlat, pentru mine 4,7 este cel mai reusit motor , am avut toate modelele WJ . Inclusiv modelul anterior cel de 5,2 . Si acela un motor foarte bun dar cutia de viteze din pacate nu este proporțional cu puterea motorului , după cum este cunoscut la acel model daca se forțau mai tare crepau cutiile.

La 4.7 daca se urmează minime instrucțiuni de îngrijire a motorului nu vad sa aiba vreo problema , eu personal schimb uleiul la 5000 km sau 1 data pe an .

 

va recomand acest model , luati pana se mai găsesc.....

 

Drumuri bune domnilor, Sa auzim de bine!

 

Link to comment
Share on other sites

Dacă selectorul cutiei de transfer merge in gol (levierul HI/LOW) înseamnă ca mi s-a rupt cablul? Sau pot fi și alte cauze? Indiferent dacă e pornita mașina sau oprită, in drive sau in neutru, pot sa ma joc cu maneta reductorului ca n-are nicio treaba.

 

Am găsit pana la urma rezolvarea. Dupa ce am desfăcut cotiera și consola centrală încercând sa merg pe fir, am ajuns sub mașina și am văzut ca era ieșita din loc tija care acționează pârghia de la cutia de transfer. Aceasta tija are o Bucșă, care la mine lipsea, și nu mai avea cum sa țină de pârghie.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Salutare! Dacă nu ai pus deja toate bujiile noi (care sunt niște consumabile), atunci schimbă locul la bujia aia umedă. Pune-o la alt cilindru.

Apoi dacă se umezește bujia aceluiași cilindru, inlocuieste si fișa (cu alta de la alt cilindru).

Dacă încă se umezește tot cilindrul ăla, mergi către mufa injectorului si apoi către injector.

Ti-am 'oferit' o reparatie prin eliminare, dar dacă vrei să ții mașina, nu ar fi rău să ii bagi deja bujii si fișe noi (ceva de calitate)...

Edited by Viorel Cretu
  • Like 1
" Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! "
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut,gata , am citit topicul cap coada sa nu ratez nimic zic. De 1 luna sunt fericitul posesor al unui Jeep GC 4.7 V8 cu doar 78000 la bord , mașina este o bestie cu un cuplu demențial.Am alergat mult sa iau un 2.7 dar in final m-am îndrăgostit de sunetul scos de V8 mai ales ca fostul proprietar a abgradato cu o toba Magnaflow,de-altfel asta fiind singura opțiune extra care o are mașina pana acum.Și după ce ajungi sa și mergi cu ea , uiți ca exista și alte mașini .Urmează săi pun o suspensie ARB Old MAN EMU, o bara Rock Army, un troliu Tyrex 12000sp și un set de gume BF Gooudrich MT KM3 pe 31. Urmează o revizie completa și apoi sper la cât mai multe ieșiri in natura.Dacă mai aveți și alte sfaturi, referitor la ce ar trebui sa mai fac înainte sa ma bucur cu adevărat de ea , va rog sa nu ezitați .Va mulțumesc
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use