Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Etapa a II-a din Campionatul National 2014


Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

Oare fotografi au fost pe acolo?ca nu se vede nici o poza, un filmulet ceva...haide-ti baieti punetile sa vedem si noi...

 

:) au fost si fotografi

 

A doua zi de concurs:

 

gfkwm.jpg

9kei.jpg

e01p.jpg

c0s7m.jpg

8a5e.jpg

zdfxr.jpg

a6sj.jpg

b6db.jpg

e77i.jpg

0q12g.jpg

l5we.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

bravo OLEG! bravo GTC! bravo GEORGE CROITORU! bravo PIEDE! bravo VIOREL VLAD!:care:care:care:care

 

 

Open locul I: Oleg Negara

Open locul III: George Croitoru

Open Trial locul II: George Croitoru

Open Trial locul III: Alexandru Piedemonte

Extrem Trial Locul I: Marius Lupu

Extrem Trial Locul III: Dan Bucuras si Radu Serbanescu

 

felicitari tuturor!

Edited by shinobi
mmmm
Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

Am fost pentru a 3-a oara la etapa organizata de Harghita Offroad Club la Odorheiul Secuiesc.

Am primit ca o super veste buna faptul ca nu urma sa se mai organizeze la Subcetate, unde Razvanutza a recunoscut in 2011 traseele din anul anterior, apoi eu am recunoscut in 2013 traseele din 2011, etc. Tot acolo erau si cazarile cele minunate, deci am considerat ca plecam de la Polul Sud, deci in orice directie e Nordul :)

 

De asemenea, istoria din 2012 si 2013 a fost incarcata de momente neplacute, certuri, nervi, greseli de roadbook, abandon de pe locul 1, etc.

 

Am plecat destul de tarziu din Bucuresti, asa ca am scapat de PS0 ( incarcarea masinii pe platforma ) pe care a facut-o Oleg singur, exasperat sa mai astepte :)) Am ajuns la Odorhei si am inceput direct cu PS1 - inscrierea. Ca de obicei, toata lumea foarte primitoare si joviala, dar procesul de inscriere a fost cam neclar (am luat bonurile inainte sa platim, apoi am facut vizita tehnica, apoi am primit stickerele de lipit pe masina, etc)

 

Asa cum scrie pe forum, ordinea distribuirii camerelor este ordinea inscrierii pe site. Iar pe site figuram la pozitia 5. Aditional am confirmat pe forum (a se vedea mesajele) rezervare de 2 camere, cu plata suplimentara pentru acest lux. Sigur ca da, toate astea se intamplau pe forum, caci in realitate am primit mesajul "aoleu, pai nu mai avem camere" :O:O:O si am primit o adresa alternativa a unei pensiuni unde nu se vorbea limba romana :)) (alti oameni foarte deschisi si amabili, dar norocul nostru ca toni de la BV vorbea maghiara si ne-am cazat si noi DUPA NISTE MARI EFORTURI cu caietul de rezervari in fata, etc)

 

Localizarea taberei a fost foarte misto aleasa - in strandul orasenesc (am aflat ca varosi strand nu este strandul lui vari ci strandul orasenesc :) ) , locul de masa relativ aproape, mers pe jos prin parc, pe malul raului, foarte placut, iar cazarea si ea destul de aproape, se putea merge si pe jos, in mega centrul orasului. Parcarea a fost ampla, s-au putut parca platformele langa masini s-a putut lucra la masini, a fost bien luminata si pazita - excelent.

 

Ne-am salutat cu lumea, am mai dezbatut una- alta, unii au baut pana destul de dimineata avand motive intemeiate (ba tuica de bun venit, ba berea de ziua lui cutare, etc - cum sade bine la o cursa de automobile :) )

 

De dimineata ne-am aliniat la start, fiecare clasa in directia ei. Am verificat calibrarea teratripului, am constatat ca senzorul 2 tot nu merge (ce bine ca avem 2)

 

Din motive care ne scapa a trecut ceva timp de cand ne-am aliniat la start si pana cand am si plecat efectiv. Am profitat de timp sa introduc in ipad cat mai multe dintre azimuturi (au fost date ca si coordonate - mare treaba). In sfarsit ne-a venit si noua randul sa pornim (al 3lea echipaj), si la pozitia 1 i-am gasit pe Danci&Pasca cu ceva probleme. Am constatat si ca iarba era uda si ca dansam foarte tare de cate ori trageam de volan (la viteza respectiva). Deja la pozitia 2 aveam o inclinatie laterala cu o mare surpatura - suntem bine!

 

Am mers o vreme pana cand am descoperit (de fapt nu noi ci Luci si Mao) prima greseala de roadbook - 0,070 in loc de 0,700 (da au fost trecute toate disantele cu 3 zecimale! ) Am reusit sa ii depasim, noi oricum neavand distantele perfecte nici pana acolo (aici cred ca ne-a fost de ajutor treaba asta). Eram pe 1, dupa vreo 12 km din 77. Cool ursule, da-i inainte.

 

A urmat una din multele coborari in cap din ziua 1 (traseul a fost in general compus din multa alergatura combinata cu aruncare in cap perpendicular pe ravena viraj ca sa intri pe ravena - o treaba tehnica ce nu ar fi fost o problema daca nu ....) Trebuia sa iesim in dreapta din drum, pe o coborare unde merita sa te asiguri, caci era si abrupta, si lunga, si in 2 praguri. Nicio problema, l-am asigurat pe Oleg, a coborat foarte frumos primul prag si am constatat ca nu mai merge troliul spate. Am decis sa coboare fara asigurare pragul al 2lea, caci dupa el nu mai urma mare problema (aparent). Desigur, e usor sa decizi cand esti afara :)))

 

Coborarea nu a fost atat de 'uneventful' cat speram, reusind Oleg sa gestioneze masina spectaculos, mergand pe rotile din fata, aruncat pe o parte, apoi pe cealalta, si in final ramanand totusi, miraculos, pe roti. Suntem pe roti, deci perfect- T dreapta :)) (am strans cu mana sufa troliuli spate in masina caci nu mai vroia deloc). Aici inca nu ne prinsese nimeni.

 

Urmatorul moment interesant este intr-o ravena unde am ajuns la o buturuga imensa, care ingusta ravena suficient de mult cat sa nu incapa nicio masina pe acolo. Am rupt din ea cu mana si picioarele, am incercat sa o sfaramam cu masina dar fara succes. Nu stiu cum au trecut organizatorii pe acolo caci nu erau urme de niciun fel (nici pe buturuga, nici pe pereti). Am identificat un oarecare plan pe peretele din stanga, m-a ajutat Mao sa urc dealul fixandu-mi picioarele in pamant, l-am troliat pe oleg sus peste buturuga cand i-a venit lui Luci o idee cum sa ne depaseasca. A reusit el sa treaca *invers* peste buturuga (de fapt nu a reusit, ca s-au pus pe o parte). Le-am dat repede sufa noastra de copac, s-au redresat, deci a venit randul nostru sa facem ghidusia si sa il ghidez pe Oleg pe o parte.

 

Nu ar fi fost o problema daca nu am fi bulit troliul spate la momentul anterior :) In timpul asta Melente si Gusat s-au bucurat pentru prima data cu adevarat de troliul mecanic in 2 ani de concurs, facandu-se lift pe un perete imposibil de urcat :)). Spre norocul nostru ne prinsese si Blavenstein care ne-a pus el pe roti. Am completat cu ulei, m-am bucurat ca Oleg a facut o inginerie si uleiul nu mai poate ajunge inapoi in filtru, si am dat mai departe dupa Luci.

 

Am ajuns la masa pe pozitia 4. Asta a fost un lucru bun caci imediat dupa masa iarasi erau pozitiile trecute eronat, si le-au luat Luci cu Mao la ftt, nu si noi.

 

Dupa masa roadbook nu ne-a mai batut DELOC, au venit distantele aleator, la 2x, 2.5x 1.6 x, 3x fata de ce scria in roadbook, si ne-am bucurat ca mergeam in spatele lui Radu si Melente, dar ne-am si mirat cat de bine merg pe un roadbook orientativ. Nu mai tin minte cum i-am depasit pe ei (pe Luci si Mao am reusit la un azimut misto) dar am ajuns sa fim din nou primii.

 

L-am gasit pe VariFeri in trsaeu, l-am facut cu ou si otet legat de roadbook, si am alergat mai departe spre finish. Au inceput sa bata din nou distantele, am ajuns la 3-5 pozitii inainte de finish si ne-am infipit cu botul intr-un mal de 1m, cat sa fie totul dedesubt. Remember - no troliu spate...

 

Dupa 30 de minute (literalmente, pe ceas) de manevre disperate, dat la lopata, adus lemne sa ne urcam pe ele, troliat in spate cu troliul fata, urcat in pom cu troliul, am reusit sa plecam de acolo fix in fata lui Melente. Am mai castigat cateva minute caci noi ne-am troliat (asigurat) la surparea de dimineata (acum avand-o pe invers) iar ei au reusit sa o treaca pe roti. Daca va mira de ce am 'castigat' minute si nu 'am pierdut', aveti dreptate. Asa ar fi trebuit sa fie, sa pierdem, DAR Radu s-a bucurat asa de mult ca a trecut pe roti incat a pus-o pe o parte DUPA surpare :))

 

Am ajuns la finish primii, dar am calculat ca ne-au batut Melente si Gusat cu 5 minute.

Spalatorie, pierdut tableta lui Oleg, cautat prin tot orasul, gasit in masina :))), aflat despre luci & mao ca iar au rupt cutia si au venit la sufa (cool blavenstein!) am gasit ca magnificele suruburi de la directie la toyota erau sa ne lase (unul pierdut, 3 slabite), am reparat troliul (prin inlocuire cu unul adus de Natalia de la BV) si m-am dus sa ma uit la Money Channel sa vad cum a iesit emisiunea despre Bittnet.

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

Am mai avut o epifanie in tabara: restul lumii zicea ca roadbook a fost perfect. Este imposibil ca noi sa fi navigat intamplator zeci de pagini, sa ne vina pozitiile la rand cum trebuia, dar ALTELE decat cele corecte, si totusi nu ne-a mers roadbook un sfert de zi. Singura concluzie posibila: teratrip nostru are probleme, DAR NU MEREU (!!??!!)

 

Sambata dimineata toata lumea cauta intai clasamentul. Fiindca acesta se afla fizic "dincolo" de locul de masa, si pentru ca eram convinsi ca suntem pe 2, am fost linistiti sa mancam si am aflat ca suntem de fapt pe 1, caci Melente si Gusat au o penalizare de viteza. Mai trebuie mentionat aici ca roadbook nu a respectat cerintele regulamentului nici prin modul de scriere a limitarilor de viteza : "de la pozitia x la pozitia y", si ca a fost scris de mana nu la calculator)

 

Am mai facut o verificare a teratripului, iarasi mergea bine (of course), am mai ras putin cu una din fetele lui Oleg care e in perioada aceea in care da in continuu raspunsuri destepte si funny ( Am rugat-o pe Natalia sa ia ea niste ape de baut caci la start nu ni s-a dat nimic, iar pe ale noastre le uitasem in masina, la pensiune. Pentru asta i-am dat si bani, si am argumentat ca "e treaba mea sa avem apa", iar fetita m-a intrebat "de ce nu te duci tu sa iei in cazul asta" :))))))) Gasind un argument bun pentru asta - sa fiu la briefing - am obtinut binecuvantarea ei si am inceput ziua de concurs bine dispus.

 

Am mers in coloana pana la locul de start, unde urma sa plecam primii - pentru prima data intr-o etapa de CN. Aveam emotii cu teratripul, cu avansul fata de concurenti, etc. Am pornit si inveitabilul s-a produs: deja de la pozitiile 1-2 aveam alte distante, am cautat prin niste curti, ne-a prins Melente, etc. Ziua a inceput cu niste bucle - vreo 3 sau 4 la numar, care faceau ca noi sa intram in cate o padure, sa navigam putin, si sa ajungem mereu la un punct nodal unde ne filma Vari Feri. Cred ca s-a tavalit de ras in sinea lui, deoarece la fiecare trecere eram organizati altfel - cine primul, cine al doilea, etc. M-am bucurat tare mult pe aceasta bucata ca ne-au depasit Melente si Radu , fiindca nu-mi batea nimic pe teratrip.

 

Am reusit sa ii depasim la un moment dat cand incepuse sa imi 'puste' si roadbook si am ajuns la o pozitie interesanta: "trecere obligatorie printr-o groapa" (cred ca era ravena in desen). Aici era nevoie de asigurare, aveai si inclinare, si cadere in cap, si mers pe ravena, si urcare pe dupa colt imediat in 2 metri. Sigur ca da, nu exista niciun arbitru sa noteze ca o luai altfel ;) dar fiindca se adunasera mai multi concurenti la coada am hotarat ca nu evitam nici macar cu 10m. Am facut ceva echilibristica - bine ca am montat un nou troliu de tavan in seara anterioara (nu "eu", nu "noi", ci Oleg si Alin - un coleg al lui Dan Bucuras care ne-a ajutat cu reparatiile) caci a fost tare util aici.

 

Urmatorul moment interesant - un parau lung (850m?) plin cu MARI bolovani, cu mentiunea "obligatoriu prin parau". Am intuit ceva si am tinut paraul, iar la final erau multi organizatori care pozau / filmau. Aici ne-au depasit Luci si Mao care intotdeauna merg prin bolovani intr-un mod magic. Iesire din parau, zice roadbook sa resetezi cand ajungi in drumul care vine pe pod, apoi inca 70 metri, apoi inca 20 metrisi intri inapoi in padure. Nimic. Nervi, venim inapoi, intram in padure imediat dupa iesirea din rau, ajungem fix inapoi de unde am plecat, ne ducem din nou in drum, re analizam, mergem 170 m si apoi 200, (in loc de 70 si 20), gasim pozitiile, intram in padure, ii gasim pe Luci si Mao care reparau ceva pe la directie. Le dam jumatate din uleiul nostru de servo (nici noi nu o ducem prea bine la capitolul asta), gasim bine pozitia de roadbook si continuam frustrati de teratrip, etc.

 

Urmeaza foarte multe pozitii din roadbook de anul trecut, recunosc o aruncare in cap pe care anul trecut am facut-o la limita, acum o tratam atlfel - cum le-am sugerat lui Mihai Ct si Laurei Cocis sa o faca anul trecut (dupa ce am facut-o noi prost), multe bucle de pe un forestier, o urcare printre niste brazi ingrozitori (noi nu avem usi la masina, deci am incasat-o grav pe urcarea respectiva), si ajungem sa ne indepartam de restul de concurenti.

Ei bine, urmeaza un moment tare enervant - o pozitie unde ne-am chinuit si anul anterior : la marginea padurii, drumuri desenate gen T dreapta, unul pe care l-am interpretat 'prin padure' si unul 'pe primul drum afara din padure' (erau pusi multi pomi si 2 druuri care o luau printre ei la dreapta. Observatia "dupa benzi". O luam prin padure, nicio banda. Melente si Gusat veneau de unde noi ne duceam, mersesera mult mai mult, nu gasisera nicio banda, si nici nu parea a fi drum.

 

Si cu un an inainte ne-am chinuit tare aici. Urma un forestier mare intr-un km, il vedeam pe ipad, dar era dincolo de 1km. Iesim din padure, niciun drum, nici doua nici nimic. Gasim insa niste benzi identificam o poteca, gasim alta banda, ii dam bataie, facem pana, schimbam roata in 7 minute (!!), iar ne depaseste Melente, ajungem la acelasi gard electric ca si anul trecut, deschidem inchidem gardul, etc.

 

Ajungem in sfarsit la masa, pe pozitia 2. Aflam (cu multi nervi) ca a iesirea din parau organizatorul envizajase complet altfel decat noi iesirea de acolo, si ca drumul care era desenat ca venind de peste pod de fapt nu era drumul principal :O:O ?? Aflam ca mai e o padure de troliat si ca rally raid pana acasa (toata ziua ni se anuntase la 100km - roadbook zicea 93-94)

 

Incepe din nou sa ploua, din nou mergem cu +80kmph pe iarba, balet, etc. Acum merge bine teratrip. Avem o urcare interesanta cu T drepata si MARE ATENTIE pe culme. Gasim combinatia sa il depasim pe Gusat chiar inainte de culmea cea mai putin lata de o masina, si nu i-am mai vazut pana la sfarsit.

Alergatura, nervi cu gandul la parasire de traseu, cp uri ratate? Ii dam la maxim de tare si ajungem la o trecere pe o poteca ingusta, marginita pe ambele parti de gropi (una o ravena imensa si una o mlastina). Mi se pare mie ca e mai bine prin mlastina, ne troliem 15 minute (pe ceas) cu scripete, cu lopata, cu mama, si reusim sa plecam inainte sa ne mai prinda cineva.

 

Ne apropiem de finish, mai avem 5 pozitii, suntem pe track de ieri. Iarasi nu ne dau niste pozitii. Mai facem vreo 2 km, regasim, luam finishul primii si plecam direct la spalatorie, nu mai avem rabdare sa vedem cine si la cat timp dupa noi mai ajunge (de fapt incepusera sa vina baietii de la extrem, toti grupati, si ne-am temut ca dormim la spalatorie)

 

Seara , ca de obicei, discutii, roadbook, pozitii, ravena, benzi, etc. Plec devreme si ma culc ingandurat la parasirea de traseu. Aflu chiar inainte sa adorm ca toata lumea are parasire de traseu. Nu mai pot sa dorm :)) De dimineata gasim clasament exact asa - TOATA lumea are parasire de traseu. Cool. (ce ne spune asta despre roadbook?)

 

Pornim spre trial cu un avans de 44 minute fata de Melente&Gusat si 129 fata de Luci si Mao. In conditiile astea trebuie sa mergem linistiti, punem si troliul daca e ceva, ramanem pe 1. Ei bine pana sa ajungem la trial si pana sa inceapa acesta se schimba situatia. Nu pot explica exact ce s-a intamplat, caci ce am auzit si vazut nu se 'inchide' ca un cerc complet. Organizatorul a adus 'inca un track oficial' ? Acesta e marcat altfel decat in roadbook? Ramanem cu penalizare doar noi si cu Gusat, deci intram in trial cu doar 20 minute inaintea lui Luci si Mao (care merg ATAT de bine in trial - parca nu ne ajung cele 2 minute...)

 

Trialul la Odorhei este faimos pentru rasturnarile de situatii produse in etapa. Nici anul acesta nu a fost exceptie. Traseul a fost de asa natura incat sa defavorizeze grav pe primii si sa se usureze pe masura trecerii concurentilor - se vede foarte bine pe timpii din trial. Intram in trial, incepem cu un moment de cumpana - cat pe ce sa ne rasturnam la 3 metri de intrare, scapam, sunt linistit, urcam si ramanem pe burta undeva complet neprevazut. Ma bucur ca nu am rupt niciun jalon, banda, nimic, ne troliem de o masina de organizator si ajungem la 'intoarcere dupa copac, cu intrare in ravena, efectuata pe jalon nu pe copac" :)) Masina pur si simplu nu vireaza stanga cat avem nevoie. Decidem dupa niste manevre sa calcam jalonul, evident se rupe si banda (de ce nu, ce aia ma-sii :) ), coboram si in mod magic mai rupem un jalon intr-un loc complet neasteptat.

 

Iesim din trial si mergem direct sa punem masina pe platforma. In tacere amandoi, facem operatiile si realizez ca am lasat sculele la start. Ma duc dupa ele si intreb asa, in durere, ce timp au facut Luci&Mao ca sa aflu ca sunt inca in traseu. Alerg la ceasul oficial, ma uit - 5:32 . Aflu ca au pus-o pe o parte. Cele 4.5 minute pana la TM se scurg precum 4 ore. NU POT SA CRED !

 

Iau sculele si merg sa ii spun lui Oleg. Il rog pe drujba sa imi spuna el timpul lui Melente & Gusat, fata de care intrasem cu -44 puncte, dar noi aveam vreo 4 minute de penalizare dupa calculu meu (adica 40 puncte). Ma suna si imi comunica 6minute si ceva, si suntem pe locul 1 (daca nu cumva avem MAI multe penalizari de 40 de puncte???)

 

Mai trece o ora si ma uit peste umarul lui Iwa cand face clasamentul - avem doar 40 de puncte penalizare - deci final pe locul 1.

Foarte putina bucurie, foarte multa chinuiala.

 

Mai mentionez din momente de pe la trial: am pierdut si tableta lui Radu Gusat (dupa ce am pierdut-o pe a lui Oleg anterior) - pe asta a recuperat-o Melente

Am primit o singura cupa per echipaj.

Lucururi bune in total etapa: faptul ca am luat locul 1.

 

Imi cer inca o data scuze lui VariFeri - public - caci in prima zi l-am coborat din turnul de observatie ca sa tip sa ii arat cat de rau merge roadbook. Si el si restul echipei si-au batut capul, si sunt foarte implicati, isi doresc ca toata lumea sa se simta bine. Intentia este indubitabila. Despre executie am povestit deja :)

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

niciun semn despre roata noastra? dupa cercetari am aflat ca mihai a pus roata sus si nu a legato deci sa pierdut pe izlaz daca o fi vazut careva care a plecat dupa noi.asteptam vesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

bravo OLEG! bravo GTC! bravo GEORGE CROITORU! bravo PIEDE! bravo VIOREL VLAD!:care:care:care:care

 

 

Open locul I: Oleg Negara

Open locul III: George Croitoru

Open Trial locul II: George Croitoru

Open Trial locul III: Alexandru Piedemonte

Extrem Trial Locul I: Marius Lupu

Extrem Trial Locul III: Dan Bucuras si Radu Serbanescu

 

felicitari tuturor!

 

 

Felicitari! Multa bafta in etapa urmatoare!

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

Vreau si eu daca se poate o replica la cupa de la trial odorhei.contra cost desigur daca se poate ca sa nu ma mai cert cu Elefantul că cine să o pastreze :f1

Transsylvania Off Road Club
Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

Eheee,sper ca voi sa intrati mai repede ca noi,in posesia celei de a doua cupe!!!!ca si eu tet astept una de la gabi regep cam demultisor!!!!!!!nu e asa gabi?!!!!

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

daca nu ma insel, cred ca lista ar trebui sa contina toti copilotii care s-au suit pe podium :).

prin urmare, ma adaug si eu pe aceasta lista :).

 

in rest, asa cum am mai spus, numai de bine despre aceasta etapa.

exista 10 tipuri de oameni: cei care inteleg binar si ceilalti.
Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

Pai hai sa facem lista:

 

Tuparu- loc 2 trial extrem

Wacher-loc 1 open

Stefan-?

Duke-loc 3 trial extrem

Dan Coroama-loc 1 extrem

Lary-loc 2 extrem

 

Mai sunt doritori?

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

Pai hai sa facem lista:

 

Tuparu- loc 2 trial extrem

Wacher-loc 1 open

Stefan-?

Duke-loc 3 trial extrem

Dan Coroama-loc 1 extrem

Lary-loc 2 extrem

 

 

Mai sunt doritori?

 

Tavi-loc 2 standard

Tavi-loc 2 trial standard

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

Pai hai sa facem lista:

 

Tuparu- loc 2 trial extrem

Wacher-loc 1 open

Stefan-?

Duke-loc 3 trial extrem

Dan Coroama-loc 1 extrem

Lary-loc 2 extrem

 

Mai sunt doritori?

 

Stefan -loc 1 trial standard

Transsylvania Off Road Club

"ELEFANTUL"

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

Eheee,sper ca voi sa intrati mai repede ca noi,in posesia celei de a doua cupe!!!!ca si eu tet astept una de la gabi regep cam demultisor!!!!!!!nu e asa gabi?!!!!

 

Luci ...la noi sa facut o gresala , la cupe , da sa ocopat de ele o persoana care nu se da in campionat!!!

Dar daca in campionat nu primiti cupele , apai la cupe , unde ati plecat cu premii si chash de peste 1000 euro si o cupa , nu trebuie sa fie o suparare pt o a 2 cupa !!!

Am vb cu colegi,de la noi de la cupa, veti primi toti o a 2 cupa a echipajului !

Multa bafta !:tk

Edited by GPScu

tel 0763325967

 

Club Sportiv x3m

Valcea

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

"Nebunule",sint de acord cu tine,cu o mica exceptie,nu sinnt suparat!!!la voi la cupa a fost super fain din toate punctele de vedere,sincer.cit despre cupe,da'le incolo de cupe,la o adica,o sa'mi comand eu,cu toate ca le simt lipsa din "expozitie",sint totusi trei cupe de locul 1!!!!Asa ca,sa ne vedem cu bine si cu drag,cu toti baieti de la X3M!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa a II-a din Campionatul National 2014

 

"Nebunule",sint de acord cu tine,cu o mica exceptie,nu sinnt suparat!!!la voi la cupa a fost super fain din toate punctele de vedere,sincer.cit despre cupe,da'le incolo de cupe,la o adica,o sa'mi comand eu,cu toate ca le simt lipsa din "expozitie",sint totusi trei cupe de locul 1!!!!Asa ca,sa ne vedem cu bine si cu drag,cu toti baieti de la X3M!!!!!

 

Cele 3 cupe ale tale Luci si celelalte cupe a colegilor care le merita sunt facute , secretarul nostru a fost intr-o misiune :wink: , veti fii contactati totii pt livrarea lor prin curier !

Atat voua ca si concurenti cat si lui Max care ne-a gazdui pe forumul lui , saptamana asta veti fii contactati !

Va multumesc !

Sa ne vedem :2dr ca asta imi place ! Daca nu am masina gata anul asta ...ne vedem in 2015 :tk

 

Tot respectul din partea mea , pt voi , ceea ce ati facut la BWA ! Va prind eu , va scot eu smecheria din cap :ha::ha::ha:copilot sa am !:bx

Edited by GPScu

tel 0763325967

 

Club Sportiv x3m

Valcea

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use